Admiraal Anaal doet een American History Xjequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een moeilijke TT weer.. kan iemand het even uitleggen
okthnx
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
Admiraal_anaal doet een American History X-je.
quote:
fantastischquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Admiraal Anaal doet een American History Xje
Geen dank
neenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
als er een hakenkruis op een foto staat, mag je die dan posten op fok?
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.quote:
je kan het gifje dmen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
blijkbaar mag je het wel omschrijven, even gewelddadig vind ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.
quote:
Nooitquote:
De uitlaat deed het hem zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeugd door de straat I hope Austria wins tonight!
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-bij-Tilburg.dhtml
Ja, zo pak je de problemen aan.
Ja, dat idee krijg ik er ook een beetje bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Ik dacht dat NL een tolerant land was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Hoe kom je daar nou toch bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat is het al 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.quote:
Jawel, vroege jaren '90. Toen de NIMBY's van nu nog blowende en XTC slikkende studerende festivalgangers waren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Nederland is vrij tolerant hoor. Qua beleid dan. De mensen vaak niet.
Heb mijn stage gehaald
Nicequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Nederland is vrij tolerant hoor. Qua beleid dan. De mensen vaak niet.
Heb mijn stage gehaald
Doorwerken dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Merciiiiii
Ik ben nog met verslagen bezig, dat is zo jammer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |