SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Your beauty never ever scared me.
Goede keus hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HihiIk ga na mijn sigaretje mijn bed maar wel in
Het is zo lastig als je het zelf maaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang het niet te lastig is wil ik best eens kijken, maar doe ik morgen wel even. Kijk tegenwoordig toch wel in CRE rond
Heldinquote:
Oh nou en anders wanneer die er wel isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
Het is zo lastig als je het zelf maaktMoet het topic er wel morgen zijn
Ben 't 'concept' nu nog aan het afronden en dan komt het topic er hopelijk morgen wel
Snap het wel, van Kaitlin boeit het me geen fuck. Anderen kinderen welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
Totdat je zelf kinderen hebt en je er zelfs al niet meer van opkijkt als ze over je heen kotsen en/of pissen
Probleem is bij mij dat ik er fucking lang over doe om daadwerkelijk iets 'goeds' te maken. Soms duurt het maanden om die concentratie op te bouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goede keus hoor
[..]
Het is zo lastig als je het zelf maaktMoet het topic er wel morgen zijn
Ben 't 'concept' nu nog aan het afronden en dan komt het topic er hopelijk morgen wel
[..]
HeldinJe kan goed tekenen idd
Herkenbaar, hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Probleem is bij mij dat ik er fucking lang over doe om daadwerkelijk iets 'goeds' te maken. Soms duurt het maanden om die concentratie op te bouwen![]()
. Ik kan nooit zo uit het niets iets tekenen.
Goedemorgen Moiraquote:
wat is vrijdag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:05 schreef Maringo het volgende:
Wie gaat er vrijdag eigenlijk met Snow en Flips mee?
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:05 schreef Maringo het volgende:
Wie gaat er vrijdag eigenlijk met Snow en Flips mee?
Doet eens een linkie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:12 schreef Moira. het volgende:
Er gaat zo'n tof opdrachten topic komen in CRE
Beter gaan jullie allemaal iets kunstigs maken en meedoen straks
Waar is het lotingaanmeldtopiek?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.
Anders gaan Snow en ik wel alleen
ohw de huwelijksnacht?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn wij inmiddels ook benieuwd naar.
Anders gaan Snow en ik wel alleen
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Typisch verantwoordelijk voor de aanmeldingen was.
snowy was vroeg getrouwdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Typisch verantwoordelijk voor de aanmeldingen was.
[..]
Uiteraard. 3 jaar
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.
Dat vinden Snow en ik geen probleemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die loot iedereen uit en gaat zelf dan.
Match made in heaven, alles.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snowy was vroeg getrouwd
maar wel met flips![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vinden Snow en ik geen probleem
[..]
Match made in heaven, alles.
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vinden Snow en ik geen probleem
[..]
Match made in heaven, alles.
Lijkt me niet, aangezien Emmen City niet voldoet aan de voorwaarden voldoet die gesteld worden door KFCquote:
Voorspellende krachten dat jij precies op dit moment zou reageren dit datquote:
Niet? Oh dan was dat telkens bullshitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien Emmen City niet voldoet aan de voorwaarden voldoet die gesteld worden door KFC
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voorspellende krachten dat jij precies op dit moment zou reageren dit dat
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Oh dan was dat telkens bullshitEr komt wel een enorme wereldrestaurant bij de Media Markt, klinkt ook goed
jij bent ama nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent ama nietNee dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik heb noodlesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is gaat mijn vriend straks ontbijt halen
Oeh lekker, noodles heb ik ook nog welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb noodles
Zelf gehaald omdat madame natuurlijk weer met haar reet in de schoolbanken zit!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh lekker, noodles heb ik ook nog welAlleen geen zin in hihi
Je bent zelf schattig.quote:
quote:
Je bevestigt het zelf ook. Gewoon goed inschattingsvermogen.quote:
Okequote:
nopequote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
volgens mij is snow stiekem ook best schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |