Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje SD wat vervelend. Ik vond het vorig jaar echt slopend dat bloedverlies.Hopelijk kun je ondanks dat toch genieten van je zwangerschap.
Succes bij de NPM morgen.
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:58 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij duurde het vanaf week 6 of 7 tot en met een week of 11. Echt rampenweken waren dat
[..]
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.En dat heeft echt wel aangehouden tot een week of 20.
Die had ik ook, keer op keer heeft dat ding voor opluchting gezorgd. Of nouja, in mijn geval wist ik dat in ieder geval één van de twee kindjes het nog deed want verschil horen was best lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!
Nou, niet exclusief van mignonne hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarin we Fernando naar buiten proberen te lokken,
Blue eyes achtervolgd wordt door haar man
en Crumpette graag van Mignonne wil weten hoe ze denkt over perineum massage.
en bij wijzigingen even quoten please
gewoon doen, het moet toch een keer, en het wordt dan misschien wel ook wat "echter" voor jezelf. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef StarDust_ het volgende:
Ik ga het gewoon doen! Hoe eng het ook is! Onzeker muts die ik ben...pffff....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van dat bloedverlies is niks meer te zien!
Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik vond het enorm pijnlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nou, niet exclusief van mignonne hoorik zit me gewoon af te vragen of het iets is of niet.. dus iedereen die er wat over weet is welkom
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Kimpossible het volgende:
SD, ik weet niet of je mijn verhaal meegekregen hebt, maar ik begon na een prachtige 20 weken echo ineens sloten bloed te verliezen. Schrik en angst alom. Het bloeden is gebleven, ik heb bij de gyn gelopen, in het ZH gelegen, meerdere keren aan de ctg gehangen en nog veel vaker met mijn hart in mijn keel naar de angelsounds gegrepen. Maar! Inmiddels ben ik de trotse mama van een kerngezonde dochter, die weliswaar aardig op tijd kwam met 37.5, maar by far niet de prematuur was waar we ons hart voor vast hebben gehouden. En, omdat ik m toch nog onder de knop heb, kijk nou:
Mooi verwoord!!! En wat een knapperd heb je zeg! *smelt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van dat bloedverlies is niks meer te zien!
Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!
Ik heb daar hele stukken over gelezen over moe zijn tijdens de zwangerschap. Je kan er bitterweinig aan doen, vaak is het hormonaal gerelateerd... Maar wat is het vervelend om te moeten werken als je bijna omvalt van de slaap... Gelukkig heb ik dat niet al te vaak gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:56 schreef Heliotrope het volgende:
Moeilijk Stardust. Leuk dat je het toch gaat vertellen! Hielp bij mij ook wel erg voor het zwangerschapsgevoel, hoop bij jou ook.
Hopelijk een betere dag voor Chanty vandaag!
Goedemorgen!Nog relatief stil hier voor deze tijd!
Eigenlijk bijna te moe om te gaan werken. Gisteren met de verloskundige nog wel over moe zijn gehad, of ik het vol hield, ja ik houd het vol, gesprek weer afgelopenik ga er ook maar vanuit dat het normaal is en ik heb het er graag voor over, maar wat een lange werkweken ineens.
hihi thanksquote:Op woensdag 18 juni 2014 06:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het enorm pijnlijken heb het ook maar een paar keer gedaan, maar hey, niet gescheurd
. Er is verder weinig over bekend, het effect is in elk geval niet bewezen, maar het kan ook vast geen kwaad.
Hier heb je vast wat aan he
Hiet ook gedaan, vond 't niet pijnlijk. Gewoon thuis, met olie, vanaf 30 wk ongeveer. Ik wilde een badbevalling dus 't leek me goede voorbereiding. Had er alleen niets aan want ziekenhuis en knipquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hihi thanksdit was dan ervaring nummer 1. (N=1). maarja, niet gescheurd is een grote plus!
Nee het roept nog steeds veel weerstand op. En ik hoop nog steeds heel erg dat hij alsnog uit zichzelf gaat komen. Maar ik ben wel bezig om me erbij neer te leggen. Hij moet er toch uit. Ik probeer even niet te denken aan de manier waarop maar echt me het moment voor te stellen dat ik hem zie en dat hij bij me wordt gelegdquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heb je er wel n beter gevoel bij nu?
Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereikquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:48 schreef Chanty het volgende:
Dooie boel hier vanochtend!
Zoe niet schuldig voelen hoor, jij kan niks doen aan je bekken
Hier terug uit het ziekenhuis. Stelde niet echt veel voor of zo. Wat vragen beantwoorden, hartslag en longen even luisteren, bloed prikken en natuurlijk uitleg gekregen en even gezegd hoe eng ik het allemaal vind. Wel grappig te merken dat mensen er erg verbaasd over zijn dat ik liever een natuurlijke stuitbevalling zou proberen dan een keizersnede. Ze zeiden iig dat het meest erge het aanleggen van het infuus zal zijnEn ze zeiden ook eerlijk dat de eerste twee dagen niet tof zijn maar dat het de derde dag al een stuk beter gaat. Die vrouw had zelf twee keizersnedes gehad en stond op dag 4 alweer te dweilen
Dus daar ga ik me maar aan vasthouden al denk ik dat mijn man me de nek omdraait als ik zoiets doe
Noh dat is ook super heftig lijkt me! Ik heb straks alleen mijn kindje om naar om te kijken en mijn man blijft 3 weken thuis. Dus dat moet helemaal goed komen. Ik ben alleen iemand die niet zo gemakkelijk in bed te houden isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereik
Ik vond het idee van een geplande ks ook vreselijk. Toen het uiteindelijk spontaan begon schrok ik wel weer dat ik het zelf mocht/moest proberen en toen het uiteindelijk een spoedks werd, was dat ook gewoon echt noodzakelijk en is dat ook makkelijker te accepteren.
Ik hoop uiteraard dat Fernando toch zijn eigen plan trek en gewoon voor D-Day komt maar als dat niet zo is, hoop ik dat je het hebt kunnen accepteren.
Maar dat neemt niet weg dat je niet toch een beetje mag rouwen om het niet kunnen ervaren van een natuurlijke bevalling en de kans om ooit thuis te bevallen.
Blote benen of course! Tenminste, ik heb het totaal niet koud meer sinds ik zwanger benquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?
kwakschopjes! leuk lijkt me dat!
Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat. Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ikjurkjes zat, maar wat er onder?
Zwangerschapspanty!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?
kwakschopjes! leuk lijkt me dat!
Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat. Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ikjurkjes zat, maar wat er onder?
Oh jee… ik overtreed de regelsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwangerschapspanty!
Legging is alleen toegestaan mits laarzen.
Oh ik ben het normaliter met je eens hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, het gaat diep
Heb al gemerkt dat je met legginghaat slecht zit in zwangeren / moederland
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, het gaat diep
Heb al gemerkt dat je met legginghaat slecht zit in zwangeren / moederland
Komt vanzelf weer goed toch? Als het weer een beetje teruggetrokken is? Ik vind dat jij altijd leuke jurkjes aan hebt!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:
[..]
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingfwp.
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:
[..]
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingfwp.
saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden..
http://www.vevina.net/quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens baal ik er nog steeds van dat er geen (onder)broekskes met korte pijpjes te vinden zijn in de positiemode. Ik liep op gegeven moment echt te huilen op vakantie van de opengeschuurde bovenbenenheb op de volgende steden-uitstapjes toch maar steeds mijn witte lange broek aangetrokken ipv jurkjes
Ik heb twee positie/voedingsjurkjes, ideaal! (Maar nu dus te koud voor).quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes.
oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schadenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.vevina.net/
ik heb er zelf geen ervaring mee.. Maar wie weet is het wat.
Met andere woorden: Het komende half jaar op z'n minst ben ik nog geen sexy MILFquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden..
http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel dezequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schaden
ZOMG het bestaat!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel deze)
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG het bestaat!
Misschien toch eens serieus overwegen! bedankt
ik zie het ja, da's matig. Misschien dat meer dikkies dit briljante idee haddenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]niet meer leverbaar/op voorraad in XL
lijkt me heerlijk!
hoax, dit irriteert welquote:Super lekkere korte broek. Je kan hem onder je buik, halverwege je buik dragen, over je buik dragen.
Super vocht opnemend, dus heel erg comfortabel voor het sporten.
Vlakke naden, dus irriteerd niet.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik overtreed ook de zwangerschapsleggingregel.. lekker met slippers eronder!![]()
Comfortabele kleding staat momenteel boven fashionista hier
Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voelquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik ben het normaliter met je eens hoorMaar het is op dit moment het enige dat ik nog pas: leggings en joggingbroeken twee maten groter (die laatste draag ik alleen binnen), of een jurkje. Zelfs de pantys gaan niet meer helemaal over mijn buik
als je een LLM bent heb je ineens schijt aan de mode
Zo zit ik elke week in de foldertjes te kijken en denk: aaaahhh wat een tof jurkje, broek, whateverquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voel
tegen die tijd koop je alleen nog maar kleren voor je jong en teer je zelf op 2 afgesabbelde sweaters en een jeansquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was net even in het winkelcentrum van Amstelveen en zag alle winkels Sale hebben![]()
Zegt vriend vrolijk, joh de volgende sale waar jij weer gebruik van kunt maken is met Kerst
Motiveert alleen maar hard je best te doen overtollige vetjes weg te bezuinigen na de bevalling!quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:18 schreef Amsel het volgende:
Ik wil ook weer leuke nieuwe kleren kopen! Waarom zijn voedingsshirts en -jurkjes allemaal zo stom?
Maar het is bij borstvoeding toch wel handig om dat soort dingen met flap/gat te hebben zodat je niet half bloot moet bij het voeden? Geen idee hoor, heb dit ook nog nooit gedaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Motiveert alleen maar hard je best te doen overtollige vetjes weg te bezuinigen na de bevalling!
As if..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë sterkte zo zonder je vent thuis. Lijkt me ook echt pittig in jouw situatie.
Chanty fijn dat het een goed gesprek was in het ziekenhuis. Wat die vrouw zei over twee dagen zijn k*t en de derde dag gaat al een stuk beter, klopt wel. En in bed blijven liggen is ook voor mij niet iets, hoor. De eerste dag dat ik weer thuis was, lag ik er net in (voor middagdagdutje) toen ik hoorde dat mijn moeder mijn oudste zoontje weer thuis kwam brengen. Toen stond ik zo weer beneden
.
SDvoor de npm en
voor het nog aanwezige hematoom.
Ik heb vandaag rustig aan gedaan, maar nu toch pijn in mijn buik... Soort spierpijn lijkt wel, bovenin.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen die tijd koop je alleen nog maar kleren voor je jong en teer je zelf op 2 afgesabbelde sweaters en een jeans
+1 ik vrees alleen dat ik er nooit meer in ga passen. Ik kan me gewoon niet voor stellen dat ik weer zo dun word als ik wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef BlueEyes het volgende:
Haha, ik vrees het ook. Gelukkig had ik het weekend mn kledingkast ietwat geordend en zag ik 6 spijkerbroeken en even zoveel gekleurde skinny's liggen dus ik denk dat ik nog wel even vooruit kan (eerst maar er weer in gaan passen)
Droeg jij ook van die mega strakke broeken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kon een week na de bevalling mijn eigen broeken weer aan. Dus dames er is hoop![]()
Al betwijfel ik of me dat deze ronde ook gaat lukken want mijn toeter is voor mijn gevoel waaaaaay much bigger
Nee hoeft niet. Ik heb 15,5mnd bv gegeven en heb nooit officiële voedingsshirts aangehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar het is bij borstvoeding toch wel handig om dat soort dingen met flap/gat te hebben zodat je niet half bloot moet bij het voeden? Geen idee hoor, heb dit ook nog nooit gedaan
Dat dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Droeg jij ook van die mega strakke broeken?Ik paste mijn broeken binnen een paar weken na mijn positieve test al niet meer omdat ik zulke mega strakke broeken droeg. Met andere woorden: ik moet wel heel snel elk vetje kwijt raken dan
Jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat dus.
Dat elke broek die ik nu aan zal trekken een enorme muffintop creëert of waar mijn bovenbenen niet meer inpassen want die zijn echt mega geworden.
Mja had niet verwacht dat ik er 22 kilo bij zou krijgen nee, maar heb er wel vertrouwen in dat het op termijn ook wel weer aardig weggaat. Ik hoef niet perse weer een sprietje te worden. Maar ik hou er wel rekening mee dat het me een jaar gaat kosten. Ook gezien bij een kennis. Ook sprietje, ook enorm aangekomen en heeft wel 1,5 jaar geduurd voor het eraf was. Moet wel zeggen dat ze nu een mooier figuur heeft want nu heeft ze curves die ze eerst niet had.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:09 schreef Crumpette het volgende:
heftig lijkt me dat chanty!maar dat vliegt er vast weer af wanneer Fernando er is
Hmmja, dat klinkt ook logisch, het is gewoon zo. Vooral je goed er aan aanpassen maar dat is ook niet altijd makkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar hele stukken over gelezen over moe zijn tijdens de zwangerschap. Je kan er bitterweinig aan doen, vaak is het hormonaal gerelateerd... Maar wat is het vervelend om te moeten werken als je bijna omvalt van de slaap... Gelukkig heb ik dat niet al te vaak gehad.
Stomme is dat ik sinds mijn verlof echt bagger slaap. Maar dat heeft denk ik meer met spanning te maken ; het komt erg dichtbij nu!
Bij de eerste zwangerschap had ik vanaf 10 weken positiebroeken aan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Droeg jij ook van die mega strakke broeken?Ik paste mijn broeken binnen een paar weken na mijn positieve test al niet meer omdat ik zulke mega strakke broeken droeg. Met andere woorden: ik moet wel heel snel elk vetje kwijt raken dan
Even vragen of de haptonoom creatief kan/wil factureren?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:45 schreef Hilmo het volgende:
Pff, die haptonomie begeleiding wordt dus niet vergoed door mijn verzekeraar. Wel individuele haptotherapie maar niet de zwangerschapsbegeleiding. Wat is dat nou weer voor iets stoms.We zouden dan wel 1 of 2 sessies kunnen doen, maar dan ben ik net zoveel kwijt als de volledige andere cursus zo'n beetje.
En nou ben ik boos
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Creatief boekhouden
Zo, nog iemand bevallen door de spanning?
schopt ie dan tegen zn eigen hooft?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nopefernando was te druk met voetballen in mijn buik
jup, na drie kilo was het hier al EXCESSIVE en ben direct gestopt met bijhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef BlueEyes het volgende:
Dat soort lijstjes viel ik al meteen in het eerste trimester al buiten doordat ik rap aankwam.
Nee hij kopt tegen zijn voetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schopt ie dan tegen zn eigen hooft?
Nerveus vanwege je werk?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Zoë23 het volgende:
Hilmo
BlueEyes
Dat is wel fijn, dat creatief boekhouden.
Ik moet sowieso 50% terugbetalen ( ondanks goede verzekering ) en dat is dus 50euro per behandeling voor mijn bekken.
Mijn bekken zit nu echt vast. Sinds feb geen/weinig pijn gehad aan het bekken.
Baal echt vd pijn en ben ook een beetje nerveusheb al veel bekkenpijn gehad afgelopen jaren.
Hier nauwelijks meer gegroeid de laatste maand. Navel begint nu een heeeeel klein beetje te ploppen daardoor kan ik zien dat ik nog wel iets groei. Dus hopelijk valt t bij jou ook meequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik merk dat bij mij de buik steeds strakker komt te staan en bijna volcontinue hard is.
Af en toe best ongemakkelijk als er dan ook nog een échte harde buik overheen schiet.
Hoe moet dat nou nog de komende weken als het doorgroeit?
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Mijnes wordt nu pas wakker. Derde helft he
Hey.. die is herkenbaar die navel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hier nauwelijks meer gegroeid de laatste maand. Navel begint nu een heeeeel klein beetje te ploppen daardoor kan ik zien dat ik nog wel iets groei. Dus hopelijk valt t bij jou ook mee
ze laat haar ouders gewoon rustig voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
En dat terwijl haar papa en mama twee keiharde voetballiefhebbers zijn.
De belasting op je bekken is nu natuurlijk ook 2x zo groot als bij S.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Zoë23 het volgende:
Hilmo
BlueEyes
Dat is wel fijn, dat creatief boekhouden.
Ik moet sowieso 50% terugbetalen ( ondanks goede verzekering ) en dat is dus 50euro per behandeling voor mijn bekken.
Mijn bekken zit nu echt vast. Sinds feb geen/weinig pijn gehad aan het bekken.
Baal echt vd pijn en ben ook een beetje nerveusheb al veel bekkenpijn gehad afgelopen jaren.
ik hoop dat je je niet te erg gaat vervelen dan de laatste twee maandenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De belasting op je bekken is nu natuurlijk ook 2x zo groot als bij S.
Pak je rust zoveel je kan, en toch maar weer fysio?
pfft de hele dag al last van mn darmen, wist tot nu niet dat dit ook voor behoorlijke harde buiken kan zorgen... Hoop nu t ergste wel gehad te hebben eigenlijk, mup is ook al aan t relaxen vandaag, en ondanks dat ik weet dat dit volkomen normaal is heb ik haar toch liever lekker druk...![]()
Morgen gaatt laatste muurtje verven, en dan kan ik de laatste dingetjes ophangen, en de muursticker erop plakken, Dan komt maandag mn moeder poetsen, en gaat t bed op klossen, en dan is alles zo goed als klaar, en dat geeft nu al veel rust in mn hoofd.
HOE hebben ze die verwijderd?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef Crumpette het volgende:
ik heb een litteken van blindedarmoperatie op/in mijn navel
Rust pak ik zekerquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
De belasting op je bekken is nu natuurlijk ook 2x zo groot als bij S.
Pak je rust zoveel je kan, en toch maar weer fysio?
pfft de hele dag al last van mn darmen, wist tot nu niet dat dit ook voor behoorlijke harde buiken kan zorgen... Hoop nu t ergste wel gehad te hebben eigenlijk, mup is ook al aan t relaxen vandaag, en ondanks dat ik weet dat dit volkomen normaal is heb ik haar toch liever lekker druk...![]()
Morgen gaatt laatste muurtje verven, en dan kan ik de laatste dingetjes ophangen, en de muursticker erop plakken, Dan komt maandag mn moeder poetsen, en gaat t bed op klossen, en dan is alles zo goed als klaar, en dat geeft nu al veel rust in mn hoofd.
laparoscopisch, oid? Heb ook nog een litteken bovenop mijn schaambeen en eentje meer richting mijn lies hoorquote:
Dat is standaard tegenwoorsig via kijkoperatie waarbij 1 van de gaatjes in/bij navel wordt gemaakt.quote:
nee een soort van een halve circel op/in het randje van de navel... en als ik het aanraak met een beetje druk voelt het wel onaangenaam. damn dat ik me dit nu pas bedenkquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
ah okay, that makes sense. Dus geen ritssluiting recht over je navel ofzo
Dan was je niet zwanger geworden?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:32 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee een soort van een halve circel op/in het randje van de navel... en als ik het aanraak met een beetje druk voelt het wel onaangenaam. damn dat ik me dit nu pas bedenk
Ik kan zelf steeds minder en heb t gevoel dat ik het niet ga uitlopen tot 40 weken, dus toen in overleg met man al besloten dat ik het met max 35 weken klaar wil hebben. En voor verveling hebben ze boeken en series uitgevonden toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat je je niet te erg gaat vervelen dan de laatste twee maanden
Ga je nog fotootjes posten?
nee ja natuurlijk welquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan was je niet zwanger geworden?
Straks komt de druk van een heel andere plek he, misschien valt het allemaal wel mee![]()
Gegeten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:38 schreef Chanty het volgende:
Jeetje zoe dat is wel lang. Kan me voorstellen dat je niet echt uitkijkt naar wat je mogelijk te wachten staat. Ik kan alleen maar voor je hopen dat het meevalt!
En GM je bed nu al op klossen, je bent iig op tijd klaar
Ik heb net ananas en ananashart gegeten. Laat de weeen maar komen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:47 schreef Phaidra het volgende:
Chanty
Wij besloten twee weken geleden dat een tweede kindje welkom zou zijn.Whaaaaattt ? Wat gaaf !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hai
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Je zet dan de bedbodems op de klossen, niet het frame zelf. Ligt een beetje aan de boden die er in ligt dus, maar 375279377 nederlanders hebben een Malm, dus ik denk dat er wel een oplossing voor isquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja bed op klossen.. Wij hebben dit bed, zou dat wel lukken?
[ afbeelding ]
Wat doe jij ermee dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, ik hoop ook heel erg dat je dit keer niet zo'n nasleep gaat hebben. En begrijpelijk dat je daar nerveus voor bent!
[..]
Gegeten?
Er liggen gewoon twee lattenbodems in het frame. Ik ga maar eens Googlen hoe mensen dit doen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zet dan de bedbodems op de klossen, niet het frame zelf. Ligt een beetje aan de boden die er in ligt dus, maar 375279377 nederlanders hebben een Malm, dus ik denk dat er wel een oplossing voor is
wij hebben een boxspring met 2 losse bedbodems, 12 poten en onmogelijk om dat op klossen te zetten, dus ik kan bij de slijter hier beneden 9 kratjes halen en dan past t wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja bed op klossen.. Wij hebben dit bed, zou dat wel lukken?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ananashart.... weeenopwekkend.... ik zie efficiëntere consumptie-opties
Ik ga voor zo snel mogelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Maar je bent te vroeg! Je ging voor de 20e toch?
Oh joy!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga voor zo snel mogelijkElke dag maar iets inzetten. Morgen weer sexen
Ja precies 38 weken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:41 schreef Heliotrope het volgende:
Ananas![]()
En BlueEyes 38 weken precies?
Zoë wees voorzichtig met jezelf!
Gewoonmezelf goed bezig met regelen!
Ik geloof dat ik maar vast in bed ga liggen
Ik ben binnengelopen bij de slijter en hij ging er 9 apart zetten, ik geloof dat ik uiteindelijk 12 euro borg betaal...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:53 schreef Amsel het volgende:
Wij moeten ook een oplossing voor een Malm-bed ja
Kun je gewoon bij een willekeurige slijter binnenlopen en om kratten vragen? Ik heb echt geen idee!
en daar kun je ook vragen om frisdrankkratten eventueel. die zijn hoger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Supermarkt heeft altijd wel genoeg lege kratten op voorraad.
Kraamzorg de eilanden. Jij?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
sunshine, welk kraamzorg bureau hebben jullie eigenlijk?
Welk standje doe je dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga voor zo snel mogelijkElke dag maar iets inzetten. Morgen weer sexen
Ook de eilanden.quote:
Creatief denken Sq!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja met zo'n buik kan ik weinig anders bedenken dan de "aangespoelde walvis"
Volgens mij is het aardig bewezen dat het stofje in het sperma van de man de weeën kan opwekken, maar dat is echt meer een laatste zetje als je lichaam toch al klaar ervoor is. Ervan uitgaande dat hier nog steeds alles potdicht zit, zal het dus niks uithalen. Maar ach… het is best gezellig (en klunzig) en hopelijk vindt Fernando het zoooo niet tof dat hij besluit te vertrekkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh joy!
Als bewezen is dat het helpt zal ik 'm hier in de overweging gooien
Zeg nou niet dat jou dat niet meer luktquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hahaha, druif!
Ik lach hier even m'n kind er bijna uit
Geen tips voor je, het was bij ons allemaal duidelijk uitgelegd. Het boek wordt er ook bij gehaald wat jullie eerder hebben gehad en wordt besproken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ook de eilanden.
Kan ik mooi jouw ervaringen nog meepakken voor de onze komt.
wb kraamzorg, Dames, zijn er nog dingen die handig zijn om te vragen of aan te geven bij de intake?
Ik ontwijk vriend remember!quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat jou dat niet meer lukt
Ik denk dat deze straks in het Fok-lijstje van weeopwekkers komt naast de ananashart, tonic (bitterlemon?) en pannenkoekenquote:
hehehe, blijft je buik er hard van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik denk dat deze straks in het Fok-lijstje van weeopwekkers komt naast de ananashart, tonic (bitterlemon?) en pannenkoeken
Wel uitvoeren op eigen risicoquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik denk dat deze straks in het Fok-lijstje van weeopwekkers komt naast de ananashart, tonic (bitterlemon?) en pannenkoeken
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeerde hee even mee te lezen in zo'n live WK topic. Conclusie: ik wil hier nooit iemand meer horen roepen dat het te snel gaat![]()
Meelezen bij livetopics is alleen te doen als je niet mee wilt posten en op de laptop met automatische refresh..quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik probeerde hee even mee te lezen in zo'n live WK topic. Conclusie: ik wil hier nooit iemand meer horen roepen dat het te snel gaat![]()
ja idd. Ik snap ook niet dat mensen dat kunnen zeg. Net als die Utopia ellendequote:Op woensdag 18 juni 2014 21:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Meelezen bij livetopics is alleen te doen als je niet mee wilt posten en op de laptop met automatische refresh..
zoals wat dan, Rozewolk oid?quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er gezien mijn belachelijke postcount wel aan te denken om na de geboorte van Henka onder een andere naam verder te gaan.
Omdat mijn geschiedenis waaaaay back gaat, ik onder deze naam zo makkelijk te traceren ben, niet alleen voor Fokkers maar ook voor mensen daarbuiten (ik gebruikte deze nick al in de prehistorie van het internet) en ik straks niet meer alleen over mezelf praat eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
zoals wat dan, Rozewolk oid?maar serieus, echt? why?
We lopen elkaar steeds net op 1 dag misquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:54 schreef Dyre het volgende:
Zo, weer even een paar dagen niet meegelezen, maar ik zie dat ik geen babietjes heb gemist![]()
Fernando vind het nog steeds te fijn in je buik Chanty? Ik hoop dat hij gewoon alsnog lekker zijn eigen datum (de 20e?) kiest! Het viel me al op dat de laatste tijd veel 'ingeplande' baby's hier alsnog gewoon zelf zijn gekomen.
Gisteren weer controle gehad bij de VK. Normaal gesproken alles goed, maar nu was mijn bloeddruk wat te hoog, dus mag dinsdag alweer terugkomen om opnieuw te meten.
Na het opmeten van mijn buik viel ik net onder het lijntje, dus voor de zekerheid een extra groei-echo in laten plannen, kon vandaag al terecht
Ik ben 30+5 en er kwam 29+nogiets uit, dus een weekje achter op schema. Niets schrikbarends volgens de echoscopiste. En het gewicht wordt heel netjes op 1500 gram geschat.
Maar wel erg fijn dat ze er zo strak opzitten allemaal, de baby wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden
Ja! Het café was geheel in voetbalsfeer, we zaten boven maar kon lekker wel de tv zienquote:
ik ook! maar ik was al een beetje overvol en misselijk dus de citroenthee deed me meer goed op dat moment.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef Dyre het volgende:
Nog een ego-post, maar ik ben trouwens wel een beetje trots op mezelf
Ik heb vandaag ein-de-lijk goedkeuring gekregen voor de 3 dagen die ik straks na mijn verlof wil gaan werken.
Ik heb op 6 maart officieel mijn voorkeur ingediend (dinsdag, woensdag, vrijdag), maar ik kreeg al snel te horen dat de teamleider me eigenlijk andere dagen wilde laten komen. Normaal ben ik echt heel flexibel en pas ik me overal op aan, maar dit kwam gewoon niet voor ons uit. Na meer dan 3 maanden (!) over en weren heb ik toch mijn dagen gekregen
Kwak, geen toetje
Dat vind ik eigenlijk altijd het leukste van het uit eten gaan
Hahaha jaaaa een broertje of zusje voor mijn mini! Zelf wil hij graag een zusjequote:
wtfquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa een broertje of zusje voor mijn mini! Zelf wil hij graag een zusje
Moest natuurlijk ff je postaantal checkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit er gezien mijn belachelijke postcount wel aan te denken om na de geboorte van Henka onder een andere naam verder te gaan.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa een broertje of zusje voor mijn mini! Zelf wil hij graag een zusje
da's 8 jaar slowchattenquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moest natuurlijk ff je postaantal checken57 per dag…. hoe doe je dat?! Ik dacht dat ik veel postte
Dyre Fernando is niet uit me weg te slaan neeEn goed dat ze zo op je letten
En tof dat je je zin hebt gekregen qua werkdagen
Hij is net twee hè! Ik weet niet zeker of hij wel al helemaal snapt wat een broertje of zusje precies isquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef Chanty het volgende:
[..]Dat hoor je volgens mij ook niet vaak
Oh dat tikt wel aan jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's 8 jaar slowchatten
En bij een goedlopende SC zit je daar echt snel aan
Er komt een dag dat ie erop terug komtquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij is net twee hè! Ik weet niet zeker of hij wel al helemaal snapt wat een broertje of zusje precies isMaar als ik zo eens tussendoor vraag of hij liever een broertje of zusje wil, is het antwoord toch meestal zusje. We zullen zien
.
Oh, en in het begin heb ik in MEN rondgehangen. Lepeltopics en pimpampetten enzo. Vreselijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat tikt wel aan jaIk kom echt al jaaaaaaren niet meer in sc-topics (vroegah in fot sc). Sowieso lees ik meer rond dan dat ik post. OUD is nu mijn thuis geworden
Maar zelfs hier lees ik meer dan dat ik post in de overige topics. Ik zit al 11 jaar hier op dit account
[..]
Er komt een dag dat ie erop terug komt
Heerlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
'Are you happy?'![]()
'NOOO IT'S STUPID! I HATE GIRLS!'
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Ik vond het ook echt te achterlijk voor woorden dat ik op mijn 9e nog een broertje kreeg trouwens. Ik was niet zo intens kwaad, maar ik zag het nut er gewoon niet van in
Ik heb mijn man van fok!fotoboek gehaaldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, en in het begin heb ik in MEN rondgehangen. Lepeltopics en pimpampetten enzo. Vreselijk
Ik kom nu ook niet veel meer buiten OUD, er zijn twee clashes geweest in het verleden in de SC's waar ik postte en die zijn helaas overleden. Heb er wel een leuke man (en buikbaby) aan overgehouden
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef Dyre het volgende:
'Are you happy?'![]()
'NOOO IT'S STUPID! I HATE GIRLS!'
Henkaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
goed verhaal, lekker kort, dat idee?
Ik zou mijn Stormqueen ook nooit weggooien hoor!
Maar ik zou 'm dan meer voor LIF en SHO blijven gebruiken en in OUD een andere naam gebruiken. For Henka's sake. Maar ik kies dan wel iets makkelijks hoor
De Eilanden is heel fijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ook de eilanden.
Kan ik mooi jouw ervaringen nog meepakken voor de onze komt.
wb kraamzorg, Dames, zijn er nog dingen die handig zijn om te vragen of aan te geven bij de intake?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Befobbeld
Bedtijd! Morgen weer die kuttraining geven
Heul nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]kuttraining
Ik heb de eerste 7 pagina's van het trouwalbum afHet voorbereidingsstuk. Morgen maar kijken of ik het stuk van de trouwshoot erin kan krijgen en eventueel de ceremonie
Als ik dan vrijdag de receptie en het eten doe, en zaterdag het feest en de zonsondergangshoot dan heb ik het album mooi op tijd af
Dat is plan A ja maar indien dat niet uitvoerbaar isquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Jij gaat sexen en bevallen!
Dat mag dan net weer een aantal weken niet...quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef BlueEyes het volgende:
Dan plan B : eerst bevallen en dan sexen
nou ja, er zijn ook nog andere openingen, als de nood erg hoog isquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mag dan net weer een aantal weken niet...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef BlueEyes het volgende:
Dan plan B : eerst bevallen en dan sexen
Ooh maar die laatste hoeft niet meteen hoor!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mag dan net weer een aantal weken niet...
True. En het bed is de eerste weken toch vooral om in te slapen en te voedenquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, er zijn ook nog andere openingen, als de nood erg hoog is
Ze denkt dat ik die behoefte heb misschien maar ik heb totaal geen problemen met 3 meidenquote:Op donderdag 19 juni 2014 07:45 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, je moest de kleinzoon eigenlijk voortbrengen?
Nee, je kan het ook buiten je zwangerschap hebben maar volgens mij komt het regelmatig bij zwangeren voor. Ik heb het zelf ook (en dus ook buiten mijn zwangerschappen om). Mijn tips:quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:20 schreef krijgerrtje het volgende:
Wakker geworden met de ergste kuitkramp ooit, weet ik ook waar jullie het een paar weken geleden over haddenkan nog steeds niet staan! Is dat nou iets typisch zwanger of niet?
Morgen weer afspraak in het ziekenhuis dus dan gaan ze weer voelenquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:45 schreef mignonne het volgende:
Hahaha heb ik ook sq
Hou moed chantyik had t bij de oudste ook, helemaal niets wat op een bevalling wees, maar ineens een uur later gebroken vliezen en weeën. Het kan echt heus zomaar gebeuren voor je vandaag of morgen
![]()
Misschien je lokale vkpraktijk nog ns bellen om te vragen of ze kunnen kijken of je te strippen bent nu ?
Blue, hoe gaat het met je bloeddruk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:12 schreef BlueEyes het volgende:
En voor de kramp: magnesium!
Ook aanrader buiten de zwangerschap bij spierpijn.
Heb het ook af en toe gebruikt naast mijn gewone zwangerschapsvitaminen bij rusteloze benen.
quote:
Fijn zeg!!quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:18 schreef kwakz0r het volgende:
Tweede keer 20 w echo bij andere mevrouw is gelukt! Als wat ze konden zien is goed, kleine details blijven onzeker maar dat is niet zo erg. Nu wel zere buik. Echo was ook behoorlijk onprettig, blijkbaar gevoelige buik ofzo nu...
Hele rare foto gekregen trouwens!daar was de andere mevrouw dan weer beter in
Nu naar t werk. Begin pas met lessen om tien voor twaalf maar kan nu even wat nakijken enzo. Thuis toch niks te doen en 's ochtends ben ik op mijn fitst.
Ga je daar nog een keer naartoe eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Boh, op die echoscopistenopleidingik denk dat ik een extra tijgerstreep heb overgehouden aan die echo, zo hard ragde ze die kop in mijn bekken
![]()
Fijn dat het goed was kwak!
nee, de examens zijn al geweest en na de verkansie ben ik al te verquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:38 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ga je daar nog een keer naartoe eigenlijk?
De vorige zwangerschap voelde ik achteraf zo rond de 17/18 weken wat beweging, maar herkende het pas bij 20/21 weken (omdat de verloskundige toen vertelde dat alles wat ik onder de navel voelde baby moest zijn, darmen zaten daar allang niet meerquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:47 schreef BlueEyes het volgende:
Goed om te horen!!
Dat voelen van het kindje is zo veel beter voor je gemoedsrust. Alleen duurt soms zo lang voor je het eindelijk voelt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:13 schreef rebel-angel het volgende:
En ik las kutkramp i.p.v. kuitkramp
Ze zeggen toch dat bij een 2e je het sneller voelen zal omdat je het herkent?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De vorige zwangerschap voelde ik achteraf zo rond de 17/18 weken wat beweging, maar herkende het pas bij 20/21 weken (omdat de verloskundige toen vertelde dat alles wat ik onder de navel voelde baby moest zijn, darmen zaten daar allang niet meer). Ik ben benieuwd of ik het nu eerder ga herkennen! Maar sowieso nog even geduld hebben ja
.
Rebel sorry maarquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:13 schreef rebel-angel het volgende:
Dat hele zwanger zijn is ook wel een beetje mensonterend hoor,
Ik stikte half van een broodkruimel, dikke hoestbui ,pies ik zo maar in m'n broek![]()
Even eenvoor de 41 weken van chanty
Envoor de goede herkansing van de seo voor kwak
En ik las kutkramp i.p.v. kuitkramp
Euh.. ik wilde na onze vakantie eens gaan bellen naar de verloskundige. We komen 5 juli terug. Is dat raar? Ik heb nu toch een beetje een 'been there, done that' gevoelquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat bij een 2e je het sneller voelen zal omdat je het herkent?
Wanneer mag jij trouwens naar de vk?
Vk hier net aan huis geweest. Bloeddruk weer randje.
Blijkt dat ze inmiddels alle 3 al de afgelopen week hebben getwijfeld aan mijn bloeddruk en dat afgelopen dinsdag het druppeltje was omdat ik er 'slecht' uitzag.
Ze hopen dat ik snel bevallen ga en het uit kan zingen thuis. Maar dat die bloeddruk toch wel zorgelijk blijft en ze er niet raar van opkijken dat ik alsnog overgedragen wordt.
Dus laat ik de vluchttas nog maar even ingepakt
Dat is ook zo!quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Maar twee placenta's en vruchtwater en baby's die wegen natuurlijk ook wel wat meer dan bij een eenlingzwangerschap! 4 kg lijkt me niet heel gek hoor!
Yep, mede gezien het feit dat ik een 8pondertje /p95lijn kindje in mijn buik heb. Het kindje is an sich groot genoeg nu te komen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:18 schreef Zoë23 het volgende:
Oh BlueEyes
Dat is niet leuk om te horen.
Wat is het plan als je bloeddruk hoog blijft? Een inleiding?
Neejoh is niet gek! Wel relaxt zoals je erin staat, heerlijkquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Euh.. ik wilde na onze vakantie eens gaan bellen naar de verloskundige. We komen 5 juli terug. Is dat raar? Ik heb nu toch een beetje een 'been there, done that' gevoel. Intake is niet zo spannend, want er is niks veranderd in de afgelopen 2 jaar en echo plannen ze rond de 10 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |