18:00quote:
Oh nee niet daar, stop, stop, het doet pijn, aaah, bah, bah hihihihihi nu is het genoeg geweest ik wil slapen en ik heb hoofdpijnquote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihihihihihi, wat doe je nu? Hihihi, nee harder, hihihihihihi,
Volgens mij is ie elke uitzending moequote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij heeft Johan een jointje gerookt, hij is zo stil en down..
Of hij heeft te lang bij Gertjan gezeten..
Wat een downer
Oh. Dan ga ik het missen.quote:
PTT postquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
Wie sponsort dit eigenlijk? Mij nog steeds niet duidelijk.
Bij vi was ze laatst wel leukquote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hebben we geweten bij Pauw en Witteman. 0,0 inbreng.
hij heeft vannacht gedroomd over boszhardquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij heeft Johan een jointje gerookt, hij is zo stil en down..
Of hij heeft te lang bij Gertjan gezeten..
Wat een downer
Jeetje. Ik begin nu toch ook wel een hekel aan haar te krijgen, Het gerucht gaat dat Iwanius haar een keer heeft genomen in zijn smerige wokkeuken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh nee niet daar, stop, stop, het doet pijn, aaah, bah, bah hihihihihi nu is het genoeg geweest ik wil slapen en ik heb hoofdpijn
Klopt.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Evertjan het volgende:
er zitten te veel items in VI Oranje dit jaar het is echt praten van item naar item
Gifje?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef koningdavid het volgende:
Zag dan niemand dat Sierd 'de lift' deed nadat hij gedag zei?
Dan heb k liever you never wok alonequote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een leuk liedje
Lalalalalal
jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef koningdavid het volgende:
Zag dan niemand dat Sierd 'de lift' deed nadat hij gedag zei?
Toch spijtig dat ze dan net Beugelmans eruit slopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Evertjan het volgende:
er zitten te veel items in VI Oranje dit jaar het is echt praten van item naar item
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zijn al helemaal tot aan Brazilië gekomen
Oe Leen zou een goeie gast zijn bij VIquote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb k liever you never wok alone
Klinkt als een traumatische ervaring.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Ik begin nu toch ook wel een hekel aan haar te krijgen, Het gerucht gaat dat Iwanius haar een keer heeft genomen in zijn smerige wokkeuken.
Iwanius, klopt dit?
Ja leuk, maar kwartfinale moet ze wel lukken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze zijn al helemaal tot aan Brazilië gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |