De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De Vrij is net zo slecht. Daarnaast heb ik liever Vlaar tegen Cahill dan de Vrij. Al zal Louis misschien BMI op hem zetten
Doe dan maar Vlaar in plaats van BMI.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.
Van Gaal zal nooit spelen met twee gelijkbenigen in het centrum, en terecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe dan maar Vlaar in plaats van BMI.
Ik vind de Vrij met ruimte in z'n rug ook niet heel sterk. Maar ik vind Vlaar in alles eigenlijk beter, behalve dat de Vrij voetballend iets beter is. Dat weegt voor mij veel minder zwaar, zeker tegen het fysiek sterke Australiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij is een veel betere voetballer. Die gaat regelmatig het middenveld in, dat zal wel het idee zijn. Dat moet je met Vlaar helemaal niet willen.
Wel sterker met ruimte in zijn rug en aanvallend echt stukken beter. Snap wel dat Van Gaal zich vooral op eigen kracht richt in plaats van bang worden van een Cahill en wat C-voetballers eromheen. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind de Vrij met ruimte in z'n rug ook niet heel sterk. Maar ik vind Vlaar in alles eigenlijk beter, behalve dat de Vrij voetballend iets beter is. Dat weegt voor mij veel minder zwaar, zeker tegen het fysiek sterke Australië
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal zal nooit spelen met twee gelijkbenigen in het centrum, en terecht.
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel sterker met ruimte in zijn rug en aanvallend echt stukken beter. Snap wel dat Van Gaal zich vooral op eigen kracht richt in plaats van bang worden van een Cahill en wat C-voetballers eromheen. Waar hebben we het over.
Tegen Australië kom je er nog wel mee door. Tegen Chili zal het lastig worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.
Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het in ieder geval een hele domme keuze, maar we gaan het zien![]()
Lekker experimenteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, behalve dan tegen Colombia, Japan, Hongarije, Andorra, China, Duitsland, Roemenië en nogmaals Andorra.
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, ik snap het niet. Zeker als je de wedstrijd tegen Spanje zag, waar ik Vlaar dus sterk vond spelen en BML, Blind en de Vrij tot de 1-1 niet.
Maar goed, we gaan het zien. Ik vind het in ieder geval een hele domme keuze, maar we gaan het zien![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.
Ik snap de tactische omzetting juist wel. Meer druk naar voren, dus een wat logge verdediger die niet kan voetballen eruit. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
Klopt, maar ik zou altijd de beste verdediger erin zetten (en dat vind ik Ron Beton dus). En dan ernaast misschien een betere voetballer. Maar we gaan er niet uitkomen, ik hoop voor Nederland dat jij gelijk krijgt dit toernooiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Vlaar speelde tactisch juist best zwak waardoor hij een aantal keren aan de noodrem moest trekken, met glans uiteindelijk. Dan lijkt het al snel heel wat.
Ik snap de tactische omzetting juist wel. Meer druk naar voren, dus een wat logge verdediger die niet kan voetballen eruit. Het is geen hogere wiskunde ofzo.
Probleem is dat we geen goede linksbenige voetballer hebben op die plek, anders had Van Gaal dat misschien ook wel gedaan. Tenminste, ik denk dat dat zijn denkwijze is als Vlaar moet banken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou altijd de beste verdediger erin zetten (en dat vind ik Ron Beton dus). En dan ernaast misschien een betere voetballer. Maar we gaan er niet uitkomen, ik hoop voor Nederland dat jij gelijk krijgt dit toernooi
Geen slecht idee. Gebeuren wel meer bijzondere dingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Combineer de Nederlandse goals in de top 5, dan is er wat meer ruimte voor andere dingen.
Alleen de eerste erin. Veruit het mooiste.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Combineer de Nederlandse goals in de top 5, dan is er wat meer ruimte voor andere dingen.
Ik wil JAAAAAAAAAA ROBBEN er ook inhouden, maar goals combineren is een goede zaak.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de eerste erin. Veruit het mooiste.
Zegt iemand met AFCA in zijn taggiequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom heet die kuthond trouwens messistelletje kutmessi-fappers daarzo.
Het is de hond van Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef Syntix het volgende:
Waarom heet die kuthond trouwens messistelletje kutmessi-fappers daarzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |