'begrijp me niet verkeerd, het is een fantastische trainer hoor'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
Straks gaat Johan zeggen dat ie het wel een goeie trainer vindt.
Helaas heb je gelijk, ik betrap mezelf er op dat ik steeds vaker bij Studio Brasil blijf hangenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef satecl het volgende:
Derksen gooit zijn eigen glazen in. Deze editie van VI Oranje is (ondanks Sierd) een grote flop. met dank aan LouisBash van Johan en die schijtlollige humor van Genee. Oh en sponsoritems. Zonde.
Over drie weken:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef TheGeneral het volgende:
Derksen kan ook wel alles anti van Gaal maken
Ik hoopt het toch zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Over drie weken:
"Hoe hysterisch hij die wereldbeker in de lucht hijst - erger jij je daar niet aan? Allemaal voor de bühne."
Ontzett0ndquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik merk dat jij geniet van dit programma.
Begint zo langzamerhand een matig format te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik merk dat jij geniet van dit programma.
Leer nou eens een keer Nederlands met je verhalen over de universiteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef Intellectueel het volgende:
Oh nee, die achterlijke klapvolk begint weer.
Nou en, gewoon tof.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Begint zo langzamerhand een matig format te worden.
Nederlands is overrated. Ik houd het wel bij Engels.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leer nou eens een keer Nederlands met je verhalen over de universiteit.
Als het maar niet zo'n kutwedstrijd als Nigeria - Iran wordt. Dan val ik in slaap.quote:
*houtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nederlands is overrated. Ik houd het wel bij Engels.
Wat extreem slecht gedaanquote:
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.quote:
Ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond dat net wel een heel leuk item.
dat is bij reguliere uitzendingen ook zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.
Ja lekker spontaan inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Ze worden geinstrueerd door iemand van VI om zo te gaan lopen klappen
Maar niet om als een debiel 'Hansie, Hansie' te scanderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.
Daar zal je nog van opkijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar niet om als een debiel 'Hansie, Hansie' te scanderen.
Dat heeft vast John WIlliams gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je niet meeklapt ga je er uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lekker spontaan inderdaad
Dan altijd nog je eigen keus of je mee doet met die volksmennerij
De moordstikken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga die VI-juichtinstructeur zondag keihard negeren.
Ga jij ook naar de show?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga die VI-juichtinstructeur zondag keihard negeren.
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, maar die hele proletarische kantinesfeer in de uitzending hoeft van mij niet zo.quote:
Met Hansie verafgoden is op zich niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor, het is een verschrikking dat dommige kantinepubliek wat daar elke avond zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, maar die hele proletarische kantinesfeer in de uitzending hoeft van mij niet zo.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen gaat een vriend van me naar de show
misschien heeft hij nog gouden tips
Etsu?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen gaat een vriend van me naar de show
misschien heeft hij nog gouden tips
Zo ziet hij er echt uit als een onderkruipselquote:
Omdat hij een piemel heeft en jong isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij vindt Stijn wel leuk anders
18 kan ook jong zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu noem je Etsu een pedo
Pang, in the facequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |