Filmpje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ft_trapt_school.htmlquote:Noem ons ouderwets en conservatief. Maar bij meisjes plagen denken wij aan paardenstaarten in inktpotten stoppen, meisjesschoenveters aan schoolbankjes vastknopen danwel een papiertje op de schuchtere bakvissenrug plakken met de tekst "zoent met de meester". Anno 2014 is er iets grondig mis met de apen- en kalverliefde op de sgolen. Check video en walg. Gast... dat grietje is twee koppen kleiner. En dan een lowkick van achteren met een kopschop als bonus? Wat voor opvoeding is dat dan? Het is maar goed dat we je NAW niet hebben. Anders stuurden we Asha Tuinbroeke, Heleen Mees, Globalistaa en Marianne Zwagerman op je af. Klootzak.
Fuck yeah, nog meer onschuldige slachtoffers. Gerechtighe... Oh, wacht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
zag het op dumpert ook al voorbij komen
graag facebook van het ventje
let the manhunt begin
Onschuldig?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Fuck yeah, nog meer onschuldige slachtoffers. Gerechtighe... Oh, wacht.
onschuldig???quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
wat ik met hem zou doen heeft nog veel kwadere bedoelingenquote:
ik weet niet waar je naar op uit bent hoor?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets met de rechtsstaat ofzo zei je toch? Of noem je die alleen als dat je goed uitkomt?
Gast dit gebeurt elke dag wel ergens alleen wordt nu alles gefilmd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat ik met hem zou doen heeft nog veel kwadere bedoelingen
die andere gevallen weet ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast dit gebeurt elke dag wel ergens alleen wordt nu alles gefilmd.
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
let the manhunt begin
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onschuldig???
als ik hem opzoek en hem op zijn bek timmer naar aanleiding van deze gebeurtenis is hij niet inschuldig
Gewoon Nederlands jongetje zo te zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, aan het taaltje te horen verbaast het me niet heel veel.
nee van die ja knikkers en kat uit de boom kijkers daar win je de oorlog meequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.
Ik bedoel ook die stumperdjes die gewoon Nederlands zijn en dan met een straattaalaccentje gaan pratenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands jongetje zo te zien.
lekker je kop in het zand stekenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, en de volgende randmongool stuurt nog even wat doodsbedreigingen naar familie. Hysterische idioten als jij maken meer kapot dan de figuren die je meent te moeten bestrijden.
Ik dacht dat je Marokkaans bedoelde. Inderdaad sneu dat soort figuren. Ze zijn meestal ook niet zo slim.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook die stumperdjes die gewoon Nederlands zijn en dan met een straattaalaccentje gaan praten
Ik verdedig niemand die een meisje onderuit trapt.quote:
Je weet wel dat je geen keyboard hebt op dat moment?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lekker je kop in het zand steken
als ik daar zou lopen was het anders gelopen dan kan ik je wle vertellen.
Maar hopen dan dat je zelf van de leeftijd van dit jongetje bent. Maar daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onschuldig???
als ik hem opzoek en hem op zijn bek timmer naar aanleiding van deze gebeurtenis is hij niet inschuldig
Dat doet mijn zoon niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:34 schreef Globali het volgende:
Het zal je zoon zijn.Dan schaam je je toch totaal kapot.
Nee hoor, dan schaam je je niet. Dan heb je je zoon helemaal niet opgevoed namelijk, en interesseert het je geen flikker wat hij uitvoert.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:34 schreef Globali het volgende:
Het zal je zoon zijn.Dan schaam je je toch totaal kapot.
Dat ielige scharminkeltje is al gevondenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee hoor, dan schaam je je niet. Dan heb je je zoon helemaal niet opgevoed namelijk, en interesseert het je geen flikker wat hij uitvoert.
Schaamte zal er dus niet zijn.
Maar goed; let the manhunt begin!
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat was een blanke autochtone jonge met Marokkaanse vriendjes..quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, aan het taaltje te horen verbaast het me niet heel veel.
Valt me mee dat er nog niks op z'n profiel staatquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat ielige scharminkeltje is al gevonden
Inderdaad. Voor de rechter komt het toch niet en de politie heeft toch geen tijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
let the manhunt begin
Die gast lijkt er imo ook niet op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt me mee dat er nog niks op z'n profiel staat
Het is een pool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat was een blanke autochtone jonge met Marokkaanse vriendjes..
Het is hem wel, op andere foto's zie je het heel duidelijk.quote:
Hier moet de politie zich ook niet in mengen. Het is aan de ouders van het meisje om hier wat aan te doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor de rechter komt het toch niet en de politie heeft toch geen tijd.
Oh nee dan is het goed.... lief jochiequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Gast dit gebeurt elke dag wel ergens alleen wordt nu alles gefilmd.
Nee, zeker geen normale Nederlandse jongen. Je ziet aan zijn gezicht dat er flink wat inteelt of andere genetische defecten in hem zitten. Hij lijkt sprekend op de schele poedel van mijn buurman.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat was een blanke autochtone jonge met Marokkaanse vriendjes..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, zeker geen normale Nederlandse jongen. Je ziet aan zijn gezicht dat er flink wat inteelt of andere genetische defecten in hem zitten. Hij lijkt sprekend op de schele poedel van mijn buurman.
waarschijnlijker scenario is dat papa een alcoholist is die zoon meermaals een pak rammel heeft verkochtquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop stiekem dat de vader van dat jochie op geenstijl kijkt, wat uiteraard niet ondenkbaar is, en dat ie straks als zn zoontje thuis komt hem eens een goed ouderwets pak rammel geeft en vervolgens mee neemt naar de ouders van dat meiske en dat ie zijn verontschuldigingen aan moet bieden en vervolgens naar de schooldirecteur die hem een opstel laat schrijven over pesten wat heel zwaar meetelt qua cijfers, dus dat ie zich er niet makkelijk vanaf kan maken.
Althans dat zou ik doen mocht ik vader zijn.
Die Marokkanen roepen inderdaad 'Kuba klaar, hou op en dan in het Arabisch een woord wat vrij vertaald 'je bent van het padje af' betekent. Dus het zal hem wel zijn dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is hem wel, op andere foto's zie je het heel duidelijk.
Je kinderen slaan. Ik denk echt dat dat zal helpen om je kind zelf minder aso te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
En dan durven mensen nog te zeggen dat ik geen goede vader zou zijn
Ik hoop stiekem dat hij niet meer naar buiten kan zonder dat hij van achteren neergetrapt wordt door de medebewoners van zijn dorp\stad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Ik hoop stiekem dat de vader van dat jochie op geenstijl kijkt, wat uiteraard niet ondenkbaar is, en dat ie straks als zn zoontje thuis komt hem eens een goed ouderwets pak rammel geeft en vervolgens mee neemt naar de ouders van dat meiske en dat ie zijn verontschuldigingen aan moet bieden en vervolgens naar de schooldirecteur die hem een opstel laat schrijven over pesten wat heel zwaar meetelt qua cijfers, dus dat ie zich er niet makkelijk vanaf kan maken.
Kijk naar dat jochie man. Die moet het echt hebben van kleine meisjes slaan. Al het andere wat groter is en van het mannelijke geslacht is breekt dat jongetje in tweeënquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef 2dope het volgende:
Wat een inteeltkop zeg. Ik vond 't 'grappige' aan het filmpje nog wel dat ie eigenlijk niet eens kon winnen van een meisje wat twee koppen kleiner is
Iemand zal dat jochie vast wel herkennen. Dan kan hij mooi uitleggen dat hij een meelopertje is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:50 schreef Geralt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |