Iemand van de VARA gids die over voetbal schrijft ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik niet meer gevolgd afgelopen jaar. Maar goed, wie die Cecile nou is? Kan het wel opzoeken maar waarschijnlijk zegt het me dan nog niks.
Nou dan heeft ze in ieder geval wel iets met voetbal, dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand van de VARA gids die over voetbal schrijft ofzo.
Ik heb even heel snel gegoogeld en ze schijnt een boek over mannen met lange haren te hebben geschreven, waarin o.a. een interview met.....juist ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan heeft ze in ieder geval wel iets met voetbal, dat scheelt.
Met Zlatanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even heel snel gegoogeld en ze schijnt een boek over mannen met lange haren te hebben geschreven, waarin o.a. een interview met.....juist ja.
Helaas....ik moet je teleurstellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Helaas....ik moet je teleurstellen.
Oh nu snap ik ook waarom ze daar mag zitten, ik had het kunnen weten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de late uitzending van gisteren, toch? Die staat inderdaad er niet volledig op, hier wel:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef JCPepino het volgende:
Ligt het aan mij of kan ik aflevering 8 niet terugzien op rtl xl?
quote:Misschien als Derksen eens naar de kapper gaat. De man ziet er uit als een door luitenant kolonel Boshardt uit de goot getrokken dronken zwerver. Derksen is dermate afstotelijk om te zien en zo verschrikkelijk negatief in zijn uitlatingen dat ik al maanden niet meer kijk naar dat drietal.
langsdekant | 17-06-14 | 14:13 | + 0 -
Klopt, dankje!quote:Dat is de late uitzending van gisteren, toch?
Lekker op de hoogte ook, dat mens is al 7 jaar dood.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Ook in andere media is de kritiek niet mals.
[..]
RTLgemist is fucking traag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
Wat zitten wij eigenlijk moeilijk te doen met die mp4s als je gewoon terug kan kijken zonder reclame op rtlgemist middels een ad blocker?
Als jij denkt dat de afleveringen van VI maar 18 minuten duren, of dat voldoende vindt, lekker doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
Wat zitten wij eigenlijk moeilijk te doen met die mp4s als je gewoon terug kan kijken zonder reclame op rtlgemist middels een ad blocker?
Dit. Ook dat hij Uruguay als een kanshebber serieuze kanshebber ziet met de inmiddels bejaarde Forlan en Lugano (waarschijnlijk rinkelde er nog een belletje dat ze het vier jaar geleden goed deden) terwijl een wel goed team als Colombia volgens Gijp blij mag zijn als ze de volgende ronde halen. Ze hebben weinig verstand van (inter)nationaal voetbal. Het interesseert Johan en Gijp denk ik ook geen flikker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Derksen zit er tegenwoordig zo vaak naast dat je hem niet meer serieus kan nemen. Voor de afgelopen paar seizoenen riep hij bijvoorbeeld iedere keer dat het knap zou zijn als Feyenoord in het linker rijtje eindigt met dit materiaal, waarna Feyenoord vervolgens iedere keer tweede of derde geworden is en het halve team international geworden is. Van buitenlands voetbal heeft Derksen al helemaal geen verstand, volgens mij kijkt hij ook nauwelijks buitenlandse wedstrijden. Voor het WK zei hij "ik sla Chili hoger aan dan Nederland" terwijl hij helemaal niet weet wie er bij Chili spelen. Hij roept maar wat. Ik vind Derksen wel een vermakelijke kerel, maar als je zo pedant bent om 7 dagen in de week op de nationale televisie je mening over voetbal te gaan verkondigen, dan zou het wel helpen als je verstand van zaken hebt.
Thanksquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat is de late uitzending van gisteren, toch? Die staat inderdaad er niet volledig op, hier wel:
https://mega.co.nz/#!4FVR(...)DD5ZSEVou3WombfzrBTQ
Johan staat ook wel bekend als de blanke neger.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:01 schreef silverhill het volgende:
Gisteren de eerste vrouw, nu de eerste neger in de uitzending.
https://mega.co.nz/#!4FVR(...)DD5ZSEVou3WombfzrBTQquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
Tering wat een prutsers bij RTLXL ook. Late uitzending van gisteren begint met het laatste kwartier
Ik wil niet downloadenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
https://mega.co.nz/#!4FVR(...)DD5ZSEVou3WombfzrBTQ
Dit is de vollledige uitzending.
ik vind rtl gemist erg onoverzichtelijk..geen datum enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Nober het volgende:
Dat is toch lachwekkond.quote:
Zit nu bij Canvas. Hij is over de rooie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als België zo blijft spelen is het donderdag weer Boskamp pesten
wie is die neger, wie is die negerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit nu bij Canvas. Hij is over de rooie.
jordan lukakuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wie is die neger, wie is die neger
Ff kijken. Dat belooft wat voor vanavondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit nu bij Canvas. Hij is over de rooie.
ah, mocht die gozer niet mee met de naasjonale ploegquote:
Hij viel bedeen af.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ah, mocht die gozer niet mee met de naasjonale ploeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |