quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt mee... slotje komt gauw genoeg als men doorgaat met posten van linkjes/namen enzo.
er zijn nog 5 topics over hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe nou niet, anders gaat Frutsel het slotten zegt ze toch
Het is een crimineel en uitschot. Zo'n figuur is niks en zal nooit wat worden.quote:
Alleen al omdat je niet zeker weet dat de persoon waar naar gelinkt wordt wel echt de dader is is het een goed idee om die linkjes nog even weg te laten lijkt me.quote:
Ik hoop dat deze jonge mentaal helemaal de vernieling in wordt geholpen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Alleen al omdat je niet zeker weet dat de persoon waar naar gelinkt wordt wel echt de dader is is het een goed idee om die linkjes nog even weg te laten lijkt me.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef Rekkie het volgende:
edit: jij wil ook graag van je postrechten af zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ik daar zou lopen was het anders gelopen dan kan ik je wle vertellen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef penny-wise het volgende:
Jochie is gewoon verliefd, zie je zo....
Hij heeft toevallig een hot or not pagina, maar ik zie in de topicpointer dat ik die niet mag posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nieuws dat zich leent voor de fp. Copy / Paste Geenstijl.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef Paul het volgende:
Nu ook op de frontpage: http://fok.nl/657134
Beter fok je niet met Sunchaserquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt nieuws dat zich leent voor de fp. Copy / Paste Geenstijl.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op twitter zegt hij trouwens dat het zijn tweelingbroer is.
Als we de uitvluchten van daders op twitter al niet meer serieus gaan nemen, waar gaat het dan heen met deze wereld?quote:
Denk het niet. Alsof internethelden verder komen dan het internet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denk dat dit ventje de komende dagen heel de tijd achterom zal kijken.
Het zal allemaal wel loslopen. De mensen die het hardst roepen dat ze hem wel even te grazen zullen nemen zijn de mensen die al jaren geen daglicht hebben gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denk dat dit ventje de komende dagen heel de tijd achterom zal kijken.
Geen persoonlijke info over mensen die hard roepen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. De mensen die het hardst roepen dat ze hem wel even te grazen zullen nemen zijn de mensen die al jaren geen daglicht hebben gezien.
Zo te zien kan men beter de strafmaat op het aanvoeren van valse tegenstellingen ophogen. Hopelijk schrikt dat óók af.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je zonder fatsoenlijke straffen in Nederland. Zo lang het doel re-integratie in de samenleving blijft en niet afstraffen en afschrikken wordt, blijft het zo.
Zit het je zo dwars? Awww.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen persoonlijke info over mensen die hard roepen!
Denk dat ie toch wel nerveus zal zijn hoor, nu ie met naam en toenaam genoemd wordt op Geen Stijl. Of er ook werkelijk iemand zal zijn die hem te grazen zal nemen is natuurlijk een tweede. Laat hem maar ff schijten....quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Alsof internethelden verder komen dan het internet.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk dat ie toch wel nerveus zal zijn hoor, nu ie met naam en toenaam genoemd wordt op Geen Stijl. Of er ook werkelijk iemand zal zijn die hem te grazen zal nemen is natuurlijk een tweede. Laat hem maar ff schijten....
En ik hoop dat de school hem een tijdje schorst of er zelfs vanaf trapt.
twitter:piettemming twitterde op woensdag 18-06-2014 om 13:24:55@IamChiwawa jij gaat een gaatje in je Hooft krijgen als je tegen een smal buisje oploop juridies correct reageer retweet
Posten is geen recht, het is een privilege en deze kunnen ze jou afnemen.quote:
Maar wel eerst aanmoedigen en lachen. Hoe kun je dat nou proberen goed te praten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
Zijn mocro vrienden vonden het zelfs genoeg op een begeven moment, dat zegt wel wat..
Als die er niet waren, dan was het met dit meisje misschien nog wel slechter afgelopen ben ik bang.
Net zoals in het echte leven. Daders worden teveel beschermd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom mag er hier geen heksenjacht plaatsvinden... Dat was altijd het leukste op FOK!.
Ze waren hoogstens van plan om dat meisje wat te treiteren, bij die trap werd eigenlijk direct negatief gereageerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wel eerst aanmoedigen en lachen. Hoe kun je dat nou proberen goed te praten?
Zelfs het treiteren gaat al te verquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze waren hoogstens van plan om dat meisje wat te treiteren, bij die trap werd eigenlijk direct negatief gereageerd.
Klopt, al zou het grootste vermoeden zijn dat dat meisje niks bijzonders heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ach, je weet niet wat dat meisje gedaan heeft.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt, al zou het grootste vermoeden zijn dat dat meisje niks bijzonders heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |