Borgerroccoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoor hier buiten ook niks. Woon wel in een Marokkanenbuurt
.
Ik bedoelde op de wedstrijd zelf. Ik ben nog steeds een fan van Courtoisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
En ik vond jou nog zo'n sympathieke vent
Bij sommige kneusjesbelgen wel iddquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex bij de belgen t.o.v. van wij Nederlanders is véél groter dan dat van Nederland naar Duitsland toe.
Eerst maar eens zien hoe die twee ploegen zelf uit de startblokken komen vanavond. Voorlopig heeft België gewoon drie punten. En vooral het laatste halfuur speelde de ploeg best goed. Als ze die lijn vasthouden, gaan Rusland en Zuid-Korea er echt niet met ruime cijfers overheen walsen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Zielig hoe goed ze denken te zijn. Algerije ( waar praten we in Godsnaam over betreft het voetballand... ) had bijna een punt te pakken.
Rusland en Zuid-Korea gaan dit België tot op het bot toe vernederen.
Ze waren gewoon vanaf minuut 1 heer en meester op het veld. Dan lijkt het inderdaad makkelijk te gaan, maar als Nederland bij rust 2 of 3-0 achterstaat mag je eigenlijk niks zeggen. Nederland had (net als in 2010) een beetje een gouden pik als het ging om het moment van scoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was ook wel schijn, ze kregen 3/4 van de wedstrijd kado van de Portugezen. Moet je het nog steeds doen natuurlijk, maar ze werden niet bepaald getest.
Rusland en Z-Korea kunnen er ook echt geen kut van. 9 punten moet je verwachten om ook maar een beetje serieus genomen te worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Belladonna80 het volgende:
Zielig hoe goed ze denken te zijn. Algerije ( waar praten we in Godsnaam over betreft het voetballand... ) had bijna een punt te pakken.
Rusland en Zuid-Korea gaan dit België tot op het bot toe vernederen.
Klopt, hij is nog maar 23 natuurlijk en niet gewend aan die druk, komt goed maar of hij gaat groeien is iets anders, hij mist dat zuiderse temperament, de durf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
messi wordt gedekt door 3 man en weet nog actie's te maken
Frankrijk won dit wedstrijdje gewoon met 3-0 zonder enige spanningquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik ook niet, helemaal niet, hoogstens kwartfinale. Maar vandaag heb je in openingsmatch gewoon drie punten, dat telt. Behalve Nederland en Duitsland imponeerde nog niemand dusja.
Ik blijf alleszins fan van Nederland... ook al loopt het hier vol met antisuppsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik bedoelde op de wedstrijd zelf. Ik ben nog steeds een fan van Courtoisdus ook een beetje voor België al mag ik dat hier niet hardop zeggen
Je bedoeld dat Rusland dat in de kwalificatie boven Portugal eindigde?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Rusland en Z-Korea kunnen er ook echt geen kut van. 9 punten moet je verwachten om ook maar een beetje serieus genomen te worden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat Rusland dat in de kwalificatie boven Portugal eindigde?
Kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex bij de belgen t.o.v. van wij Nederlanders is véél groter dan dat van Nederland naar Duitsland toe.
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |