Hij zei enkel: 6/6 voor de lage landen... wat is daar ook al mis meequote:
twitter:FASfootball twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 19:10:54Was he trying to shave the ball? http://t.co/KkYlZkoyIp reageer retweet
Robben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Bol het af sukkeltje van poppel ! Gefrustreerd hè dat de belgen nog winnen ?
messi wordt gedekt door 3 man en weet nog actie's te makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef akira02 het volgende:
[..]
hij werd ook wel perfect afgeblokt door 2 of meer spelers, spelen tegen een Berlijnse of in dit geval Algerijnse muur is niet gemakkelijk.
Nederland maar een helft, Duitsland speelde vanaf het beginsignaal ontzettend goed. Typisch Hollandse school eigenlijk, maar daar hebben ze ook wel de spelers voor. Gewoon veel meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Groby het volgende:
nog steeds was nederland samen met duitsland de best spelende ploeg
Komt omdat de Belgjes blijkbaar geen eigen forum hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
13 topics al. Alleen Nederland - Spanje heeft meer topics (16). Niet slecht voor twee middelmatige teams.
Ach.. dat is het "kleine broertje" complex wat wij weer volop hebben tov. Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat onzinnig vergelijk met Nederland de hele tijd op Sporza_!
Hoor hier buiten ook niksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Er komen tenminste geen claxonnerende auto's langs, en 't café iets verderop komt toch geen kabaal vandaan ondanks de zwart/geel/rode voorgevel
Ik ook niet, helemaal niet, hoogstens kwartfinale. Maar vandaag heb je in openingsmatch gewoon drie punten, dat telt. Behalve Nederland en Duitsland imponeerde nog niemand dusja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het een matige wedstrijd vond. Dan kunnen jullie jullie voetballers nog zo ophemelen, maar ik zie ze geen wereldkampioen worden.
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Zielig hoe goed ze denken te zijn. Algerije ( waar praten we in Godsnaam over betreft het voetballand... ) had bijna een punt te pakken.
Rusland en Zuid-Korea gaan dit België tot op het bot toe vernederen.
Dat was ook wel schijn, ze kregen 3/4 van de wedstrijd kado van de Portugezen. Moet je het nog steeds doen natuurlijk, maar ze werden niet bepaald getest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland maar een helft, Duitsland speelde vanaf het beginsignaal ontzettend goed. Typisch Hollandse school eigenlijk, maar daar hebben ze ook wel de spelers voor. Gewoon veel meer kwaliteit.
En ik vond jou nog zo'n sympathieke ventquote:
Borgerroccoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoor hier buiten ook niks. Woon wel in een Marokkanenbuurt
.
Ik bedoelde op de wedstrijd zelf. Ik ben nog steeds een fan van Courtoisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
En ik vond jou nog zo'n sympathieke vent
Bij sommige kneusjesbelgen wel iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex bij de belgen t.o.v. van wij Nederlanders is véél groter dan dat van Nederland naar Duitsland toe.
Eerst maar eens zien hoe die twee ploegen zelf uit de startblokken komen vanavond. Voorlopig heeft België gewoon drie punten. En vooral het laatste halfuur speelde de ploeg best goed. Als ze die lijn vasthouden, gaan Rusland en Zuid-Korea er echt niet met ruime cijfers overheen walsen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Zielig hoe goed ze denken te zijn. Algerije ( waar praten we in Godsnaam over betreft het voetballand... ) had bijna een punt te pakken.
Ze waren gewoon vanaf minuut 1 heer en meester op het veld. Dan lijkt het inderdaad makkelijk te gaan, maar als Nederland bij rust 2 of 3-0 achterstaat mag je eigenlijk niks zeggen. Nederland had (net als in 2010) een beetje een gouden pik als het ging om het moment van scoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was ook wel schijn, ze kregen 3/4 van de wedstrijd kado van de Portugezen. Moet je het nog steeds doen natuurlijk, maar ze werden niet bepaald getest.
Rusland en Z-Korea kunnen er ook echt geen kut van. 9 punten moet je verwachten om ook maar een beetje serieus genomen te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Klopt, hij is nog maar 23 natuurlijk en niet gewend aan die druk, komt goed maar of hij gaat groeien is iets anders, hij mist dat zuiderse temperament, de durf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
messi wordt gedekt door 3 man en weet nog actie's te maken
Frankrijk won dit wedstrijdje gewoon met 3-0 zonder enige spanningquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik ook niet, helemaal niet, hoogstens kwartfinale. Maar vandaag heb je in openingsmatch gewoon drie punten, dat telt. Behalve Nederland en Duitsland imponeerde nog niemand dusja.
Ik blijf alleszins fan van Nederland... ook al loopt het hier vol met antisuppsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik bedoelde op de wedstrijd zelf. Ik ben nog steeds een fan van Courtoisdus ook een beetje voor België al mag ik dat hier niet hardop zeggen
Je bedoeld dat Rusland dat in de kwalificatie boven Portugal eindigde?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Rusland en Z-Korea kunnen er ook echt geen kut van. 9 punten moet je verwachten om ook maar een beetje serieus genomen te worden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Rusland dat in de kwalificatie boven Portugal eindigde?
Kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex bij de belgen t.o.v. van wij Nederlanders is véél groter dan dat van Nederland naar Duitsland toe.
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.quote:
Daar gedraag je je inderdaad wel naar. Je ouders zullen wel trots zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Rusland is ploeg die toch gewoon beter is dan dat kanker belgië?
Naja, als je zo doorgaat zijn we snel genoeg van je af, hoeven wij niks voor te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Ik wist dat ze door zouden gaan, maar een gelijkspel of nederlaag vandaag zou de kans zeer groot maken dat ze 2e werden in de poule. Dan zouden ze tegen Duitsland moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
Als dit Nederland was geweest en het was pakweg de Jong geweest was ik het ook inmiddels vergeten. Mag voor België hopen dat de coach het wel heeft onthouden, die Vertonghen moet gewoon niet meer mee doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef JenHermes het volgende:
Vertonghen hoort toch ook rood te krijgen bij de overtreding? Die gast maakt in zijn loopbaan alleen maar foute beslissingen. de Bruine heeft de gehele 1ste helft en een kwart van de 2de helft alle ballen ingeleverd bij de tegenstander, Hazard heeft helemaal niets laten zien(Het lijkt net een opgehemelde Roy Beerens. Wel blaffen maar niet bijten)
Als België zo matig speelt tegen Rusland gaan ze sowieso verliezen. 0,0 beweging voorin bij die ploeg, de bal gaat ontzettend langzaam rond en veels te weinig creativiteit
Gaat Lens morgen spelen ipv Depay? Dan zal Depay er wel aan het begin van de 2de helft wel inkomen.quote:
Ah, het basisschool kindje dat hard roept dat schelden geen pijn doet terwijl hij vecht voor zijn leven om de tranen binnen te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, ik geef dus NIETS om andere mensen. So probeer maar tegen me aan te schoppen hier op fok. Kansloos.
Het grootste gedeelte danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haat
Beetje overreactie wel die mensen in de VRT-tuin maar wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef franklop het volgende:
Die Belgen zijn helemaal gek gewordenLeuk op Sporza zo
Australië heeft niks aan een gelijkspel, denk niet dat ze zo verdedigend gaan staan tenzij ze meteen scoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Gaat Lens morgen spelen ipv Depay? Dan zal Depay er wel aan het begin van de 2de helft wel inkomen.![]()
Australië gaat morgen ook op de zelfde manier spelen als Algerije heeft gedaan maar het verschil zit hem in het feit dat onze voorhoede wel dreigend is
Ik hoop wat beter, want dit was grotendeels niet echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte dan
Ben benieuwd hoe ze het de volgende wedstrijden gaan doen..
Zo kan je mooi de zwakzinnige scheiden van de normale mensen. Prima tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haat
de Jong overkomt dit niet zo gemakkelijk meer aangezien de Jong veel meer vertrouwen en veel meer uitstraling heeft dan Jan Vertonghen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als dit Nederland was geweest en het was pakweg de Jong geweest was ik het ook inmiddels vergeten. Mag voor België hopen dat de coach het wel heeft onthouden, die Vertonghen moet gewoon niet meer mee doen.
Ontlading na 12 jaar lijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Beetje overreactie wel die mensen in de VRT-tuin maar wel grappig inderdaad
Vandaar dat je er zo op reageert, omdat het je "niet boeit"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Censuur op FOK!quote:
Dan snijd Australië zichzelf in de vingers toch als ze vol op de aanval gaan? Oranje is dan dodelijk effectief dus lijkt me eerder dat Australië hoopt op een gelijkspelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Australië heeft niks aan een gelijkspel, denk niet dat ze zo verdedigend gaan staan tenzij ze meteen scoren.
Er is nog wel een gebied tussen vol verdedigen en vol aanvallenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dan snijd Australië zichzelf in de vingers toch als ze vol op de aanval gaan? Oranje is dan dodelijk effectief dus lijkt me eerder dat Australië hoopt op een gelijkspel
Kanjer toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er werd met banjer gescholden, dat doen we hier niet.
Ze moeten wel beter, anders gaan ze het niet redden denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop wat beter, want dit was grotendeels niet echt vermakelijk.
Dat ja, banjer is de nog zachtere vorm.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kanjer toch?
Maar als ik mod was zou ik wel eerlijk een post neerzetten dat ik het was met deleten.
inderdaad prima, had ik nog niet zo bekekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zo kan je mooi de zwakzinnige scheiden van de normale mensen. Prima toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |