Hij zei enkel: 6/6 voor de lage landen... wat is daar ook al mis meequote:
twitter:FASfootball twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 19:10:54Was he trying to shave the ball? http://t.co/KkYlZkoyIp reageer retweet
Robben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Bol het af sukkeltje van poppel ! Gefrustreerd hè dat de belgen nog winnen ?
messi wordt gedekt door 3 man en weet nog actie's te makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef akira02 het volgende:
[..]
hij werd ook wel perfect afgeblokt door 2 of meer spelers, spelen tegen een Berlijnse of in dit geval Algerijnse muur is niet gemakkelijk.
Nederland maar een helft, Duitsland speelde vanaf het beginsignaal ontzettend goed. Typisch Hollandse school eigenlijk, maar daar hebben ze ook wel de spelers voor. Gewoon veel meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Groby het volgende:
nog steeds was nederland samen met duitsland de best spelende ploeg
Komt omdat de Belgjes blijkbaar geen eigen forum hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
13 topics al. Alleen Nederland - Spanje heeft meer topics (16). Niet slecht voor twee middelmatige teams.
Ach.. dat is het "kleine broertje" complex wat wij weer volop hebben tov. Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat onzinnig vergelijk met Nederland de hele tijd op Sporza_!
Hoor hier buiten ook niksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Er komen tenminste geen claxonnerende auto's langs, en 't café iets verderop komt toch geen kabaal vandaan ondanks de zwart/geel/rode voorgevel
Ik ook niet, helemaal niet, hoogstens kwartfinale. Maar vandaag heb je in openingsmatch gewoon drie punten, dat telt. Behalve Nederland en Duitsland imponeerde nog niemand dusja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het een matige wedstrijd vond. Dan kunnen jullie jullie voetballers nog zo ophemelen, maar ik zie ze geen wereldkampioen worden.
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Zielig hoe goed ze denken te zijn. Algerije ( waar praten we in Godsnaam over betreft het voetballand... ) had bijna een punt te pakken.
Rusland en Zuid-Korea gaan dit België tot op het bot toe vernederen.
Dat was ook wel schijn, ze kregen 3/4 van de wedstrijd kado van de Portugezen. Moet je het nog steeds doen natuurlijk, maar ze werden niet bepaald getest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland maar een helft, Duitsland speelde vanaf het beginsignaal ontzettend goed. Typisch Hollandse school eigenlijk, maar daar hebben ze ook wel de spelers voor. Gewoon veel meer kwaliteit.
En ik vond jou nog zo'n sympathieke ventquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |