Spoiler: het onderstaande bericht is een waargebeurd verhaal en is gebaseerd op eigen ervaringen.
Er worden vaak klachten gepost over de dames (soms gedeeltelijk terecht), echter ben ik van mening dat mannen klachtwaardiger zijn.
Mannen zijn alleen maar uit op seks en klaarkomen, of ze nou in een relatie zijn of niet. Op zich is dit niet erg, aangezien vrijen lekker is, maar waar er nooit rekening mee wordt gehouden, zijn de vrouwen.
Als een vrouw niet klaarkomt, gaat ze faken of ze zegt dat het niet erg is, want het was toch lekker. Jammer genoeg komt het best vaak voor. De meeste dames bezitten namelijk geen don juan en we kunnen dus ook zeggen dat 90% van de mannen niet de juiste technieken bezitten. Ze doen wel hun best, maar kunnen het heel vaak niet.
Af en toe proberen ze iets nieuws uit en komt de dame eindelijk klaar. Daarna wilt ze even ervan genieten en valt ze in slaap. Wordt ze na een halfuur gewekt en zit haar vriend haar boos aan te staren. Vraag je wat er aan de hand is, zegt hij: ja ik heb ook behoefte aan klaarkomen, je hebt mij niet bevredigd..
Een man durft dit te zeggen, terwijl hij 99 van de 100x klaarkomt dmv mond/poesje/handen etc. De vrouw komt misschien 1 van de 10x keer klaar, maar maakt hier geen probleem over.
Klacht: egoïstische mannen, die per se elke keer moeten klaarkomen en boos zitten doen als jij een keer in slaap valt nadat je bent klaargekomen.