De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De Vrij is net zo slecht. Daarnaast heb ik liever Vlaar tegen Cahill dan de Vrij. Al zal Louis misschien BMI op hem zetten
Doe dan maar Vlaar in plaats van BMI.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.
Van Gaal zal nooit spelen met twee gelijkbenigen in het centrum, en terecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dan maar Vlaar in plaats van BMI.
Ik vind de Vrij met ruimte in z'n rug ook niet heel sterk. Maar ik vind Vlaar in alles eigenlijk beter, behalve dat de Vrij voetballend iets beter is. Dat weegt voor mij veel minder zwaar, zeker tegen het fysiek sterke Australiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.
Wel sterker met ruimte in zijn rug en aanvallend echt stukken beter. Snap wel dat Van Gaal zich vooral op eigen kracht richt in plaats van bang worden van een Cahill en wat C-voetballers eromheen. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij met ruimte in z'n rug ook niet heel sterk. Maar ik vind Vlaar in alles eigenlijk beter, behalve dat de Vrij voetballend iets beter is. Dat weegt voor mij veel minder zwaar, zeker tegen het fysiek sterke Australië
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal zal nooit spelen met twee gelijkbenigen in het centrum, en terecht.
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel sterker met ruimte in zijn rug en aanvallend echt stukken beter. Snap wel dat Van Gaal zich vooral op eigen kracht richt in plaats van bang worden van een Cahill en wat C-voetballers eromheen. Waar hebben we het over.
Tegen Australië kom je er nog wel mee door. Tegen Chili zal het lastig worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.
Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het in ieder geval een hele domme keuze, maar we gaan het zien![]()
Lekker experimenteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.
Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het in ieder geval een hele domme keuze, maar we gaan het zien![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.
Ik snap de tactische omzetting juist wel. Meer druk naar voren, dus een wat logge verdediger die niet kan voetballen eruit. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
Klopt, maar ik zou altijd de beste verdediger erin zetten (en dat vind ik Ron Beton dus). En dan ernaast misschien een betere voetballer. Maar we gaan er niet uitkomen, ik hoop voor Nederland dat jij gelijk krijgt dit toernooiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.
Ik snap de tactische omzetting juist wel. Meer druk naar voren, dus een wat logge verdediger die niet kan voetballen eruit. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
Probleem is dat we geen goede linksbenige voetballer hebben op die plek, anders had Van Gaal dat misschien ook wel gedaan. Tenminste, ik denk dat dat zijn denkwijze is als Vlaar moet banken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou altijd de beste verdediger erin zetten (en dat vind ik Ron Beton dus). En dan ernaast misschien een betere voetballer. Maar we gaan er niet uitkomen, ik hoop voor Nederland dat jij gelijk krijgt dit toernooi
Geen slecht idee. Gebeuren wel meer bijzondere dingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Combineer de Nederlandse goals in de top 5, dan is er wat meer ruimte voor andere dingen.
Alleen de eerste erin. Veruit het mooiste.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Combineer de Nederlandse goals in de top 5, dan is er wat meer ruimte voor andere dingen.
Ik wil JAAAAAAAAAA ROBBEN er ook inhouden, maar goals combineren is een goede zaak.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de eerste erin. Veruit het mooiste.
Zegt iemand met AFCA in zijn taggiequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom heet die kuthond trouwens messistelletje kutmessi-fappers daarzo.
Het is de hond van Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom heet die kuthond trouwens messistelletje kutmessi-fappers daarzo.
Ron Beton en Nigelquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:17 schreef Dekatria het volgende:
Vlaar die ruziezoekt en losgaat bij eindsignaal
Een van de weinigen die wat waard was vanavondquote:
Wie?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Van hanegem vond Mapay de man of the match
Goeie vraag maar Van Hanegem zou het wel weten... ik wist niet eens dat er een Mapay bij het nederlands elftal zatquote:
Die top 5 is echt schraal jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:30 schreef superniger het volgende:
Geen voetbalmomenten in de top 5 zetten.
Hij hield die "borstbal" niet eens klemquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
Heeft die boer uit Groesbeek eigenlijk ooit wel eens een penalty tegengehouden?
Haten op Groesbeekquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
Heeft die boer uit Groesbeek eigenlijk ooit wel eens een penalty tegengehouden?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:33 schreef Caland het volgende:
Dat is toch nooit een penalty. Anders kan je hockey regels gaan toepassen
lijkt me duidelijk jaquote:
Ik, verworpene der Aarde, ben ontwaakt. Zo bedoel je:?quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef Loekie1 het volgende:
Kan die vervelende Hugo Borst niet gewoon bij rtl blijven?
Hugoquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef Loekie1 het volgende:
Kan die vervelende Hugo Borst niet gewoon bij rtl blijven?
quote:
Dat wordt dan wat over twee jaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Brazilië hoort ook gewoon nooit meer zo'n groot evenement te krijgen. Gewoon gekkenwerk.
Ja, maar hij zit er steeds een beetje lullig zijdelings bij, da's jammer.quote:
Jep... Ik ben al lang blij als er dit toernooi geen doden gaan vallen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:40 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dat wordt dan wat over twee jaar
idd zelfgeiler...quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
Hahaha kijk Waterkneus gemaakt meedoen dan
Hij probeert al de hele tijd een wit voetje te halen bij Aids B. Best kans dat hij samen met Fons de Eindhovense parken af struinde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
Hahaha kijk Waterkneus gemaakt meedoen dan
Harryquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
Kunnen Ali B en Harry Vermeegen nog gedeporteerd worden naar het oosten?
En zelf op Joden haten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:45 schreef superniger het volgende:
Duitsers haten terwijl je zelf de oorlog niet hebt meegemaakt.
Dan kun je wel opgevoed zijn met die haat, door mensen die het wel meegemaakt hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:45 schreef superniger het volgende:
Die joden waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:45 schreef superniger het volgende:
dat lijkt me bij Ali B ook sterkquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je wel opgevoed zijn met die haat, door mensen die het wel meegemaakt hebben
Die van Australie erin, die eerste.. dat was pas vol op de pantoffelquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:46 schreef Caland het volgende:
Gewoon die goal van De Pers van vandaag erin. Wat een overtuiging. Vol op de pantoffel.
Dat hielp ze niks. Maar prachtige kool.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van Australie erin, die eerste.. dat was pas vol op de pantoffel
die staat er ook inquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die staat er ook inquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker verdedigd ook. Pfff. 1 man die je in de gaten moet houden bij voorzetten en standaardsituaties..quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij kan op zijn first day at the office direct 15 man laten executeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:48 schreef outtayourleague het volgende:
Wat zal die koning sip kijken morgen...
Ik vind eigenlijk nooit dat je zo moet zeiken op dat soort wereldgoals. Zo'n bal raakt hij 1 keer zo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:48 schreef manny het volgende:
[..]
Lekker verdedigd ook. Pfff. 1 man die je in de gaten moet houden bij voorzetten en standaardsituaties..
Dan houdt ie er te weinig over voor het potje tegen Australiëquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij kan op zijn first day at the office direct 15 man laten executeren.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk nooit dat je zo moet zeiken op dat soort wereldgoals. Zo'n bal raakt hij 1 keer zo.
Ik vind het maar niks. Vermoeiende kerel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:14 schreef Belladonna80 het volgende:
Altijd een genot om Adriaanse over voetbal te horen praten. Hij heeft er zooo veel verstand van. Wat zou ik hem graag bij Ajax willen zien. Laat hem terugkeren!!!
Je moet altijd op de man letten maar De Vrij volgt alleen de bal.. waardeloos verdedigdquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:48 schreef manny het volgende:
[..]
Lekker verdedigd ook. Pfff. 1 man die je in de gaten moet houden bij voorzetten en standaardsituaties..
Niet zo mee eens. Zeker over druk zetten kunnen we toch niet zeggen dat Frank er net zoveel verstand van heeft als Cootje?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks. Vermoeiende kerel.
Frank heeft er net zoveel verstand van.
Oh zeker wel, kijk Ajax - Barcelona, Ajax - Manchester City eens terug. Co kan het misschien leuk uitleggen, maar bij zijn vorige club was er weinig van te zien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:19 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Niet zo mee eens. Zeker over druk zetten kunnen we toch niet zeggen dat Frank er net zoveel verstand van heeft als Cootje?
Met name Barcelona, maar tegen Manchester City was dat zo goed vraag ik me in alle eerlijkheid af? Ik ben die wedstrijd een beetje vergeten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh zeker wel, kijk Ajax - Barcelona, Ajax - Manchester City eens terug. Co kan het misschien leuk uitleggen, maar bij zijn vorige club was er weinig van te zien.
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:24 schreef Monolith het volgende:
Sneijder, die moet je niet meer bij United willen.
Vooral de uitwedstrijd tegen City was goed. De thuiswedstrijd tegen AC Milan, ook een voorbeeld hoe je druk moet zetten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:23 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Met name Barcelona, maar tegen Manchester City was dat zo goed vraag ik me in alle eerlijkheid af? Ik ben die wedstrijd een beetje vergeten.
Nee die Vincent..quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met Zlatan? Gewoon geen zin in een interview.
quote:
twitter:
De NOS trollt ons helemaal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom niet gewone analisten uitnodigen?
Ik denk dat hij geholpen werd om de bank te vinden.quote:
Hij is tevens homoseksueel en heeft een fiets zonder zadel.quote:
Die kijken idd hoever ze met deze onzin kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De NOS trollt ons helemaal.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is tevens homoseksueel en heeft een fiets zonder zadel.
Sinds 4minuten wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is blind, dat weet je toch wel.
Hij had wel veel papieren op z'n bureau liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Fred Teeven doet mij denken aan een snackbarhouder of zoiets.. komt nooit zo intelligent over
Speciaal voor de camera.. tv is altijd nepquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had wel veel papieren op z'n bureau liggen.
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Speciaal voor de camera.. tv is altijd nep
Ja, misschien moet hij eens gaan werken ipv met zijn bolle kop op tv zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij had wel veel papieren op z'n bureau liggen.
Uitbater van Fred's frietschuur.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Fred Teeven doet mij denken aan een snackbarhouder of zoiets.. komt nooit zo intelligent over
Vincent heeft te diep in het glaasje gekeken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
. Hopen dat een speler gaat bijten? Is die gast niet goed bij z'n hoofd joh?
Wie van de twee?quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Tis een cabaratier...quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Triest dat ze het niet over Xabi Alonso hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Syntix het volgende:
Die vooringenomenheid van de NOS is zo kutalleen maar over suarez hebben zoals vanaaf. Natuurlijk een topspeler en komt van Ajax, maar bij Engeland spelen zoveel goede spelers en die worden gewoon niet genoemd
Alleen even die vooringenomenheid weer bevestigen door Rooney negatief eruit te halen
Wat verwacht je dan ook van die jodenzenderquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Syntix het volgende:
Die vooringenomenheid van de NOS is zo kutalleen maar over suarez hebben zoals vanaaf. Natuurlijk een topspeler en komt van Ajax, maar bij Engeland spelen zoveel goede spelers en die worden gewoon niet genoemd
Alleen even die vooringenomenheid weer bevestigen door Rooney negatief eruit te halen
Veel beter.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Vincent Bijlo is getrouwd.. hoe zou het zijn om nog nooit een vrouwenlichaam te hebben gezien, maar alleen te kunnen voelen
Ook bijv. al was het natuurlijk wel negatief gisteren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest dat ze het niet over Xabi Alonso hebben.
Gerrard, jarenlang 1 van de beste middenvelders ter wereld niet noemen maar wel fappen op pirloquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan ook van die jodenzender
Item van zeker 10 minuten gezien net over Sterling op de ZDF.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:48 schreef Syntix het volgende:
Daarnaast zijn Sturridge en Sterling wel behoorlijke talenten.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Vincent Bijlo is getrouwd.. hoe zou het zijn om nog nooit een vrouwenlichaam te hebben gezien, maar alleen te kunnen voelen
Moet ook geluidsproblemen zijn toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Die komma moet ook een punt zijn. De punten waren op
Toen was er in ieder geval nog beeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Anders gaan ze zo maar verder.
Jaaaquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe anders een bandje aan van Jack van Gelder radio verslag.
radioverslag*quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe anders een bandje aan van Jack van Gelder radio verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |