Kun je ook positieve notes krijgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat in mijn notes alleen maar staat dat ik zo lief, mooi en tof ben dus dat hoef ik niet te zien
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.quote:
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.quote:
Ja verdorie, nu tart die ene note me!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.
Er staat ook notes bij mensen van andere mods waarvan ik denk, wtf, dat is toch geen note waardig suffe doos.
Dit is er 1 in de aangegeven categoriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, nu tart die ene note me!
Now I'm confusedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is er 1 in de aangegeven categorie.
staat dat ook in de note?quote:
quote:
Wát? Krijg ik er ook nog een rekening van?quote:
Oeh, spannond!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een soort notitieblok met aantekeningen, niet per se negatief.
Incorrectquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch geen note waardig suffe doos!
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betaal je geld en dan krijg je iets positiefs te lezen.. wat een deceptie dan
Nu ben ik nieuwsgierig, maar niet viereneenhalve euro nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in het echte leven, vol decepties en teleurstellingen.
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.quote:
Tot het moment komt dat we verliezenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.quote:
Daarom betalen ze de scheidsrechters ervoor om te zorgen dat er iedere keer een ander land wint.quote:
En bier, vergeet bier niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom hebben ze dingen als het WK bedacht, dat wij als simpel voetvolk nog een klein momentje van euforie kunnen meemaken in ons verder uitzichtsloze en pikkedonker bestaan.
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar dan hebben we nog het collectief rouwen dat ons als plebs onder de duim houdt natuurlijk.
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.quote:
Grote broer naait ons een oor aan!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd deel van het hele mechanisme, genotsmiddelen, maar ze wel voornamelijk verbieden zodat het allemaal nog aantrekkelijker lijkt.
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!quote:
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Unlimited cash! You mad bra?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betaal je geld, zie je grote onzin, wil je dat uitleggen, komt daar weer een note op, betaal je weer (omdat je nieuwsgierig bent), staat er een kutnote, open je een topic in KLB, heb je er plots 150 notes bij...
* Barbusse rent naar drankwinkelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaven zijn we, kleine onbeduidende radartjes in het geheel!
Lekker vrolijk sfeertje zo.
Flexwerkplekkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, wel eens leuks om op iets anders te zeiken dan op flexwerkplekken toch?
De flexplekken waren we vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, de hele usual suspects qua onderwerpen moeten we toch nog even kunnen vermijden.
Jovinkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
IKEA
Gisteren voor het eerst naar buiten gelopen met minder dan we van plan waren te halen
Wat is er in hemelsnaam slecht aan Jovink, anders dan dat je het niet kan verstaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jovink.
Maar Bieber is slecht hoor.
Blijkbaar wist ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
De flexplekken waarvan je wist dat ze zouden komen
Niets hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam slecht aan Jovink, anders dan dat je het niet kan verstaan?
Simpele boerenrock-discriminatie dan hooguitquote:
Alles is verbonden hier natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:46 schreef Cue_ het volgende:
Boeren![]()
Heerlijk hoe alles toch weer met elkaar connectie krijgt
Tis net boo/boe's fuck lijstjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is verbonden hier natuurlijk.
Rock is altijd goed, en die jongens kunnen hun instrumenten prima bespelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Simpele boerenrock-discriminatie dan hooguit.
Uiteindelijk draait alles natuurlijk maar om 1 dingquote:
ik betaal 1,6cent per note ongeveerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben vrij zeker dat het mijn leven niet dusdanig kan verrijken dat het 4 euro waard is om ze in te kijken.
1 woord: Nickelback.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rock is altijd goed, en die jongens kunnen hun instrumenten prima bespelen.
Belastingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait alles natuurlijk maar om 1 ding.
Oh noes, nu kom ik er niet meer inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Btw, you're uninvited to the Black Cross
Volgens mij geldt dat voor zeker driekwart van mijn notesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 note, ook niet echt de moeite waard verder.
Er staat ook notes bij mensen van andere mods waarvan ik denk, wtf, dat is toch geen note waardig suffe doos.
Grrrrrtjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat voor zeker driekwart van mijn notes
Geniet ervanquote:
Rhubyquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grrrrrtje
Jij hebt de wedstrijd zeker wel op een toffe manier gekeken vrijdag!
En dan eind augustus nog een weekendje Mañana Mañana. Ook georganiseerd door de jongens van Jovink, maar dan extreem relaxed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervanAls ik in NL zou zijn was ik ook gegaan.
Mijn Spaanse collega had zich ziek gemeld zaterdagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat is weer een voordeel van Amsterdam vind ik, van elke ploeg zitten er zat supporters in kroegen op het moment. Afdruipende Spanjolen is altijd leuk.
Ach, elke Irish Pub van Nederland heeft dat ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat is weer een voordeel van Amsterdam vind ik, van elke ploeg zitten er zat supporters in kroegen op het moment. Afdruipende Spanjolen is altijd leuk.
Dat ken ik niet, wat is dat precies?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan eind augustus nog een weekendje Mañana Mañana. Ook georganiseerd door de jongens van Jovink, maar dan extreem relaxed.
Die heb ik niet gezien vrijdagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen flesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, wat is dat precies?
Oeh, dat klinkt wel heul lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen fles
Lowlands oude stijlquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga dit weekend naar best kept secret
Festival aan een meer, met een speciale foodline up (veel vega en biologisch), redelijk wat onbekendere bandjes, erg relaxed
En misschien ook naar itchy feet (daar kan iedereen deelnemen aan het festival)
Ja volgens mij wel een beetjequote:
Gewoon bandjes en weinig DJ's. Zoals een festival hoortquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel een beetje
Ik weet niet hoe lowlands oude stijl was want ik ging pas voor het eerst in 2006
Ik heb er echt mega zin in. Vooral omdat ik dan echt zo goed als klaar ben met studeren. Misschien zelfs al wel klaar. Echt even opnieuw opladen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een landgoed bij Hummelo. Weekendje met camping, maar nauwelijks hekken (ook niet tussen camping en festival). Overdag veel singer-songwriters op 3~4 podia. Het eten is allemaal biologisch (ook de forellen die je zelf kan vangen) en er is geen frituur aanwezig. 's Avonds wat snellere muziek, maar dan nog veel folk, americana, klezmer en dat soort zaken. Inclusief bottle-service, rondlopen op een festival met een grote glazen fles
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een zeer sterk vermoeden (I've done my research) dat ik dit weekend mijn vrijgezellenfeest heb. En ze gaan mij flink te grazen nemen ben ik bang
Nou idd. Ik weiger al die onzin. Zuipen en vrouwelijke strippers, that's it!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt niet
En ik vind DJ's juist ook wel leuk. Lekker dansen
Mag ik met je mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hamburger van Gelders weiderund, waar het bloed nog uitloopt
Ach een paar gekkigheidjes horen erbij. De rest is gewoon stoer en zoeperijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch niet grappig? Ik snap dat echt niet
Daar heb je er maar 1 per podium voor nodig. En geen grote namen.quote:En ik vind DJ's juist ook wel leuk. Lekker dansen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog weekendtickets, maar je mag niet met mij mee, mannenweekend
Mijn vrouw gaat juist niet meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssssk, kan wel merken dat je gaat trouwen zeg.
En dan nóg word ik de tent uit geschopt! Des te erger!quote:
Ga maar met mij mee danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssssk, kan wel merken dat je gaat trouwen zeg.
We gaan met mannen, als je mee wil, laat je je maar ombouwen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nóg word ik de tent uit geschopt! Des te erger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |