Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je krijgt eerst degene die jou geliked hebben ja
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:49 schreef DenWauw het volgende:
Hoi hosselbaasjes. Hoe staat het met de tussenstand?
Ik heb geen nieuwe matches via Tinder, maar dat is niet zo erg. Besloten uberhaupt niet te gaan daten.
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr grquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom ik geen matches krijg wanneer ik de eerste mensen like
Hoe vergaat het jou qua matches?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr gr
Probeer het gewoon eens. Het is niet dat je recht in je gezicht afgewezen word.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf niet. Zoveel afwijzingen kan ik niet aan.
Die oorbel heb ik niet meer, en m'n petje heb ik nooit meer opquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je een oorbel en een petje hebt. gr gr
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:19 schreef Stink-ui het volgende:
Zo toch maar een Tinder stop ingelast.
Kan even vooruit nu. Heb het idee dat in Nijmegen toch wel een hoop mooie studentes rondparraderen
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuisquote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar vallen vrouwen toch op?
Ik denk dat het als compliment bedoelt was.
Herkenbaar.. Babyface problemquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Baard is getrimd ipv eraf. Durfde het niet
Gek genoeg heb ik zelden een match in Nijmegen. Wel veel uit Brabant en de Achterhoek. Wat voor foto's heb je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuistoen ik daar achter kwam kon ik het vergeten, beetje te scherpe opmerking gemaakt over een trio
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staanquote:
Goed gedaan! Zo trotsquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Baard is getrimd ipv eraf. Durfde het niet
Mag mijne er wel af?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staan
quote:
Hahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:25 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Had trouwens een match met 2 dames in 1 studentenhuistoen ik daar achter kwam kon ik het vergeten, beetje te scherpe opmerking gemaakt over een trio
Hoe rangschik jij Stink-Ui, SV en mij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geldt voor jou, SV en Mortaxx. Gewoon laten staan
[..]
Goed gedaan! Zo trots![]()
Nee nee, daar gaan we niet aan beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe rangschik jij Stink-Ui, SV en mij?
Wel ik wil het serieus weten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee nee, daar gaan we niet aan beginnen.
Welke foto heb je als eerste foto? Ik wil wel keuren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom ik geen matches krijg wanneer ik de eerste mensen like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |