En Mexico. Waarom noem je die niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh.
Toch apart dat Brazilie eerst haar tweede wedstrijd speelt dan.
die albanese , kosovaarse, bosnische, turkse belg?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo clichés? Het is gewoon een feit. Duitsland moet eerst tegen Ghana en die ploeg zal knokken voor alles wat ze waard zijn.
En stel dat de VS onverhoopt van Portugal wint, dan wordt de laatste wedstrijd tussen Duitsland en VS beslissend voor de eerste plaats in de poule.
https://www.google.nl/sea(...)%2Ciszw:60%2Ciszh:60quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef Lothiriel het volgende:
Kan iemand alvast een Algerije-UI voor me maken?
Goedzoquote:
Nee, slechter dan elk Europees land maar Griekenland vond ik toch nog triester eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef hafcfan het volgende:
Dit is wel het meest trieste Europese land tot nu toe en ik denk niet dat er nog een slechtere komt. Zelfs Griekenland speelde leuker.
Zwitserland speelde ook troosteloos. We zijn met poule A-D wel verwend, laatste dagen is in ieder geval een béétje een 2010 flashback, hoewel Poule G leuk begon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef hafcfan het volgende:
Dit is wel het meest trieste Europese land tot nu toe en ik denk niet dat er nog een slechtere komt. Zelfs Griekenland speelde leuker.
Jij wil vertonghens BMI?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef Morendo het volgende:
Een ruil BMI-Vertonghen lijkt me wel wat.
Rusland dacht ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Speelt Belgie hierna eerst tegen Korea of Rusland?
Ruslandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Rusland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Bruno Martins Indi bedoelt hij.quote:
Een nederlaag? Ze moeten nog beginnen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
Mensen die genieten van een nederlaag voor België. Dat is toch wat treurig hoor..
Genieten? Ik hoopte op een goed België. En ik vind het jammer dat ze falen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
Mensen die genieten van een nederlaag voor België. Dat is toch wat treurig hoor..
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Speelt Belgie hierna tegen Korea of Rusland?
Belgisch topscorer allertijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:15 schreef Morendo het volgende:
Een aanvaller voor een aanvaller wisselen terwijl Van Buyten nog achterin rondloopt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
Nog 30 minquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Pumatje het volgende:
Wie dit op zijn poule heeft als uitslag is geniaal.
Als België zo slecht speelt hoef ik niet meer dan drie wedstrijden van ze te zien en ben ik blij dat ze verliezen jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |