Dat Chili maar wint van Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel eens verrassen daarquote:
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat komende wedstrijd een formaliteit is. Begint Van Persie met een schone lei aan de achtste finale
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil Brazilië-Spanje zien in de achtste finale. Spanje kan nog wel een verrassen daar
Juist niet, alleen als Chili niet verliest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een kleine overwinning van Spanje kan het nog tricky worden.
Ik denk dat Spanje betere kansen heeft van Brazilië te winnen dan Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Chili speelt vaker tegen Brazilie. Die weten precies wat ze moeten doen.
Spanje werd met 3-0 afgemaakt de laatste keer door Brazilie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |