SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Goede keus hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiIk ga na mijn sigaretje mijn bed maar wel in
Het is zo lastig als je het zelf maaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang het niet te lastig is wil ik best eens kijken, maar doe ik morgen wel even. Kijk tegenwoordig toch wel in CRE rond
Heldinquote:
Oh nou en anders wanneer die er wel isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
Het is zo lastig als je het zelf maaktMoet het topic er wel morgen zijn
Ben 't 'concept' nu nog aan het afronden en dan komt het topic er hopelijk morgen wel
Snap het wel, van Kaitlin boeit het me geen fuck. Anderen kinderen welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
Totdat je zelf kinderen hebt en je er zelfs al niet meer van opkijkt als ze over je heen kotsen en/of pissen
Probleem is bij mij dat ik er fucking lang over doe om daadwerkelijk iets 'goeds' te maken. Soms duurt het maanden om die concentratie op te bouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goede keus hoor
[..]
Het is zo lastig als je het zelf maaktMoet het topic er wel morgen zijn
Ben 't 'concept' nu nog aan het afronden en dan komt het topic er hopelijk morgen wel
[..]
HeldinJe kan goed tekenen idd
Herkenbaar, hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Probleem is bij mij dat ik er fucking lang over doe om daadwerkelijk iets 'goeds' te maken. Soms duurt het maanden om die concentratie op te bouwen![]()
. Ik kan nooit zo uit het niets iets tekenen.
Goedemorgen Moiraquote:
wat is vrijdag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:05 schreef Maringo het volgende:
Wie gaat er vrijdag eigenlijk met Snow en Flips mee?
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:05 schreef Maringo het volgende:
Wie gaat er vrijdag eigenlijk met Snow en Flips mee?
Doet eens een linkie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:12 schreef Moira. het volgende:
Er gaat zo'n tof opdrachten topic komen in CRE
Beter gaan jullie allemaal iets kunstigs maken en meedoen straks
Waar is het lotingaanmeldtopiek?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.
Anders gaan Snow en ik wel alleen
ohw de huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.
Anders gaan Snow en ik wel alleen
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Typisch verantwoordelijk voor de aanmeldingen was.
snowy was vroeg getrouwdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Typisch verantwoordelijk voor de aanmeldingen was.
[..]
Uiteraard. 3 jaar
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.
Dat vinden Snow en ik geen probleemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.
Match made in heaven, alles.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snowy was vroeg getrouwd
maar wel met flips![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vinden Snow en ik geen probleem
[..]
Match made in heaven, alles.
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vinden Snow en ik geen probleem
[..]
Match made in heaven, alles.
Lijkt me niet, aangezien Emmen City niet voldoet aan de voorwaarden voldoet die gesteld worden door KFCquote:
Voorspellende krachten dat jij precies op dit moment zou reageren dit datquote:
Niet? Oh dan was dat telkens bullshitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien Emmen City niet voldoet aan de voorwaarden voldoet die gesteld worden door KFC
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voorspellende krachten dat jij precies op dit moment zou reageren dit dat
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Oh dan was dat telkens bullshitEr komt wel een enorme wereldrestaurant bij de Media Markt, klinkt ook goed
jij bent ama nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent ama nietNee dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik heb noodlesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is gaat mijn vriend straks ontbijt halen
Oeh lekker, noodles heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb noodles
Zelf gehaald omdat madame natuurlijk weer met haar reet in de schoolbanken zit!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh lekker, noodles heb ik ook nog welAlleen geen zin in hihi
Je bent zelf schattig.quote:
quote:
Je bevestigt het zelf ook. Gewoon goed inschattingsvermogen.quote:
Okequote:
nopequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij is snow stiekem ook best schattig
Nee bah.quote:
Als ze dronken is ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij is snow stiekem ook best schattig
uiterlijke schijn bedoel ik danquote:
snow mag nog helemaal geen alcoholquote:
Leg jij dat ook even uit van meisjes van 14 in een bar hieroquote:
Maar hier (naja meer daar in die dorpjes waar jij woont) hebben ze gewoon zuipschurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg jij dat ook even uit van meisjes van 14 in een bar hiero
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
joee
[..]Jij had tot je 16e nog nooit wat gedronken?
Kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar hier (naja meer daar in die dorpjes waar jij woont) hebben ze gewoon zuipschuren
quote:
Was het voetbal nog leuk gisteravond, na Portugal?quote:
Iedereen die vrijwillig geheime zender luistert en het mooi vindt (zonder drank op) moeten ze tegen de muur zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef Amarantha het volgende:
Of gewoon met zn allen ergens zuipen in een hok waar geheime muziek wordt gedraaid
True. Moet zeggen ben wel eens in zo'n hok geweest, was best wel gezellig. Ging me totaal niet om de muziek maar de rest erom heen was prima. Maar goed ik vermaakte me op mijn 15de sowieso prima met allemaal mensen uit Erica enzquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Iedereen die vrijwillig geheime zender luistert en het mooi vindt (zonder drank op) moeten ze tegen de muur zetten
Niets meer gezien, ik was bij een vriend GoT kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Was het voetbal nog leuk gisteravond, na Portugal?
Meh, heb het niet echt zo met de cultuur uit de buitendorpenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True. Moet zeggen ben wel eens in zo'n hok geweest, was best wel gezellig. Ging me totaal niet om de muziek maar de rest erom heen was prima. Maar goed ik vermaakte me op mijn 15de sowieso prima met allemaal mensen uit Erica enz
mooi wark heb ik ook ooit gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True. Moet zeggen ben wel eens in zo'n hok geweest, was best wel gezellig. Ging me totaal niet om de muziek maar de rest erom heen was prima. Maar goed ik vermaakte me op mijn 15de sowieso prima met allemaal mensen uit Erica enzNederlandse muziek heb ik nooit echt leuk gevonden. Wel naar concert van Mooi Wark enz geweest, dat was dan wel weer geinig haha
Kwam door mijn beste vriendin dat we daar heen gingen, die ging met hun om. Zodoende ging ik ook elke keer mee op een gegeven momentquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh, heb het niet echt zo met de cultuur uit de buitendorpen
Mooi wark is wel machtig mooi
Laatste ep toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niets meer gezien, ik was bij een vriend GoT kijken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kwam door mijn beste vriendin dat we daar heen gingen, die ging met hun om. Zodoende ging ik ook elke keer mee op een gegeven momentAltijd de snelweg overlopen tussen Parc Sandur en Erica haha
Yesss.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste ep toch?
Vond het tegenvallen.Te weinig Stannis.
Ik heb de avond tegen Fera Pokémon zitten spelen.
Ik zeg verder niksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yesss.
Pas op met spoileren.Ik had graag de enige stark die ze niet lieten zien, wel willen zien.
![]()
Pokémon kan nog wel.En wat moet je anders doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad. 42 weken dit dat alles. Ik las wel dat er minimaal 3 seizoenen nog komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks
Nu weer een jaar wachten
Mja, niet veel. Van Fera kon ik nog wel winnen. Tegen random andere mensen word ik hard ingemaakt
Speel je daarom maar tegen Fera?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]Je vind Sansa leuker dan haar rebelse zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inderdaad. 42 weken dit dat alles. Ik las wel dat er minimaal 3 seizoenen nog komen.
Speel je daarom maar tegen Fera?
Your beauty never ever scared me.
Kladblok.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
Fredje Teevens, ik moet een .dat bestand openen, iemand die weet hoe dit moet?Ik word van google niet veel wijzer.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]3 seizoenen, jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inderdaad. 42 weken dit dat alles. Ik las wel dat er minimaal 3 seizoenen nog komen.
Speel je daarom maar tegen Fera?
Nee, maar tegen Fera is wel leuker omdat het dan nog een soort van spannend is.
Anders kan ik net zo goed wat anders gaan doen. Curven ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik weet al veel door de boeken, maar er zijn mensen die het vast niet fijn vinden om überhaupt te lezen dat een bepaald character nog leeft. In het GoT topique mag het sowieso.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Of mag ik ook niet praten over welke characters er leuker zijn? (zonder te vertellen wat ze gaan doen etc.)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet al veel door de boeken, maar er zijn mensen die het vast niet fijn vinden om überhaupt te lezen dat een bepaald character nog leeft. In het GoT topique mag het sowieso.
Zo moet ik zelf nog 3 eps kijken.
hoeveel eps zijn er?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet al veel door de boeken, maar er zijn mensen die het vast niet fijn vinden om überhaupt te lezen dat een bepaald character nog leeft. In het GoT topique mag het sowieso.
Zo moet ik zelf nog 3 eps kijken.
Arya heb ik altijd het tofst gevonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je vind Sansa leuker dan haar rebelse zusje?
ãìfµ¸quote:
Zal nog wel tijdje duren ook. Series gaan sneller dan dat boek uitbrengen volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 seizoenen, jezus.
Nee, maar tegen Fera is wel leuker omdat het dan nog een soort van spannend is.
Anders kan ik net zo goed wat anders gaan doen. Curven ofzo.
Alsof er spoilers staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Amoeba het volgende:
Kunnen jullie nu optyfen met dat GoT? Ik kan met die aidsspoilers me hier amper vertonen
Er staat werkelijk waar geen enkele spoiler. Huil niet zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er is een speciaal GoT topic hiervoor. Ik wil het gewoon niet lezen.
Je kunt je ook een beetje aanstellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Amoeba het volgende:
Kunnen jullie nu optyfen met dat GoT? Ik kan met die aidsspoilers me hier amper vertonen
In GoT gaan wekelijks hoofdpersonages dood, door namen te noemen over de laatste eps weet je dus dat die niet dood gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat werkelijk waar geen enkele spoiler. Huil niet zo.
Gisteren zei ik dat en gelijk begon LR te spoilen. Begrijp mijn wantrouwen, zodra ik GoT posts zie lees ik ze al niet meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat werkelijk waar geen enkele spoiler. Huil niet zo.
En dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
In GoT gaan wekelijks hoofdpersonages dood, door namen te noemen over de laatste eps weet je dus dat die niet dood gaan.
Hoezo geen spoilers? Gebruik gewoon spoilertags.
Het is mogelijk een excel bestand. Je moet eerst zorgen dat je extensies kan zien en bewerken. Dat kan bij folder opties en dan staat iets als verbergen van bekende bestand types. Dat vinkje uitzetten. Verander dan .dat naar .xlsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
Fredje Teevens, ik moet een .dat bestand openen, iemand die weet hoe dit moet?Ik word van google niet veel wijzer.
Wat een grappig wachtwoord heb jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ãìfµ¸
b™i–¸ó=ó˜®Ð<{ÇÞ"hn<j>nNf.UBÐ"´NÁÇ—™-ÂCá¾08ßí
.
Als het een Excel bestand is, kan je hem ook gewoon openen met excel, of importeren in Excel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mogelijk een excel bestand. Je moet eerst zorgen dat je extensies kan zien en bewerken. Dat kan bij folder opties en dan staat iets als verbergen van bekende bestand types. Dat vinkje uitzetten. Verander dan .dat naar .xls
En probeer het dan.
Het is een pdf bestand.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is mogelijk een excel bestand. Je moet eerst zorgen dat je extensies kan zien en bewerken. Dat kan bij folder opties en dan staat iets als verbergen van bekende bestand types. Dat vinkje uitzetten. Verander dan .dat naar .xls
En probeer het dan.
Dat kreeg ik in kladblokquote:
Ja verander naar de PDF extensiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een pdf bestand.Moet ik dan .dat naar .pdf veranderen?
Sorry hoor, ik ben echt onwetend hierin.
[..]
Dat kreeg ik in kladblok
You have got to be shitting me.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
In GoT gaan wekelijks hoofdpersonages dood, door namen te noemen over de laatste eps weet je dus dat die niet dood gaan.
Hoezo geen spoilers? Gebruik gewoon spoilertags.
Ik spoil expres niks, ik geen enkel topic. Wees niet bang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat en gelijk begon LR te spoilen. Begrijp mijn wantrouwen, zodra ik GoT posts zie lees ik ze al niet meer.
Man ik wil in de vakantie beginnen met die serie. Ga lekker in het GoT topic hangen als je over GoT wil praten of DM of spoilers.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You have got to be shitting me.
Ik heb 1 naam genoemd. En iedereen die een paar afleveringen heeft gezien, snapt dat die niet dood is. Of moeten we rekening houden met mensen die een jaar achterlopen?
Of mag ik soms ook niet vertellen dat Bilbo het avontuur van The Hobbit overleefd?
[..]
Ik spoil expres niks, ik geen enkel topic. Wees niet bang.
Vind het zelf ook vervelend als het voor mij gespoild wordt. Maar ga alsjeblieft niet overdrijven.
Waarom zou je er nu nog aan gaan beginnen? Je weet alles al!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man ik wil in de vakantie beginnen met die serie. Ga lekker in het GoT topic hangen als je over GoT wil praten of DM of spoilers.
Ik kan de optie van extensie niet vinden. Ik vraag wel aan diegene of ze het anders wil toesturen. Bedankt voor je hulp!quote:
Expres ook eigenlijk niet. Suits heb ik ook pas ontdekt, terwijl dat al een paar jaar uit is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering zeg, wat zijn mensen zielig.
Ownee, een naam, nu is mijn hele kijkervaring verpest van iets waar ik expres mee achter loop
Facebook, 9gag enz moet je ook vermijden als je GoT nog moet kijken en geen spoilers wilt. Hoewel ik op één klein dingetje na alles gezien heb zonder iets te weten (wel hele tijd niet op 9gag enz gezeten onbewust)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering zeg, wat zijn mensen zielig.
Ownee, een naam, nu is mijn hele kijkervaring verpest van iets waar ik expres mee achter loop
Ik weet niks. Gelukkig houdt op Facebook iedereen z'n kop erover dicht, het GoT topic mijd ik als de pest en als het over GoT gaat op de universiteit ga ik meestal weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom zou je er nu nog aan gaan beginnen? Je weet alles al!
http://www.online-tech-ti(...)w-to-open-dat-files/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan de optie van extensie niet vinden. Ik vraag wel aan diegene of ze het anders wil toesturen. Bedankt voor je hulp!
[..]
Expres ook eigenlijk niet. Suits heb ik ook pas ontdekt, terwijl dat al een paar jaar uit is.
Suitsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan de optie van extensie niet vinden. Ik vraag wel aan diegene of ze het anders wil toesturen. Bedankt voor je hulp!
[..]
Expres ook eigenlijk niet. Suits heb ik ook pas ontdekt, terwijl dat al een paar jaar uit is.
Als je het toch vergeet, zeik dan niet zo hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weet niks. Gelukkig houdt op Facebook iedereen z'n kop erover dicht, het GoT topic mijd ik als de pest en als het over GoT gaat op de universiteit ga ik meestal weg.
Gelukkig doordat ik alle personages nog niet ken vergeet ik het meeste wel weer.
Klopt, maar dat heeft hier verder weinig mee te maken.quote:
Hoezo expres, ik kan bijvoorbeeld gewoon niet kijken omdat ik het hier niet kan downloaden. Spoilertags zijn een kleine moeite, in een topic een lopende serie bespreken is geen probleem maar tags gebruiken zou dsn toch bijzonder fijn zijn.quote:Ownee, een naam, nu is mijn hele kijkervaring verpest van iets waar ik expres mee achter loop
Windows 8 is toch wel heel anders. Nogmaals bedankt voor je moeitequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.online-tech-ti(...)w-to-open-dat-files/
Hier staat het nog op met een plaatje beschreven. Probeer het zo eens
Harveyquote:
Ik wist enkele dingen al voordat ik ging kijken, maar dat maakte me niks uit. Ik kwam er ook later pas in, en de meeste dingen zie je toch wel aankomen. Kwestie van patroonherkenning.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Facebook, 9gag enz moet je ook vermijden als je GoT nog moet kijken en geen spoilers wilt. Hoewel ik op één klein dingetje na alles gezien heb zonder iets te weten (wel hele tijd niet op 9gag enz gezeten onbewust)
Als ik ooit de behoefte voel om een gebeurtenis te noemen, zal ik daar aan denken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft hier verder weinig mee te maken.
[..]
Hoezo expres, ik kan bijvoorbeeld gewoon niet kijken omdat ik het hier niet kan downloaden. Spoilertags zijn een kleine moeite, in een topic een lopende serie bespreken is geen probleem maar tags gebruiken zou dsn toch bijzonder fijn zijn.
Alvast bedankt.
Wees gewoon geen aanstellerige kleuter. Als je dat al een spoiler vindt, heb je gewoon geen leven.quote:
Goedzo, grote jongen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist enkele dingen al voordat ik ging kijken, maar dat maakte me niks uit. Ik kwam er ook later pas in, en de meeste dingen zie je toch wel aankomen. Kwestie van patroonherkenning.
[..]
Als ik ooit de behoefte voel om een gebeurtenis te noemen, zal ik daar aan denken.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wist enkele dingen al voordat ik ging kijken, maar dat maakte me niks uit. Ik kwam er ook later pas in, en de meeste dingen zie je toch wel aankomen. Kwestie van patroonherkenning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is goed, ik weet iig dat een SC voor huilies niks voor mij is. Net zo erg als SEX zegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Joe, nu weten we elkaars standpunten wel. Kunnen we weer dimmen?
peacekeeper flipsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Joe, nu weten we elkaars standpunten wel. Kunnen we weer dimmen?
Is goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees gewoon geen aanstellerige kleuter. Als je dat al een spoiler vindt, heb je gewoon geen leven.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, ik weet iig dat een SC voor huilies niks voor mij is. Net zo erg als SEX zeg
Moederrol, dit dat alles.quote:
Donnaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Windows 8 is toch wel heel anders. Nogmaals bedankt voor je moeite
[..]
HarveyMike
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
[..]
Moederrol, dit dat alles.
Wat heb je gevonden/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
[..]
Moederrol, dit dat alles.
Zie je wel vaker bij reclames voor series, vind ik vrij slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Donna
Rachel
Ik weet door FB een spoiler van seizoen 3.. Suits kwam bij de aanbevolen pagina's die je op je tijdlijn ertussen krijgt, precies een foto met een big ass spoiler.
Srs?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Donna
Rachel
Ik weet door FB een spoiler van seizoen 3.. Suits kwam bij de aanbevolen pagina's die je op je tijdlijn ertussen krijgt, precies een foto met een big ass spoiler.
Iemand moet het doenquote:
De Het nut van mijn leven, moeder worden.quote:
rammelende eierstokken en allesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Srs?Social media is wat dat betreft zo naar. Ik snap dat ze mensen willen aanmoedigen, en traffic willen krijgen, maar dan nog.
Ik heb het ooit met The Mentalist gehad
[..]
Iemand moet het doen
[..]
De Het nut van mijn leven, moeder worden.
is ook lastig als je getrouwd bent met snow, moet je weer naar eens spermabank o.i.d.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zojuist iemand op Facebook gespot die 'oude' schrijft met een -a aan het begin.
Unglaublichquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zojuist iemand op Facebook gespot die 'oude' schrijft met een -a aan het begin.
Dan heb ik liever gewone seks. Snow zal dit vast goedkeuren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook lastig als je getrouwd bent met snow, moet je weer naar eens spermabank o.i.d.
niks mis meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Unglaublich
[..]
Dan heb ik liever gewone seks. Snow zal dit vast goedkeuren.
huh, is ess hier?quote:
Beetje incestueuze gevoelens krijg ik hierbij. =$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
345332234482718172734775 jaar terug waren we misschien wel familie.
Niks ergs aan.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Srs?Social media is wat dat betreft zo naar. Ik snap dat ze mensen willen aanmoedigen om te gaan kijken, en traffic willen krijgen, maar dan nog.
Ik heb het ooit met The Mentalist gehad
welke ben jij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een accountmanager op mn werk zegt altijd hey tijger en hi poes
Maar hij is homo dus dan mag het een beetje.
Dus alleen homos mogen zich als een nicht gedragen? Wel een beetje discriminerend hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hij wisselt het af. En soms gewoon Hey Jessquote:
Als een nicht gedragen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dus alleen homos mogen zich als een nicht gedragen? Wel een beetje discriminerend hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als een nicht gedragen?!
Nee, maar dan krijg ik er geen vieze mannetjes gevoelens bij bedoel ik.
Als ik jou ooit tegenkom ga ik ook "hey poes" roepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Thanks voor the heads upquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik jou ooit tegenkom ga ik ook "hey poes" roepen.
Man man man, omdat iemand vraagt om het hier niet over een lopende serie te hebben, die z'n eigen topic (of spoilers te gebruiken) heeft zijn wij huilies?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, ik weet iig dat een SC voor huilies niks voor mij is. Net zo erg als SEX zeg
Hey tijgerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was de enige die niet spoilerdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat en gelijk begon LR te spoilen. Begrijp mijn wantrouwen, zodra ik GoT posts zie lees ik ze al niet meer.
Wacht, wellicht vergis ik me.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was de enige die niet spoilerde
Dit houdt oorlog in dat besef je he? Bij deze wens ik je een versleten tandenborstel in
Zo.
Te laat. Eenmaal oorlog en ik accepteer enkel nog een vernederende vrede voor jouw persoon. Dus ga maar vast op de knieën zittenquote:
Vergeef mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Eenmaal oorlog en ik accepteer enkel nog een vernederende vrede voor jouw persoon. Dus ga maar vast op de knieën zitten
Toch mooi gebaar dat je die ban neemt als opoffering voor LR.quote:
niet? mijn oog werd direct naar dat lapje rosbief toe getrokkenquote:
Okay stiekem dacht ik dat dit wel mochtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet? mijn oog werd direct naar dat lapje rosbief toe getrokken
Maakt niet uit hoor. Inmiddels allang aangegeven. Persoonlijke oorlogen behoor je smerig te spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay stiekem dacht ik dat dit wel mocht
Bruh, je ziet niet eens wat. In de serie krijg je die regenboogjes niet te zien, wie weet wat erachter allemaal gebeurt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Mijn welgemeende excuses, het was Rodawa die deze ellende uit z'n toetsenbord knalde:
[..]
quote:
Ik zie nu dat het vandaag dönerdag is bij zo'n turk hier. Zo maar bestellen.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het vandaag dönerdag is bij zo'n turk hier. Zo maar bestellen.5 euro voor een grote kapsalon
Wow dat is wel nice. Ze hebben hier ook aanbiedingen bij afhalen, eens checken of ik dat kan vindenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het vandaag dönerdag is bij zo'n turk hier. Zo maar bestellen.5 euro voor een grote kapsalon
Houd je mond joh. Amoeba zat mij als enige te beschuldigen van laffe daden terwijl ik juist onschuldig was. Als je als moderator op die wijze over je heen laat lopen kan je je nog beter door een meisje in elkaar laten meppen.quote:
flips wil dit best wel doen denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond joh. Amoeba zat mij als enige te beschuldigen van laffe daden terwijl ik juist onschuldig was. Als je als moderator op die wijze over je heen laat lopen kan je je nog beter door een meisje in elkaar laten meppen.
Ik zou Flippiee zelfs wel lief en aardig durven noemen, maar ik leef dan ook wel graag op het randje.quote:
Goede begeleider datquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk praat ik de laatste jaar alleen nog maar met haar over leuke dingenVorige keer gingen we het uitgebreid over xtc hebben, dat ze dat ook nog wel eens wou enz
Ze heeft me beter geholpen dan GGZ ooit heeft gedaan in mijn hele levenquote:
Geen idee, het is nu wel weer weg maar het komt wel weer denk ikquote:
Goedemorgenquote:
Hij is er nog nietquote:
lekker geslapen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Hij is er nog nietBen er nog mee bezig en moet nog bannertje hebben enzo
Ja prima eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijkHad de wekker om 13:00 gezet maar werd pas om 16:00 wakker
Zo irritant..
Ja maar moet vanaf volgende week weer werken, dus moet m'n ritme deze week maar weer even recht proberen te trekkenquote:
Dat laatste kan ik je wel mee helpen, of ga je hem zelf maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Ik doe sowieso mee. Ik ben best creatief enkel het motorische gedeelte wil niet altijd meewerken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet zo goed (meer) inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik je wel mee helpen, of ga je hem zelf maken?
Boeiendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe sowieso mee. Ik ben best creatief enkel het motorische gedeelte wil niet altijd meewerken.
Godslasteraarquote:
Haten op Belgenquote:
Emmen is ook aidsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haten op Belgen
Belgisch bier
Belgisch nationaal elftal
Het volkslied is dan wel weer aids![]()
Eensquote:
Zijn die goed? Vast niet.quote:
Neuh.quote:
Hier verbaas ik mij inmiddels ook over. Ik zak steeds verder weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Cosmo. het volgende:
Voetbal.. Dat ik nog niet laatste sta met die pool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik sta bovenaanBest leuk ook toch, die spanning of je wel of niet ingehaald wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik sta bovenaanGeen zorgen. Vrij debiele uitslagen voor vandaag. We gaan gewoon samen ten onder om later weer te zullen stijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beetje wtf dan jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wtf
laatste keer was toen ik ging zwemmen en dat was in groep 7 ofzo
je hebt gewoon satan in je :squote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
amoeba hoertje van me :$ :$ :$
[..]
Ben allergisch voor jullie
Satan zijn? Ja hoor, beter dan God zijn. Alle leuke mensen gaan naar de hel want al het leuke mag niet. Dikke party daar beneden.quote:
Ik zet nooit liedjes van je aan, maar dit vind ik stiekem wel okee.quote:
Echt heerlijke muziek ditquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zet nooit liedjes van je aan, maar dit vind ik stiekem wel okee.
Gr Flips
Denk aan je bloeddruk vriendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
MET JE KUTOPMERKINGEN LAAT MIJ LEKKER IK BEN OOK MAAR EEN MENS DAVID GODVERDOMME
TR gemacht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
2011 all over again
[..]
Ik druk je bloed terug je hart in
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen. Vrij debiele uitslagen voor vandaag. We gaan gewoon samen ten onder om later weer te zullen stijgen.
Klopt, maar ik wil niet dat het gebeurdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best leuk ook toch, die spanning of je wel of niet ingehaald wordt.
Dat zou ik ook niet willen als ik bovenaan stondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]Fellaini
[..]
Klopt, maar ik wil niet dat het gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |