Kun je ook positieve notes krijgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat in mijn notes alleen maar staat dat ik zo lief, mooi en tof ben dus dat hoef ik niet te zien
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.quote:
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.quote:
Ja verdorie, nu tart die ene note me!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.
Er staat ook notes bij mensen van andere mods waarvan ik denk, wtf, dat is toch geen note waardig suffe doos.
Dit is er 1 in de aangegeven categoriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu tart die ene note me!
Now I'm confusedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is er 1 in de aangegeven categorie.
staat dat ook in de note?quote:
quote:
Wát? Krijg ik er ook nog een rekening van?quote:
Oeh, spannond!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.
Incorrectquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch geen note waardig suffe doos!
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betaal je geld en dan krijg je iets positiefs te lezen.. wat een deceptie dan
Nu ben ik nieuwsgierig, maar niet viereneenhalve euro nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingen.
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.quote:
Tot het moment komt dat we verliezenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.quote:
Daarom betalen ze de scheidsrechters ervoor om te zorgen dat er iedere keer een ander land wint.quote:
En bier, vergeet bier niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.quote:
Grote broer naait ons een oor aan!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!quote:
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Unlimited cash! You mad bra?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...
* Barbusse rent naar drankwinkelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Flexwerkplekkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
De flexplekken waren we vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijden.
Jovinkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
IKEA
Gisteren voor het eerst naar buiten gelopen met minder dan we van plan waren te halen
Wat is er in hemelsnaam slecht aan Jovink, anders dan dat je het niet kan verstaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jovink.
Maar Bieber is slecht hoor.
Blijkbaar wist ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
De flexplekken waarvan je wist dat ze zouden komen
Niets hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam slecht aan Jovink, anders dan dat je het niet kan verstaan?
Simpele boerenrock-discriminatie dan hooguitquote:
Alles is verbonden hier natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Boeren![]()
Heerlijk hoe alles toch weer met elkaar connectie krijgt
Tis net boo/boe's fuck lijstjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is verbonden hier natuurlijk.
Rock is altijd goed, en die jongens kunnen hun instrumenten prima bespelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Simpele boerenrock-discriminatie dan hooguit.
Uiteindelijk draait alles natuurlijk maar om 1 dingquote:
ik betaal 1,6cent per note ongeveerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben vrij zeker dat het mijn leven niet dusdanig kan verrijken dat het 4 euro waard is om ze in te kijken.
1 woord: Nickelback.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rock is altijd goed, en die jongens kunnen hun instrumenten prima bespelen.
Belastingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles natuurlijk maar om 1 ding.
Oh noes, nu kom ik er niet meer inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Btw, you're uninvited to the Black Cross
Volgens mij geldt dat voor zeker driekwart van mijn notesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.
Er staat ook notes bij mensen van andere mods waarvan ik denk, wtf, dat is toch geen note waardig suffe doos.
Grrrrrtjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor zeker driekwart van mijn notes
Geniet ervanquote:
Rhubyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grrrrrtje
Jij hebt de wedstrijd zeker wel op een toffe manier gekeken vrijdag!
En dan eind augustus nog een weekendje Mañana Mañana. Ook georganiseerd door de jongens van Jovink, maar dan extreem relaxed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervanAls ik in NL zou zijn was ik ook gegaan.
Mijn Spaanse collega had zich ziek gemeld zaterdagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat is weer een voordeel van Amsterdam vind ik, van elke ploeg zitten er zat supporters in kroegen op het moment. Afdruipende Spanjolen is altijd leuk.
Ach, elke Irish Pub van Nederland heeft dat ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat is weer een voordeel van Amsterdam vind ik, van elke ploeg zitten er zat supporters in kroegen op het moment. Afdruipende Spanjolen is altijd leuk.
Dat ken ik niet, wat is dat precies?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan eind augustus nog een weekendje Mañana Mañana. Ook georganiseerd door de jongens van Jovink, maar dan extreem relaxed.
Die heb ik niet gezien vrijdagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen flesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, wat is dat precies?
Oeh, dat klinkt wel heul lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen fles
Lowlands oude stijlquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga dit weekend naar best kept secret
Festival aan een meer, met een speciale foodline up (veel vega en biologisch), redelijk wat onbekendere bandjes, erg relaxed
En misschien ook naar itchy feet (daar kan iedereen deelnemen aan het festival)
Ja volgens mij wel een beetjequote:
Gewoon bandjes en weinig DJ's. Zoals een festival hoortquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel een beetje
Ik weet niet hoe lowlands oude stijl was want ik ging pas voor het eerst in 2006
Ik heb er echt mega zin in. Vooral omdat ik dan echt zo goed als klaar ben met studeren. Misschien zelfs al wel klaar. Echt even opnieuw opladen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen fles
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een zeer sterk vermoeden (I've done my research) dat ik dit weekend mijn vrijgezellenfeest heb. En ze gaan mij flink te grazen nemen ben ik bang
Nou idd. Ik weiger al die onzin. Zuipen en vrouwelijke strippers, that's it!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt niet
En ik vind DJ's juist ook wel leuk. Lekker dansen
Mag ik met je mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hamburger van Gelders weiderund, waar het bloed nog uitloopt
Ach een paar gekkigheidjes horen erbij. De rest is gewoon stoer en zoeperijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt niet
Daar heb je er maar 1 per podium voor nodig. En geen grote namen.quote:En ik vind DJ's juist ook wel leuk. Lekker dansen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog weekendtickets, maar je mag niet met mij mee, mannenweekend
Mijn vrouw gaat juist niet meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssssk, kan wel merken dat je gaat trouwen zeg.
En dan nóg word ik de tent uit geschopt! Des te erger!quote:
Ga maar met mij mee danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssssk, kan wel merken dat je gaat trouwen zeg.
We gaan met mannen, als je mee wil, laat je je maar ombouwen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nóg word ik de tent uit geschopt! Des te erger!
Ja dahaag, zit er met moeite aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We gaan mannen, als je mee wil, laat je je maar ombouwen.
Uhuh. En de datum is onhandig, in het weekend van zoonlief's verjaardag. Grmbl het zit niet mee dit jaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je nog pech ook, dat de dagkaarten zijn uitverkocht (dacht ik)
Voor de vrijdag alleen nog kaarten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En de datum is onhandig, in het weekend van zoonlief's verjaardag. Grmbl het zit niet mee dit jaar
Je bent verder he, dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En de datum is onhandig, in het weekend van zoonlief's verjaardag. Grmbl het zit niet mee dit jaar
Ja ja, hou nu maar op jijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de vrijdag alleen nog kaarten.
Maar wat vooral heel relaxed was vorig jaar. Bij een luisterconcert op het podia naast de camping, pakte je gewoon even een stoel van bij de tent weg, en kon je lekker op die manier chillen.
Ja, nee, maar wacht, ik was inmiddels ook alweer terug geslingerd, dus dan telt het niet!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent verder he, dan krijg je dat.
Slechts halverwege want het grootste nadeel van verder zijn heb je nog steedsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nee, maar wacht, ik was inmiddels ook alweer terug geslingerd, dus dan telt het niet!
Oh nee hoor, helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slechts halverwege want het grootste nadeel van verder zijn heb je nog steeds.
quote:
Ik zal er verder niet meer op ingaanquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal er verder niet meer op ingaan.
Vrouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Bied ik me eens een keer aan als gezelschap, reageert het schaap niet. Nou, ik ga wel zonder die zeikwijven.
Verstandigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Bied ik me eens een keer aan als gezelschap, reageert het schaap niet. Nou, ik ga wel zonder die zeikwijven.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Barbusse het volgende:
Heul nie. Ik ben deze zomer minimaal 1 keer in NL en Griekenland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ik daar in trap, jij komt toch nooit van dat vervloekte eiland af
ik zie niet hoe 'gekkigheidjes' bij trouwen horen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach een paar gekkigheidjes horen erbij. De rest is gewoon stoer en zoeperij
[..]
Daar heb je er maar 1 per podium voor nodig. En geen grote namen.
ik begin netquote:
Hoort ook niet bij trouwen, hoort bij vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie niet hoe 'gekkigheidjes' bij trouwen horen...
Sleep. Work. Eat. Repeat.quote:
quote:
Had je het boek maar moeten lezenquote:
Maar ok, de film is dus kut? Hij kreeg wel overwegend positieve recensies.quote:
Ik had het over mijn filmquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ok, de film is dus kut? Hij kreeg wel overwegend positieve recensies.
Oh, dan is het boek natuurlijk ALTIJD beter.quote:
Waar heb je het over?quote:
Wie zegt dat ik een jongen ben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een eigen kutfilm?
Sinds wanneer ben jij omgebouwd?
Oh, just shut up!quote:
Tsk, het is een 18GB dual view, choose your angle, blue ray 3d, dat mail je niet even doorquote:
https://www.wetransfer.com/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, het is een 18GB dual view, choose your angle, blue ray 3d, dat mail je niet even door.
Oh ja, waarbij je net niets zietquote:
Niet dat ik er wat aan heb, want werkquote:
Holy guacamolequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:40 schreef Belsezar het volgende:
WGR / Ex vandoor met geld Dringend
Ok ok, ik zal niet meer klagen over geen zon vandaag
Hier alvast de soundtrack:quote:
Ja daar gaat 30000 euro de deur uit.quote:
Ik wil ook graag een eigen zaak beginnen, ik zal TS even een pm sturenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar gaat 30000 euro de deur uit.
Kunde ge nie multitasken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy, I was talking about marriage with a collegue
Ik wil ook best trouwen met een collega somsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy, I was talking about marriage with a collegue
BE-LA-CHE-LIJKquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik was ook aan het werk
Vraag dan wel het dubbele, zit nog genoeg vlees aan dat botquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een eigen zaak beginnen, ik zal TS even een pm sturen
Uiteraard, tis geen hotdogtentje wat ik ga beginnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vraag dan wel het dubbele, zit nog genoeg vlees aan dat bot
Waar moet ik dan over zeuren?quote:
Dubbel baggerquote:
Same here, gast zou er moeten zijn voor omgang met andere afdelingen, er is niemand zo gehaat als hij onder de andere medewerkers. Ik heb geen problemen met hem verder maar zijn manier van omgaan met andere mensen is apart zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:06 schreef Q. het volgende:
Toch fijn om te weten dat ik niet bepaald de enige op de afdeling ben die zich dood ergert aan dat gefocus op de negatieve dingen van mn afdelingsmanager.
Jij bent gewoon veels te kleinquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Ik heb een Bavaria jurkje. Hangt als een zak om me heen, ding is veel te groot.
Daar ben je weer!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Oh uhm, heb je toevallig ook die dame van de tv-reclame van dat jurkje gevonden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Ben terug ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh uhm, heb je toevallig ook die dame van de tv-reclame van dat jurkje gevonden?![]()
Deze?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh uhm, heb je toevallig ook die dame van de tv-reclame van dat jurkje gevonden?![]()
Die jaquote:
kijk mij slank zijn postquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Sinceria het volgende:
![]()
Eerder een 'kijk mij geen tietten hebben'' post hoor. Als ik die wel had gehad zat het hele jurkje een stuk beter.quote:
Ik mest haar wel vet met een flinke BBQquote:
Kipfiletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eerder een 'kijk mij geen tietten hebben'' post hoor. Als ik die wel had gehad zat het hele jurkje een stuk beter.
Ik doe liever een push op bh aan dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik mest haar wel vet met een flinke BBQ
[..]
Kipfiletjes.
Kunnen daarna ook op de BBQ
Dus ik krijg van jou alleen je borsten en geef mijn hele lichaam weg aan jou. Van wie krijg ik de rest dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef Cue_ het volgende:
Ruilen sin? Ik jouw lichaam, jij mijn borsten?
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dus ik krijg van jou alleen je borsten en geef mijn hele lichaam weg aan jou. Van wie krijg ik de rest dan?
Dan sla ik je aanbod af, sorry.quote:
Graagquote:
BBQquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik doe liever een push op bh aan dan.
Barbeknoeien!![]()
![]()
![]()
![]()
Why??quote:
Is toch best leuk?quote:
Nee man, fuck die oranje shizzle!quote:
Ok ok, dat ben ik met je eens. Oranje kleding is spuuglelijk. Maar je hebt toch ook die bloemen binnenkant?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, fuck die oranje shizzle!
Ms is het meer het feit dat ik niet in een overgepromoot marketing ding wil lopenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok, dat ben ik met je eens. Oranje kleding is spuuglelijk. Maar je hebt toch ook die bloemen binnenkant?
Of wacht, jij was de halve oostblokker he? Toch niet Kroatie?
Ah ok, dan loop ik geen gevaar bij jou in de buurt als Braziliaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is het meer het feit dat ik niet in een overgepromoot marketing ding wil lopen
En nee, Slovenië
Sowieso niet hoor, ik heb niks met voetbal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, dan loop ik geen gevaar bij jou in de buurt als Braziliaan
Tja marketing, zo is alles oranje nu wel marketing natuurlijk. Iedereen wil een graantje meepikken.
Dat kan ook. Je kan dus niet wachten tot het afgelopen is over een week of 4?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor, ik heb niks met voetbal.
mwah, vind het niet erg ofzo, vind het wel leuk als we ver komenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kan ook. Je kan dus niet wachten tot het afgelopen is over een week of 4?
Vind ik ook, en ik heb 2 kansen. Als 1 team eruit ligt ben ik voor de anderequote:Op woensdag 18 juni 2014 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mwah, vind het niet erg ofzo, vind het wel leuk als we ver komen
Ja zelfs de gekken blijven thuis als NL voetbalt. Ik was te laat voor de wedstrijd vrijdag en zat in de auto. Heerlijk als er niemand op de weg isquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:28 schreef missbehavin het volgende:
En het is zo fijn rustig oveal tijdens het voetbal
Uhuh. Sowieso, mensenquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zelfs de gekken blijven thuis als NL voetbalt. Ik was te laat voor de wedstrijd vrijdag en zat in de auto. Heerlijk als er niemand op de weg is
Toch niet alle mensen? Sommige zijn best okquote:
Nou, sommige.. de meeste nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch niet alle mensen? Sommige zijn best ok
Daarom moet je de meeste ook mijden als de pest. Doe ik al jarenquote:
Ik heb nog geen zin om in te bellen. Eerst rustig ontbijten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:22 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, kan niet connecten met wifi op het werk. Extra vroeg vrij voor de voetbal
Inbellen. Echt met zo een kiestoon en bellen dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zin om in te bellen. Eerst rustig ontbijten.
Was dat gisteren ook niet zo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lig nog in bed. Vandaag doe ik alles rustig aan
nee. Gisteren had ik het juist kei drukquote:
Nee, zo klopt het niet, want je verbouwt mijn post, en voor mij slaat de fiets nergens op, tenzij ik rond de lunch weg ga.quote:
Even de telefoonkabel van mijn 14k4 modem uitrollen naar de meterkast.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inbellen. Echt met zo een kiestoon en bellen dan?
Hoe hipsterquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Even de telefoonkabel van mijn 14k4 modem uitrollen naar de meterkast.
EEN vriend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Bijna op mn werk.
Vamavond mooi thuis voetbal kijken, vriend erbij, wijntje erbij, nl goals er bij
Past, present and future slutquote:
Oh nee, zo werkt dat nietquote:
I will use my weapons of mass deletion to get medieval on your ass, boyquote:
Lees net mijn één-a-laatste note, beetje machtmisbruik zijn jullie idd niet vies vanquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I will use my weapons of mass deletion to get medieval on your ass, boy.
FOK! is geen democatiequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lees net mijn één-a-laatste note, beetje machtmisbruik zijn jullie idd niet vies van
I know. Ik ga er verder ook niet op in, verder danquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is geen democatie.
Daarom werkt het hier al jaren zo goed.
Mooi zoquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Ik ga er verder ook niet op in, verder dan![]()
![]()
![]()
Het WK is begonnen, ik hou van voetalquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo.
Waar ga je vanavond voetbal haten?
Wijf ben je ook somsquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het WK is begonnen, ik hou van voetal
Ws. bij Jack's, daar hebben ze gratis broodjes kroket tijdens de rust.
Bij jou weet je het maar nooitquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Nee een typo, alsof je dat niet zou weten
Gelul, het was jouw vage grapje over mijn typoquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je foute kerstman imitatie killed the topic!
Wijf!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Gelul, het was jouw vage grapje over mijn typo
Daarover gesproken, voor de menschen die houden van scharende meisjes: Orange is the new Blackquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer wil een man geen vechtende vrouwen hebben?
Veel tieten in seizoen 2 moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Daarover gesproken, voor de menschen die houden van scharende meisjes: Orange is the new Black
Ben ik te vroeg afgehaakt?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel tieten in seizoen 2 moet ik zeggen.
Was in seizoen 1 al niet slecht, maar ben nu bij aflevering 7 of zo, en er wordt flink geschaardquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel tieten in seizoen 2 moet ik zeggen.
Wel grappig, op een gegeven moment zie je zowat de tieten van iedereen, behavle van Piper. Dacht ik dus aan.. volgende aflevering.. zij ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Was in seizoen 1 al niet slecht, maar ben nu bij aflevering 7 of zo, en er wordt flink geschaardMet tieten!
Volgens mij helemaal in het begin van aflevering 1 ook al (samen met Alex)quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel grappig, op een gegeven moment zie je zowat de tieten van iedereen, behavle van Piper. Dacht ik dus aan.. volgende aflevering.. zij ook
Zou goed kunnen, maar dat was/ben ik vergeten dan. In seizoen twee kwam namelijk ook genoeg momenten voor waarop het kon, maar dan zag je ze gewoon nét niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij helemaal in het begin van aflevering 1 ook al (samen met Alex)
Ja, want hoe jullie er naar kijken, heeft enorme invloed op hoe 11 man voetbalt tegen 11 andere mannen in een stadion aan de andere kant van de wereld...quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:59 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb de eerste wedstrijd niet gekeken, maar na het oorverdovend gejuich hier toch maar de tv aangezet toen het 1-3 was. Nu hebben we het natuurlijk gejinxed dus eigenlijk moeten we elke wedstrijd die Oranje speelt hetzelfde doen.![]()
[/OCD modus]
Jammer hequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar dat was/ben ik vergeten dan. In seizoen twee kwam namelijk ook genoeg momenten voor waarop het kon, maar dan zag je ze gewoon nét niet.
Natuurlijk!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, want hoe jullie er naar kijken, heeft enorme invloed op hoe 11 man voetbalt tegen 11 andere mannen in een stadion aan de andere kant van de wereld...
hoofdrolspeelster, alex is donnaquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie is Piper ook al weer?
Donna![]()
De tieten van Donna.
Piper is de hoofdrolspeelsterquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie is Piper ook al weer?
Donna![]()
De tieten van Donna.
Cue_ snapt het.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk!!![]()
Maar enkel als ze winnen. Als ze verliezen dan hebben we er niets mee te maken
Niet dat ik die WIL zien, maar goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. nee dat klopt. Niet van iedereen dan
Ze zijn vast niet zo interessant. Net als van die zwarte die we op een gegeven moment zagen. Van die Andere "moeder" zeg maar. Waren ok niet al te boeiend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet dat ik die WIL zien, maar goed.
Alex is beter dan Piperquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alex is een vieze vuile gore tyfushoer!
Ik weet het zo niet of ik dat al heb gezien, ben nu halverwege seizoen 2 (geef me nog 2 dagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet zo interessant. Net als van die zwarte die we op een gegeven moment zagen. Van die Andere "moeder" zeg maar. Waren ok niet al te boeiend.
Slome!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet het zo niet of ik dat al heb gezien, ben nu halverwege seizoen 2 (geef me nog 2 dagen![]()
)
Gewoon het geluid uitzetten.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaja.. we weten wel dat jij "verder" bent ondertussen. En dat je geen tijd hebt om zoiets binnen een week af te kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben pas vorige week woensdag begonnen!
Er is ook een WK gaande he, en er moet gestapt worden natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaja.. we weten wel dat jij "verder" bent ondertussen. En dat je geen tijd hebt om zoiets binnen een week af te kijken
Kijk je doordeweeks savonds/snachtsquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Er is ook een WK gaande he, en er moet gestapt worden natuurlijk
Ik heb überhaupt geen idee welke serie ze het over hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Heb het helemaal nog niet gezien, hoor er veel over.
Orange is the new black, iets met lesbische gevangenen oidquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen idee welke serie ze het over hebben.
En toch vind ik dr best lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, trouwerij regelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk je doordeweeks savonds/snachts
Maar neee, dan moet meneer seks hebben
Oh dat, heb er wel een reclame over gezien maar ik heb geen Netflix.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Orange is the new black, iets met lesbische gevangenen oid.
Je hebt toch internet!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh dat, heb er wel een reclame over gezien maar ik heb geen Netflix.
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is dubieus hier af en toe de laatste tijd. UPCquote:
Ik ook niet. Maar gedownloadquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het enige wat gezegd is, is welke tieten je wel of niet ziet. Dat heeft niet echt wat met het verhaal te makenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef Sinceria het volgende:
Downloaden doe ik misschien nog wel, ik vond de voorstukjes wel leuk iig. Maar hou dan op met alle spoilers!
Ik vind dat toch wel cruciaal eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het enige wat gezegd is, is welke tieten je wel of niet ziet. Dat heeft niet echt wat met het verhaal te maken
ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel cruciaal eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |