Ligt volgens mij toch echt aan jezelf als je je wensen en ongenoegens niet gewoon kenbaar maakt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Sweetylicious het volgende: Een man durft dit te zeggen, terwijl hij 99 van de 100x klaarkomt dmv mond/poesje/handen etc. De vrouw komt misschien 1 van de 10x keer klaar, maar maakt hier geen probleem over.
Begrijpend lezen. Ik hoef niet elke keer klaar te komen, vrijen zonder klaarkomen is net zo lekker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef BlueJeans het volgende:
![]()
Klacht: vrouwen die vinden dat ze bij elke vrijpartij moeten klaarkomen.
Nee, je wordt afgemaakt in de bovenstaande discussie dus pleeg jij hier gewoon een ordinaire tactische terugtrekking.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
En nu ben ik de verstandigste en ga niet meer verder offtopic en geef Sweety haar topic terug.
Dat zijn eigenlijk mannen van 40+quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Krijg anders wel tientallen DM's binnen van hitsige dames.
Ik heb niets te maken met de discussie, ze kapen mijn topicquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou er serieus op ingaan op het probleem van TS, gelukkig nog even op pagina 7 geklikt. Zag ik een discussie met Brummetje, zinloos dus..
Die zie ik er wel zeker voor aan jaquote:
Paupertokkie.quote:
Niet zo stoer doen.quote:
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb jij een oranje UI
De echte?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja joh je bent gewoon jaloers dat ik nu met Beyoncé aan het dmen ben
beetje solidariteit met de voetbalfansquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom heb jij een oranje UI
volgens mij had ik het niet tegen jouquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.
en ditquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat hij graag voor aandachtshoer speelt.
wowwquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja joh je bent gewoon jaloers dat ik nu met Beyoncé aan het dmen ben
KOM DANquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volgens mij had ik het niet tegen jou
dus hjb
waarom schreeuw je zoquote:
Hoe gaat het trouwens met je hormoonbehandeling? Heb je baardgroei?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom r'dam centraal ik maak je srs helemaal kapot
Vergeet je voorbinddildo nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom r'dam centraal ik maak je srs helemaal kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |