SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door SgtPorkbeans op 16-06-2014 10:56:30 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
thipoquote:
Poffertjesquote:
frikandel speciaal en een blikje red bullquote:
en dat was?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo restjes van gisteren eten als lunch
De restjes van de lunch van eergisterenquote:
flinke lunch moet dat zijn geweestquote:
Nicequote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Zo restjes van gisteren eten als lunch
Chineesquote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mihoen goreng met groentenKreeg een fucking 3 persoons portie
En had ook nog patat besteld
Dat is dan wel erg snel na elkaar, ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb zin om het nu al te eten maar heb een half uur geleden ontbeten
ik wacht nog een uur op de lunchpauzequote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb zin om het nu al te eten maar heb een half uur geleden ontbeten
Mihoen en patat?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mihoen goreng met groentenKreeg een fucking 3 persoons portie
En had ook nog patat besteld
dit was niet serieus hequote:
Energydrinkquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EnergydrinkBeter zijn mijn blikjes zo koud *net in de vriezer gegooid*
goorquote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil gaan stoppen met energy drinken. Twee momenten is dat niet helemaal goed gegaan bij mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]niet je blikjes vergeten, is minder prettig
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil gaan stoppen met energy drinken. Twee momenten is dat niet helemaal goed gegaan bij mij.
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.quote:
Jezus 6 a 7 blikjes is ook wel erg veelquote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.
En laatst wat minder blikjes (3) en toen voelde ik mij daarna ook gewoon niet goed.
Ik kan 2 blikjes goed hendelen, maar teveel cafeïne is voor mij niet goed
Het is helaas te aantrekkelijk om te pakken in de ochtend voor mij als ik om 6.00 moet beginnen met werken.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus 6 a 7 blikjes is ook wel erg veelIk drink er eigenlijk nooit meer dan 2. Drink het ook alleen als ik uit bed kom
Vind dat middag op de dag helemaal niet lekker
Snap ikquote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is helaas te aantrekkelijk om te pakken in de ochtend voor mij als ik om 6.00 moet beginnen met werken.
Wel braaf dat jij geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was een laatst op een feestje en toen dronk ik 6 a 7 blikjes red bull. Dat in combinatie met feest, drukte alles werd ik daar onwel van. Mijn hart ging tekeer en mijn hoofd ook.
En laatst wat minder blikjes (3) en toen voelde ik mij daarna ook gewoon niet goed.
Ik kan 2 blikjes goed hendelen, maar teveel cafeïne is voor mij niet goed
Ik moest laatste stuk vanaf trein station met de auto naar huis en had wel 1 biertje opquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Wel braaf dat jij geen alcohol drinkt.
Ik wil eigenlijk helemaal geen cafeïne meer drinken, maar er zijn teveel dingen waardoor ik helaas niet genoeg slaap krijg als ik zo vroeg moet beginnen. En die cafeine kick is dan soms wel nodigquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Maar dan drink je er toch 1 of 2? Ik vind dat sowieso geen drankje om de hele dag te drinken. Bij uitzondering drink ik wel eens een Red Bull middag op dag (in de coffeeshop ofzo). Over het algemeen ben en blijf ik een cola junkie
Als ik stop met blowen (of stukken minder) dan moet ik ook wel radicaal minder suiker drinkenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal geen cafeïne meer drinken, maar er zijn teveel dingen waardoor ik helaas niet genoeg slaap krijg als ik zo vroeg moet beginnen. En die cafeine kick is dan soms wel nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |