abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141303643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:24 schreef blomke het volgende:

[..]

Vooral analyse i.h.b. complexe functies en differentiaalvergelijkingen zijn belangrijk in de Quantum Mechanica
Vooral die complexe functies heb ik niet echt veel kaas van gegeten, helaas. ;( :') Maar 't blijft fascinerende materie, ben dan ook 'n echte nerd. :@
Hallon!
pi_141305962
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:55 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Moet zijn:

maar met zo'n werkcoach zou ik altijd zeer voorzichtig blijven: het zijn stuk voor stuk mensen die er neergezet zijn om zelf werk te hebben met een verzonnen en gesubsidieerd baantje

Zwaar betaald baantje ook. Als ik werkeloos wordt ga ik dat doen.
Ik heb dat bij mijn vader gezien, doet geen flikker vangt wel een leuk adviessalaris.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 19 juni 2014 @ 22:05:35 #53
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141306115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zwaar betaald baantje ook. Als ik werkeloos wordt ga ik dat doen.
Ik heb dat bij mijn vader gezien, doet geen flikker vangt wel een leuk adviessalaris.
Mn vader heeft jaren bij de overheid gewerkt... en het is daar doodnormaal om zonder enige aanleiding zelf iets te verzinnen om bezig te blijven...

Hij is al een paar jaar met pensioen en nu kreeg ie een brief met vragen hoe het werken voor de overheid hem bevallen was... (dus er had weer eens iemand niets te doen.... :') )
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141306243
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:05 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Mn vader heeft jaren bij de overheid gewerkt... en het is daar doodnormaal om zonder enige aanleiding zelf iets te verzinnen om je bezig te houden...

Hij is al een paar jaar met pensioen en nu kreeg ie een brief met vragen hoe het werken voor de overheid hem bevallen was... (dus er had weer eens iemand niets te doen.... :') )
Mijn vader is trouwens geen werkcoach. :')

Hij stelde een computercursus voor omdat hij geen bouwwerkzaamheden meer mag doen.
Komen ze aan met een 300 pagina's tellende handleiding over hoe die grafwebsite van werk.nl werkt.

Ik ben behoorlijk technologisch ingesteld maar zelfs ik had problemen om dingen gedaan te krijgen op die website.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_141306285
quote:
11s.gif Op donderdag 19 juni 2014 21:26 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Vooral die complexe functies heb ik niet echt veel kaas van gegeten, helaas.
Ik kan je er wel bij helpen; voor complexe functie (nu 30 jaar geleden...) theorie haalde ik 'n 8
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  donderdag 19 juni 2014 @ 22:12:23 #56
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141306613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mijn vader is trouwens geen werkcoach. :')

Hij stelde een computercursus voor omdat hij geen bouwwerkzaamheden meer mag doen.
Komen ze aan met een 300 pagina's tellende handleiding over hoe die grafwebsite van werk.nl werkt.

Ik ben behoorlijk technologisch ingesteld maar zelfs ik had problemen om dingen gedaan te krijgen op die website.
Ohja.. maar de overheid en ict is altijd lachen...

Ik zag laatst nog een bericht dat agenten aangiftes per post naar elkaar moesten versturen en opnieuw met de hand moesten invoeren omdat het systeem per regio anders is...

Dat is bij elke overheidsinstelling trouwens het geval...
En het leuke is dat er niemand is die erover gaat.. ze wijzen allemaal naar elkaar... |:(
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141307641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 22:08 schreef blomke het volgende:

[..]

Ik kan je er wel bij helpen; voor complexe functie (nu 30 jaar geleden...) theorie haalde ik 'n 8
Jij bent toch TU'er of niet dan? Ik zal het in gedachte houden als ik vragen heb. ;)
Hallon!
pi_141308117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 20:11 schreef scoober het volgende:
afgestudeerde HBO'ers een elite noemen... daar begint het al mee.
Inderdaad zeg.
pi_141311168
quote:
7s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:23 schreef Geralt het volgende:
Misschien is de procesindustrie wel wat voor je. Vaak kun je wel ergens binnen rollen zonder opleiding en kun je starten met een VAPRO opleiding.

Betaald in principe niet echt heel goed qua basisloon, maar door je ploegentoeslag hou je er toch een leuke cent aan over elke maand.

Ik heb 10 jaar in de IT gezeten en toen ik mijn baan verloor wegens de crisis ben ik de procesindustrie ingerold. Bevalt eigenlijk nog altijd prima :)

En daar ben ik dus ook gestart zonder technische vooropleiding of weet ik het wat. Sterker nog, ik heb alleen een Havo diploma en een shitload aan Microsoft certificaten :)
Ik las je post en dacht misschien is zou het wat voor mij kunnen zijn, wat heb je er precies voor nodig eigenlijk???

Ik heb wel een achtergrond in de elektrotechniek etc, heb trouwens al via google een algemene website gevonden waar ik kan soliciteren gelijk maar gedaan, niet geschoten is altijd mis namelijk.

Misschien heb je nog tips of bepaalde websites?
pi_141314020
Ik zou eens nagaan of zelfstandig ondernemer niks voor jou is. Er is vast wel iets waar je echt goed in bent of je hebt vast wel een hobby waar je je brood mee kunt verdienen. Naast je eigen bedrijfje kun je dan nog een avondstudie doen. Ik kan je wel zeggen dat je het dan erg druk hebt, maar zo kun je wel aan een redelijk inkomen komen i.c.m. studeren.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 00:27:55 #61
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141314100
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef AlterEg0 het volgende:

[..]

Ik las je post en dacht misschien is zou het wat voor mij kunnen zijn, wat heb je er precies voor nodig eigenlijk???

Ik heb wel een achtergrond in de elektrotechniek etc, heb trouwens al via google een algemene website gevonden waar ik kan soliciteren gelijk maar gedaan, niet geschoten is altijd mis namelijk.

Misschien heb je nog tips of bepaalde websites?
Icm electrotechniek lijkt me dat je echt wel kans maakt in zo'n fabriek. :Y
Hallon!
pi_141314496
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 00:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Icm electrotechniek lijkt me dat je echt wel kans maakt in zo'n fabriek. :Y
Ja dat dacht ik dus ook! Heb ook 6 jaar ervaring in de elektrotechniek misschien is dit ook een pluspunt. Totdat ik dit las

Hartelijk dank voor jouw sollicitatie. Het aantal reacties van enthousiaste kandidaten die een leer/werktraject in de procesindustrie willen volgen is erg groot.
Het is onmogelijk om iedereen uit te nodigen voor een nadere kennismaking. Indien je binnen een week geen reactie van ons hebt ontvangen, hebben we jou niet geselecteerd voor de intakeprocedure.

wahahaha.

:')
pi_141314770
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:22 schreef AlterEg0 het volgende:
Niks. Althans ik had niks relevants. Alleen een goed verkooppraatje voor jezelf, maar dat mag geen probleem zijn als je, net zoals ik, solliciteren een leuke bezigheid vindt.

:)

Allicht zullen er ook bedrijven zijn in de sector waar je wel al vanalles moet hebben, maar aangezien ik bij een BRZO bedrijf binnengerold ben zonder ervaring, kennis, opleiding etc vermoed ik zomaar dat er wel meer bedrijven in de sector zijn waar dat prima kan.

Maar nogmaals, je moet er wel geen problemen mee hebben om ploegendiensten te draaien.
Vergis je niet, dat is fysiek tamelijk pittig bij tijd en wijlen en funest voor je sociale leven.

Vooral dat laatste staat me tegen, maargoed, overall bevalt het me nog steeds goed. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 20 juni 2014 @ 00:49:46 #64
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141314821
Ik heb nooit problemen met ploegendiensten, heb geen sociaal leven, heb ik daar eindelijk 'n keer voordeel van. :D
Hallon!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 02:02:44 #65
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_141316457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Kortom: je bent 29 geworden en in de tussentijd heb je de boel lekker verziekt. De schuld daarvoor ligt bij anderen en je bent niet alleen afgunstig, maar ook boos. En om het af te toppen voel je je minderwaardig.

Ik zou eens in therapie gaan en je leven op de rit zien te krijgen ^O^
Tja je weet het kennelijk allemaal zo goed dus blijf maar lekker ongevraagd namens mij voorbarige conclusies trekken. Als je niks nuttigs weet te melden, blijf dan maar gewoon weg uit dit topic.
pi_141317456
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 00:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niks. Althans ik had niks relevants. Alleen een goed verkooppraatje voor jezelf, maar dat mag geen probleem zijn als je, net zoals ik, solliciteren een leuke bezigheid vindt.

:)

Allicht zullen er ook bedrijven zijn in de sector waar je wel al vanalles moet hebben, maar aangezien ik bij een BRZO bedrijf binnengerold ben zonder ervaring, kennis, opleiding etc vermoed ik zomaar dat er wel meer bedrijven in de sector zijn waar dat prima kan.

Maar nogmaals, je moet er wel geen problemen mee hebben om ploegendiensten te draaien.
Vergis je niet, dat is fysiek tamelijk pittig bij tijd en wijlen en funest voor je sociale leven.

Vooral dat laatste staat me tegen, maargoed, overall bevalt het me nog steeds goed. :)
Klinkt ook goed, daarom dat ook veel mensen reageren heb ik gemerkt, misschien toch maar een beter idee om meerdere bedrijven te benaderen dan.

Nieuwe dag nieuwe kansen. :')
pi_141317742
Heb ik gister een solicitatie gestuurd naar een process operator bedrijf krijg ik net een mailtje om mijn CV en motivatie te sturen...wtf? Nouja weer een sturen dan.
pi_141318689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 02:02 schreef hairybeardyman het volgende:
Tja je weet het kennelijk allemaal zo goed dus blijf maar lekker ongevraagd namens mij voorbarige conclusies trekken. Als je niks nuttigs weet te melden, blijf dan maar gewoon weg uit dit topic.
Het was een samenvatting van je eigen post.

Ik denk écht dat je een issue hebt. Zo kom je over. Het lijkt me handig dat aan te pakken voor je gaat investeren in allerlei andere zaken.
pi_141319339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:09 schreef Alfje het volgende:
wat betekent "zonder afgeronde studie" in deze. Wel ooit ergens aan begonnen? Misshcien een jaar of meerdere jaren gestudeerd?

Ik heb zelf jaren aangemodderd met mijn mijn studie informatica, niks afgerond, (leefde van internet poker). Toen via een werkstage bij een bedrijf een half jaar zonder salaris maar met behoud van bijstandsuitkering opgedaan en nu alweer bijna twee jaar als programmeur aan het werk bij een leuk bedrijf.

Ga eerst eens bedenken wat je kunt, dan wat voor banen daarbij kunnen passen. En dan ga je daarop sollliciteren, waarbij je de nadruk legt op wat je wel kunt en waarom je ondanks dat je geen diploma hebt toch prima geschikt bent.

ik ken er ook twee die van internetpoker rond zeiden te kunnen komen, maar wel een enorme studieschuld hebben opgebouwd

jaja
pi_141319959
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:59 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik ken er ook twee die van internetpoker rond zeiden te kunnen komen, maar wel een enorme studieschuld hebben opgebouwd

jaja
Ik probeer niet op te scheppen ofzo, ik ben er ook niet trots op en zou het ook niemand aanraden. Ik had geluk dat de pokerhype toen groot was en je vrij gemakkelijk kon verdienen en ik kon er net van rondkomen, maar bouwde niks op. Studieschuld is voor mij heel laag (3k toen, en inmiddles bijna afgelost) omdat ik lang thuis heb gewoond en in de periode dat ik op kamers woonde al geen stufie meer kreeg.

Het ging allemaal wel aardig, ik kon mezelf onderhouden, veel vrije tijd enzo. Maar het drong pas laat tot me door dat je op die manier niks opbouwd. Toen heb ik het roer omgegooid en heb ik een uitkering aangevragd en ben ik werk gaan zoeken.
Wat in mijn geval gelukkig redelijk snel leidde tot die werkstageplek, waar ik voldoende ervaring op kon bouwen om daarna een echte baan te kunnen vinden.

Ik zeg niet dat ik het allemaal zo goed heb geregeld, in tegendeel. Ik wil alleen TS een hart onder de riem steken dat er wel degelijk nog mogelijkheden zijn om iets van een carriere op te starten. En als je iets vind dat je leuk vind en je er geod in bent op een gegeven moment die periode van inactief zijn en gebrek aan diploma's steeds minder belangrijk worden en je de kans hebt om alsnog bepaalde vakgerichte diploma's te halen.
pi_141320928
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:24 schreef Alfje het volgende:

[..]

Ik probeer niet op te scheppen ofzo, ik ben er ook niet trots op en zou het ook niemand aanraden. Ik had geluk dat de pokerhype toen groot was en je vrij gemakkelijk kon verdienen en ik kon er net van rondkomen, maar bouwde niks op. Studieschuld is voor mij heel laag (3k toen, en inmiddles bijna afgelost) omdat ik lang thuis heb gewoond en in de periode dat ik op kamers woonde al geen stufie meer kreeg.

Het ging allemaal wel aardig, ik kon mezelf onderhouden, veel vrije tijd enzo. Maar het drong pas laat tot me door dat je op die manier niks opbouwd. Toen heb ik het roer omgegooid en heb ik een uitkering aangevragd en ben ik werk gaan zoeken.
Wat in mijn geval gelukkig redelijk snel leidde tot die werkstageplek, waar ik voldoende ervaring op kon bouwen om daarna een echte baan te kunnen vinden.

Ik zeg niet dat ik het allemaal zo goed heb geregeld, in tegendeel. Ik wil alleen TS een hart onder de riem steken dat er wel degelijk nog mogelijkheden zijn om iets van een carriere op te starten. En als je iets vind dat je leuk vind en je er geod in bent op een gegeven moment die periode van inactief zijn en gebrek aan diploma's steeds minder belangrijk worden en je de kans hebt om alsnog bepaalde vakgerichte diploma's te halen.
Waar krijg je dan een stage plek zonder opleiding whatsoever vraag ik me af. Het is een mooi verhaal maar kun je misschien wat specifieker zijn? Heb alleen interesse in jou ervaring trouwens dat is alles. :)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 16:50:28 #72
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_141334159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 09:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Het was een samenvatting van je eigen post.

Ik denk écht dat je een issue hebt. Zo kom je over. Het lijkt me handig dat aan te pakken voor je gaat investeren in allerlei andere zaken.
Nee, het is een aanname. Wat weet je nou van mij? Hetgeen wat ik hier allemaal schrijf is enkel ten doel om de situatie te beschrijven. Ik schrijf nergens dat ik mezelf zielig vind, medelijden wil kweken of aandacht wil. Ik ben op zoek naar mogelijkheden om weer aan de bak te kunnen. Niks meer, niks minder. Dat jij het vervolgens allemaal verdraait zodat je jouw eigen irrationele aannames als waarheid kan claimen, betekent dus niet dat het dan ook echt zo is.

Maar goed. Kunnen we nu weer terug naar het onderwerp? Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan aan een of ander verwaand nest die het allemaal beter denkt te weten. Dank.
pi_141335486
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:50 schreef hairybeardyman het volgende:
Nee, het is een aanname. Wat weet je nou van mij? Hetgeen wat ik hier allemaal schrijf is enkel ten doel om de situatie te beschrijven. Ik schrijf nergens dat ik mezelf zielig vind, medelijden wil kweken of aandacht wil. Ik ben op zoek naar mogelijkheden om weer aan de bak te kunnen. Niks meer, niks minder. Dat jij het vervolgens allemaal verdraait zodat je jouw eigen irrationele aannames als waarheid kan claimen, betekent dus niet dat het dan ook echt zo is.

Maar goed. Kunnen we nu weer terug naar het onderwerp? Ik kan mijn tijd wel beter besteden dan aan een of ander verwaand nest die het allemaal beter denkt te weten. Dank.
I rest my case ^O^

Nou ja, bijna dan... als je aan de bak wil, zou je eens kunnen overwegen iets aan je houding te doen. Zelf de regie en verantwoordelijkheid nemen, zodat je een waardevolle bijdrage kunt zijn in plaats van degene die altijd om zich heen kijkt op zoek naar het zwarte schaap.

Nou, succes hoor :W
pi_141336132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 10:53 schreef AlterEg0 het volgende:

[..]

Waar krijg je dan een stage plek zonder opleiding whatsoever vraag ik me af. Het is een mooi verhaal maar kun je misschien wat specifieker zijn? Heb alleen interesse in jou ervaring trouwens dat is alles. :)
Naja ik had nog wel mijn propedeuse informatica gehaald (RuG). Ik had me ingeschreven bij het uwv als werkzoekend, CV online gezet enzo en werd toen benaderd door een klein marketing/software bedrijfje die wel een gokje wilden wagen. Voor hun was het weinig risico, ze hadden nog wel ergens een pc staan en heb veel kloteklusjes op moeten knappen, maarja had niet veel te eisen natuurlijk. Begeleiding was ook niet best, maar ik kon gelukkig genoeg zelf uitzoeken om ervaring op te kunnen doen. Bij dat bedrijf wilden ze uiteindelijk niet met me verder, dus het is niet allemaal in een keer goed gegaan.

Maar had in ieder geval iets op mijn cv staan en genoeg geleerd om een starters baan te kunnen vinden. Via ICT-er gezocht werd ik uitgenodigd voor een gesprek bij mijn huidige baan. Ze hadden wel twijfels en vroegen of ik een opdrachtje wilde maken om te kijken wat ik daarvan zou brouwen. Die heb ik (al zeg ik het zelf) erg goed gemaakt en toen had ik een baan.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 17:56:04 #75
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_141336363
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:32 schreef Queller het volgende:

[..]

I rest my case ^O^

Nou ja, bijna dan... als je aan de bak wil, zou je eens kunnen overwegen iets aan je houding te doen. Zelf de regie en verantwoordelijkheid nemen, zodat je een waardevolle bijdrage kunt zijn in plaats van degene die altijd om zich heen kijkt op zoek naar het zwarte schaap.

Nou, succes hoor :W
Nee niks "I rest my case". Ik weet niet waar dit nu allemaal ineens vandaan komt maar je zit echt gewoon de boel te verdraaien. Ik kan nu wel allemaal anekdotes gaan schrijven wat ik in mijn prive leven doe om datgene te ontkrachten wat je mij op de meest hysterische wijze zit wijs te maken maar ik zie geen enkele reden om tegenover jou verantwoording te moeten afgeven aangezien je toch al zo snel klaar ben met je voorbarige conclusies. Ik kan prima voor mezelf denken en spreken en als het op verantwoordelijkheid en volwassenheid aankomt dan hoor je mij niet klagen hoor.

Tot zover. en nu weer ontopic want ik ben aardig klaar met dit kinderachtig gedrag van jou.

Goed nieuws! :D Ik werd via de voicemail benaderd door Randstad uitzendbureau nadat ik had gereageerd op een vacature. Dinsdag ga ik met ze in gesprek! Ik ben benieuwd :)

[ Bericht 16% gewijzigd door hairybeardyman op 20-06-2014 18:37:23 ]
pi_141337131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 17:56 schreef hairybeardyman het volgende:
Nee niks "I rest my case". Ik weet niet waar dit nu allemaal ineens vandaan komt maar je zit echt gewoon de boel te verdraaien. Ik kan nu wel allemaal anekdotes gaan schrijven wat ik in mijn prive leven doe om datgene te ontkrachten wat je mij op de meest hysterische wijze zit wijs te maken maar ik zie geen enkele reden om tegenover jou verantwoording te moeten afgeven. Ik kan prima voor mezelf denken en spreken en als het op verantwoordelijkheid en volwassenheid aankomt dan hoor je mij niet klagen hoor.

Tot zover. en nu weer ontopic want ik ben aardig klaar met dit kinderachtig gedrag van jou.
Ja nou, hysterisch en kinderachtig. Ik ben het :Y

Bespaar me de anekdotes. Je hoeft mij niet te overtuigen, noch hoef je verantwoording af te leggen. Ik reageer op wat ik lees en op wat jij laat zien. En als ik zie hoe jij daar weer op reageert, dan sterkt het me alleen maar in mijn vage idee dat het leven best lastig voor je is. Dus ik zou voorstellen: neem eens wat afstand en kijk er eens naar. Misschien is het een kleinigheidje dat weg te werken is, waarna de wereld weer voor je open ligt.

quote:
Goed nieuws! Ik werd via de voicemail benaderd door Randstad uitzendbureau nadat ik had gereageerd op een vacature. Dinsdag ga ik met ze in gesprek! Ik ben benieuwd :)
Succes dan maar ^O^
pi_141341558
Bedankt voor je reactie alfje :)

Nice en wat voor soort werk ga je precies doen beardy ?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 22:45:22 #78
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_141351840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 19:48 schreef AlterEg0 het volgende:
Bedankt voor je reactie alfje :)

Nice en wat voor soort werk ga je precies doen beardy ?
Administratieve functie bij KPN. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef Queller het volgende:

[..]

Succes dan maar ^O^
Bedankt, schijnheilige.
pi_141355790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef hairybeardyman het volgende:

Bedankt, schijnheilige.
Ik zal nog eens moeite voor je doen :D
  zaterdag 21 juni 2014 @ 10:34:43 #80
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_141364470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:46 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik zal nog eens moeite voor je doen :D
Tja. What goes around comes around.
pi_141365023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 22:45 schreef hairybeardyman het volgende:
Administratieve functie bij KPN. :)
.
Succes en houd vol en zet door!!!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_141378328
Heb je MBO administratie diploma op zak dan? :D

Misschien domme vraag hahaha.

Maar succes man!
pi_141384447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef RanjaCup het volgende:

[..]

Ga leren.. Zonder diploma kom je alleen achter de kassa of een loopband terecht tegenwoordig..
Wat compleet stompzinnig gebrekkig wereldbeeld, ben je 16 ofzo?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:10:13 #84
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141390130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 21:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Wat compleet stompzinnig gebrekkig wereldbeeld, ben je 16 ofzo?
D'r is toch zo'n site met 'n lijst namen van allemaal beroemdheden en CEOs en weet ik veel wat en die hebben allemaal gemeen dat ze nooit hun middelbare school hebben afgemaakt? :)
Hallon!
pi_141390267
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:10 schreef BlueMage het volgende:

[..]

D'r is toch zo'n site met 'n lijst namen van allemaal beroemdheden en CEOs en weet ik veel wat en die hebben allemaal gemeen dat ze nooit hun middelbare school hebben afgemaakt? :)
Ja dat ook, alhoewel dat vaak jongens waren die hun onderneming begonnen naast hun Harvard opleiding :P.

Maar ken zoveel jongens met amper opleiding die nu gewoon goed lopende bedrijvigheid hebben of leuke banen. Een goed netwerk i.c.m. sterke vaardigheden zijn goud waard *O*
  zaterdag 21 juni 2014 @ 23:16:23 #86
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141390471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:12 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ja dat ook, alhoewel dat vaak jongens waren die hun onderneming begonnen naast hun Harvard opleiding :P.

Maar ken zoveel jongens met amper opleiding die nu gewoon goed lopende bedrijvigheid hebben of leuke banen. Een goed netwerk i.c.m. sterke vaardigheden zijn goud waard *O*
Ja ik denk dat je vooral voor banen zoals CEO zijn vooral lef moet hebben, ken 'n kerel hier in Venlo die 'n goedlopend onstoppings/rioleringsonderhoud bedrijf had, heeft dat voor 'n paar miljoen verkocht en is na 'n jaar ofzo toch weer aan iets anders begonnen want vond stilzitten maar niks, lol.
Hallon!
pi_141390729
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 23:16 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja ik denk dat je vooral voor banen zoals CEO zijn vooral lef moet hebben, ken 'n kerel hier in Venlo die 'n goedlopend onstoppings/rioleringsonderhoud bedrijf had, heeft dat voor 'n paar miljoen verkocht en is na 'n jaar ofzo toch weer aan iets anders begonnen want vond stilzitten maar niks, lol.
Het is vooral discipline wat het is. In principe kan vrijwel iedereen heel welvarend worden. Maar vrijwel iedereen is daarvoor te lui en te ongedisciplineerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')