SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door SgtPorkbeans op 16-06-2014 10:56:30 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
thipoquote:
Poffertjesquote:
frikandel speciaal en een blikje red bullquote:
en dat was?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo restjes van gisteren eten als lunch
De restjes van de lunch van eergisterenquote:
flinke lunch moet dat zijn geweestquote:
Nicequote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo restjes van gisteren eten als lunch
Chineesquote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mihoen goreng met groentenKreeg een fucking 3 persoons portie
En had ook nog patat besteld
Dat is dan wel erg snel na elkaar, ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb zin om het nu al te eten maar heb een half uur geleden ontbeten
ik wacht nog een uur op de lunchpauzequote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb zin om het nu al te eten maar heb een half uur geleden ontbeten
Mihoen en patat?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mihoen goreng met groentenKreeg een fucking 3 persoons portie
En had ook nog patat besteld
dit was niet serieus hequote:
Energydrinkquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EnergydrinkBeter zijn mijn blikjes zo koud *net in de vriezer gegooid*
goorquote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil gaan stoppen met energy drinken. Twee momenten is dat niet helemaal goed gegaan bij mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]niet je blikjes vergeten, is minder prettig
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil gaan stoppen met energy drinken. Twee momenten is dat niet helemaal goed gegaan bij mij.
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.quote:
Jezus 6 a 7 blikjes is ook wel erg veelquote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.
En laatst wat minder blikjes (3) en toen voelde ik mij daarna ook gewoon niet goed.
Ik kan 2 blikjes goed hendelen, maar teveel cafeďne is voor mij niet goed
Het is helaas te aantrekkelijk om te pakken in de ochtend voor mij als ik om 6.00 moet beginnen met werken.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus 6 a 7 blikjes is ook wel erg veelIk drink er eigenlijk nooit meer dan 2. Drink het ook alleen als ik uit bed kom
Vind dat middag op de dag helemaal niet lekker
Snap ikquote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is helaas te aantrekkelijk om te pakken in de ochtend voor mij als ik om 6.00 moet beginnen met werken.
Wel braaf dat jij geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.
En laatst wat minder blikjes (3) en toen voelde ik mij daarna ook gewoon niet goed.
Ik moest laatste stuk vanaf trein station met de auto naar huis en had wel 1 biertje opquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wel braaf dat jij geen alcohol drinkt.
Ik wil eigenlijk helemaal geen cafeďne meer drinken, maar er zijn teveel dingen waardoor ik helaas niet genoeg slaap krijg als ik zo vroeg moet beginnen. En die cafeine kick is dan soms wel nodigquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar dan drink je er toch 1 of 2? Ik vind dat sowieso geen drankje om de hele dag te drinken. Bij uitzondering drink ik wel eens een Red Bull middag op dag (in de coffeeshop ofzo). Over het algemeen ben en blijf ik een cola junkie
Als ik stop met blowen (of stukken minder) dan moet ik ook wel radicaal minder suiker drinkenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal geen cafeďne meer drinken, maar er zijn teveel dingen waardoor ik helaas niet genoeg slaap krijg als ik zo vroeg moet beginnen. En die cafeine kick is dan soms wel nodig
Maar het had gelukkig erger gekundquote:Op maandag 16 juni 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik stop met blowen (of stukken minder) dan moet ik ook wel radicaal minder suiker drinken
Kloptquote:
bronquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
'Michael Schumacher uit coma' niet verwacht dat dat nog zou gebeuren
Je blowt helemaal niet meer?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het had gelukkig erger gekundgelukkig doe ik ik geen drugs ofzo dus energy drinken op werkdagen is niet het ergste hehe
'En ziekenhuis verlaten' ik zie telkens voor me hoe hij op zijn gemakje weg wandeltquote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'En ziekenhuis verlaten' ik zie telkens voor me hoe hij op zijn gemakje weg wandelt
Ik trek altijd m'n plastic bubbel aan in dat soort noodgevallenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Uit huis gaan is zo slecht voor je gezondheid!
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik trek altijd m'n plastic bubbel aan in dat soort noodgevallen
Ik geloof dat het dan gezonder was geweest als je een krat bier had weggetikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben je voorbij in de poulequote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik trek altijd m'n plastic bubbel aan in dat soort noodgevallen
Bah verkoudheid is hatelijk hequote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Auw oren beginnen pijn te doenKlote verkoudheid
Mijn aanwezigheid is niet meer zekerquote:Op maandag 16 juni 2014 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yo je staat weer in de komers lijst van de meet he
Jup, maarja auto dit dat dus helaas.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat het dan gezonder was geweest als je een krat bier had weggetikt.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is niet meer zeker
Nais.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yo je staat weer in de komers lijst van de meet he
Aha. Ik dacht dat er werd gesteld dat je alcohol in zijn geheel links liet liggen. Begrijpelijk dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jup, maarja auto dit dat dus helaas.
Ik vond drie kwartier fietsen toch net wat te lang en al helemaal aangezien ik pas een uur of half 9 thuis 's morgens thuis kwamquote:Op maandag 16 juni 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht dat er werd gesteld dat je alcohol in zijn geheel links liet liggen. Begrijpelijk dan.
Daarom gewoon fietsen.
beetje vreemde combi jaquote:
hoop dat ze ver komen, heb gisteren een handbalshirtje besteld om te dragen bij de voetbalwedstrijdenquote:
He wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoop dat ze ver komen, heb gisteren een handbalshirtje besteld om te dragen bij de voetbalwedstrijden
Was gisteren bij nederland tegen turkije, daar kon je ze met korting bestellenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He wat.Handbalshirtje voor bij voetbal? Hoe ziet dat handbalshirtje er uit?
Ik ben bang voor een herhaling van het EK in 2008
Doen, dan word je tenminste nog eens ontmaagdquote:Op maandag 16 juni 2014 13:47 schreef Amoeba het volgende:
Haha gadverdamme, maatje vraagt of ik vanavond mee ga naar de hoeren.
Geinig.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was gisteren bij nederland tegen turkije, daar kon je ze met korting bestellen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doen, dan word je tenminste nog eens ontmaagd
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja, alleen heb ik zonder naam gepakt en met nummer 7.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geinig.Staan al die sponsors/reclame er echt op?
SNOWIEIEIEIEquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Net gesolliciteerd bij de lokaele groetenboer
Woensdag krijg ik meer te horen
True, het zijn helaas niet voor niets vrouwenshirts.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alleen heb ik zonder naam gepakt en met nummer 7.
bij de dames staat ipv sportzone limburg de hartstichting er op, maar ja. ik kan moeilijk in een damesshirt gaan lopen
hoezo helaas? de vrouwenshirts stonden de dames best goed gisterenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SNOWIEIEIEIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Goed bezig
[..]
True, het zijn helaas niet voor niets vrouwenshirts.
Ja ik ben goed bekend bij de eigenaarquote:
Uiteraard staat het goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo helaas? de vrouwenshirts stonden de dames best goed gisteren
en ik vind het natuurlijk niet erg dat limburg er op staat
Ach gossie toch.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik ben goed bekend bij de eigenaar
Dus dan kan ik eindelijk weer geld verdienen als arme student
lag misschien ook meer aan de dames dan aan het shirtquote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard staat het goed.![]()
Zou ook wel gek zijn als het je wel erg had gevonden.
Moneyquote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Net gesolliciteerd bij de lokaele groetenboer
Woensdag krijg ik meer te horen
quote:
Deze danquote:
moet je de 3fm dj's zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
I Will Always Love You: The Best Of Whitney Houston, an album by Whitney Houston on Spotify Mensen die nu niet Whitney Houston luisteren.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
I Will Always Love You: The Best Of Whitney Houston, an album by Whitney Houston on Spotify Mensen die nu niet Whitney Houston luisteren.
Hehehe misschien die dan ook nog wel als ik nu toch bezig ben.quote:
oke, ben benieuwd of er zometeen een verzoeknummer langskomt "met de groetjes van flips"quote:
"speciaal voor een Limburger"quote:Op maandag 16 juni 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ben benieuwd of er zometeen een verzoeknummer langskomt "met de groetjes van flips"
Ik ben nu 3fm aan het luistenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ben benieuwd of er zometeen een verzoeknummer langskomt "met de groetjes van flips"
nicequote:
Doen ze aan verzoekjes dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben nu 3fm aan het luisten
Ben benieuwd of het zo echt nog langskomt
Ik kan niet bellen, zit op kantoorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
of bel ze even.
flips op de radio
Gewoon doen. Ik neem Enrique zijn tekst wel op mij al zijn Whitney haar uithalen dan wel echt voor jou. Ik geloof in je kunde!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe misschien die dan ook nog wel als ik nu toch bezig ben.
jammer, je had zo'n goed radiostemquote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doen ze aan verzoekjes dan?
Ik tweet wel even naar de huidige DJ.
[..]
Ik kan niet bellen, zit op kantoor
Godver, ik dacht dat dat nou eindelijk vergeten was.quote:
Ik geloof dat ik nooit Whitney haar uithalen haal.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik neem Enrique zijn tekst wel op mij al zijn Whitney haar uithalen dan wel echt voor jou. Ik geloof in je kunde!
Woensdag kun je zijn hart definitief veroveren in de Crazy Pianosquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Pax Enrique niet ziet zitten, anders had ik mijn lichaam naar zijn voorbeeld gemodelleerd.
zal het voor altijd bewarenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat dat nou eindelijk vergeten was.
[..]
Ik geloof dat ik nooit Whitney haar uithalen haal.Die van Celine Dion haalde ik ook altijd net niet.
volgens mij is dat niet heel vreemdquote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
Mensen, is het vreemd als ik de eerste 4 a 5 dagen na het kotsen (een week lang) best wel absurd veel drink? Dat is na een week sowieso wel weer een normale hoeveelheid hoor maar het valt wel op dat ik nu weer, laatst ook na een week ziek zijn, echt zo een halve liter weg tik
Oké, oké dan doe ik Whitney wel. Hopelijk lukt de zwoelheid van Enrique zijn stem je welquote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat dat nou eindelijk vergeten was.
[..]
Ik geloof dat ik nooit Whitney haar uithalen haal.Die van Celine Dion haalde ik ook altijd net niet.
Zal met mijn zoetgevooisde stem diverse karaoke nummers van Ronald Plasterk ter gehore brengen om hem te verleidenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woensdag kun je zijn hart definitief veroveren in de Crazy Pianos
Ik heb echt nog niks doorgekeken/gelezen overigens. Geen idee hoe laat het begintquote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal met mijn zoetgevooisde stem diverse karaoke nummers van Ronald Plasterk ter gehore brengen om hem te verleiden![]()
Veel vocht verloren bij het brokkelen denk ik dan, zal wel normaal zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink sowieso wel 5 liter op een dag nu volgens mij
hahahaha srs?quote:
Jeuj, dat kan ik vast wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké dan doe ik Whitney wel. Hopelijk lukt de zwoelheid van Enrique zijn stem je wel
Mooi. Dan blijf ik lekker tanken haha. Alles smaakt zo lekker, koud drinken.. zo wegquote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Veel vocht verloren bij het brokkelen denk ik dan, zal wel normaal zijn
Volgens mij vijf uur ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb echt nog niks doorgekeken/gelezen overigens. Geen idee hoe laat het begint
Gewoon water is nog altijd het bestequote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijf ik lekker tanken haha. Alles smaakt zo lekker, koud drinken.. zo weg
Ik wacht wel even op de geluidsopname danquote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahaha srs?
[..]
Jeuj, dat kan ik vast wel.
Bah, zoveel ranja en water gedronken de laatste weekquote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon water is nog altijd het beste![]()
Beter woon je het gewoon live bij, veel meer sfeerbelevingquote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de geluidsopname dan
Goed om te horenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij vijf uur ofzo.
Heb inmiddels een slaapplek geregeld in Den Haag maar zij is 's middags en 's avonds niet thuis, pas vanaf tien uur ofzo, dus slaapzak daar droppen zit er niet in. Wij hebben goede hoop op een kluisje te huren in dat Kurhaus
Vanzelfsprekend. Het gaat schitterend worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahaha srs?
[..]
Jeuj, dat kan ik vast wel.
Noem een tijd en een datum, dan zal ik ook een aansteker meenemen om traag heen en weer mee te zwaaien.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter woon je het gewoon live bij, veel meer sfeerbeleving
Ik heb volgens mij nog wat cola koud staanquote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bah, zoveel ranja en water gedronken de laatste weekOok cola maar dat blijft beter binnen dan ranja (was wel laatste paar dagen pas want ik was te eigenwijs, ranja was te lekker). Cola is sowieso een grappige tip tegen misselijkheid, niet koud trouwens maar gewoon lauw. Zelfs dokter adviseert het.
Ik ga nu alles drinken waar ik zin in had de laatste week en wat niet kon![]()
Vanavond colaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog wat cola koud staan
Ik zal mijn agenda erbij pakken!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem een tijd en een datum, dan zal ik ook een aansteker meenemen om traag heen en weer mee te zwaaien.
quote:
denk het ook, om die reden is het denk ik ook beter om na VI in die buurt te blijven van dat Kurhaus / Crazy Pianos want anders moeten we die slaapspullen de hele tijd meeslepenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
En dat moet wel goed komen toch
[..]
Vanzelfsprekend. Het gaat schitterend worden.
1 blikje af en toe is wel lekker jaquote:
Mee eensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1 blikje af en toe is wel lekker jaNiks boven de kersensmaak!
Oh ja. Want ik zal natuurlijk wel weer automatisch instemmen met al jouw plannenquote:
Hjbquote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Moet ik mijn haar ook in vlechtjes doen of is er geen dresscode?
Orangina, dat is pas een godendrankquote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Yoghurtdrink aardbei-kers is ook goddelijk spul zeg
Punica! Maar dat moet ik idd ook weer eens halenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Orangina, dat is pas een godendrank
Je moet het niet verkeerd opvatten hoor, ik vond het een erg mooie selfie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Want ik zal natuurlijk wel weer automatisch instemmen met al jouw plannen![]()
Nee regel het maar. Je hebt gelijk.
[..]
Hjb![]()
De blender die ontploft ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Dit weekend kan ik zelf smoothies maken hoop ik. Alleen zo bang dat het mislukt![]()
Heb je zulk lang haar dan? Lr wil je anders vast helpen met de vlechtjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Moet ik mijn haar ook in vlechtjes doen of is er geen dresscode?
Denken dat je een keuze hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Want ik zal natuurlijk wel weer automatisch instemmen met al jouw plannen![]()
Nee regel het maar. Je hebt gelijk.
Johannes. Welke VI-Oranje uitzending was een ultieme topshow van de afgelopen dagen?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het niet verkeerd opvatten hoor, ik vond het een erg mooie selfie.
Alhoewel ik mij wel afvroeg of je die foto wel zelf genomen had.
Ik ken mijn plek en heb er meer dan vrede meequote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je zulk lang haar dan? Lr wil je anders vast helpen met de vlechtjes.
[..]
Denken dat je een keuze hebt.
Dankjewel
Nee heb geen lang haar, maar als het de dresscode is ga ik gewoon niet meer naar de kapperquote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je zulk lang haar dan? Lr wil je anders vast helpen met de vlechtjes.
[..]
Denken dat je een keuze hebt.
Dankjewel
Die ene met Sierd.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Welke VI-Oranje uitzending was een ultieme topshow van de afgelopen dagen?
Dat heb je elke dagquote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin om een auto te gaan kopen
Speel ik met vuur omdat ik mij met Flipsje bemoei of met vlechtjes?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes. Welke VI-Oranje uitzending was een ultieme topshow van de afgelopen dagen?
[..]
Ik ken mijn plek en heb er meer dan vrede mee. Johannes speelt daarentegen wel met vuur
![]()
Nee, ten minste niet dat ik weetquote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat eigenlijk Drentse spreektaal om 'kotsen' 'brokkelen' te noemen
Niet dat ik weet. Ik keek er zelf ook vreemd tegen aanquote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Mij confronteren met onschuldige vlagen van aandachtsgeilheidquote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speel ik met vuur omdat ik mij met Flipsje bemoei of met vlechtjes?
Toevallig weet ik dat dit nou net jouw twee grootste liefdes zijn (op Varg na), geen gevlechte haar op mijn hoofd zou jou uit willen scheiden van Flipsje en vlechtjes.
Iedereen is wel eens aandachtsgeil, zelfs ik, hoewel ik probeer bescheiden te blijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Mij confronteren met onschuldige vlagen van aandachtsgeilheid
Maar goed om te horen, kameraad
geen idee.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Huub?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
Huub roepen is nog steeds mijn favoriet
quote:
kotsen..quote:
Zal vast wel weer Probleemwijken/gouden kooi gerelateerd zijn. Dat is 90% van de tijd zo als ik iets op FOK! niet begrijp.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er gaan nog altijd geen belletjes rinkelen. (figuurlijk)
het geluid dat je maakt tijdens het kotsen, klinkt een beetje als "huub".quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er gaan nog altijd geen belletjes rinkelen. (figuurlijk)
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht aan Huub van de Gouden Kooi
ik heb dit zaterdag nog mogen horenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het geluid dat je maakt tijdens het kotsen, klinkt een beetje als "huub".
hier in de buurt heten veel oudere mensen huub.
als iemand gaat kotsen, dan gaat hij even huub roepen..
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, met kots en de Gouden Kooi had ik eerder aan Jaap gedacht.
okequote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dit zaterdag nog mogen horen
Zo klonk het niet
Áha.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het geluid dat je maakt tijdens het kotsen, klinkt een beetje als "huub".
hier in de buurt heten veel oudere mensen huub.
als iemand gaat kotsen, dan gaat hij even huub roepen..
Nou lijkt het erger dan het is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wordt idd een beetje agressief van drank
quote:
Wow.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wordt idd een beetje agressief van drank
Dit wordt mijn project als ik afgestudeerd ben. Daar over gesproken, ik ga weer aan de slag.quote:Make your own iPod/iPhone/GPS/etc... battery-pack and recharger!
Het in elkaar zetten ervan? Wel een leuk ding verder als het daadwerkelijk werkt. (En succes)quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.adafruit.com/products/14
[..]
Dit wordt mijn project als ik afgestudeerd ben. Daar over gesproken, ik ga weer aan de slag.
In ieder geval geen maagd meer, maar je hebt gelijk dat ik al te lang droog sta.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vetquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.adafruit.com/products/14
[..]
Dit wordt mijn project als ik afgestudeerd ben. Daar over gesproken, ik ga weer aan de slag.
Mensen die cohengod kufferen ben ik zeer gevoelig voorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal met mijn zoetgevooisde stem diverse karaoke nummers van Ronald Plasterk ter gehore brengen om hem te verleiden![]()
Je bent zelf zeer gevoelig.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die cohengod kufferen ben ik zeer gevoelig voor
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is deze post wel meteen duidelijk voor een buitenstaander zoals ik
Ga de tekst alvast voorbereiden voor de karaoke.quote:
Is het een FOK!ker of een Groninger? Die kan ik toevallig goed in de ziel kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Nouja ik vind een jongen leuk en krijg gemixte signalen en ik word er gek van
Genee is aanwezig, dus we mogen enkel Hazel doen denk ikquote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga de tekst alvast voorbereiden voor de karaoke.
[..]
Is het een FOK!ker of een Groninger? Die kan ik toevallig goed in de ziel kijken.
Anders heb ik weinig tips.
Nummers van de VI CDquote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Genee is aanwezig, dus we mogen enkel Hazel doen denk ik
Geen van beidequote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga de tekst alvast voorbereiden voor de karaoke.
[..]
Is het een FOK!ker of een Groninger? Die kan ik toevallig goed in de ziel kijken.
Anders heb ik weinig tips.
Jammerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval kan ik helaas niet de expert uithangen.
Als Portugal braaf de nul houdt dan haal ik nog een paar puntjes binnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
die mannschaft![]()
![]()
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ten dode opgeschreven.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef Flippiee het volgende:
Huilen. Dit komt niet meer goed voor Portugal
Mijn ogenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Ik dacht eerst, wow gezond lang haar. En toen zag ik de rest
[ afbeelding ]
quote:
Wow wat een lichaam.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
#huilen #gebrokenhart #nietgoedvoormijnpoolquote:
Bedankt Snow. Dit had het topic net even nodig. Wel netjes dat ze eerst de gordijnen heeft dicht gedaan voordat ze deze achterkant selfie maaktequote:Op maandag 16 juni 2014 19:07 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
#Komtgoed #Meertegenstandersindeoceaanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wow wat een lichaam.
[..]
#huilen #gebrokenhart #nietgoedvoormijnpool
Beter dan konthaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Haar dat over je kont komt is echt vreselijk
Vervlechten met konthaarquote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef Snowbells het volgende:
Haar dat over je kont komt is echt vreselijk
Hehe dat is waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Snow. Dit had het topic net even nodig. Wel netjes dat ze eerst de gordijnen heeft dicht gedaan voordat ze deze achterkant selfie maakte
[..]
#Komtgoed #Meertegenstandersindeoceaan
Kloptquote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als Portugal braaf de nul houdt dan haal ik nog een paar puntjes binnen.
Jij hebt 2-1 toch?
Marzia is echt een mooie leuke vrouw/meisje met een schattig stemmetjequote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Snowbells het volgende:
Marzia heeft haar lange manen geknipt
[ afbeelding ]
Ik krijg echt moordneigingen van haar stemquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Snowbells het volgende:
Marzia heeft haar lange manen geknipt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marzia is echt een mooie leuke vrouw/meisje met een schattig stemmetje
Stem is fakequote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van haar stem![]()
Weet je wie the golden man is?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. CR7 mag alles.Hij is de golden boy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Weet je wie the golden man is?Die glimlachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
über alles in der weltquote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef Hooidraad het volgende:
♫ Deutschland, Deutschland über alles ♪
Als een vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 16 juni 2014 19:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamhoe klinkt ze dan normaal???
Het zal ook eens niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo wordt genaaid. Als ik je moet troosten zeg je het maar hoor.
Welke aflevering?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.Ik overleef het nog wel. Hoogstens dat GoT de spreekwoordelijke druppel wordt.
Laatste. Als Arya nu niet sterft, dan kan ik 42 weken lang in spanning zitten om daarna weer elke week bang voor te zijn.quote:
Ik zal niks voor je spoilen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste. Als Arya nu niet sterft, dan kan ik 42 weken lang in spanning zitten om daarna weer elke week bang voor te zijn.
Thanksquote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal niks voor je spoilen.
Maar waarom Arya? :S
Ik had 4 favorieten. Na dit seizoen nog maar 3.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks
Weet niet, ze is mijn favoriet. Je weet wat gebeurt met favorieten.
Dilemma: wat moet ik nou kijkenquote:
En hoe vond je het? Gelukkig had ze geen gruwelijke dood, dat gunt niemand haar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste. Als Arya nu niet sterft, dan kan ik 42 weken lang in spanning zitten om daarna weer elke week bang voor te zijn.
Vond het wel apart dat sandor haar alsnog bruut verkrachtequote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En hoe vond je het? Gelukkig had ze geen gruwelijke dood, dat gunt niemand haar.
Gelukkig heb je daar al ondersteuning voor. Al kan er altijd extra worden geboden.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En hoe vond je het? Gelukkig had ze geen gruwelijke dood, dat gunt niemand haar.
Dit was wel naar ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vond het wel apart dat sandor haar alsnog bruut verkrachte
Dat is de opgekropte frustratie hč. Logisch als zelfs Brienne je even hardhandig afwijst.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vond het wel apart dat sandor haar alsnog bruut verkrachte
Ned Stark gaat dood.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Godver ga hier niet over GoT lopen praten. Ik moet S1E1 nog zien.
Jon snow gaat doodquote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Zijn zwaard ook.quote:
Ik vond het wel weer erg bloederig in scene gezet hoor. Ik voel een nieuwe recast aankomen, Michiel in een dubbelrol als Aryaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is de opgekropte frustratie hč. Logisch als zelfs Brienne je even hardhandig afwijst.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Beetje raar om haar met haar eigen needle te vermoorden :squote:Op maandag 16 juni 2014 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mother of dragons staat in brand door haar eigen draken. :squote:Op maandag 16 juni 2014 20:01 schreef Amoeba het volgende:
Ook daar ben ik blij mee. Ik weet nog niet hoeveel ondersteuning ik nodig ga hebben na het Portugal fiascoquote:Op maandag 16 juni 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar al ondersteuning voor. Al kan er altijd extra worden geboden.
[..]
Mooi gezegd
Is goed. Zuiderpark dan maar?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Zo even rennen, wie wilt mee?
quote:
Volgens Heino niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ronaldo heeft een hattrick gemaakt toch?
uhm, hij heeft 3x getrapt jaquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta onderaanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
20 puntjes los
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:15 schreef KLTZK het volgende:
[..]De kampioen van onderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sta onderaan
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
[..]ik ben ook vrij slecht bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sta onderaanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Geloof jij in Heino?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Heino niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je.quote:
[..]Ik zal jou eens spoileren. Al wist ik het wel, want alles gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik sta onderaan![]()
Leuk die 30 punten, maar in de afgelopen 2 dagen ben ik 150 punten ingelopenquote:
Nou...quote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geloof jij in Heino?
[..]
Zie je.
[..]
Ik zal jou eens spoileren. Al wist ik het wel, want alles gezien.
The last will be firstquote:
Doequote:Op maandag 16 juni 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geloof jij in Heino?
[..]
Zie je.
[..]
Ik zal jou eens spoileren. Al wist ik het wel, want alles gezien.
ach ja, bekijk het van de positieve kant: er bestaat een kansje dat nederland - duitsland de finale wordtquote:
Dan whatsapp ik het je morgen tochquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:
Het voordeel is wel dat ik niemand ken en deze shit dus morgen allemaal vergeten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |