Nee, zeker geen normale Nederlandse jongen. Je ziet aan zijn gezicht dat er flink wat inteelt of andere genetische defecten in hem zitten. Hij lijkt sprekend op de schele poedel van mijn buurman.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat was een blanke autochtone jonge met Marokkaanse vriendjes..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, zeker geen normale Nederlandse jongen. Je ziet aan zijn gezicht dat er flink wat inteelt of andere genetische defecten in hem zitten. Hij lijkt sprekend op de schele poedel van mijn buurman.
waarschijnlijker scenario is dat papa een alcoholist is die zoon meermaals een pak rammel heeft verkochtquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop stiekem dat de vader van dat jochie op geenstijl kijkt, wat uiteraard niet ondenkbaar is, en dat ie straks als zn zoontje thuis komt hem eens een goed ouderwets pak rammel geeft en vervolgens mee neemt naar de ouders van dat meiske en dat ie zijn verontschuldigingen aan moet bieden en vervolgens naar de schooldirecteur die hem een opstel laat schrijven over pesten wat heel zwaar meetelt qua cijfers, dus dat ie zich er niet makkelijk vanaf kan maken.
Althans dat zou ik doen mocht ik vader zijn.
Die Marokkanen roepen inderdaad 'Kuba klaar, hou op en dan in het Arabisch een woord wat vrij vertaald 'je bent van het padje af' betekent. Dus het zal hem wel zijn dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is hem wel, op andere foto's zie je het heel duidelijk.
Je kinderen slaan. Ik denk echt dat dat zal helpen om je kind zelf minder aso te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
En dan durven mensen nog te zeggen dat ik geen goede vader zou zijn
Ik hoop stiekem dat hij niet meer naar buiten kan zonder dat hij van achteren neergetrapt wordt door de medebewoners van zijn dorp\stad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop stiekem dat de vader van dat jochie op geenstijl kijkt, wat uiteraard niet ondenkbaar is, en dat ie straks als zn zoontje thuis komt hem eens een goed ouderwets pak rammel geeft en vervolgens mee neemt naar de ouders van dat meiske en dat ie zijn verontschuldigingen aan moet bieden en vervolgens naar de schooldirecteur die hem een opstel laat schrijven over pesten wat heel zwaar meetelt qua cijfers, dus dat ie zich er niet makkelijk vanaf kan maken.
Kijk naar dat jochie man. Die moet het echt hebben van kleine meisjes slaan. Al het andere wat groter is en van het mannelijke geslacht is breekt dat jongetje in tweeënquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef 2dope het volgende:
Wat een inteeltkop zeg. Ik vond 't 'grappige' aan het filmpje nog wel dat ie eigenlijk niet eens kon winnen van een meisje wat twee koppen kleiner is
Iemand zal dat jochie vast wel herkennen. Dan kan hij mooi uitleggen dat hij een meelopertje is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Het komt maar al te vaak voor dat de hysterische boeren met hooivorken willekeurig onschuldige slachtoffers meenemen. Op zich niet heel vreemd, men is dan ook niet uit op rechtvaardigheid maar op zelfbevrediging.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kinderen slaan. Ik denk echt dat dat zal helpen om je kind zelf minder aso te maken.
Zeker helpt dat. Kijk maar eens naar de kinderen van vroeger die nog wel eens een corrigerende tik kregen te verwerken en de kinderen anno nu waarbij de vader meteen de schoolmeester op zijn muil peert als zoonlief straf heeft gekregen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kinderen slaan. Ik denk echt dat dat zal helpen om je kind zelf minder aso te maken.
Een pak rammel is heel wat anders dan een corrigerende tikquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker helpt dat. Kijk maar eens naar de kinderen van vroeger die nog wel eens een corrigerende tik kregen te verwerken en de kinderen anno nu waarbij de vader meteen de schoolmeester op zijn muil peert als zoonlief straf heeft gekregen.
Die eerste groep is een stuk socialer en minder aso. Me dunkt.
Sommige kinderen zijn niet meer te redden. Dan moet je er ook geen tijd en geld meer in investeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
19???quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn niet meer te redden. Dan moet je er ook geen tijd en geld meer investeren.
Hoewel dit geen kind meer is, de beste jongen is 19.
Jaja, de amateurpsychologie van fok.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, zeker geen normale Nederlandse jongen. Je ziet aan zijn gezicht dat er flink wat inteelt of andere genetische defecten in hem zitten. Hij lijkt sprekend op de schele poedel van mijn buurman.
Dat is z'n grote broer denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn niet meer te redden. Dan moet je er ook geen tijd en geld meer in investeren.
Hoewel dit geen kind meer is, de beste jongen is 19.
En helaas lijkt het wel alsof er steeds meer van dit soort aso's rondlopen....quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee hoor, dan schaam je je niet. Dan heb je je zoon helemaal niet opgevoed namelijk, en interesseert het je geen flikker wat hij uitvoert.
Schaamte zal er dus niet zijn.
Nogal logisch als er geen gevolgen aan vastzitten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En helaas lijkt het wel alsof er steeds meer van dit soort aso's rondlopen....
Nee, zijn grote broer is ouder, die had ik ook al opgeduikeldquote:
Tja, dat krijg je zonder fatsoenlijke straffen in Nederland. Zo lang het doel re-integratie in de samenleving blijft en niet afstraffen en afschrikken wordt, blijft het zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Nogal logisch als er geen gevolgen aan vastzitten.
Ik heb het over zijn uiterlijk, psyche heb ik niets over gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, de amateurpsychologie van fok.
Dat kan ook nog inderdaad.quote:
Dat laatste inderdaad. Maar dat neemt niet weg dat dit een laffe aanval was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:02 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn uiterlijk, psyche heb ik niets over gezegd.
Jij bent het taalwonder van Fok?
Overigens is er wel vaker iemand vals beschuldigd, het is nog niet zeker of het die Kuba is/was. "Hij lijkt erop" is natuurlijk niet genoeg bewijs.
Bovendien weet je ook niet wat dat meisje gedaan heeft.
Het tegendeel is echter waar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En helaas lijkt het wel alsof er steeds meer van dit soort aso's rondlopen....
Hoezo 'zegt dat wel wat'. Zijn vrienden roepen meteen al 'klaar'. Los daarvan hadden ze misschien daad bij het woord moeten voegen en de hele ongein moeten voorkomen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
Zijn mocro vrienden vonden het zelfs genoeg op een begeven moment, dat zegt wel wat..
Als die er niet waren, dan was het met dit meisje misschien nog wel slechter afgelopen ben ik bang.
Tja, misschien heeft het meisje geld gestolen van zijn oma, of zijn moeder bespuugd, of erger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Maar dat neemt niet weg dat dit een laffe aanval was.
Neuh, zonder de groep was er niks gebeurd. Alleen en zonder camera is er niets meer aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
Zijn mocro vrienden vonden het zelfs genoeg op een begeven moment, dat zegt wel wat..
Als die er niet waren, dan was het met dit meisje misschien nog wel slechter afgelopen ben ik bang.
Ow.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, zijn grote broer is ouder, die had ik ook al opgeduikeld
Dat zegt wel wat, omdat mocro,s en dan vooral mocro,s die veel op straat leven bekent staan om hun hardheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo 'zegt dat wel wat'. Zijn vrienden roepen meteen al 'klaar'. Los daarvan hadden ze misschien daad bij het woord moeten voegen en de hele ongein moeten voorkomen.
Deze aanval was niet uit woede, hij keek zelfs eerst nog naar de camerajonge zodat alles goed op beeld stond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Tja, misschien heeft het meisje geld gestolen van zijn oma, of zijn moeder bespuugd, of erger.
Het is niet waarschijnlijk, maar het kán. Dan kun je uit woede zo reageren.
Persoonlijk denk ik dat ze "hem verkeerd aankeek" oid. Maar dat is maar een ongefundeerde mening.
Ja, ze staan er om bekend om kleine meisjes van achteren te schoppen en dan door te trappen als ze op de grond liggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat, omdat mocro,s en dan vooral mocro,s die veel op straat leven bekent staan om hun hardheid.
Ze vinden het juist vaak zelden genoeg.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ze staan er om bekend om kleine meisjes van achteren te schoppen en dan door te trappen als ze op de grond liggen.
Want?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:18 schreef Paul het volgende:
ik heb de modjes wel weer extra werk gegeven met dit topic
valt mee... slotje komt gauw genoeg als men doorgaat met posten van linkjes/namen enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:18 schreef Paul het volgende:
ik heb de modjes wel weer extra werk gegeven met dit topic
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
valt mee... slotje komt gauw genoeg als men doorgaat met posten van linkjes/namen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |