Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje SD wat vervelend. Ik vond het vorig jaar echt slopend dat bloedverlies.Hopelijk kun je ondanks dat toch genieten van je zwangerschap.
Succes bij de NPM morgen.
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:58 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij last gehad van bloedverlies? Hoe lang heeft het geduurd voordat het oude bloed verdwenen was? Ik ben het nu onderhand wel beu...
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij mij duurde het vanaf week 6 of 7 tot en met een week of 11. Echt rampenweken waren dat
[..]
Tot een week of 11 toen hield het zo'n beetje op. Maar dat betekende niet dat het onzekere gevoel gelijk weg was, ik ging denk ik wel 15 keer per dag naar de wc om te kijken of alles nog 'oké' was.En dat heeft echt wel aangehouden tot een week of 20.
Die had ik ook, keer op keer heeft dat ding voor opluchting gezorgd. Of nouja, in mijn geval wist ik dat in ieder geval één van de twee kindjes het nog deed want verschil horen was best lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Ik heb dus een bloeding gehad met 6 weken... Een paar dagen nadat de bloeding gestopt was (11 weken), kreeg ik een nieuwe bloeding. Inclusief stolseltjes! Elke keer als ik naar de wc ga, ben ik gespannen. Ik heb een angelsounds gekocht, dat geeft mij wel wat rust. Vandaag had ik ook enorme buikpijn, dan is zo'n apparaat toch echt wel een uitvinding!
Nou, niet exclusief van mignonne hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waarin we Fernando naar buiten proberen te lokken,
Blue eyes achtervolgd wordt door haar man
en Crumpette graag van Mignonne wil weten hoe ze denkt over perineum massage.
en bij wijzigingen even quoten please
gewoon doen, het moet toch een keer, en het wordt dan misschien wel ook wat "echter" voor jezelf. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef StarDust_ het volgende:
Ik ga het gewoon doen! Hoe eng het ook is! Onzeker muts die ik ben...pffff....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van dat bloedverlies is niks meer te zien!
Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ik vond het enorm pijnlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Nou, niet exclusief van mignonne hoorik zit me gewoon af te vragen of het iets is of niet.. dus iedereen die er wat over weet is welkom
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:08 schreef Kimpossible het volgende:
SD, ik weet niet of je mijn verhaal meegekregen hebt, maar ik begon na een prachtige 20 weken echo ineens sloten bloed te verliezen. Schrik en angst alom. Het bloeden is gebleven, ik heb bij de gyn gelopen, in het ZH gelegen, meerdere keren aan de ctg gehangen en nog veel vaker met mijn hart in mijn keel naar de angelsounds gegrepen. Maar! Inmiddels ben ik de trotse mama van een kerngezonde dochter, die weliswaar aardig op tijd kwam met 37.5, maar by far niet de prematuur was waar we ons hart voor vast hebben gehouden. En, omdat ik m toch nog onder de knop heb, kijk nou:
Mooi verwoord!!! En wat een knapperd heb je zeg! *smelt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van dat bloedverlies is niks meer te zien!
Ik heb me rot gezocht naar verhalen met een fijn einde, maar werd over het algemeen enkel verdrietig van de sad stories die ik vond. Ik hoop jou hiermee wél een hart onder de riem te kunnen steken. Iedere zwangerschap is anders dus mijn verhaal ook, maar laten we hopen dat de uitkomst voor ons bieden hetzelfde is: een prachtig gezond kindje!
Ik heb daar hele stukken over gelezen over moe zijn tijdens de zwangerschap. Je kan er bitterweinig aan doen, vaak is het hormonaal gerelateerd... Maar wat is het vervelend om te moeten werken als je bijna omvalt van de slaap... Gelukkig heb ik dat niet al te vaak gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:56 schreef Heliotrope het volgende:
Moeilijk Stardust. Leuk dat je het toch gaat vertellen! Hielp bij mij ook wel erg voor het zwangerschapsgevoel, hoop bij jou ook.
Hopelijk een betere dag voor Chanty vandaag!
Goedemorgen!Nog relatief stil hier voor deze tijd!
Eigenlijk bijna te moe om te gaan werken. Gisteren met de verloskundige nog wel over moe zijn gehad, of ik het vol hield, ja ik houd het vol, gesprek weer afgelopenik ga er ook maar vanuit dat het normaal is en ik heb het er graag voor over, maar wat een lange werkweken ineens.
hihi thanksquote:Op woensdag 18 juni 2014 06:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het enorm pijnlijken heb het ook maar een paar keer gedaan, maar hey, niet gescheurd
. Er is verder weinig over bekend, het effect is in elk geval niet bewezen, maar het kan ook vast geen kwaad.
Hier heb je vast wat aan he
Hiet ook gedaan, vond 't niet pijnlijk. Gewoon thuis, met olie, vanaf 30 wk ongeveer. Ik wilde een badbevalling dus 't leek me goede voorbereiding. Had er alleen niets aan want ziekenhuis en knipquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hihi thanksdit was dan ervaring nummer 1. (N=1). maarja, niet gescheurd is een grote plus!
Nee het roept nog steeds veel weerstand op. En ik hoop nog steeds heel erg dat hij alsnog uit zichzelf gaat komen. Maar ik ben wel bezig om me erbij neer te leggen. Hij moet er toch uit. Ik probeer even niet te denken aan de manier waarop maar echt me het moment voor te stellen dat ik hem zie en dat hij bij me wordt gelegdquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heb je er wel n beter gevoel bij nu?
Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereikquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:48 schreef Chanty het volgende:
Dooie boel hier vanochtend!
Zoe niet schuldig voelen hoor, jij kan niks doen aan je bekken
Hier terug uit het ziekenhuis. Stelde niet echt veel voor of zo. Wat vragen beantwoorden, hartslag en longen even luisteren, bloed prikken en natuurlijk uitleg gekregen en even gezegd hoe eng ik het allemaal vind. Wel grappig te merken dat mensen er erg verbaasd over zijn dat ik liever een natuurlijke stuitbevalling zou proberen dan een keizersnede. Ze zeiden iig dat het meest erge het aanleggen van het infuus zal zijnEn ze zeiden ook eerlijk dat de eerste twee dagen niet tof zijn maar dat het de derde dag al een stuk beter gaat. Die vrouw had zelf twee keizersnedes gehad en stond op dag 4 alweer te dweilen
Dus daar ga ik me maar aan vasthouden al denk ik dat mijn man me de nek omdraait als ik zoiets doe
Noh dat is ook super heftig lijkt me! Ik heb straks alleen mijn kindje om naar om te kijken en mijn man blijft 3 weken thuis. Dus dat moet helemaal goed komen. Ik ben alleen iemand die niet zo gemakkelijk in bed te houden isquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring. Ik vond het herstel van de ks hier vooral ontzettend zwaar in combinatie met de omstandigheden (2 kinderen in het ziekenhuis, 1 net dreumes die nog niet kon lopen maar die ik niet kon tillen en geen auto kunnen rijden) maar jij kunt hopelijk in alle rust herstellen met Fernando binnen handbereik
Ik vond het idee van een geplande ks ook vreselijk. Toen het uiteindelijk spontaan begon schrok ik wel weer dat ik het zelf mocht/moest proberen en toen het uiteindelijk een spoedks werd, was dat ook gewoon echt noodzakelijk en is dat ook makkelijker te accepteren.
Ik hoop uiteraard dat Fernando toch zijn eigen plan trek en gewoon voor D-Day komt maar als dat niet zo is, hoop ik dat je het hebt kunnen accepteren.
Maar dat neemt niet weg dat je niet toch een beetje mag rouwen om het niet kunnen ervaren van een natuurlijke bevalling en de kans om ooit thuis te bevallen.
Blote benen of course! Tenminste, ik heb het totaal niet koud meer sinds ik zwanger benquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?
kwakschopjes! leuk lijkt me dat!
Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat. Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ikjurkjes zat, maar wat er onder?
Zwangerschapspanty!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef Crumpette het volgende:
Chanty, je klinkt idd heel sterk.. ik hoop nog steeds dat F er gewoon uit wil. Vanavond ofzo! Pannenkoeken dan maar?
kwakschopjes! leuk lijkt me dat!
Studeren is echt moeilijk deze dagen, ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat de vermoeidheid gewoon niet weggaat. Lastig op stoom komen! Ik heb maandag bloed laten prikken dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor qua laag ijzer oid.
Oh en hoog tijd voor zwangerschapsleggings merk ikjurkjes zat, maar wat er onder?
Oh jee… ik overtreed de regelsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwangerschapspanty!
Legging is alleen toegestaan mits laarzen.
Oh ik ben het normaliter met je eens hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, het gaat diep
Heb al gemerkt dat je met legginghaat slecht zit in zwangeren / moederland
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja sorry, het gaat diep
Heb al gemerkt dat je met legginghaat slecht zit in zwangeren / moederland
Komt vanzelf weer goed toch? Als het weer een beetje teruggetrokken is? Ik vind dat jij altijd leuke jurkjes aan hebt!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:
[..]
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingfwp.
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:50 schreef Kursor het volgende:
[..]
Haha, en (kort) na de bevalling wordt het niet veel beter wat kledingkeuze betreft. Ik weiger positiebroeken en -leggings aan te doen. Jurkjes kunnen wel, maar die zijn te zomers voor dit weer en heb geen normale leggings voor eronder. resultaat: 1 'joggingbroek' en 1 andere broek tot m'n beschikkingfwp.
saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden..
http://www.vevina.net/quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens baal ik er nog steeds van dat er geen (onder)broekskes met korte pijpjes te vinden zijn in de positiemode. Ik liep op gegeven moment echt te huilen op vakantie van de opengeschuurde bovenbenenheb op de volgende steden-uitstapjes toch maar steeds mijn witte lange broek aangetrokken ipv jurkjes
Ik heb twee positie/voedingsjurkjes, ideaal! (Maar nu dus te koud voor).quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
saai ja, ermahgerd. Bij de H&M hebben ze dan keuze uit zwart, grijs, grijs en grijs. Oh, en donkerblauw. Met streepjes.
oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schadenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.vevina.net/
ik heb er zelf geen ervaring mee.. Maar wie weet is het wat.
Met andere woorden: Het komende half jaar op z'n minst ben ik nog geen sexy MILFquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
En als je dan wel weer in de allergrootste van je oude broeken past, dan blijkt dat je bovenkleding ofwel niet meer past (want grotere borsten), ofwel niet geschikt is om mee te voeden. En alle voedingskleding is saai of duur. Of beiden..
http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel dezequote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, daar heb ik ooit wel eens van gehoord! Misschien toch eens bestellen, baat het niet dan zal het ook weinig schaden
ZOMG het bestaat!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.bodychallenge.nl/product/insert-waist-short-8s540/ kijk! (Ze hebben nog meer dan enkel deze)
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOMG het bestaat!
Misschien toch eens serieus overwegen! bedankt
ik zie het ja, da's matig. Misschien dat meer dikkies dit briljante idee haddenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]niet meer leverbaar/op voorraad in XL
lijkt me heerlijk!
hoax, dit irriteert welquote:Super lekkere korte broek. Je kan hem onder je buik, halverwege je buik dragen, over je buik dragen.
Super vocht opnemend, dus heel erg comfortabel voor het sporten.
Vlakke naden, dus irriteerd niet.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik overtreed ook de zwangerschapsleggingregel.. lekker met slippers eronder!![]()
Comfortabele kleding staat momenteel boven fashionista hier
Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voelquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh ik ben het normaliter met je eens hoorMaar het is op dit moment het enige dat ik nog pas: leggings en joggingbroeken twee maten groter (die laatste draag ik alleen binnen), of een jurkje. Zelfs de pantys gaan niet meer helemaal over mijn buik
als je een LLM bent heb je ineens schijt aan de mode
Zo zit ik elke week in de foldertjes te kijken en denk: aaaahhh wat een tof jurkje, broek, whateverquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik mekkerde gisteren tegen m'n vriendin die net nieuwe kleding gekocht had en het aan me showde dat ik ook weer mooie passende kleren aan wil waarin ik me geen zeekoe voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |