Even knap.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees nou eerlijkHoeveel knapper is stink-ui dan mij
Gewoon zeggen dat fax de knapste is.quote:
Ditquote:
En neukt meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij heeft veel meer matches
Doe jij eerst maarquote:
Ik ga jou nooit tegenkomenquote:
Die ene die ik via WA stuurde is mijn eerste. Maar heb volgens mij echt actiefoto's nodigquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En neukt meer![]()
Toch is het onmogelijk dat jij weinig matches hebt ténzij je echt waardeloze foto's hebt. Met een dolfijn enzo
Trek een pak aan en:quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die ik via WA stuurde is mijn eerste. Maar heb volgens mij echt actiefoto's nodig
Over 3 maanden diploma-uitreikingquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Trek een pak aan en:
[ afbeelding ]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..quote:
Tsss, we gaan toch niet lullig doen he?quote:
Zo erg te klagen heeft mortaxx het toch ook niet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En neukt meer![]()
Toch is het onmogelijk dat jij weinig matches hebt ténzij je echt waardeloze foto's hebt. Met een dolfijn enzo
Je zit nou eenmaal gewoon niet binnen m'n range. In ieder geval niet qua leeftijd, qua afstand volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, we gaan toch niet lullig doen he?
[..]
Zo erg te klagen heeft mortaxx het toch ook niet?
Dit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..
Afstand lijkt me sterk, of heb je hem op 25 km staan? Dan zit ik er net buiten. Welke leeftijd heb je hem op staan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je zit nou eenmaal gewoon niet binnen m'n range. In ieder geval niet qua leeftijd, qua afstand volgens mij ook niet.
20 km maar zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Afstand lijkt me sterk, of heb je hem op 25 km staan? Dan zit ik er net buiten. Welke leeftijd heb je hem op staan?
In je pak voor de badkamerspiegelquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wil je nou matches of niet! Hop dat pak aan en flitsen maar..
Dan kom je me niet tegen inderdaad. Maar dan snap ik ook jouw 'probleem', binnen die straal zitten nou niet echt veel types die jij volgens eigen zeggen zoekt. Je kunt beter de straal wat vergroten zodat je extra studentensteden meepikt. En ook leeftijd zegt veel denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
20 km maar zelfs geloof ik.
En 22-25 geloof ik.
Ja die moet het goed doenquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik maak wel eckte foto's van je, geen probleem.
[ afbeelding ]
Zoiets?
Leeftijd lijkt me prima zo, had em eerst vanaf 21 staan maar zelfs die van 22 hebben de helft van de tijd nog zo'n babyface. Ouder heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan kom je me niet tegen inderdaad. Maar dan snap ik ook jouw 'probleem', binnen die straal zitten nou niet echt veel types die jij volgens eigen zeggen zoekt. Je kunt beter de straal wat vergroten zodat je extra studentensteden meepikt. En ook leeftijd zegt veel denk ik.
Ik heb een rode 2erosquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gaan we doen, wel tijgerprint speedo svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |