Admiraal Anaal doet een American History Xjequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een moeilijke TT weer.. kan iemand het even uitleggen
okthnx
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Fascination het volgende:
Admiraal_anaal doet een American History X-je.
quote:
fantastischquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Admiraal Anaal doet een American History Xje
Geen dank
neenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:55 schreef Moeraskat het volgende:
als er een hakenkruis op een foto staat, mag je die dan posten op fok?
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.quote:
je kan het gifje dmen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke dan kan ik je dat gifje niet laten zien, want hij heeft een hakenkruis tattoo.
maar dat was dus dat stukje uit die film
blijkbaar mag je het wel omschrijven, even gewelddadig vind ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk eerder dat het gifje niet gewenst is door het gewelddadige karakter ervan.
quote:
Nooitquote:
De uitlaat deed het hem zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeugd door de straat I hope Austria wins tonight!
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-bij-Tilburg.dhtml
Ja, zo pak je de problemen aan.
Ja, dat idee krijg ik er ook een beetje bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Ik dacht dat NL een tolerant land was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Op het volledig omheinde terrein kunnen homo's en transgenders gegarandeerd veilig wonen, is de gedachte."
Oftewel, je stopt die mensen in een gevangenis
Hoe kom je daar nou toch bij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat is het al 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NL een tolerant land was.
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.quote:
Jawel, vroege jaren '90. Toen de NIMBY's van nu nog blowende en XTC slikkende studerende festivalgangers waren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou suggestie wekken dat Nederland ooit tolerant was.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Nederland is vrij tolerant hoor. Qua beleid dan. De mensen vaak niet.
Heb mijn stage gehaald
Nicequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Heb mijn stage gehaald
Doorwerken dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Merciiiiii
Ik ben nog met verslagen bezig, dat is zo jammer
quote:
Valt wel mee toch?quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Heb mijn stage gehaald
Wat is het probleem precies?quote:
quote:
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tóch niet voor niks die pijnlijke oranje schoentjes aan gehad
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?
Whehehequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch niet van die Japanse klompvoetjes?
Ze zijn te klein?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tóch niet voor niks die pijnlijke oranje schoentjes aan gehad
Ah.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekker
mn voetfetisjcollega vond ze wel leuk.quote:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn niet te klein, ze zitten gewoon niet lekker
Je moest af en toe zijn kin dus afvegen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn voetfetisjcollega vond ze wel leuk.
Want t zijn peeptoes en ik heb ze af en toe uit gedaan omdat ze niet fijn zaten
Ja, ik kan ook niet multitasken. Anders had ik jouw eerdere reactie wel gelezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hj vroeg naar de bekende weg. Daar kan ik niet mee omgaan
bah, neequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moest af en toe zijn kin dus afvegen?
wat was je verder nog aan het doen dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet multitasken. Anders had ik jouw eerdere reactie wel gelezen
Voor mezelf iets aan het schrijven. In een paar topics reageren. Een chat met iemand. Wat muziek aan het uitzoeken. Roken. De afstandsbediening een paar doodsklappen geven omdat ik de tv vanaf hier nét niet kan bedienen en ik gok dat het aan de batterijen ligt die het dan vaak weer even beter lijken te doen, maar misschien beeld ik me dat in. Bier aan het drinken. Een agenda aan het volplannen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat was je verder nog aan het doen dan?
quote:
dan gaat dat multitasken je nóg best goed afquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Voor mezelf iets aan het schrijven. In een paar topics reageren. Een chat met iemand. Wat muziek aan het uitzoeken. Roken. De afstandsbediening een paar doodsklappen geven omdat ik de tv vanaf hier nét niet kan bedienen en ik gok dat het aan de batterijen ligt die het dan vaak weer even beter lijken te doen, maar misschien beeld ik me dat in. Bier aan het drinken. Een agenda aan het volplannen.
Moet je nog meer weten?
Hoiquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
Merciiiiii
Ik ben nog met verslagen bezig, dat is zo jammer
Welnee. Ik mis gewoon meerdere comments, zo blijkt maar weer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat dat multitasken je nóg best goed af
Gaat wel prima eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoi Vin, hoe staat het leven bij jou?
Arme vent. Hem daar laten zitten met een druiper.quote:
mja, meestal hebben ze het over 2 dingen tegelijk doen, niet 16 als het gaat over multitasken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Ik mis gewoon meerdere comments, zo blijkt maar weer.
Oke mooizo.. niet ziek worden he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beterDenk dat wat eten en veel drinken aardig heeft geholpen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Jeugd door de straat I hope Austria wins tonight!
gaan wij daar ook wonen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Fascination het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jk-bij-Tilburg.dhtml
Ja, zo pak je de problemen aan.
Noem jij jezelf nou een mythequote:
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke mooizo.. niet ziek worden he?
Goeiemorgenquote:
Heyquote:
Smakelijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
verse zoete aardebeitjes in den yoghurt
Heyquote:
Ochtendritueel gehad nu verder met GoTquote:
Men wordt langzaam wakkerquote:
Ben je helemaal bij?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ochtendritueel gehad nu verder met GoT
Uhu na gisteren jaquote:
Ik moet gaan slapen, maarja internet weerhoud me ervanquote:
Nou nou, zo'n goede prestatie was het nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij?
[..]
Uhu na gisteren ja![]()
Nope, juist mooiquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik het leuker vind dat Spanje eruit ligt dan dat Nederland door is?
neequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik het leuker vind dat Spanje eruit ligt dan dat Nederland door is?
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n goede prestatie was het niet
Tweede helft was niet saai.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.
Die heb ik met een half oog gekeken, netwerkkabel vervangen, nieuwe modem alvast aangesloten en alles klaargemaakt.quote:
Klopt. Chili was awesome. Al was Spanje echt helemaal niks.quote:
Mwah, het immens slechte Spanje kon makkelijk door de verdediging komen van Chili.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Chili was awesome. Al was Spanje echt helemaal niks.
Nee want als ik bij was was ik klaar en hoefde ik niet meer te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij?
[..]
Uhu na gisteren ja![]()
Ow ja verrek las je zin andersom, dat je je got ritueel gehad hadquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want als ik bij was was ik klaar en hoefde ik niet meer te kijken.
Chili was leuker om te kijken jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee klopt, ik vond het zelf best wel saai.
Die heb ik niet gezien, maandag sowieso wel.quote:
Nog geen tijd voor gehad. Misschien zondag of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maandag sowieso wel.
Hoe is het met de honda? Heb je hem kunnen fixen?
Oow oke, wel balen man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad. Misschien zondag of zo.
Veel kan er ook niet geholpen worden, zo weinig ruimte dat je toch maar met 1 iemand eraan kan werkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow oke, wel balen man.
Zou zeggen, wil je wel helpen maar aan mij heb je niet zoveel
Ow en zondag kan ik niet
ado heeft een TV te koop.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja morgen even een tv voor mijn schoonmoeder zoeken gezien mijn zoontje die gister 15 minuten voor de wedstrijd kapotgooide met een zaklamp![]()
Dus als iemand leuke acties kent, 7/800 euro en 55+inch zonder poespas als smarttv
Hoe? Wat? Oh wat erg.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja morgen even een tv voor mijn schoonmoeder zoeken gezien mijn zoontje die gister 15 minuten voor de wedstrijd kapotgooide met een zaklamp![]()
Dus als iemand leuke acties kent, 7/800 euro en 55+inch zonder poespas als smarttv
Hij is 18 maanden en had een kleine metalen zaklamp ergens vandaan en die gooide ie dus tegen de tv toen we niet in de kamer warenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is 18 maanden en had een kleine metalen zaklamp ergens vandaan en die gooide ie dus tegen de tv toen we niet in de kamer waren
Hele scherm is zwart met 2 grote sterren erin
ik vrees er ook voor. maar hun verdediging was minder he.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:02 schreef Royco1 het volgende:
Chili gaan we denk ik verliezen.
Robin is er niet bij
Ah nee dan gaat het niet op nee.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel kan er ook niet geholpen worden, zo weinig ruimte dat je toch maar met 1 iemand eraan kan werken
Wordt waarschijnlijk gewoon vergoed door verzekering maar voordat dat afgehandeld is zijn we weer paar weken verder en dan moet ze al die tijd op een 22 inch kijken...... dus dan maar voorschieten zodat ze normaal tv kan kijkenquote:
Ja dat wel, maar de aanvoer bij ons was ruk, en van persie gaat dan nog wel de ballen halen, Huntelaar niet. Die is veel meer statisch.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vrees er ook voor. maar hun verdediging was minder he.
dat is toch geen ramp?quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk gewoon vergoed door verzekering maar voordat dat afgehandeld is zijn we weer paar weken verder en dan moet ze al die tijd op een 22 inch kijken...... dus dan maar voorschieten zodat ze normaal tv kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |