Wow.. 'weleens'? Turven jullie het ook af ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Idd.
En desnoods doen ze het ff zelf, ze hebben toch ook een rechterhand!
Mijn vriend heeft mij weleens bevredigd zonder daar iets voor terug te verwachten in de vorm van het doen. Andersom ook.
Het is gewoon een terechte klacht bij allebei de geslachten. De reacties die TS krijgt zijn denk ik voornamelijk door het gegeneraliseer.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
En waarom is het bij mannen geen klacht?
Wejoowwwwwwwquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Idd.
En desnoods doen ze het ff zelf, ze hebben toch ook een rechterhand!
Mijn vriend heeft mij weleens bevredigd zonder daar iets voor terug te verwachten in de vorm van het doen. Andersom ook.
Hij mag gerust DE TomTom lenen!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maar TomTom uitlenen ho maar! Mijn TomTom!
Nee. Zeg ik dat? Nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wow.. 'weleens'? Turven jullie het ook af ofzo?
KLB / Eindelijk weer eens seks gehadquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:46 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij mag gerust DE TomTom lenen!
Het komt nogal over alsof jullie het bijhouden namelijk. Vandaar. Al was het natuurlijk meer cynisch.quote:
Kun je tussen de regels doorlezen? Blijkbaar niet he?! Dombo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
KLB / Eindelijk weer eens seks gehad
KLB / Vriend wil TomTom lenen.
Goeie post. Ik stelde het ook eigenlijk gewoon als vraagquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Kun je tussen de regels doorlezen? Blijkbaar niet he?! Dombo.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd uit te leggen dat het was omdat ik hem nog niet eens 24 uur had en ik de TomTom nog niet eens had kunnen gebruiken! Daarom mocht mijn vriend hem DIE ENE KEER niet lenen.
Dat jij dat niet snapt is jouw probleem niet het mijne.
Dit soort scheldwoorden gebruikenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Kun je tussen de regels doorlezen? Blijkbaar niet he?! Dombo.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd uit te leggen dat het was omdat ik hem nog niet eens 24 uur had en ik de TomTom nog niet eens had kunnen gebruiken! Daarom mocht mijn vriend hem DIE ENE KEER niet lenen.
Dat jij dat niet snapt is jouw probleem niet het mijne.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het komt nogal over alsof jullie het bijhouden namelijk. Vandaar. Al was het natuurlijk meer cynisch.
...quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Goeie post. Ik stelde het ook eigenlijk gewoon als vraag![]()
Brummetje moet niet zo gepikeerd doen.
Doe eens normaal.quote:
Ach krijg toch een keer een fatsoenlijke beurtquote:
Heb jij een klap op je kale hoofd gekregen onlangs?quote:
Ik heb de afgelopen week al meer goede seks dan jou gehad. Ha!quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ach krijg toch een keer een fatsoenlijke beurt
Hahahhaa nee.quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ach krijg toch een keer een fatsoenlijke beurt
Waarom ben je zo chagrijnig, heb je soms weer een remspoor aangetroffen in één van de onderbroeken van je vriend?quote:
Schijnbaar niet genoeg. Anders maak je ten eerste er geen topics over aan en ten tweede ga je dan ook niet zo mongolisch reageren. Vrouwen doen dat omdat ze emotioneel in de war raken omdat ze niet fatsoenlijk genomen worden door een ventquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:54 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week al meer goede seks dan jou gehad. Ha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |