Ben hem zat al is hij nog nooit zo vol geweest. En morgen trouwt mijn zusje dus wil fris en fruitig zijn. Groeit vanzelf wel weerquote:
Wat.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was opnieuw begonnen. Volgens mij heb ik he deze keer weg geswiped
Nee. JE kan 'm wel op facebook zetten en dan alleen voor jezelf zichtbaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:51 schreef D.Licious het volgende:
Kun je eigenlijk ook foto's toevoegen die niet op je Facebook staan? Iedere keer als ik er een wil toevoegen kan ik alleen maar kiezen uit FB-foto's
Je kunt je mooiboyfoto's en dickpics op faceboek zetten en dat je dan alleen jezelf toestemming geeft op FB om de foto's te zien. Hoeft niemand van je vrienden je 30cm te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:51 schreef D.Licious het volgende:
Kun je eigenlijk ook foto's toevoegen die niet op je Facebook staan? Iedere keer als ik er een wil toevoegen kan ik alleen maar kiezen uit FB-foto's
Ok, thxquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. JE kan 'm wel op facebook zetten en dan alleen voor jezelf zichtbaar.
Je komt er wel mortaxx !!quote:
Nee, ik probeer hier tips op te vangen en makkelijke vrouwen te hosselen toch.quote:
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik probeer hier tips op te vangen en makkelijke vrouwen te hosselen toch.
Daar vallen vrouwen toch op?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik maak een niet zo serieuze opmerking tegen een match.
'Ah jij bent zo'n sarcastische lul?'
Daaaaag![]()
Ik zou links swypen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef SiIk het volgende:
Leugens
Kanovinnie is mijn enige match hier, de rest wil mij niet![]()
Stuur eens een fotoquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef SiIk het volgende:
Leugens
Ik vrees dat de bodem van mijn portemonnee eerder bereikt is dan het punt waarin ik dusdanig dronken ben dat me zoiets gebeurd. Ik heb een vrij hoge alcohol-tolerantie overgehouden aan mijn studententijd. Soms is dat een zegen, en soms ook niet. Wat mij betreft is er overigens niets mis mee als er eens zoiets gebeurd, alleen is het mij dus nog nooit gebeurd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:54 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik zag eerder ook al zo een post. Dan heb je denk ik niet genoeg gedronken =). Het is gewoon feitelijk bewezen dat drank je remmingen wegneemt en daar hoort dit vaak ook bij. Nu zijn er natuurlijk uitzonderingen maar in de regel kan je ervan uitgaan dat dit voor een ieder geldt. Is niks mis mee overigens, zolang je niks oploopt, haar niet zwanger maakt, het niet je zusje is en je niet eigenlijk een vriendin hebt heb je niks te verliezen.
Weddenschap verloren? Ik behoud mijne nog evenquote:
En jij had toch juist zoveel matches?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ging per ongeluk! Maar ik ga weer reset doen. Amper matches en toch geen goede gesprekken nu
Ik ben je nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:58 schreef SiIk het volgende:
Leugens
Had, begrijp er niets van. Nu naar 2 uur nog maar 2 matchesquote:
Dat klinkt bekend. Voordat ik resette had ik ook vaker een match dan nu. Die update heeft tinder geen goed gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had, begrijp er niets van. Nu naar 2 uur nog maar 2 matchesVorige reset stroomden ze direct binnen. Zelfde foto's
Geen matches meer, liep continu vast. Nu reset, alles eraf. Het vastlopen is niet meer gebeurd maar matches willen nietquote:
Omdat hij continu vastliep, berichten niet of nauwelijks aan kwamen en matches niet aangekondigd werden en in het niets verdwenen.quote:
Nee jij bent interessantquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Och mijn hemel. Een gesprek over het weer... meh geen zin in, next!
Hoe begin jij een gesprek?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou beter dan dat als gespreksopener.
Ik overdrijf een beetje, maar hij ging er maar over door en pfff.quote:
Nee heb het niet over het weer gehad. Wel over m'n haarquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar hij ging er maar over door en pfff.
Jij bent het niet toevallig he?
Ook een leuk onderwerp.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb het niet over het weer gehad. Wel over m'n haar
Mehquote:
quote:
Rawr.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou dan eerder zeggen. Crewbash. Tot vanavond
Waarom wil je dat lezen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:12 schreef LesMiserables het volgende:
Ik dacht dat ik hier moest zijn om mensen te zien opscheppen over hoeveel tinder-kut ze krijgen. Ben beetje teleurgesteld ...
Je krijgt eerst degene die jou geliked hebben jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Klopt het nou eigenlijk dat je als eerst gematched wordt aan mensen die jou al geliked hebben, tot je daar doorheen bent en dan zelf de eerste bent die mensen liked?
Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt eerst degene die jou geliked hebben ja
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef DenWauw het volgende:
Hoi hosselbaasjes. Hoe staat het met de tussenstand?
Ik heb geen nieuwe matches via Tinder, maar dat is niet zo erg. Besloten uberhaupt niet te gaan daten.
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr grquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom ik geen matches krijg wanneer ik de eerste mensen like
Hoe vergaat het jou qua matches?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr gr
Probeer het gewoon eens. Het is niet dat je recht in je gezicht afgewezen word.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet. Zoveel afwijzingen kan ik niet aan.
Die oorbel heb ik niet meer, en m'n petje heb ik nooit meer opquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr gr
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef Stink-ui het volgende:
Zo toch maar een Tinder stop ingelast.
Kan even vooruit nu. Heb het idee dat in Nijmegen toch wel een hoop mooie studentes rondparraderen
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuisquote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar vallen vrouwen toch op?
Ik denk dat het als compliment bedoelt was.
Herkenbaar.. Babyface problemquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Baard is getrimd ipv eraf. Durfde het niet
Gek genoeg heb ik zelden een match in Nijmegen. Wel veel uit Brabant en de Achterhoek. Wat voor foto's heb je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuistoen ik daar achter kwam kon ik het vergeten, beetje te scherpe opmerking gemaakt over een trio
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staanquote:
Goed gedaan! Zo trotsquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Baard is getrimd ipv eraf. Durfde het niet
Mag mijne er wel af?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staan
quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuistoen ik daar achter kwam kon ik het vergeten, beetje te scherpe opmerking gemaakt over een trio
Hoe rangschik jij Stink-Ui, SV en mij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staan
[..]
Goed gedaan! Zo trots![]()
Nee nee, daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe rangschik jij Stink-Ui, SV en mij?
Wel ik wil het serieus weten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee nee, daar gaan we niet aan beginnen.
Welke foto heb je als eerste foto? Ik wil wel keuren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom ik geen matches krijg wanneer ik de eerste mensen like
Even knap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees nou eerlijkHoeveel knapper is stink-ui dan mij
Gewoon zeggen dat fax de knapste is.quote:
Ditquote:
En neukt meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij heeft veel meer matches
Doe jij eerst maarquote:
Ik ga jou nooit tegenkomenquote:
Die ene die ik via WA stuurde is mijn eerste. Maar heb volgens mij echt actiefoto's nodigquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En neukt meer![]()
Toch is het onmogelijk dat jij weinig matches hebt ténzij je echt waardeloze foto's hebt. Met een dolfijn enzo
Trek een pak aan en:quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die ik via WA stuurde is mijn eerste. Maar heb volgens mij echt actiefoto's nodig
Over 3 maanden diploma-uitreikingquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Trek een pak aan en:
[ afbeelding ]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..quote:
Tsss, we gaan toch niet lullig doen he?quote:
Zo erg te klagen heeft mortaxx het toch ook niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En neukt meer![]()
Toch is het onmogelijk dat jij weinig matches hebt ténzij je echt waardeloze foto's hebt. Met een dolfijn enzo
Je zit nou eenmaal gewoon niet binnen m'n range. In ieder geval niet qua leeftijd, qua afstand volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, we gaan toch niet lullig doen he?
[..]
Zo erg te klagen heeft mortaxx het toch ook niet?
Dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..
Afstand lijkt me sterk, of heb je hem op 25 km staan? Dan zit ik er net buiten. Welke leeftijd heb je hem op staan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je zit nou eenmaal gewoon niet binnen m'n range. In ieder geval niet qua leeftijd, qua afstand volgens mij ook niet.
20 km maar zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Afstand lijkt me sterk, of heb je hem op 25 km staan? Dan zit ik er net buiten. Welke leeftijd heb je hem op staan?
In je pak voor de badkamerspiegelquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..
Dan kom je me niet tegen inderdaad. Maar dan snap ik ook jouw 'probleem', binnen die straal zitten nou niet echt veel types die jij volgens eigen zeggen zoekt. Je kunt beter de straal wat vergroten zodat je extra studentensteden meepikt. En ook leeftijd zegt veel denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
20 km maar zelfs geloof ik.
En 22-25 geloof ik.
Ja die moet het goed doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik maak wel eckte foto's van je, geen probleem.
[ afbeelding ]
Zoiets?
Leeftijd lijkt me prima zo, had em eerst vanaf 21 staan maar zelfs die van 22 hebben de helft van de tijd nog zo'n babyface. Ouder heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kom je me niet tegen inderdaad. Maar dan snap ik ook jouw 'probleem', binnen die straal zitten nou niet echt veel types die jij volgens eigen zeggen zoekt. Je kunt beter de straal wat vergroten zodat je extra studentensteden meepikt. En ook leeftijd zegt veel denk ik.
Ik heb een rode 2erosquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gaan we doen, wel tijgerprint speedo svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |