Zijn vader stond wel op rechts maar die zit nu op de bank, niet als wissel overigens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Ja en sneijder staat in de spitsquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Staat Blind nu op rechts? Dat was in de wedstrijd tegen Spanje toch links? Of dook hij daar toevallig vaak op?
Bel 112, taxi's vrienden, je hebt nog 50 min om vervoer te regelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Pandaplint het volgende:
Bus gemist.
Lijkt er op dat ik de eerste 10min ga missen
Kan je buitenspel even uitleggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.quote:
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Kan je buitenspel even uitleggen?
Speelde ook links tegen Spanje iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:11 schreef LaCatastrophe het volgende:
Vrouw. Dat verklaart mss? Maar dacht serieus dat hij op links stond.
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichenquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Zin inZo eerst even avondeten scoren voor bij de wedstrijd haha!
Bijdeze:quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Gut gut. Wat een ophef over een reactie. Ja. Ik kan zeker buitenspel uitleggen.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kunt beter voor de wedstrijd eten, dan vliegt je bord niet weg bij het juichen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijdeze:
Cillessen
De Vrij, Vlaar, Martins Indi
Janmaat, De Guzmán, Sneijder, De Jong, Blind
Robben, Van Persie
het is maar een tip, anders moet je weer zoveel schoonmaken na de wedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |