Daar gedraag je je inderdaad wel naar. Je ouders zullen wel trots zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Rusland is ploeg die toch gewoon beter is dan dat kanker belgië?
Naja, als je zo doorgaat zijn we snel genoeg van je af, hoeven wij niks voor te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Ik wist dat ze door zouden gaan, maar een gelijkspel of nederlaag vandaag zou de kans zeer groot maken dat ze 2e werden in de poule. Dan zouden ze tegen Duitsland moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
Als dit Nederland was geweest en het was pakweg de Jong geweest was ik het ook inmiddels vergeten. Mag voor België hopen dat de coach het wel heeft onthouden, die Vertonghen moet gewoon niet meer mee doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef JenHermes het volgende:
Vertonghen hoort toch ook rood te krijgen bij de overtreding? Die gast maakt in zijn loopbaan alleen maar foute beslissingen. de Bruine heeft de gehele 1ste helft en een kwart van de 2de helft alle ballen ingeleverd bij de tegenstander, Hazard heeft helemaal niets laten zien(Het lijkt net een opgehemelde Roy Beerens. Wel blaffen maar niet bijten)
Als België zo matig speelt tegen Rusland gaan ze sowieso verliezen. 0,0 beweging voorin bij die ploeg, de bal gaat ontzettend langzaam rond en veels te weinig creativiteit
Gaat Lens morgen spelen ipv Depay? Dan zal Depay er wel aan het begin van de 2de helft wel inkomen.quote:
Ah, het basisschool kindje dat hard roept dat schelden geen pijn doet terwijl hij vecht voor zijn leven om de tranen binnen te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, ik geef dus NIETS om andere mensen. So probeer maar tegen me aan te schoppen hier op fok. Kansloos.
Het grootste gedeelte danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haat
Beetje overreactie wel die mensen in de VRT-tuin maar wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef franklop het volgende:
Die Belgen zijn helemaal gek gewordenLeuk op Sporza zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |