Beter dan Iran - Nigeriaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:43 schreef Hankster het volgende:
Wat
Een
Zaadpot.
Hopen dat de tweede helft beter wordt.
Alleen al om de bestemmingsplannen zou ik het prima vinden als wij (Limburg) gewoon bij Nederland blijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De Vlamingen zijn in mijn optiek gewoon Nederlanders. Noord-Brabant, Limburg en Zeeuws-Vlaanderen dan ook maar aan België geven. Want die streken hebben meer gemeen met Vlaanderen dan met Friesland.
Agja is in Nederland toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Minimunt het volgende:
Geweldig dat opportunisme van sporza; hij is wakker hij is wakker,
Hazard heeft net 2 acties gehad..
Juist niet. Ze trillen van de spanning.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
De huidige lichting Belgjes lijkt te denken dat ze de wereld al veroverd hebben. Zo sjokken ze ook over het veld..
komt door de fransenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte belgen ook, totaal ongeïnspireerd, maken 't gewoon niet waar
Na dat kwartiertje rust zal hij wel weer een half uur moeten opstarten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:45 schreef Zorro het volgende:
"Hij is wakker"
Het godbetert bijna rust, dat mag dan wel zo langzaamaan ja
Helaasquote:
Ik dankzij Sporza ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kunnen we even ophouden met plaatjes van Mertens?
Gr. GGMM
gemiste kansquote:
Dat betwijfel ik. Ze spelen wekelijks bij Chelsea, Atletico etc, dan moeten ze wel met de druk om kunnen gaan. Ze maken gewoon totaal geen tempo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Juist niet. Ze trillen van de spanning.
Ik heb het topic geopend maar heb het nog geen enkele keer gezien.quote:
Ik zeg dat ik Vlaanderen ook Nederlanders vindt. Ben zelf ook een Brabander. Zou er niets voor voelen om van Nederland af te scheiden. Vindt wel dat alle Nederlandse gebieden zich zouden moeten verenigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen al om de bestemmingsplannen zou ik het prima vinden als wij (Limburg) gewoon bij Nederland blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu kijk ik graag na de bespreking op Sporza
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Deze blijft leukAfellaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze blijft leukAfellay, speelt die nog???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend maar heb het nog geen enkele keer gezien.![]()
Is het ook in de rust van de andere wedstrijden?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Minimunt het volgende:
Hahaha; hazard is wakker. doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Deze blijft leukjij vind affelay gewoon leuk alleen daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom pas na de bespreking?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu kijk ik graag na de bespreking op Sporza
Deze blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met als verschil dat Spanje die hele wedstrijd domineerde. Dit Algerije kan nog geen 2x overspelen. Ik hoop voor Belgie dat ze meer kunnen dan dit, want dit lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Seam het volgende:
Jongens, Spanje verloor zijn eerste wedstrijd ook vier jaar geleden.
Belgie WK 2014
Deze blijft leukHoe gaat het met Afellay? Nog steeds zijn kontje aan het verkopen aan Fons Spooren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Ik leef met je mee Jump.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Jump het volgende:
Man man man. Ik ga naar mijn gazon gaan kijken. Dat zien groeien gaat nog sneller.
Met als enige verschil dat Spanje al Europees Kampioen was en op dat toernooi wereldkampioen ging worden...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Seam het volgende:
Jongens, Spanje verloor zijn eerste wedstrijd ook vier jaar geleden.
Belgie WK 2014
Moest lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Francois Sterchele erin brengen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef tralalala het volgende:
Dacht dat de Belgen helemaal geen reclame hadden in de rust?
Mee eens! Hazard is overrated.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hazard is een dribbel egotje.Matige speler.
Dit is heul geen reclame, dit is een boodschap van algemeen nutquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef tralalala het volgende:
Ik ben sowieso niet echt de voetbalfan, maar nu dat we er eens bij zijn gaan ze gaan kaarten op het veld.quote:
Voor de dode spelmomenten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is geen reclame, dat zijn boodschappen van algemeen nutquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef tralalala het volgende:
is een kneusquote:
zelfs Van Beukering zou het spel van die gasten versnellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
All in op Belgie. Krijgt een rode kaart en zal uitgeput raken rond de 70ste minuut.
Geloof mij maar.
negerbelgquote:
Ze melden waar het bier in de aanbieding is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dit is heul geen reclame, dit is een boodschap van algemeen nut
quote:Marc Wilmots kan zijn Rode Duivels niet aanmoedigen in zijn kenmerkende witte hemd. De vierde scheidsrechter verplichtte hem een jasje aan te doen. Gelukkig sprong teammanager Nicolas Cornu in de bres.
Iets na de aftrap stapte de Iraniër Faghani op Marc Wilmots af. De vierde scheidsechter maakte de Belgische voorman duidelijk dat hij een jasje moest aandoen over zijn witte hemd of dat hij anders op de bank zou moeten blijven zitten.
Wellicht vond Faghani dat het witte shirt van Wilmots verward kon worden met de witte shirts van de Algerijnse spelers. Teammanager Nicolas Cornu bood Wilmots zijn jasje aan en zo was dat probleem snel opgelost.
Geef jij eens je analyse.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder zegt wat de Belgen graag willen horen.
Vandaar dat hij er ook dagelijks mag komen opdraven.
Ik Staelens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ja duh, als je iets verkeerd zegt als Nederlander word je opgehangenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder zegt wat de Belgen graag willen horen.
Vandaar dat hij er ook dagelijks mag komen opdraven.
hij is doodquote:
Ik heb 1-2 Algerije.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hazard![]()
Vertongen![]()
Alderweireld![]()
Belgie![]()
poule verkloot![]()
onderschatten van Algerije![]()
fucking kut zooi
Eigenlijk zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hazard![]()
Vertongen![]()
Alderweireld![]()
Belgie![]()
poule verkloot![]()
onderschatten van Algerije zichzelf overschatten![]()
fucking kut zooi
Ik ga straks 14 uur slapenquote:
Zien we Jan Mulder tenminste niet op de Nederlandse zenders, jammer dat hij zijn zoon niet heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef Tito_Otis het volgende:
2 Nederlanders om Belgie te analyseren?
iddquote:
De NOS dan met 'Milo'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:53 schreef AF_ het volgende:
Maar in belgie heeft niemand verstand van voetbal dat ze nederlanders inhuren
ja dat ookquote:
Is dat die gast met die kutstem die op alles commentaar heeft? Die mag ook naar huis voor mij.quote:
Daarom zit hij daar dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Confetti het volgende:
Neger spreekt wijze woorden. Je kunt het niet op de lange bal gooien.
Gaafquote:
Gejat van het wielrennen.quote:
1.01quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat waren de odds voor een schreeuwende Jan Mulder?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn haar is lekker zacht na het wassen.
Beetje laat.quote:
Bedankt voor deze nuttige infoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Mijn haar is lekker zacht na het wassen.
ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Replicat het volgende:
[..]
4 a' 6 uur, behalve in het weekend.
En u?
Eens met Tom.twitter:tom_dumoulin twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:47:16Ik zie onze zuiderburen ver komen op het WK, maar tot nu toe lopen ze er maar moe en ongeinspireerd bij zeg. reageer retweet
9 of 10 uurquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef Replicat het volgende:
[..]
4 a' 6 uur, behalve in het weekend.
En u?
3-2quote:
Gast, flikker toch eens op met die enkelequote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gast, flikker toch eens op met die enkele-reacties. Je verkankert het topic op die manier.
Wilmots is gewoon een faalcoach kan er niks vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef tralalala het volgende:
Wilmots lijkt mij nou ook niet echt iemand die de boel nu opjut in de kleedkamer
[..]
Gast, flikker toch eens op met die enkele-reacties. Je verkankert het topic op die manier.
[..]
Maar gelukkig voegt jouw post erg veel toe!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
U kent de voetballer wilmots niet ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef tralalala het volgende:
Wilmots lijkt mij nou ook niet echt iemand die de boel nu opjut in de kleedkamer
Scherpe analyse van de Dom.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Eens met Tom.twitter:tom_dumoulin twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:47:16Ik zie onze zuiderburen ver komen op het WK, maar tot nu toe lopen ze er maar moe en ongeinspireerd bij zeg. reageer retweet
[..]
[..]
Als je dat wil bereiken zou je ook je onzinnige haar-was-reacties achterwege kunnen laten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
BlauweTijger is inderdaad een triest figuur.
[..]
Volgens hem zou België het WK niet halen en zouden ze geen groepshoofd zijn, ook niet nadat de Fifa dat al had beslist.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DAM denkt van niet, hij zag dit al aankomen
Ze hebben juist nog teveel geloof voor hun kunnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef danos het volgende:
Belgie en de belgen, ze geloven gewoon niet dat ze wat kunnen en kunnen niet tegen Jan Mulder zijn ongenuanceerde geschreeuw op.
[..]
[..]
[..]
In het Nederlands Elftal had vertonghen gewoon centraal gestaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef Rabieluh het volgende:
In het Nederlands elftal had Vertonghen ook op linksback gestaan, tot Blind daar opeens kwam.
Wij zijn de grote broer dus zij zijn vereerd dat wij een afvaardiging naar Belgie sturen, andersom is dat niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat bij een wedstrijd van Oranje 2 Belgen op de NOS de wedstrijd gaan analyseren
Waarom halen ze die vent?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef danos het volgende:
Belgie en de belgen, ze geloven gewoon niet dat ze wat kunnen en kunnen niet tegen Jan Mulder zijn ongenuanceerde geschreeuw op.
Willems staat zelfs nog boven Vertonghen in de pikorde man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef Rabieluh het volgende:
In het Nederlands elftal had Vertonghen ook op linksback gestaan, tot Blind daar opeens kwam.
is goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef KingRoland het volgende:
nee maar jongens even serieus nu houden we op met diesmileys oke
Dat zeggen ze, maar stralen het niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze hebben juist nog teveel geloof voor hun kunnen.
Nu je het zegt.. brrrquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat bij een wedstrijd van Oranje 2 Belgen op de NOS de wedstrijd gaan analyseren
BlauweTijger is inderdaad een triest figuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:59 schreef BlauweTijger het volgende:
BlauweTijger is inderdaad een triest figuur.
In België kun je kritisch zijn op het functioneren van de Nationale ploegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jan Mulder zit Belgjes op te naaien
ik mag hem niet.. maar heb wel het idee dat hij er meer verstand van heeft dan welke belg dan ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |