SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Je nodigt Emile uit voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Emile komt niet, want geen beelden nodig van Sport1.
Als je goede cijfers wil moet je de jonge Kraaij aan het woord laten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je nodigt Emile uit voor de kijkcijfers.
Nee, want Nederland is een smakeloos land. Slechts een kleine minderheid van fijnproevers kan Emile waarderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je nodigt Emile uit voor de kijkcijfers.
Deze aflevering?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:52 schreef Pascalus het volgende:
Derksen is wel erg de bromsnor aan het uithangen deze uitzending.
Hij zegt toch 2-0, ben je blind?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt gewoon 7 - 0 als ik deze man mag geloven.
Kijk 90 procent koopt de goedkoopste wijn bij de Lidl, en 10 procent heeft er genoeg verstand van om een duurdere maar betere wijn uit te kiezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Nee, want Nederland is een smakeloos land. Slechts een kleine minderheid van fijnproevers kan Emile waarderen.
Met kampvuren en rozenkransen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig jaar deden ze nog een scrum.
Lik toch me reet!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vorig jaar deden ze nog een scrum.
Wekker om 5:00 en goquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Morgen vroeg beginnen, zodat ik bijtijds naar huis kan.
Hier ook, misschien ook nog het sprintje in Zwitserland meepakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
Morgen vroeg beginnen, zodat ik bijtijds naar huis kan.
Achter de postbode aan fietsen.quote:
Red ik niet. Ik heb het morgen best druk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook, misschien ook nog het sprintje in Zwitserland meepakken.
Er altijd een mañanaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Red ik niet. Ik heb het morgen best druk.
doet ie normaal nooit inderdaad, vreemd...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef JenHermes het volgende:
Is Johan vandaag voor het eerst ongesteld geworden ofzo? Die man loopt op alles en iedereen te zeiken
Aldus jij, vieze zuurkut.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef JenHermes het volgende:
Is Johan vandaag voor het eerst ongesteld geworden ofzo? Die man loopt op alles en iedereen te zeiken
De afgelopen 15 jaar was Johan het zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doet ie normaal nooit inderdaad, vreemd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Vandaag is het wel heel ergquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
doet ie normaal nooit inderdaad, vreemd...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef THEFXR het volgende:
Het wordt tijd voor:
Leontien Zijlaard- van Moorsel Diana Kuip
Eens, wel extreem negatief. Wordt er niet leuker op, jammer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:56 schreef JenHermes het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 06:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Genee zo op 538 over 100ste vi oranje
Goede analyse, ik heb dus verder niks gemist.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:53 schreef Perico het volgende:
De concurrentie is echt een schoolklas. De schaatsgoden Mulder waren uitgenodigd en zoals je weet, moet je dan van Henry Voor Schut uren je mond houden, als non-voetbal gast.
Dus gingen ze maar tafelvoetballen. Zegt agent Henry: "jongens, komen jullie er wel bijzitten?" ... Om hen vervolgens weer de hele tijd niets te vragen.
Dan heb je die hond al drie kwartier geaaid en denk je: waarom ben ik hier, om de zweetplekken van Schut groter te zien worden?
Dan liever de irritatie bij VI, Sierd en Johans huwelijk. En de neger-omdat-het-moet.
En in de vroege uitzending helemaal geen volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef koningdavid het volgende:
Viel me op dat ze gisteravond het draaiboek zo hadden aangepast dat er minder onderbrekingen waren. Ze hadden nu 'de krantjes', de selfie en een reclameblok direct achter elkaar. En volgens mij heb ik die brievenrubriek niet gezien.
Goede aanpassingen, want minder onderbrekingen van het gesprek. En Sierd was weer goud.
Kleine docu van Sierd, al was dat wel leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
En in de vroege uitzending helemaal geen volgens mij
twitter:elsierd twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:42:26Of Roy Donders met elSierd op de foto mocht. Natuurlijk! De Stylist van het Zuiden en de Stylist van de Bezemkast. http://t.co/qTaxNEddOf reageer retweet
Goed dat ze het aanpassen. Gijp werd steeds onderbroken voor een sponsor item. Slap ouwehoeren was er niet meer bij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef koningdavid het volgende:
Viel me op dat ze gisteravond het draaiboek zo hadden aangepast dat er minder onderbrekingen waren. Ze hadden nu 'de krantjes', de selfie en een reclameblok direct achter elkaar. En volgens mij heb ik die brievenrubriek niet gezien.
Goede aanpassingen, want minder onderbrekingen van het gesprek. En Sierd was weer goud.
Jezus wat lijken ze veel op elkaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:53 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op woensdag 18-06-2014 om 14:42:26Of Roy Donders met elSierd op de foto mocht. Natuurlijk! De Stylist van het Zuiden en de Stylist van de Bezemkast. http://t.co/qTaxNEddOf reageer retweet
Als ze dit volhouden kan je bij het eerste item gewoon geluid uitzettenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Goed dat ze het aanpassen. Gijp werd steeds onderbroken voor een sponsor item. Slap ouwehoeren was er niet meer bij.
ben je nu klaar met je macho gebral?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
VI Oranje is niet te harden. Wat een zuurpruimen, wat een gezeik, wat een gek@nker op alles en iedereen. Je moet wel erg depressief zijn als kijker om een aflevering uit te zitten.
Dan kijkt je toch niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
VI Oranje is niet te harden. Wat een zuurpruimen, wat een gezeik, wat een gek@nker op alles en iedereen. Je moet wel erg depressief zijn als kijker om een aflevering uit te zitten.
Ja joh kijk je toch niet vent.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:13:59Zo... Iedereen weer terug op aarde? reageer retweet
Kijk je voor het eerst naar de vroege uitzending?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk geen domme, vage gasten aan tafel
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst naar de vroege uitzending?
Ja, die vielen op psychologisch heel slechte moment.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Die goals van Australië kwamen wel uit het niets trouwens
Ik doe komende woensdag mijn rode shirt aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om een glazen wand ervoor te zetten.
Lekker man, niks mis meequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks op het dooie gemakkie met de hand in de broek naar Spanje v Chili kijken.
Alleen even winnen want poulewinst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Dat Chili maar wint van Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel eens verrassen daarquote:
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel een verrassen daar
Juist niet, alleen als Chili niet verliest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.
Ik denk dat Spanje betere kansen heeft van Brazilië te winnen dan Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.
Spanje werd met 3-0 afgemaakt de laatste keer door Brazilie.
Pedro ipv Xavi, flikker op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro.
Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez
Spanjaardjes komen goed weg, geen Valdivia.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedro ipv Xavi, flikker op.
Haal die anjer Busquets er dan uit
Del Bosque heeft wel lef om weer met die dwaas Costa te beginnen. Speel dan met Villa of Torresquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro.
Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez
Dat zei ik tijdens de wedstrijd al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens NOS heeft BMI hersenschudding.
Volgens de NOS was het geen goalquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee man hij is dood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Zijn ogen staan altijd een beetje gek. Zal hopelijk meevallen.
Einde WK dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook, alleen niet op de foks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik tijdens de wedstrijd al.
Sowieso hebben ze snelheid nodig voor op de counter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Del Bosque heeft wel lef om weer met die dwaas Costa te beginnen. Speel dan met Villa of Torres
Lichte hersenschudding is echt geen maand out toch?quote:
Ja en Spanje naar huis heb ik liever dan Spanje door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een punt van Chili is Nederland door, #genot.
Ik denk niet dat ze over een maand nog in Brazilië zijn. Over 2 weken ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lichte hersenschudding is echt geen maand out toch?
Clasie naar NL sturen, De Vrij eruit en Veltman erinquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kan er geen kut van. Guzman eruit voor Clasie. Doag.
Jij denkt dat ze de kwartfinales niet halen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze over een maand nog in Brazilië zijn. Over 2 weken ook niet trouwens.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
Kunnen we Klaassen nog oproepen trouwens, die kan tenminste wel normaal voetballen op het middenveld.
Vrees dat Mexico beter is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze de kwartfinales niet halen?
Als ie er 29 juni weer bij is haalt ie de achtste al.
Jij snapt er helemaal neits van. Maargoed. Niet voor niets neemt zelfs geen Ajacied je serieus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Clasie naar NL sturen, De Vrij eruit en Veltman erin
Man alleen al die reactie met dat schuim was geweldigquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag
Depay - Huntelaar - Robben
Clasie/Wijnaldum - Sneijder - De Jong
Blind - Vlaar - de Vrij - Janmaat
Cillessen
Clasie als optie zien als linkermiddenvelderquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag
Depay - Huntelaar - Robben
Clasie/Wijnaldum - Sneijder - De Jong
Blind - Vlaar - de Vrij - Janmaat
Cillessen
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
Even tussendoor: Is er al een penalty gemist dit toernooi?
Wel door de arbitrage, niet door spelers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
Duh. Beter dan Wijnaldum. Oneindig beter dan Guzman. O, en Blindquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Clasie als optie zien als linkermiddenvelder
Wellicht omdat hij mocro isquote:
nopequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
Ja, maar hij zal nooit spelenquote:
Jij was de enige die vond dat De Guzman als een patatje speelde?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
HEEEEEEEEEEHEEEEEEEEE, Eindelijk benoemt iemand het buiten HMFGod.
Al die gekkies riepen dat De Vrij eruit moestquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij was de enige die vond dat De Guzman als een patatje speelde?
Je moet je ook niet laten provoceren door Syntix, is gewoon een trolletje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Al die gekkies riepen dat De Vrij eruit moest. Alsof die Veltman een verbetering is.
Nee, dan moet je De Guzman eruit pleuren. Gaat De Vrij het vanzelf beter doen.
Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef silverhill het volgende:
Man of the match is eigenlijk Depay, die maar een helft heeft gespeeld, dus dat zegt wel genoeg.
Eens. Jammerlijke is dat hij het écht denkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet je ook niet laten provoceren door Syntix, is gewoon een trolletje.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
Eens. Guzman ook niet. Clasie erin, Sneijder in zijn bek tuffen en duidelijk maken dat je hem in elkaar ramt als hij nog zo lui is om de middenlijn niet te passeren.quote:
Dit vind ik leukquote:
20:15quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Waarom mag RTL de beelden nu laten zien?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
De hand ging niet naar de penalty. bal
Bedankt Hansquote:
quote:
Ja Renee meent 6 maar je verliest dus is minimaal 1 goal minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |