Verschilt per man en je kunt het van twee kanten bekijken. Mooie mannen hebben vaker seks en hebben dus meer ervaring, waardoor ze het beter moeten kunnen doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 04:00 schreef smitjew het volgende:
Vraagje tussendoor vrouwen .
Zijn mooie mannen slecht in bed ?
Ligt denk ik eerder aan de man dan aan mij. Als die het goed doet, zal het wellicht vaker zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:05 schreef shifto het volgende:
Als jij maar 1/10x klaarkomt doe je iets fout meissie,
Zeikwijfquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:16 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ligt denk ik eerder aan de man dan aan mij. Als die het goed doet, zal het wellicht vaker zijn.
Niet dat ik daarover klaag trouwens, het gaat mij er meer om dat mij niets wordt gegund en mannen zo egoïstisch altijd:' ik, ik' zeggen..
Wat maakt het nou uit als jij als man een keer niet helemaal bevredigd wordt, gun het je vriendin dat zij heeft genoten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:07 schreef Robophatt het volgende:
Het orgasme van de man niet als hoogtepunt van de seks zien
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Participatiesamenleving."
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hartstikke normaal onder vrouwen, hoor. En de meeste mannen kunnen het niet eens van een echt orgasme onderscheidenHoe sneu is dat?
Smooth, geile beer die je bent!quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, ja. Totaal niet herkenbaar
Thanksquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Smooth, geile beer die je bent!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2nutz NEUKT ONS ALLE VROUWEN KLAAR!!!!!
WATS YOUR DDOOOGHTES!!!
Ik heb anders wel eens een keer ruzie gehad met mijn ex omdat ze 's morgens vroeg om zeven uur al per se aan de seks wilde, terwijl ik nog slaapdronken en half brak in bed lag en even de rollen omdraaide en iets in de trant van "nee, nu even niet schat" zei.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:16 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Ligt denk ik eerder aan de man dan aan mij. Als die het goed doet, zal het wellicht vaker zijn.
Niet dat ik daarover klaag trouwens, het gaat mij er meer om dat mij niets wordt gegund en mannen zo egoïstisch altijd:' ik, ik' zeggen..
Wat maakt het nou uit als jij als man een keer niet helemaal bevredigd wordt, gun het je vriendin dat zij heeft genoten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:54 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een keer ruzie gehad met mijn ex omdat ze 's morgens vroeg om zeven uur al per se aan de seks wilde, terwijl ik nog slaapdronken en half brak in bed lag en even de rollen omdraaide en iets in de trant van "nee, nu even niet schat" zei.
Bleek dat mijn ex dus wel vrij egoïstisch was, want ze bleef het maar proberen, wat uiteindelijk op een ruzie uitliep.
Hey zarbquote:
Sowieso mensen die hun recht op een orgasme opeisen/ruzie gaan maken over wie wel en niet klaarkomt. Gvdquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef BlueJeans het volgende:
![]()
Klacht: vrouwen die vinden dat ze bij elke vrijpartij moeten klaarkomen.
En waarom is het bij mannen geen klacht?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:31 schreef BlueJeans het volgende:
![]()
Klacht: vrouwen die vinden dat ze bij elke vrijpartij moeten klaarkomen.
Omdat mijn post gericht is op TS.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom is het bij mannen geen klacht?
Idd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:16 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Maar TomTom uitlenen ho maar! Mijn TomTom!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Idd.
En desnoods doen ze het ff zelf, ze hebben toch ook een rechterhand!
Mijn vriend heeft mij weleens bevredigd zonder daar iets voor terug te verwachten in de vorm van het doen. Andersom ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |