ben je nu klaar met je macho gebral?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
VI Oranje is niet te harden. Wat een zuurpruimen, wat een gezeik, wat een gek@nker op alles en iedereen. Je moet wel erg depressief zijn als kijker om een aflevering uit te zitten.
Dan kijkt je toch niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
VI Oranje is niet te harden. Wat een zuurpruimen, wat een gezeik, wat een gek@nker op alles en iedereen. Je moet wel erg depressief zijn als kijker om een aflevering uit te zitten.
Ja joh kijk je toch niet vent.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:25 schreef Old_Pal het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op woensdag 18-06-2014 om 19:13:59Zo... Iedereen weer terug op aarde? reageer retweet
Kijk je voor het eerst naar de vroege uitzending?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk geen domme, vage gasten aan tafel
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst naar de vroege uitzending?
Ja, die vielen op psychologisch heel slechte moment.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
Die goals van Australië kwamen wel uit het niets trouwens
Ik doe komende woensdag mijn rode shirt aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor om een glazen wand ervoor te zetten.
Lekker man, niks mis meequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks op het dooie gemakkie met de hand in de broek naar Spanje v Chili kijken.
Alleen even winnen want poulewinst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Dat Chili maar wint van Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel eens verrassen daarquote:
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel een verrassen daar
Juist niet, alleen als Chili niet verliest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.
Ik denk dat Spanje betere kansen heeft van Brazilië te winnen dan Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.
Spanje werd met 3-0 afgemaakt de laatste keer door Brazilie.
Pedro ipv Xavi, flikker op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro.
Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez
Spanjaardjes komen goed weg, geen Valdivia.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedro ipv Xavi, flikker op.
Haal die anjer Busquets er dan uit
Del Bosque heeft wel lef om weer met die dwaas Costa te beginnen. Speel dan met Villa of Torresquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Casillas, Azpilicueta, Javi Martínez, Ramos, Alba, Busquets, Alonso, Iniesta, Silva, Costa, Pedro.
Bravo - Jara, Silva, Medel - Mena, Aránguiz, Díaz, Isla, Vidal - Vargas, Alexis Sánchez
Dat zei ik tijdens de wedstrijd al.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens NOS heeft BMI hersenschudding.
Volgens de NOS was het geen goalquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee man hij is dood.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Zijn ogen staan altijd een beetje gek. Zal hopelijk meevallen.
Einde WK dusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook, alleen niet op de foks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei ik tijdens de wedstrijd al.
Sowieso hebben ze snelheid nodig voor op de counter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Del Bosque heeft wel lef om weer met die dwaas Costa te beginnen. Speel dan met Villa of Torres
Lichte hersenschudding is echt geen maand out toch?quote:
Ja en Spanje naar huis heb ik liever dan Spanje door.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een punt van Chili is Nederland door, #genot.
Ik denk niet dat ze over een maand nog in Brazilië zijn. Over 2 weken ook niet trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lichte hersenschudding is echt geen maand out toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |