quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je die gasten op straat tegenkomt vragen ze je altijd wat jouw probleem is.
Het is die WoordenShuffelaar. Ban die kloothommel gewoon. Gister ook al bezig.quote:
Het duurde geen 70 pijnlijke minuten idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Reacties verdwenen sneller dan de achterstand van België.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is die WoordenShuffelaar. Ban die kloothommel gewoon. Gister ook al bezig.
quote:
De achterstand duurde maar 50 minuten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde geen 70 pijnlijke minuten idd.
Jank niet zo jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is die WoordenShuffelaar. Ban die kloothommel gewoon. Gister ook al bezig.
En bij alledrie andere uitslagen omdat je bijna alles gokt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Telegraaf en een vriendenpoule.
Staat ook nog een weddenschapje open op Unibet.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je die gasten op straat tegenkomt vragen ze je altijd wat jouw probleem is.
Voor m'n gevoel 70quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De achterstand duurde maar 50 minuten.
Jij bent oranje. Ziet er gay uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel 70
Maar dat zal iets te maken hebben met het spetterende voetbal dat België speelt.
Nee, omdat ze er niks van kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef NLGooner het volgende:
Heeft Belgie het nou zo moeilijk omdat ze het lastig vinden het spel te maken en de favoriet zijn?
Kwalitatief maar iets beter dan Algerije hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef NLGooner het volgende:
Heeft Belgie het nou zo moeilijk omdat ze het lastig vinden het spel te maken en de favoriet zijn?
Belgie heeft leuke spelers, maar een slecht team.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef NLGooner het volgende:
Jank niet zo jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw wat orgineel.
verzin eens iets anders
He, een oude hardcore freakquote:
krijgt nl morgen ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef NLGooner het volgende:
Ik heb een 2-1 en een 2-0. Bij Unibet een 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En bij alledrie andere uitslagen omdat je bijna alles gokt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeten die dit in godsnaam winnen dan? Ze komen niet eens in de buurt manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Algerije nog wint ga ik toch wel even giechelen.
Ja ben ff het nummer kwijt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
He, een oude hardcore freak![]()
Neophyte toch? Met die EO freaks.
Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een 2-1 en een 2-0. Bij Unibet een 1.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die eerste is wel lekker zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Kom je je vriendschapsring zelf halen of zal ik hem opsturen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk dat GGMM een paar vragen van mij negeert. Hierbij maak ik het uit.
Die Belgische commentator was ook voor Nederland afgelopen vrijdagquote:
Hoe kom je in godsnaam bij mazzel? Dan moet je toch echt stekeblind zijn, sorry...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef Raptor1985 het volgende:
Wat een mazzel voor die Belgjes. Maar dit team kan nooit ver komen. Jammer.
Sierd, Evert.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Dries
[..]
Beste commentator van de Lage Landen.
Belgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef ejfaar het volgende:
En nu zijn die Belgen ineens lyrisch, het was nog steeds kut hoor
Dit is leuk omdat hij klein isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
Mertens is wel een grote speler geworden.
quote:
Precies elke foto van Tomorrowlandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
Alleen dat hartje maken met je handen is gewoon gay.
Het kan en het moet veel en veel beter hoor ik de commentator net zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef ejfaar het volgende:
En nu zijn die Belgen ineens lyrisch, het was nog steeds kut hoor
Neophyte leeft... en Jesus beeft, was een losse uitspraak.quote:
Omdat ze een zwak team als Algerije niet vanaf minuut 1 bij de strot pakken en er amper creativiteit in zit. Blinde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam bij mazzel? Dan moet je toch echt stekeblind zijn, sorry...
Dat overzicht hebben er weinigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Je bedoelt lopen met de bal en dan passen?
en lekker voorbarig dat ze het niet meer weggevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het kan en het moet veel en veel beter hoor ik de commentator net zeggen.
Ik zou het er mee eens zijnquote:
| 1 2 | Sinister-D- NL'er in België |
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Geen goede wedstrijd maar wel leuk dat Belgie wint.
Verrassendquote:
Ik heb dat in mijn poulequote:
USA nét nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Bijna bij elke wedstrijd verliest het team dat vroeg 1-0 voor staat
Mee eens, Algerije speelde de eerste 20 minuten aardig, maar toen stopten ze met voetballen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
En wat zeggen mensen hier onterechte voorsprong?
Algerije heeft geen enkel schot op doel gehad, buiten hun penalty om.
Ik niet.quote:
Vertonghen had ook al rood moeten hebben. Twee keer. De Belgen mogen niet klagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
xdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef mrstylo het volgende:
Plan b? Ze hebben niet eens plan a. Hahahahahahaha
onzinquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
A. lgerije
B. elgie
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
A. lgerije
B. elgie
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Bijna bij elke wedstrijd verliest het team dat vroeg 1-0 voor staat
xdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
A. lgerije
B. elgie
Het is lastig voetballen tegen een ploeg die zich toelegt op verdedigen, ja. Oranje heeft het ook vaak zat lastig gehad tegen zulke ploegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:37 schreef Nober het volgende:
Echt knap dit tegen Algerije wat toch wel een van de grote kanshebbers is, ook dit jaar.
Verdommequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
A. lgerije
B. elgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |