*houtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nederlands is overrated. Ik houd het wel bij Engels.
Wat extreem slecht gedaanquote:
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.quote:
Ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vond dat net wel een heel leuk item.
dat is bij reguliere uitzendingen ook zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.
Ja lekker spontaan inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee. Ze worden geinstrueerd door iemand van VI om zo te gaan lopen klappen
Maar niet om als een debiel 'Hansie, Hansie' te scanderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er staat tegenwoordig een debiel van RTL die aangeeft wanneer het publiek moet klappen.
Daar zal je nog van opkijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar niet om als een debiel 'Hansie, Hansie' te scanderen.
Dat heeft vast John WIlliams gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je niet meeklapt ga je er uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lekker spontaan inderdaad
Dan altijd nog je eigen keus of je mee doet met die volksmennerij
De moordstikken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga die VI-juichtinstructeur zondag keihard negeren.
Ga jij ook naar de show?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga die VI-juichtinstructeur zondag keihard negeren.
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, maar die hele proletarische kantinesfeer in de uitzending hoeft van mij niet zo.quote:
Met Hansie verafgoden is op zich niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk hoor, het is een verschrikking dat dommige kantinepubliek wat daar elke avond zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, maar die hele proletarische kantinesfeer in de uitzending hoeft van mij niet zo.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen gaat een vriend van me naar de show
misschien heeft hij nog gouden tips
Etsu?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen gaat een vriend van me naar de show
misschien heeft hij nog gouden tips
Zo ziet hij er echt uit als een onderkruipselquote:
Omdat hij een piemel heeft en jong isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij vindt Stijn wel leuk anders
18 kan ook jong zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu noem je Etsu een pedo
Pang, in the facequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |