Admiraal Anaal doet een American History Xjequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een moeilijke TT weer.. kan iemand het even uitleggen
okthnx
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
Admiraal_anaal doet een American History X-je.
quote:
fantastischquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Admiraal Anaal doet een American History Xje
Geen dank
neenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
als er een hakenkruis op een foto staat, mag je die dan posten op fok?
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.quote:
je kan het gifje dmen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
blijkbaar mag je het wel omschrijven, even gewelddadig vind ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.
quote:
Nooitquote:
De uitlaat deed het hem zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeugd door de straat I hope Austria wins tonight!
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-bij-Tilburg.dhtml
Ja, zo pak je de problemen aan.
Ja, dat idee krijg ik er ook een beetje bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Ik dacht dat NL een tolerant land was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Hoe kom je daar nou toch bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat is het al 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.quote:
Jawel, vroege jaren '90. Toen de NIMBY's van nu nog blowende en XTC slikkende studerende festivalgangers waren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Nederland is vrij tolerant hoor. Qua beleid dan. De mensen vaak niet.
Heb mijn stage gehaald
Nicequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Heb mijn stage gehaald
Doorwerken dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Merciiiiii
Ik ben nog met verslagen bezig, dat is zo jammer
quote:
Valt wel mee toch?quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Heb mijn stage gehaald
Wat is het probleem precies?quote:
quote:
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tóch niet voor niks die pijnlijke oranje schoentjes aan gehad
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?
Whehehequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?
Ze zijn te klein?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tóch niet voor niks die pijnlijke oranje schoentjes aan gehad
Ah.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekker
mn voetfetisjcollega vond ze wel leuk.quote:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekker
Je moest af en toe zijn kin dus afvegen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn voetfetisjcollega vond ze wel leuk.
Want t zijn peeptoes en ik heb ze af en toe uit gedaan omdat ze niet fijn zaten
Ja, ik kan ook niet multitasken. Anders had ik jouw eerdere reactie wel gelezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hj vroeg naar de bekende weg. Daar kan ik niet mee omgaan
bah, neequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moest af en toe zijn kin dus afvegen?
wat was je verder nog aan het doen dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet multitasken. Anders had ik jouw eerdere reactie wel gelezen
Voor mezelf iets aan het schrijven. In een paar topics reageren. Een chat met iemand. Wat muziek aan het uitzoeken. Roken. De afstandsbediening een paar doodsklappen geven omdat ik de tv vanaf hier nét niet kan bedienen en ik gok dat het aan de batterijen ligt die het dan vaak weer even beter lijken te doen, maar misschien beeld ik me dat in. Bier aan het drinken. Een agenda aan het volplannen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat was je verder nog aan het doen dan?
quote:
dan gaat dat multitasken je nóg best goed afquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voor mezelf iets aan het schrijven. In een paar topics reageren. Een chat met iemand. Wat muziek aan het uitzoeken. Roken. De afstandsbediening een paar doodsklappen geven omdat ik de tv vanaf hier nét niet kan bedienen en ik gok dat het aan de batterijen ligt die het dan vaak weer even beter lijken te doen, maar misschien beeld ik me dat in. Bier aan het drinken. Een agenda aan het volplannen.
Moet je nog meer weten?
Hoiquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Merciiiiii
Ik ben nog met verslagen bezig, dat is zo jammer
Welnee. Ik mis gewoon meerdere comments, zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat dat multitasken je nóg best goed af
Gaat wel prima eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoi Vin, hoe staat het leven bij jou?
Arme vent. Hem daar laten zitten met een druiper.quote:
mja, meestal hebben ze het over 2 dingen tegelijk doen, niet 16 als het gaat over multitasken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Ik mis gewoon meerdere comments, zo blijkt maar weer.
Oke mooizo.. niet ziek worden he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beterDenk dat wat eten en veel drinken aardig heeft geholpen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeugd door de straat I hope Austria wins tonight!
gaan wij daar ook wonen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-bij-Tilburg.dhtml
Ja, zo pak je de problemen aan.
Noem jij jezelf nou een mythequote:
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke mooizo.. niet ziek worden he?
Goeiemorgenquote:
Heyquote:
Smakelijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
verse zoete aardebeitjes in den yoghurt
Heyquote:
Ochtendritueel gehad nu verder met GoTquote:
Men wordt langzaam wakkerquote:
Ben je helemaal bij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ochtendritueel gehad nu verder met GoT
Uhu na gisteren jaquote:
Ik moet gaan slapen, maarja internet weerhoud me ervanquote:
Nou nou, zo'n goede prestatie was het nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij?
[..]
Uhu na gisteren ja![]()
Nope, juist mooiquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik het leuker vind dat Spanje eruit ligt dan dat Nederland door is?
neequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik het leuker vind dat Spanje eruit ligt dan dat Nederland door is?
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n goede prestatie was het niet
Tweede helft was niet saai.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.
Die heb ik met een half oog gekeken, netwerkkabel vervangen, nieuwe modem alvast aangesloten en alles klaargemaakt.quote:
Klopt. Chili was awesome. Al was Spanje echt helemaal niks.quote:
Mwah, het immens slechte Spanje kon makkelijk door de verdediging komen van Chili.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Chili was awesome. Al was Spanje echt helemaal niks.
Nee want als ik bij was was ik klaar en hoefde ik niet meer te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij?
[..]
Uhu na gisteren ja![]()
Ow ja verrek las je zin andersom, dat je je got ritueel gehad hadquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want als ik bij was was ik klaar en hoefde ik niet meer te kijken.
Chili was leuker om te kijken jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.
Die heb ik niet gezien, maandag sowieso wel.quote:
Nog geen tijd voor gehad. Misschien zondag of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maandag sowieso wel.
Hoe is het met de honda? Heb je hem kunnen fixen?
Oow oke, wel balen man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad. Misschien zondag of zo.
Veel kan er ook niet geholpen worden, zo weinig ruimte dat je toch maar met 1 iemand eraan kan werkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow oke, wel balen man.
Zou zeggen, wil je wel helpen maar aan mij heb je niet zoveel
Ow en zondag kan ik niet
ado heeft een TV te koop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja morgen even een tv voor mijn schoonmoeder zoeken gezien mijn zoontje die gister 15 minuten voor de wedstrijd kapotgooide met een zaklamp![]()
Dus als iemand leuke acties kent, 7/800 euro en 55+inch zonder poespas als smarttv
Hoe? Wat? Oh wat erg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja morgen even een tv voor mijn schoonmoeder zoeken gezien mijn zoontje die gister 15 minuten voor de wedstrijd kapotgooide met een zaklamp![]()
Dus als iemand leuke acties kent, 7/800 euro en 55+inch zonder poespas als smarttv
Hij is 18 maanden en had een kleine metalen zaklamp ergens vandaan en die gooide ie dus tegen de tv toen we niet in de kamer warenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden en had een kleine metalen zaklamp ergens vandaan en die gooide ie dus tegen de tv toen we niet in de kamer waren
Hele scherm is zwart met 2 grote sterren erin
ik vrees er ook voor. maar hun verdediging was minder he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Chili gaan we denk ik verliezen.
Robin is er niet bij
Ah nee dan gaat het niet op nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel kan er ook niet geholpen worden, zo weinig ruimte dat je toch maar met 1 iemand eraan kan werken
Wordt waarschijnlijk gewoon vergoed door verzekering maar voordat dat afgehandeld is zijn we weer paar weken verder en dan moet ze al die tijd op een 22 inch kijken...... dus dan maar voorschieten zodat ze normaal tv kan kijkenquote:
Ja dat wel, maar de aanvoer bij ons was ruk, en van persie gaat dan nog wel de ballen halen, Huntelaar niet. Die is veel meer statisch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vrees er ook voor. maar hun verdediging was minder he.
dat is toch geen ramp?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk gewoon vergoed door verzekering maar voordat dat afgehandeld is zijn we weer paar weken verder en dan moet ze al die tijd op een 22 inch kijken...... dus dan maar voorschieten zodat ze normaal tv kan kijken
komt wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar de aanvoer bij ons was ruk, en van persie gaat dan nog wel de ballen halen, Huntelaar niet. Die is veel meer statisch.
dit wil ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:13 schreef Myraela het volgende:
En dan het hele fucking weekend slapen.
Ik denk dat ik zaterdag ook de hele dag in bed ga blijvenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:13 schreef Myraela het volgende:
En dan het hele fucking weekend slapen.
Alleen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag ook de hele dag in bed ga blijven
Lekker knus wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie en Sheldon zullen er wel bij komen liggen
Nee, wel in Arnhem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Treinen naar den haag. Nog iemand die daar atm is? Kunnen we even lekker roddelen
je mag wel hier logeren, o wachtquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel in Arnhem.
Vanavond bedrijfsfeestje... moet nog thuis zien te komen
Vooral die "ofzo" klinkt grappig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja alleen wil Charlie nog weleens zijn nagels in je been ofzo zetten.
Meestal in mijn gespierde borstkas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral die "ofzo" klinkt grappig.
hemelsbreed misschien een beetjequote:
Ah dan blijf je toch bij ons slapenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, wel in Arnhem.
Vanavond bedrijfsfeestje... moet nog thuis zien te komen
Tussen jou en Bobby in?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah dan blijf je toch bij ons slapen
Ja want we hebben maar een kamer en een bed dus iets anders is simpelweg niet mogelijk.quote:
Ja want jullie zijn wel makkelijk te bereiken 's nachtsquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah dan blijf je toch bij ons slapen
Ja, ga er vooral heel serieus op in. Zucht.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want we hebben maar een kamer en een bed dus iets anders is simpelweg niet mogelijk.
Hihihi, de bus stopt bijna bij de voordeur hoor. En ik kom zelf om half 11 aan op ede wageningenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want jullie zijn wel makkelijk te bereiken 's nachts
Oh het was niet serieus? Neem me niet kwalijk dat ik de vraag dan niet helemaal begrijp.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ga er vooral heel serieus op in. Zucht.
Feestje begint om 8 uur, dan ga ik niet om 9 uur weer wegquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihi, de bus stopt bijna bij de voordeur hoor. En ik kom zelf om half 11 aan op ede wageningen
Huh, je doet er toch niet anderhalf uur over van daar naar ons?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Feestje begint om 8 uur, dan ga ik niet om 9 uur weer weg
Wat dan wel? #dtvquote:
Nee een forum. Dus een soort van twitter maar dan met langere berichten.quote:
hashtags werken hier nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee een forum. Dus een soort van twitter maar dan met langere berichten.
I know bebeh, no problemo toch. Oldskool sms taal kan ook.quote:
Jij hebt te lang aan je schoolwerk gezeten, je bent aan het doordraaien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know bebeh, no problemo toch. Oldskool sms taal kan ook.
Alles voor een beetje leven in de brouwerij. Niet dak er wat aan heb, ga zo 6 uur vergaderen en daarna uit eten. Maar ff al die energie eruit gooien voor ii dat dadelijk doequote:Op donderdag 19 juni 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt te lang aan je schoolwerk gezeten, je bent aan het doordraaien.
ik ga zometeen naar t ziekenhuisquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alles voor een beetje leven in de brouwerij. Niet dak er wat aan heb, ga zo 6 uur vergaderen en daarna uit eten. Maar ff al die energie eruit gooien voor ii dat dadelijk doe
Hehe nee, was ook bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huh, je doet er toch niet anderhalf uur over van daar naar ons?en ik ben morgen vrij dus we slapen niet om half 11 hoor. Maar kijk maar, we moeten morgen met de kittens naar de da en dan nog een week en de oudste mogen weg. #ga ze zo missen
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijdens het douchen besloot de ketel uit te gaan.
Zo koud!
quote:
Ik denk niet dat ik ooit nog warm zal worden.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit nog warm zal worden.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ga eten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joah gaat wel![]()
kut he? ik vond de finale een beetje mwahquote:
Ik was gewoon serieus aan het kijken of ik niet per ongeluk een aflevering te weinig had gedownloadquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kut he? ik vond de finale een beetje mwah
spoiler gotquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gewoon serieus aan het kijken of ik niet per ongeluk een aflevering te weinig had gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Serieus? Ik vond het de beste aflevering tot nu toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kut he? ik vond de finale een beetje mwah
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spoiler gotJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
uh ok. ik vond het niet echt moving of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het de beste aflevering tot nu toe.
Ik mis het echte cliffhanger gevoelquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uh ok. ik vond het niet echt moving of zo.
Dat ook, het was ineens afgelopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis het echte cliffhanger gevoel
Terwijl je in bed ligtquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
uh ok. ik vond het niet echt moving of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godzijdank juist, ik haat cliffhangers waar je een jaar op moet wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis het echte cliffhanger gevoelLet's drop some acid and go to a titty bar.
Ja kijk dat meestal vanuit mijn bed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terwijl je in bed ligt![]()
Ik ben nu ff laatste seizoen van Da Vinci's Demons aan het binnen halen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SOA-stok in de hand voor als er weer eens halfbakken porno voorbij komt ook zeker?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja kijk dat meestal vanuit mijn bed.
Lekker lui.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Zie vorige post over de cliffhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
[..]Goed punt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Godzijdank juist, ik haat cliffhangers waar je een jaar op moet wachten.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Edit dan ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie vorige post over de cliffhanger
Dat dan weer nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SOA-stok in de hand voor als er weer eens halfbakken porno voorbij komt ook zeker?
[..]spoilers gotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent een ninja of je bent het niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
spoilers gotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou altijd wel van een cliffhanger![]()
MK, moest je nou vandaag naar het ziekenhuis?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niet als ik dan heel lang moet wachten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
MK, moest je nou vandaag naar het ziekenhuis?
Geduld is niet mijn sterkste punt.![]()
Mijne ook niet echt hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ik dan heel lang moet wachten.
Geduld is niet mijn sterkste punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Hmja, maar ik vond het hele seizoen wat snel gaan zonder dat het verhaal opschoot of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bah, zo weer naar Amsterdam om te gaan bieren.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ja naar de maatschappelijkwerker en ik heb babys gekeken op mijn zus haar afdelingquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
MK, moest je nou vandaag naar het ziekenhuis?![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zonder mij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
Bah, zo weer naar Amsterdam om te gaan bieren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh niet ter controle oid?quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja naar de maatschappelijkwerker en ik heb babys gekeken op mijn zus haar afdeling
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dinsdagquote:weet ik of het een piemol of kutje heeft
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je om 1900 uur in Het Elfde Gebod bent ben je op tijd.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, dinsdagweet ik of het een piemol of kutje heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne ook niet echt hoor
Ik heb de boeken gelezen dus veel dingen komen niet als een verrassing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat me niet lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je om 1900 uur in Het Elfde Gebod bent ben je op tijd.
[b]AirwiN schreef [/b]
jullie kunnen nog weddenquote:
Ik wil ze ook lezen heb ik beslotenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de boeken gelezen dus veel dingen komen niet als een verrassing.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je krijgt gewoon een jochie. Moet wel. Voor de balans in de wereld, tegenwoordig worden er teveel meisjes geborenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan app ik je wel een foto.quote:
maar ik moet een meisjeer zijn te weinig meisjes in mijn familie
Dan ga ik je alvast even op blok gooienquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Niets mis meequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik je alvast even op blok gooien
Niks moetquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
als het een jongetje is, is het ook goedquote:
Ieder zijn beleving, ik vond het wel fijn dit tempo na seizoen 3.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmja, maar ik vond het hele seizoen wat snel gaan zonder dat het verhaal opschoot of zo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Als het maar gezond is tochquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als het een jongetje is, is het ook goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe dan ook, we moeten allemaal weer heel lang wachtenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn beleving, ik vond het wel fijn dit tempo na seizoen 3.
[b]AirwiN schreef [/b]
en niet op de papa lijktquote:
Rechts is het stamtafeltje van de FOK!kers. Hopen dat die straks weer vrij is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik je alvast even op blok gooien
Blij dat het wk is nuquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we moeten allemaal weer heel lang wachten![]()
Die hoop kan je nu al laten varen.quote:
Ook al zegt iedereen dat je kind als 2 druppels water op jou lijkt toch zal je zijn/haar vader erin terug zien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hm jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hoop kan je nu al laten varen.
Ook al zegt iedereen dat je kind als 2 druppels water op jou lijkt toch zal je zijn/haar vader erin terug zien.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kunt niet alles hebben hequote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al zegt iedereen dat je kind als 2 druppels water op jou lijkt toch zal je zijn/haar vader erin terug zien.![]()
Och, ik moet nog een serie of 34 kijken dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we moeten allemaal weer heel lang wachten
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, ik moet nog een serie of 34 kijken dus dat komt wel goed.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik lijkt zelf ook niet op mn oudersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik op mijn opaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik lijkt zelf ook niet op mn ouders![]()
Ik ben een echt mengelmoesje van m'n ouders.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
jij lijkt kei hard op jouw moeder.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een echt mengelmoesje van m'n ouders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha, gaaf om te zien hoeveel eruit komt hé?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:04 schreef perro. het volgende:
[..]
die furminator.
thanks voor de tip. wat een geniale kam.![]()
![]()
Ik ook. Toen ik jonger was meer m'n vader, maar naarmate ik ouder en vrouwelijker werd zagen mensen ook steeds meer m'n moeder erin terug. M'n karakter is overigens wel dominerend m'n vader, met een ietwat zachtere kant die ik toch van m'n moeder heb.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een echt mengelmoesje van m'n ouders.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
had net gestofzuigd, ging haar toen kammen en kon ik weer overnieuw stofzuigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, gaaf om te zien hoeveel eruit komt hé?
paar keer gebruiken en dan zal het meeste dons wel eruit zijn. echt goed.![]()
![]()
Zo te zien ook voor honden. Even browsen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, gaaf om te zien hoeveel eruit komt hé?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb mijn moeders uiterlijk, met een paar trekjes van mijn oma van mijn vaders kant. Er pas sinds kort achter gekomen dat ik qua karakter echt bijna precies hetzelfde ben als mijn moeder. Zij was in mijn ogen altijd een enorm sterke en zelfverzekerde vrouw. Maar stiekem heeft zij ook enorm veel angsten en onzekerheden.
En ze is lief. Ik ben ook lief.![]()
![]()
Tering wat duur weer. Mag dan wel wonderen verrichten.![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn moeders uiterlijk, met een paar trekjes van mijn oma van mijn vaders kant. Er pas sinds kort achter gekomen dat ik qua karakter echt bijna precies hetzelfde ben als mijn moeder. Zij was in mijn ogen altijd een enorm sterke en zelfverzekerde vrouw. Maar stiekem heeft zij ook enorm veel angsten en onzekerheden.
En ze is lief. Ik ben ook lief.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Awww.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:11 schreef Myraela het volgende:
En ze is lief. Ik ben ook lief.
Ik bewonder mijn moeder altijd omdat ze zoveel weet. Van bijna alles. Een hele brede interesse en veel algemene kennis. Ze denkt heel erg creatief en weet voor alles een oplossing, ook al is het misschien niet altijd de beste oplossing. Ze laat het gewoon werken, op haar manier. Momenten waarop ik het iemand anders zou laten doen, doet zij het gewoon zelf. Ook al is het dan maar niet volgens het boekje, ze krijgt het wel aan de praat.
Zeker in zulke periodes is die gewoon superfijn. Haren hou je altijd, maar alles wat je er zo uitkrijgt is al mooi meegenomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef perro. het volgende:
[..]
had net gestofzuigd, ging haar toen kammen en kon ik weer overnieuw stofzuigen.
paar keer gebruiken en dan zal het meeste dons wel eruit zijn. echt goed.![]()
Hihihiquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Oeh, mijn radijsjes beginnen een beetje te groeien.De eerste zaadjes uit mijn moestuintje.
![]()
+1quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook al zegt iedereen dat je kind als 2 druppels water op jou lijkt toch zal je zijn/haar vader erin terug zien.
En soms meer dan je hoopte/wilde![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Oeh, mijn radijsjes beginnen een beetje te groeien.De eerste zaadjes uit mijn moestuintje.
lekker, mijn tomatenplant is ook al kei groot
we zullen t meemaken, gelukkig kende ik hem qua innerlijk niet goed. En ik lijk zelf ook echt totaal niet op mijn bio oudersquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
En soms meer dan je hoopte/wildeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bohhh ik ben moe![]()
En dan heb ik nog een afspraak ook om 20:30
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2014 17:44:24 ]![]()
Wat moet je doen dannnquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef LovelyLady het volgende:
Bohhh ik ben moe![]()
En dan heb ik nog een afspraak ook om 20:30
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: