Daar gedraag je je inderdaad wel naar. Je ouders zullen wel trots zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Doe ff normaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Rusland is ploeg die toch gewoon beter is dan dat kanker belgië?
Naja, als je zo doorgaat zijn we snel genoeg van je af, hoeven wij niks voor te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Het laat me volstrekt koud hoe mensen mij vinden. Dus nice try, maar je bereikt er weinig mee.
Ik wist dat ze door zouden gaan, maar een gelijkspel of nederlaag vandaag zou de kans zeer groot maken dat ze 2e werden in de poule. Dan zouden ze tegen Duitsland moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef KingRoland het volgende:
België gewoon door, opbokken met dat gehaat het zijn onze zuiderburen.
Als dit Nederland was geweest en het was pakweg de Jong geweest was ik het ook inmiddels vergeten. Mag voor België hopen dat de coach het wel heeft onthouden, die Vertonghen moet gewoon niet meer mee doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef JenHermes het volgende:
Vertonghen hoort toch ook rood te krijgen bij de overtreding? Die gast maakt in zijn loopbaan alleen maar foute beslissingen. de Bruine heeft de gehele 1ste helft en een kwart van de 2de helft alle ballen ingeleverd bij de tegenstander, Hazard heeft helemaal niets laten zien(Het lijkt net een opgehemelde Roy Beerens. Wel blaffen maar niet bijten)
Als België zo matig speelt tegen Rusland gaan ze sowieso verliezen. 0,0 beweging voorin bij die ploeg, de bal gaat ontzettend langzaam rond en veels te weinig creativiteit
Gaat Lens morgen spelen ipv Depay? Dan zal Depay er wel aan het begin van de 2de helft wel inkomen.quote:
Ah, het basisschool kindje dat hard roept dat schelden geen pijn doet terwijl hij vecht voor zijn leven om de tranen binnen te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef Belladonna80 het volgende:
Haha, ik geef dus NIETS om andere mensen. So probeer maar tegen me aan te schoppen hier op fok. Kansloos.
Het grootste gedeelte danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haat
Beetje overreactie wel die mensen in de VRT-tuin maar wel grappig inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef franklop het volgende:
Die Belgen zijn helemaal gek gewordenLeuk op Sporza zo
Australië heeft niks aan een gelijkspel, denk niet dat ze zo verdedigend gaan staan tenzij ze meteen scoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Gaat Lens morgen spelen ipv Depay? Dan zal Depay er wel aan het begin van de 2de helft wel inkomen.![]()
Australië gaat morgen ook op de zelfde manier spelen als Algerije heeft gedaan maar het verschil zit hem in het feit dat onze voorhoede wel dreigend is
Ik hoop wat beter, want dit was grotendeels niet echt vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte dan
Ben benieuwd hoe ze het de volgende wedstrijden gaan doen..
Zo kan je mooi de zwakzinnige scheiden van de normale mensen. Prima tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Syphixx het volgende:
[..]
België stond ook gewoon achter nederland vorige vrijdag.. en dan al die haat
de Jong overkomt dit niet zo gemakkelijk meer aangezien de Jong veel meer vertrouwen en veel meer uitstraling heeft dan Jan Vertonghen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als dit Nederland was geweest en het was pakweg de Jong geweest was ik het ook inmiddels vergeten. Mag voor België hopen dat de coach het wel heeft onthouden, die Vertonghen moet gewoon niet meer mee doen.
Ontlading na 12 jaar lijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Beetje overreactie wel die mensen in de VRT-tuin maar wel grappig inderdaad
Vandaar dat je er zo op reageert, omdat het je "niet boeit"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Censuur op FOK!quote:
Dan snijd Australië zichzelf in de vingers toch als ze vol op de aanval gaan? Oranje is dan dodelijk effectief dus lijkt me eerder dat Australië hoopt op een gelijkspelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Australië heeft niks aan een gelijkspel, denk niet dat ze zo verdedigend gaan staan tenzij ze meteen scoren.
Er is nog wel een gebied tussen vol verdedigen en vol aanvallenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dan snijd Australië zichzelf in de vingers toch als ze vol op de aanval gaan? Oranje is dan dodelijk effectief dus lijkt me eerder dat Australië hoopt op een gelijkspel
Kanjer toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er werd met banjer gescholden, dat doen we hier niet.
Ze moeten wel beter, anders gaan ze het niet redden denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop wat beter, want dit was grotendeels niet echt vermakelijk.
Dat ja, banjer is de nog zachtere vorm.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kanjer toch?
Maar als ik mod was zou ik wel eerlijk een post neerzetten dat ik het was met deleten.
inderdaad prima, had ik nog niet zo bekekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zo kan je mooi de zwakzinnige scheiden van de normale mensen. Prima toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |