wel iets harder danquote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou wel een Pepetje willen doen op Fatima
ik kijk, voor sierdquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga morgen maar niet eens kijken denk ik.
die heeft tenminste nog titsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Vatta het volgende:
Die Fatima lijkt ook best wel op Monique Smit. Allebei geen bovenlip en een hamsterkop
25ste steken we hem een hart onder de riem. Volledig gesprek in VI-quotes moet hem wel goed doen.quote:
Goeie gif.quote:
Hoe laat moet je op dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, zo pitten.
Laat die andere wedstrijd maar zitten
Dit ja. Even geen fut meer over.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ook, zo pitten.
Laat die andere wedstrijd maar zitten
Heb een tentamen om 14, maar moet 's ochtends eigenlijk nog even leren. Kom nergens aan toe door dat WKquote:
Vroeger best wel inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Shreyas het volgende:
Fatima is volgens bij best wel een sletje
Rene moet weer lekker biertjes wegtikken aan tafel, mooi man laat gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef Loserkid het volgende:
Gelukkig geen voetbalvrouwtjes vandaag, nu nog die sambaselfie eruit en johan en rene redbull voeren en t wordt alsnog een topseizoen.
RTL sterrenteamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef The_Avatar het volgende:
O m g.
John . help mijn man gezeur?
Whyy
Alles is al gezegd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik verwijt Johan en Gijp niets. Aan hen ligt het niet. Dit volgepropte format zorgt er gewoon voor dat ze niet goed tot hun recht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |