quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt mee... slotje komt gauw genoeg als men doorgaat met posten van linkjes/namen enzo.
er zijn nog 5 topics over hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe nou niet, anders gaat Frutsel het slotten zegt ze toch
Het is een crimineel en uitschot. Zo'n figuur is niks en zal nooit wat worden.quote:
Alleen al omdat je niet zeker weet dat de persoon waar naar gelinkt wordt wel echt de dader is is het een goed idee om die linkjes nog even weg te laten lijkt me.quote:
Ik hoop dat deze jonge mentaal helemaal de vernieling in wordt geholpen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Alleen al omdat je niet zeker weet dat de persoon waar naar gelinkt wordt wel echt de dader is is het een goed idee om die linkjes nog even weg te laten lijkt me.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef Rekkie het volgende:
edit: jij wil ook graag van je postrechten af zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als ik daar zou lopen was het anders gelopen dan kan ik je wle vertellen.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef penny-wise het volgende:
Jochie is gewoon verliefd, zie je zo....
Hij heeft toevallig een hot or not pagina, maar ik zie in de topicpointer dat ik die niet mag posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nieuws dat zich leent voor de fp. Copy / Paste Geenstijl.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef Paul het volgende:
Nu ook op de frontpage: http://fok.nl/657134
Beter fok je niet met Sunchaserquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt nieuws dat zich leent voor de fp. Copy / Paste Geenstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |