abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141220040
Zwangerschap & geboorte

2014

***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle
26 november: Lingue
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

2015

15 januari: NotTheSame

9 februari: Lurktmeteenrietje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
S. 2014
J. 2016
pi_141220186
waarin we Fernando naar buiten proberen te lokken,
Blue eyes achtervolgd wordt door haar man
en Crumpette graag van Mignonne wil weten hoe ze denkt over perineum massage.

en bij wijzigingen even quoten please
S. 2014
J. 2016
pi_141220498
Haat aan maagzuur!

En beschuitjes met aardbeien zijn gewoon lekker :9
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:34:04 #4
415771 StarDust_
We are all made of stars...
pi_141220750
Arme Blue! Hier is het juist andersom...ik wil wel maar manlief durft me niet meer aan te raken. Hij heeft al gezegd dat dat de komende 6 maanden zo blijft... ;(
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:35:08 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_141220835
Stardust, heb jij eigenlijk nog last (gehad) van bloedverlies?
disclaimer
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:41:08 #6
415771 StarDust_
pi_141221254
Ik heb continu last van bloedverlies. Gelukkig is het oud bloed, en het helder rood bloedverlies is gestopt! Ik zal waarschijnlijk gedurende de hele zwangerschap hiervan last blijven houden.

Morgen de NPM, dus dan zal ik meteen vragen of ze naar mijn stolsel willen kijken. Hopelijk is het minder groot of zelfs verdwenen! En die kans acht ik groot, aangezien ik dus een stolsel ben verloren.

Maar ik vind het nog steeds erg spannend. Ik heb mijn familie en collega's nog niet durven in te lichten over mijn zwangerschap, bang dat ik dan alsnog slecht nieuws moet brengen. Maar ik denk dat ik het niet te lang voor me kan houden, omdat mijn buik toch ook al wat groeit.
pi_141222111
Wat lijkt me dat slopend StarDust :*. Ik kan me voorstellen dat je het nog niet van de daken schreeuwt.

Mental image van hoogzwangere BlueEyes die door de kamer hobbelt met manlief er achteraan :D _O-

Er rommelt inmiddels al van alles in mijn buikregio. Borrelende darmen, steken rondom baarmoeder/ banden... Oh ja, zo voelde dat :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_141222292
Jeetje SD wat vervelend. Ik vond het vorig jaar echt slopend dat bloedverlies. :{ Hopelijk kun je ondanks dat toch genieten van je zwangerschap. :* Succes bij de NPM morgen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:58:15 #9
415771 StarDust_
pi_141222442
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje SD wat vervelend. Ik vond het vorig jaar echt slopend dat bloedverlies. :{ Hopelijk kun je ondanks dat toch genieten van je zwangerschap. :* Succes bij de NPM morgen.
Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...
pi_141222930
Bij mij duurde het vanaf week 6 of 7 tot en met een week of 11. Echt rampenweken waren dat
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:58 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was. :@ En dat heeft echt wel aangehouden tot een week of 20. -O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:10:31 #11
415771 StarDust_
pi_141223185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij duurde het vanaf week 6 of 7 tot en met een week of 11. Echt rampenweken waren dat

[..]

Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was. :@ En dat heeft echt wel aangehouden tot een week of 20. -O-
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!
pi_141223454
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef StarDust_ het volgende:

[..]

Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!
Die had ik ook, keer op keer heeft dat ding voor opluchting gezorgd. Of nouja, in mijn geval wist ik dat in ieder geval één van de twee kindjes het nog deed want verschil horen was best lastig. ;)

Ik hoop echt dat het bloeden gewoon gaat stoppen. :*
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:47 #13
415771 StarDust_
pi_141223665
Bloed is gewoon stom!!!! :(

Maar ik heb wel besloten dat ik maandag mijn zwangerschap openbaar ga maken. Dan ben ik de 13 weken gepasseerd, en volgens de gyn heb ik geen verhoogde kans dat het mis kan gaan. Hopelijk ga ik door alle (waarschijnlijk) positieve reacties van familie en collega's, toch een beetje van mijn zwangerschap genieten. Vind er nu helemaal niks aan...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:21:30 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_141223896
de eerste 12/13 weken zijn ook gewoon zo onzeker en stom, en al helemaal met dat bloedverlies er bij. Ik hoop echt voor je dat het stopt :*
disclaimer
pi_141223928
Heel herkenbaar hoor SD, ik vond het ook heel stom (tot 20 weken wel). Veel plezier met het vertellen aan je familie en vrienden, dat maakt het wel weer een stukje echter allemaal. O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:23:43 #16
415771 StarDust_
pi_141224035
Het klopt toch dat 13 weken de 'magische' grens is dames? Anders wacht ik nog wel een paar weekjes!

Onzekerheid all over the place!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:25:00 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_141224123
ik geloof niet zo in magische grenzen hoor, het komt zoals het komt ;)
De een zweeft al vanaf d'r test op een roze wolk en bij een ander komt die wolk nooit.
disclaimer
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:26:25 #18
415771 StarDust_
pi_141224229
Ik ga het gewoon doen! Hoe eng het ook is! Onzeker muts die ik ben...pffff....
pi_141224282
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarin we Fernando naar buiten proberen te lokken,
Blue eyes achtervolgd wordt door haar man
en Crumpette graag van Mignonne wil weten hoe ze denkt over perineum massage.

en bij wijzigingen even quoten please
Nou, niet exclusief van mignonne hoor :P ik zit me gewoon af te vragen of het iets is of niet.. dus iedereen die er wat over weet is welkom O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 22:28:21 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_141224362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef StarDust_ het volgende:
Ik ga het gewoon doen! Hoe eng het ook is! Onzeker muts die ik ben...pffff....
gewoon doen, het moet toch een keer, en het wordt dan misschien wel ook wat "echter" voor jezelf. Dat kan ook helpen :*
disclaimer
pi_141226779
Star, ik vond het vertellen echt een belangrijke stap in het proces van me zwanger voelen! Ineens werd het nog veel echter en leuker.

Lig op bed m'n oefeningen te doen en krijg me toch een knoepert van een harde buik. :{ . Lang de eerste niet vanavond en 's nachts word ik er ook af en toe wakker van. Gelukkig volgende week weer naar de verloskundige.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:08:10 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_141227184
SD, ik weet niet of je mijn verhaal meegekregen hebt, maar ik begon na een prachtige 20 weken echo ineens sloten bloed te verliezen. Schrik en angst alom. Het bloeden is gebleven, ik heb bij de gyn gelopen, in het ZH gelegen, meerdere keren aan de ctg gehangen en nog veel vaker met mijn hart in mijn keel naar de angelsounds gegrepen. Maar! Inmiddels ben ik de trotse mama van een kerngezonde dochter, die weliswaar aardig op tijd kwam met 37.5, maar by far niet de prematuur was waar we ons hart voor vast hebben gehouden. En, omdat ik m toch nog onder de knop heb, kijk nou:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van dat bloedverlies is niks meer te zien!

Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!

:*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_141229842
SD :*
En stiekem weet ik dat dat kleine meisje onder de spoiler in het echt ook heul leuk is O+.

Hopelijk stopt het snel en kan je van de zwangerschap genieten en sowieso wat KP zegt! Op naar een prachtig gezond kindje!
♥ J & S
pi_141233549
Mooi gezegd Kim. Daarom vind ik dit een fijn topic, er is vaak herkenning in leuke en minder leuke zwangerschapsituaties.

En alweer wakker ook. Gelukkig elke ochtend om 6.15, want dan gaat wekker vriend. Heb ik het hopelijk straks niet zo zwaar als de baby smorgens vroeg komt :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 06:58:46 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141233557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Nou, niet exclusief van mignonne hoor :P ik zit me gewoon af te vragen of het iets is of niet.. dus iedereen die er wat over weet is welkom O+
Ik vond het enorm pijnlijk :X en heb het ook maar een paar keer gedaan, maar hey, niet gescheurd :Y). Er is verder weinig over bekend, het effect is in elk geval niet bewezen, maar het kan ook vast geen kwaad.
Hier heb je vast wat aan he :')
KuikenGuppy
  woensdag 18 juni 2014 @ 07:52:35 #26
415771 StarDust_
pi_141233847
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Kimpossible het volgende:
SD, ik weet niet of je mijn verhaal meegekregen hebt, maar ik begon na een prachtige 20 weken echo ineens sloten bloed te verliezen. Schrik en angst alom. Het bloeden is gebleven, ik heb bij de gyn gelopen, in het ZH gelegen, meerdere keren aan de ctg gehangen en nog veel vaker met mijn hart in mijn keel naar de angelsounds gegrepen. Maar! Inmiddels ben ik de trotse mama van een kerngezonde dochter, die weliswaar aardig op tijd kwam met 37.5, maar by far niet de prematuur was waar we ons hart voor vast hebben gehouden. En, omdat ik m toch nog onder de knop heb, kijk nou:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van dat bloedverlies is niks meer te zien!

Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!

Mooi verwoord!!! En wat een knapperd heb je zeg! *smelt*
pi_141233873
Moeilijk Stardust. Leuk dat je het toch gaat vertellen! Hielp bij mij ook wel erg voor het zwangerschapsgevoel, hoop bij jou ook.

Hopelijk een betere dag voor Chanty vandaag!

Goedemorgen! :O Nog relatief stil hier voor deze tijd!
Eigenlijk bijna te moe om te gaan werken. Gisteren met de verloskundige nog wel over moe zijn gehad, of ik het vol hield, ja ik houd het vol, gesprek weer afgelopen :D ik ga er ook maar vanuit dat het normaal is en ik heb het er graag voor over, maar wat een lange werkweken ineens. / einde klacht
Gisteren gewoon het hartje en een schopje tegen de doppler <3

[ Bericht 5% gewijzigd door Heliotrope op 18-06-2014 08:02:57 ]
pi_141233927
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 07:56 schreef Heliotrope het volgende:
Moeilijk Stardust. Leuk dat je het toch gaat vertellen! Hielp bij mij ook wel erg voor het zwangerschapsgevoel, hoop bij jou ook.

Hopelijk een betere dag voor Chanty vandaag!

Goedemorgen! :O Nog relatief stil hier voor deze tijd!
Eigenlijk bijna te moe om te gaan werken. Gisteren met de verloskundige nog wel over moe zijn gehad, of ik het vol hield, ja ik houd het vol, gesprek weer afgelopen :D ik ga er ook maar vanuit dat het normaal is en ik heb het er graag voor over, maar wat een lange werkweken ineens.
Ik heb daar hele stukken over gelezen over moe zijn tijdens de zwangerschap. Je kan er bitterweinig aan doen, vaak is het hormonaal gerelateerd... Maar wat is het vervelend om te moeten werken als je bijna omvalt van de slaap... Gelukkig heb ik dat niet al te vaak gehad.

Stomme is dat ik sinds mijn verlof echt bagger slaap. Maar dat heeft denk ik meer met spanning te maken ; het komt erg dichtbij nu!
  woensdag 18 juni 2014 @ 08:47:36 #29
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_141234377
Meld inclusief baby in buik }:|

BE ik moest lachen :D Mental image _O-. Hier hebben we wel een poging gedaan om zo wat op te wekken maar het enige waar het toe heeft geleid was een boze Fernando die de hele nacht mijn buik hard heeft liggen maken :( :+ En niet in de categorie harde buiken voorwerk. Ach ja, ergens ook wel mooi dat hij mijn buik blijkbaar de moooooiste plek op aarde vindt O+

Straks naar de Anesthesist. Voel me in ieder geval op dit moment beter dan gisteren (hopelijk kan ik dat na het gesprek met de dokter vasthouden). Ik ga me iig focussen op het positieve want ik heb binnenkort mijn Fernando dan op het negatieve, de manier waarop hij eruit komt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_141234379
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 06:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik vond het enorm pijnlijk :X en heb het ook maar een paar keer gedaan, maar hey, niet gescheurd :Y). Er is verder weinig over bekend, het effect is in elk geval niet bewezen, maar het kan ook vast geen kwaad.
Hier heb je vast wat aan he :')
hihi thanks :* dit was dan ervaring nummer 1. (N=1). maarja, niet gescheurd is een grote plus!
pi_141234410
Chanty :* hoop dat het gesprek fijn is idd!
pi_141235073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef Crumpette het volgende:

[..]

hihi thanks :* dit was dan ervaring nummer 1. (N=1). maarja, niet gescheurd is een grote plus!
Hiet ook gedaan, vond 't niet pijnlijk. Gewoon thuis, met olie, vanaf 30 wk ongeveer. Ik wilde een badbevalling dus 't leek me goede voorbereiding. Had er alleen niets aan want ziekenhuis en knip :(.

Deze is dus ook niet erg behulpzaam...

SD, hier ook bloed vanaf 6 wk tot 13 wk. Het 9.5 maanden oude resultaat probeert nu m'n mobiel af te pakken :D. Houd moed! Het is klote :*
Home is where the O+ is...
pi_141235380
Kijktip! :)

Maandagavond bij de NCRV, prijswinnende docufilm "Ik Stond Erbij". Focust volledig op de vaders-in-wording, vrouwen komen nauwelijks in beeld. Desalniettemin vond ik het een hele goeie docu, fijn gefilmd en liet mooi de verhalen van die vaders zien. Aanrader :)

http://ikstonderbij.nl/
:)
  woensdag 18 juni 2014 @ 09:45:08 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_141235581
Hey, die programmeer ik even in!
disclaimer
pi_141235865
Die staat hier nu ook op de to watch list...
pi_141235955
ja leuk idd, dankjewel mignonne!
pi_141235992
Bedankt voor de tip Mignonne!

SD :*

Wat een schatje KP

Helio, rot die vermoeidheid :(

Valt me wel zwaar dat (8> weg is. Peuter slaapt goed maar is van 7:30 tot 19:30 wakker en actief. Mijn bekken werkt niet echt mee dus voel me ook wel schuldig.
Baby's zijn ook minder actief, voel ze bijna niet (ookal hoeft dat nu ook nog niet, ik voelde ze wel elke dag)
:@ dan twijfel ik soms wel aan mezelf, gaat dit me lukken 3kindjes en een man die vaak weg is. Heb er niets aan & uiteindelijk red je je wel maar toch
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:48:21 #38
52229 Chanty
pi_141241157
Dooie boel hier vanochtend!

Zoe niet schuldig voelen hoor, jij kan niks doen aan je bekken :*

Hier terug uit het ziekenhuis. Stelde niet echt veel voor of zo. Wat vragen beantwoorden, hartslag en longen even luisteren, bloed prikken en natuurlijk uitleg gekregen en even gezegd hoe eng ik het allemaal vind. Wel grappig te merken dat mensen er erg verbaasd over zijn dat ik liever een natuurlijke stuitbevalling zou proberen dan een keizersnede. Ze zeiden iig dat het meest erge het aanleggen van het infuus zal zijn :+ En ze zeiden ook eerlijk dat de eerste twee dagen niet tof zijn maar dat het de derde dag al een stuk beter gaat. Die vrouw had zelf twee keizersnedes gehad en stond op dag 4 alweer te dweilen :') Dus daar ga ik me maar aan vasthouden al denk ik dat mijn man me de nek omdraait als ik zoiets doe _O-
pi_141241606
heb je er wel n beter gevoel bij nu?
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:11:57 #40
52229 Chanty
pi_141241891
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heb je er wel n beter gevoel bij nu?
Nee het roept nog steeds veel weerstand op. En ik hoop nog steeds heel erg dat hij alsnog uit zichzelf gaat komen. Maar ik ben wel bezig om me erbij neer te leggen. Hij moet er toch uit. Ik probeer even niet te denken aan de manier waarop maar echt me het moment voor te stellen dat ik hem zie en dat hij bij me wordt gelegd :)
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:22:31 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141242255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 12:48 schreef Chanty het volgende:
Dooie boel hier vanochtend!

Zoe niet schuldig voelen hoor, jij kan niks doen aan je bekken :*

Hier terug uit het ziekenhuis. Stelde niet echt veel voor of zo. Wat vragen beantwoorden, hartslag en longen even luisteren, bloed prikken en natuurlijk uitleg gekregen en even gezegd hoe eng ik het allemaal vind. Wel grappig te merken dat mensen er erg verbaasd over zijn dat ik liever een natuurlijke stuitbevalling zou proberen dan een keizersnede. Ze zeiden iig dat het meest erge het aanleggen van het infuus zal zijn :+ En ze zeiden ook eerlijk dat de eerste twee dagen niet tof zijn maar dat het de derde dag al een stuk beter gaat. Die vrouw had zelf twee keizersnedes gehad en stond op dag 4 alweer te dweilen :') Dus daar ga ik me maar aan vasthouden al denk ik dat mijn man me de nek omdraait als ik zoiets doe _O-
Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereik O+

Ik vond het idee van een geplande ks ook vreselijk. Toen het uiteindelijk spontaan begon schrok ik wel weer dat ik het zelf mocht/moest proberen en toen het uiteindelijk een spoedks werd, was dat ook gewoon echt noodzakelijk en is dat ook makkelijker te accepteren.

Ik hoop uiteraard dat Fernando toch zijn eigen plan trek en gewoon voor D-Day komt maar als dat niet zo is, hoop ik dat je het hebt kunnen accepteren.

Maar dat neemt niet weg dat je niet toch een beetje mag rouwen om het niet kunnen ervaren van een natuurlijke bevalling en de kans om ooit thuis te bevallen.

woensdag 18 juni 2014 @ 13:23:36 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141242293
Ik duim ook voor Fernando, maar ik vind t knap hoe sterk je klinkt Chanty :Y

Ik had vandaag ook een afspraak, bij de verpleegkundige. Om over de praktische zaken te spreken enzo. Ze was super aardig, heel duidelijk, en zelf ook 20 weken zwanger. Ik heb nog wel feedback gegeven op de 20wk echo, en ze was heel begripvol (zelf ook een beetje aangedaan dat ik moest huuilen geloof ik, dat snapte ik toen ik zag/hoorde dat ze zelf ongeveer net zo ver is). Ze raadde me aan om er toch iets tegen de echoscopist van te zeggen. Weet nog niet of ik dat ga doen, heb er zo ook wel vrede mee.

Hartje geluisterd, had ze meteen, en t was goed tegen de doptone aan t schoppen O+

Verder vandaag een redelijk rustige werkdag (veel toetsen afnemen, nakijkwerk, wachten op sectiedineetje) en ik word achter mijn bureau constant geschopt O+ zo tof dat ik t nu echt kan voelen!
Kwak
pi_141242582
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?

kwak O+ schopjes! leuk lijkt me dat!

Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat :{ . Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ik :') jurkjes zat, maar wat er onder?
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:32:39 #44
52229 Chanty
pi_141242597
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereik O+

Ik vond het idee van een geplande ks ook vreselijk. Toen het uiteindelijk spontaan begon schrok ik wel weer dat ik het zelf mocht/moest proberen en toen het uiteindelijk een spoedks werd, was dat ook gewoon echt noodzakelijk en is dat ook makkelijker te accepteren.

Ik hoop uiteraard dat Fernando toch zijn eigen plan trek en gewoon voor D-Day komt maar als dat niet zo is, hoop ik dat je het hebt kunnen accepteren.

Maar dat neemt niet weg dat je niet toch een beetje mag rouwen om het niet kunnen ervaren van een natuurlijke bevalling en de kans om ooit thuis te bevallen.

Noh dat is ook super heftig lijkt me! Ik heb straks alleen mijn kindje om naar om te kijken en mijn man blijft 3 weken thuis. Dus dat moet helemaal goed komen. Ik ben alleen iemand die niet zo gemakkelijk in bed te houden is :P

Denk dat ik een spoedks gemakkelijker zou kunnen accepteren, of als ik echt 42 weken zou zijn of de conditie van mij en de kleine afneemt. Ben dus ook wel benieuwd naar de controle vrijdag, als alles nou gewoon nog super gaat…. dan ga ik denk ik toch proberen om nog ff te rekken. Maar ik snap ook wel weer dat ze afspraken hebben om niet verder dan 41 weken te gaan en dat ze me nu dus al tegemoet komen door me extra tijd te geven. Uiteindelijk ga ik er wel vrede mee hebben, realiseer me ook dat ik mezelf daar even de tijd voor moet gunnen en dat de verwerking en acceptatie deels achteraf zal zijn.

Kwak wel fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten. Kan me voorstellen dat je het niet bespreekbaar wilt maken bij die echoscopiste als dat zo'n hork is, hopelijk heb je deze keer een andere :*
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:33:53 #45
52229 Chanty
pi_141242648
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?

Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat :{ . Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ik :') jurkjes zat, maar wat er onder?
Blote benen of course! Tenminste, ik heb het totaal niet koud meer sinds ik zwanger ben :+ Anders idd zwangerschapsleggings of -pantys O+
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:34:42 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_141242671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:

Zwangerschapspanty!

Legging is alleen toegestaan mits laarzen.
disclaimer
pi_141242734
omg ik heb het zo koud, blote benen zijn echt geen optie! en idd, leggings alleen met laarzen hoor SQ... maar ik heb echt een hekel aan panties dus het is blote benen of dit!
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:40:24 #48
52229 Chanty
pi_141242870
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zwangerschapspanty!

Legging is alleen toegestaan mits laarzen.
Oh jee… ik overtreed de regels :P Ik pas alleen nog maar 1 paar ballerina's :P
Sowieso zien laarzen er niet uit onder de jurkjes die ik heb vind ik :P
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:41:12 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_141242896
ja sorry, het gaat diep :')
Heb al gemerkt dat je met legginghaat slecht zit in zwangeren / moederland :@
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:48:46 #50
52229 Chanty
pi_141243159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik ben het normaliter met je eens hoor :P Maar het is op dit moment het enige dat ik nog pas: leggings en joggingbroeken twee maten groter (die laatste draag ik alleen binnen), of een jurkje. Zelfs de pantys gaan niet meer helemaal over mijn buik :') als je een LLM bent heb je ineens schijt aan de mode :+
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:49:30 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_141243178
ja, met zo'n toeter als de jouwe ben je gevrijwaard, vooruit ;)
disclaimer
pi_141243216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikking :( fwp.
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:51:43 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_141243258
Overigens baal ik er nog steeds van dat er geen (onder)broekskes met korte pijpjes te vinden zijn in de positiemode. Ik liep op gegeven moment echt te huilen op vakantie van de opengeschuurde bovenbenen :'( heb op de volgende steden-uitstapjes toch maar steeds mijn witte lange broek aangetrokken ipv jurkjes :(
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 13:53:28 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_141243307
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:

[..]

Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikking :( fwp.
Komt vanzelf weer goed toch? Als het weer een beetje teruggetrokken is? Ik vind dat jij altijd leuke jurkjes aan hebt!
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:05:16 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141243767
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:

[..]

En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden. :').
KuikenGuppy
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:06:28 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_141243809
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden. :').
saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes. :')
disclaimer
pi_141243833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens baal ik er nog steeds van dat er geen (onder)broekskes met korte pijpjes te vinden zijn in de positiemode. Ik liep op gegeven moment echt te huilen op vakantie van de opengeschuurde bovenbenen :'( heb op de volgende steden-uitstapjes toch maar steeds mijn witte lange broek aangetrokken ipv jurkjes :(
http://www.vevina.net/

ik heb er zelf geen ervaring mee.. Maar wie weet is het wat.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_141243836
Vorige keer wel ja...maar ben vergeten hoe lang dat ook alweer duurt. Die 5kg extra is het probleem niet, die past wel weet ik uit ervaring en die gaan ook langzaam aan weg. Ben nu gewoon echt nog te breed.
pi_141243894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes. :')
Ik heb twee positie/voedingsjurkjes, ideaal! (Maar nu dus te koud voor).
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:08:44 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141243899
Ik overtreed lekker wel de leggingregels. Als je zo'n lijf hebt als ik ben je nou eenmaal toch iets beperkter in je keuzes, en ik vind dat ik me doorgaans goed kleed.

jurkjes zonder legging gaat gewoon niet, ook niet met wondercreme tegen het schuren oid, en fietsbroekjes zijn er niet in mijn maat, jammer dan.

heb toevallig een leuke voedingstop van miss etam! wit met oudorze streepjes, en een beetje een glimdraadje, vind hem erg leuk op mijn grijze spijkerbroek (die trui heb ik aan op de laatste buikfoto)

en lastly: 22 weken vandaag! *O*
Kwak
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:09:03 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_141243918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

http://www.vevina.net/

ik heb er zelf geen ervaring mee.. Maar wie weet is het wat.
oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schaden :)
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:12:59 #62
52229 Chanty
pi_141244102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Met andere woorden: Het komende half jaar op z'n minst ben ik nog geen sexy MILF :') ;(

22-weken *O*
pi_141244282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schaden :)
http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel deze ;) )
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:20:36 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_141244350
Zo, tube siliconenbats besteld :Y
En eens met Kursor, het mag best wat warmer :') na een weekje 35 graden voelt het nu als de noordpool hier :')
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:21:29 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_141244383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:18 schreef Skoap het volgende:

[..]

http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel deze ;) )
ZOMG het bestaat!

Misschien toch eens serieus overwegen! bedankt O+
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:23:03 #66
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141244447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ZOMG het bestaat!

Misschien toch eens serieus overwegen! bedankt O+
:'( niet meer leverbaar/op voorraad in XL :'( lijkt me heerlijk!
Kwak
pi_141244482
Ohja en nog @crumpette, dacht ik?, over die perineummassage. Het is 1 van de dingen die je kunt doen waarvoor evidence is dat het inderdaad helpt in voorkomen van schade aan het perineum. Het gaat dan vooral om reductie in de ernstigere rupturen zoals (sub)totaalruptuur.
Hetzelfde geldt trouwens voor een warme washand tegen het perineum tijdens het laatste stukje persen. Door de warmte raakt het beter doorbloed en dat heeft een gunstig effect op de elasticiteit. Ik kan me zo indenken dat massage hetzelfde effect heeft.

hier twee linkjes naar onderzoeken:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23633325

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9236642

Ik heb er zelf niet direct ervaring mee though. Weet wel van een aantal vrouwen dat ze dit toepasten maar geen idee hoe die bevalling is gegaan ;) Van Weleda kun je perineum-olie kopen geloof ik, en er zijn wel meer die dat aanbieden. Ik ga er vanuit dat je ook gewoon olijfolie of iets kunt gebruiken, ik zou wel oppassen met massage-olies met toevoegingen van geurtjes en weet ik veel ivm dat het wellicht ook in je vagina zelf komt en dan zou kunnen irriteren.

Overigens de sidenote natuurlijk.... het zou kunnen meehelpen, t is geen garantie dat je dan helemaal ongeschonden uit de strijd komt :)
Hier staat een uitleg, ik heb er zelf dus verder geen ervaring mee qua wat het beste is op dat gebied. http://www.wikihow.com/Do-Perineal-Massage Misschien kan euhm wie waren het die eerder reageerden ook nog uitleg geven over hoe zij dat deden?
:)
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:26:04 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_141244549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:'( niet meer leverbaar/op voorraad in XL :'( lijkt me heerlijk!
ik zie het ja, da's matig. Misschien dat meer dikkies dit briljante idee hadden :') Ik zal ze wel mailen wanneer ze weer komen :D
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 14:26:50 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_141244583
quote:
Super lekkere korte broek. Je kan hem onder je buik, halverwege je buik dragen, over je buik dragen.

Super vocht opnemend, dus heel erg comfortabel voor het sporten.

Vlakke naden, dus irriteerd niet.
hoax, dit irriteert wel :'(
disclaimer
pi_141248802
Ik overtreed ook de zwangerschapsleggingregel.. lekker met slippers eronder! :+

Comfortabele kleding staat momenteel boven fashionista hier :+
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:28:22 #71
415771 StarDust_
pi_141249081
Net terug van ziekenhuis...NPM meting was goed! 1:5000 voor down en die andere 2 chromosoomafwijkingen zaten op 1:10000 en 1:20000.

Jompel voor mezelf!! *O*

En het hematoom zat er trouwens nog steeds... -O-
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:34:49 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141249300
Fijn van de NPM Stardust! *O*

Ik zit na te kijken maar val steeds in slaap achter mijn bureau :') nog even volhouden tot half zes, en dan uit eten. Heul geen zin in, ik wil voetbal kijken, maar gelukkig (voor mij, pech voor de andere dames) hangt er een scherm in het grandcafé :7
Kwak
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:35:03 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_141249311
oh fijn Stardust! *O*
Wel balen van het hematoom, hopelijk houdt ie zich rustig :*
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:35:28 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_141249329
ohja, zo munne juichpak maar weer tevoorschijn halen :Y)
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 16:38:44 #75
52229 Chanty
pi_141249437
*O* voor de npm en dat andere is :( Maar als je dan nog eens wat bloed verliest weet je ook dat het daar vandaan komt.
pi_141249721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik overtreed ook de zwangerschapsleggingregel.. lekker met slippers eronder! :+

Comfortabele kleding staat momenteel boven fashionista hier :+
+1 :@

goed nieuws van de npm! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_141249901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh ik ben het normaliter met je eens hoor :P Maar het is op dit moment het enige dat ik nog pas: leggings en joggingbroeken twee maten groter (die laatste draag ik alleen binnen), of een jurkje. Zelfs de pantys gaan niet meer helemaal over mijn buik :') als je een LLM bent heb je ineens schijt aan de mode :+
Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voel :')
pi_141250002
Sd *O* fijne uitslag!!
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:04:52 #79
52229 Chanty
pi_141250273
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voel :')
Zo zit ik elke week in de foldertjes te kijken en denk: aaaahhh wat een tof jurkje, broek, whatever O+… en vervolgens denk ik: laat maar :') -O-

Komt volgend jaar wel weer.
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:07:22 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_141250353
Ja man, en dat heeft Steps weer sale, en dan denk ik OMG klikken! en dan is het zo van: oh ja, :') -O-

Ik heb al mijn "slanke" kleding tijdelijk naar zolder verbannen, dan is 't minder confronterend :@

Bak kersen op, eens kijken hoe hard ik zo af ga :Y) Zit helemaal verstopt :')
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:09:22 #81
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_141250420
Zoë sterkte zo zonder je vent thuis. Lijkt me ook echt pittig in jouw situatie :* .

Chanty fijn dat het een goed gesprek was in het ziekenhuis. Wat die vrouw zei over twee dagen zijn k*t en de derde dag gaat al een stuk beter, klopt wel :Y . En in bed blijven liggen is ook voor mij niet iets, hoor. De eerste dag dat ik weer thuis was, lag ik er net in (voor middagdagdutje) toen ik hoorde dat mijn moeder mijn oudste zoontje weer thuis kwam brengen. Toen stond ik zo weer beneden :') .

SD *O* voor de npm en -O- voor het nog aanwezige hematoom.

Ik heb vandaag rustig aan gedaan, maar nu toch pijn in mijn buik... Soort spierpijn lijkt wel, bovenin.
pi_141250440
Ik was net even in het winkelcentrum van Amstelveen en zag alle winkels Sale hebben }:|
Zegt vriend vrolijk, joh de volgende sale waar jij weer gebruik van kunt maken is met Kerst o|O
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:12:12 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_141250508
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik was net even in het winkelcentrum van Amstelveen en zag alle winkels Sale hebben }:|
Zegt vriend vrolijk, joh de volgende sale waar jij weer gebruik van kunt maken is met Kerst o|O
tegen die tijd koop je alleen nog maar kleren voor je jong en teer je zelf op 2 afgesabbelde sweaters en een jeans :Y
disclaimer
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:14:05 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141250558
Gelukkig heb ik altijd al een teringhekel gehad aan kleren kopen voor mijn maat :') ik vermaak me juist opperbest met de positiekleding die ik heb O+

oh en met deze fantastische jurk die me nu ook nog geweldig staat en door het model ws nog wel wat maandjes meekan
Kwak
pi_141250582
Haha, ik vrees het ook. Gelukkig had ik het weekend mn kledingkast ietwat geordend en zag ik 6 spijkerbroeken en even zoveel gekleurde skinny's liggen dus ik denk dat ik nog wel even vooruit kan (eerst maar er weer in gaan passen)
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:17:18 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_141250655
potverdeurie, krijg ik nu een mail binnen van prenatal dat ze hup holland hup buikbanden met een voetbal verkopen! Dat is natuurlijk veel te laat -O-

Kwak, da's zeker een skon jurk!
disclaimer
pi_141250690
Ik wil ook weer leuke nieuwe kleren kopen! Waarom zijn voedingsshirts en -jurkjes allemaal zo stom?
pi_141250739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:18 schreef Amsel het volgende:
Ik wil ook weer leuke nieuwe kleren kopen! Waarom zijn voedingsshirts en -jurkjes allemaal zo stom?
Motiveert alleen maar hard je best te doen overtollige vetjes weg te bezuinigen na de bevalling!

As if.. :')
pi_141250834
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:19 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Motiveert alleen maar hard je best te doen overtollige vetjes weg te bezuinigen na de bevalling!

As if.. :')
Maar het is bij borstvoeding toch wel handig om dat soort dingen met flap/gat te hebben zodat je niet half bloot moet bij het voeden? Geen idee hoor, heb dit ook nog nooit gedaan :P
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:30:30 #90
52229 Chanty
pi_141251080
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:09 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë sterkte zo zonder je vent thuis. Lijkt me ook echt pittig in jouw situatie :* .

Chanty fijn dat het een goed gesprek was in het ziekenhuis. Wat die vrouw zei over twee dagen zijn k*t en de derde dag gaat al een stuk beter, klopt wel :Y . En in bed blijven liggen is ook voor mij niet iets, hoor. De eerste dag dat ik weer thuis was, lag ik er net in (voor middagdagdutje) toen ik hoorde dat mijn moeder mijn oudste zoontje weer thuis kwam brengen. Toen stond ik zo weer beneden :') .

SD *O* voor de npm en -O- voor het nog aanwezige hematoom.

Ik heb vandaag rustig aan gedaan, maar nu toch pijn in mijn buik... Soort spierpijn lijkt wel, bovenin.
:D Ik hoop op mooi stralend weer, dan ga ik wel in de tuin op de loungebank liggen :7

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

tegen die tijd koop je alleen nog maar kleren voor je jong en teer je zelf op 2 afgesabbelde sweaters en een jeans :Y
:D _O- :'(

quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:15 schreef BlueEyes het volgende:
Haha, ik vrees het ook. Gelukkig had ik het weekend mn kledingkast ietwat geordend en zag ik 6 spijkerbroeken en even zoveel gekleurde skinny's liggen dus ik denk dat ik nog wel even vooruit kan (eerst maar er weer in gaan passen)
+1 ik vrees alleen dat ik er nooit meer in ga passen. Ik kan me gewoon niet voor stellen dat ik weer zo dun word als ik was :N Op zich kan ik daar ook wel mee leven, met een maatje groter ben ik nog steeds slank maar vind het wel zonde van mijn nog niet zo oude broeken :')
pi_141251185
Ik kon een week na de bevalling mijn eigen broeken weer aan. Dus dames er is hoop ^O^

Al betwijfel ik of me dat deze ronde ook gaat lukken want mijn toeter is voor mijn gevoel waaaaaay much bigger :')
  woensdag 18 juni 2014 @ 17:35:45 #92
52229 Chanty
pi_141251231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kon een week na de bevalling mijn eigen broeken weer aan. Dus dames er is hoop ^O^

Al betwijfel ik of me dat deze ronde ook gaat lukken want mijn toeter is voor mijn gevoel waaaaaay much bigger :')
Droeg jij ook van die mega strakke broeken? :P Ik paste mijn broeken binnen een paar weken na mijn positieve test al niet meer omdat ik zulke mega strakke broeken droeg. Met andere woorden: ik moet wel heel snel elk vetje kwijt raken dan :+
pi_141251310
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef Amsel het volgende:

[..]

Maar het is bij borstvoeding toch wel handig om dat soort dingen met flap/gat te hebben zodat je niet half bloot moet bij het voeden? Geen idee hoor, heb dit ook nog nooit gedaan :P
Nee hoeft niet. Ik heb 15,5mnd bv gegeven en heb nooit officiële voedingsshirts aangehad.
Omslagjurkjes (zoals kwakzOr postte) shirtjes van Only (hals rekt goed mee, gewoon naar beneden trekken) en hemdjes met vestjes bijv.
Mijn tshirts van Only hebben mijn 1e zwangerschap en de bv periode 'overleefd' zonder uitgerekt of uitgelubberd te zijn.

Oja om niet bloot te zijn, ik voedde alleen thuis
pi_141251609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:35 schreef Chanty het volgende:

[..]

Droeg jij ook van die mega strakke broeken? :P Ik paste mijn broeken binnen een paar weken na mijn positieve test al niet meer omdat ik zulke mega strakke broeken droeg. Met andere woorden: ik moet wel heel snel elk vetje kwijt raken dan :+
Dat dus.
Dat elke broek die ik nu aan zal trekken een enorme muffintop creëert of waar mijn bovenbenen niet meer inpassen want die zijn echt mega geworden.
pi_141251667
Oh dat klinkt enorm interessant Mignonne! Ik heb mijn man al zover gekregen dat hij die docu wel wil zien, neem hem voor de zekerheid ook nog even op. Klinkt veelbelovend op de site van de makers ook!

Volgens mij vergoedt mijn verzekeraar de haptonomie, en heb de praktijk zelf ook nagevraagd. Dan maar eens informeren of we nog terecht kunnen. Zie het best wel zitten. Beetje over de top misschien, doe ik gewoon lekker twee cursussen _O- :')
Maak me wel wat zorgen over de gewone cursus die ik nog met 37 weken enzo doe. Ik heb het idee dat ik dan alleen nog maar kan liggen en niets doen, maar geen idee waar dat op gebaseerd is :D
Oh en vannacht voor het eerst weer eens geslapen :) En gister werd mijn leeftijd gevraagd en ik heb gewoon een jaar te weinig verteld en ik dacht nog serieus dat ik het juist had :9
pi_141251788
Dank mignonne!

Qua voedingskleding zat ik sterk te denken aan voedingshemdjes van de H&M, en dan gewoon een vestje erover. alles kan zo hap-flap open dan, toch? ^O^ en niet belachelijk duur voor hele saaie dingen.
pi_141251939
Ik was overigens ook net even met een vriendin in de stad en overal sale... -O- volgend jaar weer i guess! En ik heb spijkerbroeken in verschillende maten liggen, dus voor na de bv zal er vast wel weer iets bijzitten :'). nu pas ik iig niet meer comfortabel in mijn huidige maat, dus ik hou het maar bij de preggerpants.

SD mooie NPM! *O*
pi_141252005
voedingsshirts ed hoef ik dan weer geen rekening mee te houden..., maar t extra vet zal niet zo makkelijk te temmen zijn in mn oude kleding :').

fijne wedstrijd en pas op voor harde buiken enz... :P
S. 2014
J. 2016
  woensdag 18 juni 2014 @ 18:08:06 #99
52229 Chanty
pi_141252466
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:47 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dat dus.
Dat elke broek die ik nu aan zal trekken een enorme muffintop creëert of waar mijn bovenbenen niet meer inpassen want die zijn echt mega geworden.
Ja :') OMG toen ik een aantal maanden geleden een driekwartsbroek probeerde die altijd heel losjes op mijn heupen hing en nu niet eens meer over mijn bovenbenen ging :X Ik wil niet eens denken wat er gebeurt als ik probeer mijn skinny jeans aan te doen :') _O-
pi_141252541
heftig lijkt me dat chanty! :o maar dat vliegt er vast weer af wanneer Fernando er is O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')