Kun je ook positieve notes krijgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat in mijn notes alleen maar staat dat ik zo lief, mooi en tof ben dus dat hoef ik niet te zien
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.quote:
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.quote:
Ja verdorie, nu tart die ene note me!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.
Er staat ook notes bij mensen van andere mods waarvan ik denk, wtf, dat is toch geen note waardig suffe doos.
Dit is er 1 in de aangegeven categoriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu tart die ene note me!
Now I'm confusedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is er 1 in de aangegeven categorie.
staat dat ook in de note?quote:
quote:
Wát? Krijg ik er ook nog een rekening van?quote:
Oeh, spannond!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.
Incorrectquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch geen note waardig suffe doos!
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betaal je geld en dan krijg je iets positiefs te lezen.. wat een deceptie dan
Nu ben ik nieuwsgierig, maar niet viereneenhalve euro nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingen.
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.quote:
Tot het moment komt dat we verliezenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.quote:
Daarom betalen ze de scheidsrechters ervoor om te zorgen dat er iedere keer een ander land wint.quote:
En bier, vergeet bier niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.quote:
Grote broer naait ons een oor aan!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!quote:
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Unlimited cash! You mad bra?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...
* Barbusse rent naar drankwinkelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Flexwerkplekkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
De flexplekken waren we vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |