Ze melden waar het bier in de aanbieding is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dit is heul geen reclame, dit is een boodschap van algemeen nut
quote:Marc Wilmots kan zijn Rode Duivels niet aanmoedigen in zijn kenmerkende witte hemd. De vierde scheidsrechter verplichtte hem een jasje aan te doen. Gelukkig sprong teammanager Nicolas Cornu in de bres.
Iets na de aftrap stapte de Iraniër Faghani op Marc Wilmots af. De vierde scheidsechter maakte de Belgische voorman duidelijk dat hij een jasje moest aandoen over zijn witte hemd of dat hij anders op de bank zou moeten blijven zitten.
Wellicht vond Faghani dat het witte shirt van Wilmots verward kon worden met de witte shirts van de Algerijnse spelers. Teammanager Nicolas Cornu bood Wilmots zijn jasje aan en zo was dat probleem snel opgelost.
Geef jij eens je analyse.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder zegt wat de Belgen graag willen horen.
Vandaar dat hij er ook dagelijks mag komen opdraven.
Ik Staelens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou Francois Sterchele erin brengen.
Ja duh, als je iets verkeerd zegt als Nederlander word je opgehangenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan Mulder zegt wat de Belgen graag willen horen.
Vandaar dat hij er ook dagelijks mag komen opdraven.
hij is doodquote:
Ik heb 1-2 Algerije.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hazard![]()
Vertongen![]()
Alderweireld![]()
Belgie![]()
poule verkloot![]()
onderschatten van Algerije![]()
fucking kut zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |