Dat betwijfel ik. Ze spelen wekelijks bij Chelsea, Atletico etc, dan moeten ze wel met de druk om kunnen gaan. Ze maken gewoon totaal geen tempo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Juist niet. Ze trillen van de spanning.
Ik heb het topic geopend maar heb het nog geen enkele keer gezien.quote:
Ik zeg dat ik Vlaanderen ook Nederlanders vindt. Ben zelf ook een Brabander. Zou er niets voor voelen om van Nederland af te scheiden. Vindt wel dat alle Nederlandse gebieden zich zouden moeten verenigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alleen al om de bestemmingsplannen zou ik het prima vinden als wij (Limburg) gewoon bij Nederland blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu kijk ik graag na de bespreking op Sporza
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:47 schreef Anonymousz het volgende:
Deze blijft leukAfellaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze blijft leukAfellay, speelt die nog???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend maar heb het nog geen enkele keer gezien.![]()
Is het ook in de rust van de andere wedstrijden?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Minimunt het volgende:
Hahaha; hazard is wakker. doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Deze blijft leukjij vind affelay gewoon leuk alleen daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom pas na de bespreking?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu kijk ik graag na de bespreking op Sporza
Deze blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met als verschil dat Spanje die hele wedstrijd domineerde. Dit Algerije kan nog geen 2x overspelen. Ik hoop voor Belgie dat ze meer kunnen dan dit, want dit lijkt echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:46 schreef Seam het volgende:
Jongens, Spanje verloor zijn eerste wedstrijd ook vier jaar geleden.
Belgie WK 2014
Deze blijft leukHoe gaat het met Afellay? Nog steeds zijn kontje aan het verkopen aan Fons Spooren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |