Ik vind het andersom toch veel leukerquote:
Ja dat wou ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vind het andersom toch veel leuker
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook
maar het ging in mijn hoofd niet zo goed
Karma heet dat, van het kapenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook
maar het ging in mijn hoofd niet zo goed
weg wezen, je moet huiswerk makenquote:
Lola straffenquote:
Verslag af?quote:
In????quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefje wil jij de TT voor mij veranderen?
nou vooruitquote:
Nee maar na 6 uur kan ik niet meerquote:
Sorry ik zag het even helemaal voor mequote:
Wat visueel zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry ik zag het even helemaal voor me
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:
Heuj, ik wil volgende week monopolyen. Kom je ook? :$quote:
ik zal mezelf even tegen jouw naakte lijf aan visualiserenquote:
Dat heb ik somsquote:
Nieuwe meet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj, ik wil volgende week monopolyen. Kom je ook? :$
SSSSSSSSSSSSST jijquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
Als je het leuk wil maken zet je voor straf haar naam in de TT 'Waar lola gevuld wil worden'
Wat vind fas daarvan?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal mezelf even tegen jouw naakte lijf aan visualiseren
stook nietquote:
Mja is nog lang niet af.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja
Nee niet zozeer een meet :$ of nouja monopoly is voor 6 mensen ofzo?quote:
Ik zou niet durven. Anders mag ik niet meer toekijkenquote:
Ga wat ontspannends doen dan!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja is nog lang niet af.competenties en shit en bewijzen en ik haat mijn leven atm
Welke dag?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj, ik wil volgende week monopolyen. Kom je ook? :$
Ik ben nog lang niet uitgeexperimenteerd met vrouwen dus kijk maar uitquote:
Pets petsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ja boehoe stoute ik
We hebben al paar afleveringen bitno gekekenquote:
Ik zal netjes links rechts links kijken als ik oversteek okeuj?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgeexperimenteerd met vrouwen dus kijk maar uit
Lucky bobbyquote:Op maandag 16 juni 2014 23:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet uitgeexperimenteerd met vrouwen dus kijk maar uit
bitno?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We hebben al paar afleveringen bitno gekeken
iddquote:
Haha natuurlijk niet gekkie. Ik ben niet echt seks mod meer dus dat gaat iets te verzquote:
Wat is deze?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal netjes links rechts links kijken als ik oversteek okeuj?
Owquote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet gekkie. Ik ben niet echt seks mod meer dus dat gaat iets te verz
Slaap lekkerquote:
jij ook al..quote:
trustenquote:
jij ook straksquote:
Nou dat liever niet maar ik vraag me af wat dat met experimenteren te maken heeftquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wilt liever een verongelukte dode lola ?
Hoe moet ik dat zien? Is dat zoals een agent buiten werktijden?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet gekkie. Ik ben niet echt seks mod meer dus dat gaat iets te verz
Ja door al dat gepraat hier maar het is echt heel leukquote:
Alleen als het echt grensoverschrijdend is ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Is dat zoals een agent buiten werktijden?
Niks maar ik moest wel uitkijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou dat liever niet maar ik vraag me af wat dat met experimenteren te maken heeft
Ohjaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks maar ik moest wel uitkijken
En true.. levend ben ik wel leukerderder
Het was dan ook wel op het randje, en dan ook nog verkeerd neerzettenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alleen als het echt grensoverschrijdend is ofzo.
Tik em aan steller.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was dan ook wel op het randje, en dan ook nog verkeerd neerzetten
Mooiquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja door al dat gepraat hier maar het is echt heel leuk
Je woont dichtbij de grens zeker?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
Gvd, ik kan toch niet slapen met tirolermuziek op de achtergrond.
Mooiquote:
Ja als ik dan echt een keuze moet maken.... Alex.quote:
Geen idee, tumblrquote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooionbetaalbaar denk ik? Ja dat vraag ik aan een man
Wellicht straksquote:
eBay zijn schoenen vaan stuk goedkoper.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooionbetaalbaar denk ik? Ja dat vraag ik aan een man
Gezien de afwerking en rode zool zullen het wel Louboutins zijn. Peperduur.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, tumblr
Wou je gedachten even verzetten
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gezien de afwerking en rode zool zullen het wel Louboutins zijn. Peperduur.
Zomerfeesten hier.quote:
Boeskooldagen!quote:
Maar oooh zo mooiquote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gezien de afwerking en rode zool zullen het wel Louboutins zijn. Peperduur.
Leuk joh, studeer dagen lang voor een baan later waarmee ik dit niet eens kan betalen. Bobby maar lief aankijken dan.quote:
dat is vet goedkoop manquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
29$ zijn die schoenen
http://nl.aliexpress.com/(...)nkle/1109076892.html
Dan geloof ik niet in de kwaliteit. Maar ik ga ze toch kopen dan. Thanksquote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
29$ zijn die schoenen
http://nl.aliexpress.com/(...)nkle/1109076892.html
Kan er weer eentje slapenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet in de kwaliteit. Maar ik ga ze toch kopen dan. Thanks
Mag hij niet mee doen dan?quote:
Truste!quote:
Cateringquote:
Dat wel ja, alleen wat Tam al zei, qua kwaliteit waarschijnlijk minder.quote:
Ebay staan ze ook, wat 'veiliger' volgens mij. Want paypal.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan geloof ik niet in de kwaliteit. Maar ik ga ze toch kopen dan. Thanks
Hoe dan ook, ik hoef er niet op te lopenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, alleen wat Tam al zei, qua kwaliteit waarschijnlijk minder.
[..]
Ebay staan ze ook, wat 'veiliger' volgens mij.
http://www.ebay.com/itm/S(...)Sandal-/161081913669
In bed volstaan ze primaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik hoef er niet op te lopen
Wie had het over lopen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik hoef er niet op te lopen
Wat als ik hem nou wil uitnodigen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Tijd om een bannetje uit te delen dacht ik zo?
oh als ik niet hoef te lopen dan kan het wel...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie had het over lopen?
[..]
Wat als ik hem nou wil uitnodigen?
quote:
Misschien vallen ze al uit elkaar als je ertegen blaast, je weet het niet!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh als ik niet hoef te lopen dan kan het wel...
Voor een spannende avond ja?
Dat heb jij toch niet nodig
Idd jaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien vallen ze al uit elkaar als je ertegen blaast, je weet het niet!
Mag ik geen spannende avond dan?
Kan ik sowieso wel hoor. Lig nooit lang wakker. Iets met problemen>heb je er invloed op>nee>'maak je dan geen zorgen>ja doe dr dan wat aan.quote:
Alles wordt weggemodquote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd ja
Heb je die niet al dan?je zit toch hier, er gebeurt van alles....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Kun je het oplossen? Ja --> Geen zorgen Nee --> Geen zorgenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan ik sowieso wel hoor. Lig nooit lang wakker. Iets met problemen>heb je er invloed op>nee>'maak je dan geen zorgen>ja doe dr dan wat aan.
Slaap lekker Lolaquote:
Nou dat maak je dan maar een keertje goed oke ?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles wordt weggemod![]()
Ja dat is wel spannend ja, hoewel jullie niet mijn volledige aandacht hebben
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Ohja dat indd!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kun je het oplossen? Ja --> Geen zorgen Nee --> Geen zorgen
Oew..quote:
Kom je nog terug als je hem gevonden hebt of ga je ook meteen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahah, dat zal vast niet gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew..
Even die camera op jullie tv hacken
Gewoon de skype app opstartenquote:
Als je liever aan de zijlijn staat, go aheadquote:
Nee, maar als Bobby al een misschien is, wil ik me geen illusies makenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je liever aan de zijlijn staat, go ahead
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef BrandX het volgende:
Het ziet er naar uit dat hij pleitos is (nog geen streepje, maar dat is een kwestie van tijd)
thanks voor de TR's en een stukje hilariteit
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef BrandX het volgende:
Het ziet er naar uit dat hij pleitos is (nog geen streepje, maar dat is een kwestie van tijd)
thanks voor de TR's en een stukje hilariteit
Ik weet niet of Bobby dat wilt. Jij geeft duidelijk aan dat je het wilt zienquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar als Bobby al een misschien is, wil ik me geen illusies maken![]()
Ow!quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bobby dat wilt. Jij geeft duidelijk aan dat je het wilt zien
See u soon.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
See u soon.
Welteruste rest cq iedereen cq ado
Welterusten en slaap lekkerquote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
See u soon.
Welteruste rest cq iedereen cq ado
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef Adolecens het volgende:
Ow wauw, binnen 30 sec. goal bij voetbal
Amerikanen.. Overdrijven graagquote:
Truequote:
Vast nietquote:
Jij ons wel een beetje gemist?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom je nog terug als je hem gevonden hebt of ga je ook meteen dan?Blijf niet heen en weer-en hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
At lastquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
BX werd boos![]()
maar is gelukkig nog steeds sneller dan welk spammertje dan ook
quote:
Je hebt een hekel aan huis feestjes?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
BX werd boos![]()
maar is gelukkig nog steeds sneller dan welk spammertje dan ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Dit meisje![]()
Kan er niet tegen dat ze verliezen..![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:22 schreef Adolecens het volgende:
Dit meisje![]()
Kan er niet tegen dat ze verliezen..![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Goeie dienst gehad?quote:
Mwah, grote chaos hier met omleidingen, storingen en (blijkbaar) blinde automobilisten die voertuigen van 38 meter niet zienquote:
Aanrijding gehad?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah, grote chaos hier met omleidingen, storingen en (blijkbaar) blinde automobilisten die voertuigen van 38 meter niet zien
Maarja straks om 0900 mag ik weer verder, nu eerst even volgen of ik 70 euro win bij Ghana-USA
Ja een wagen die rechts van mij reed (echt naast mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Aanrijding gehad?Lekker dan
Waar had je op ingezet?
Meen je!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja een wagen die rechts van mij reed (echt naast mij) en ineens gas gaf om vervolgens te willen keren
dus heb zijn wagen wat smaller gemaakt en hij verklaarde mij totaal niet gezien te hebben en ik kwam ineens uit het niets opduiken (met 38 meter en 50.000 kilo)
Heb Ghana op 2-1 gezet met 10 euro en eentje op algemene winst voor Ghana
Het zal je verbazen hoevaak dat de verklaring is bij aanrijdingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Meen je!Die gast mag zichzelf ff laten nakijken
Moet Ghana nog flink aan de bak willen ze dit winnen! Stond na 30 sec. al 0-1 voor ze..
quote:
Hallo.quote:
+1quote:
quote:
quote:
Gewoon zenuwen voor vanavondquote:
Ik ben jaloers op je.quote:
Ookquote:
Logisch welquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
Pearl Jam .. oh ja in ziggo dome he?
Veel plezier alvast
Onverwachts altijd leukquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Onverwachts heen![]()
Vet veel zin in natuurlijk
Daaromquote:
whut?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet even huilen op de sollicitatietraining van het UWV![]()
Ze sloeg jou over he!!quote:
quote:
Goedemorgen Lolaquote:
knap dat die kan pratenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Aaaaw![]()
Hoe is het hier? Ik heb thuis geen internet op het moment. Modem zei toedeledoki mothafuckaaaaa en deed niks meer.
Oh dat is dan weer jammer, dus wachten op een 2e levering of ophalen postkantoor?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Zaterdag met ziggo gebeld en gisteren stond de man van postnl al voor de deur
Jammer dat ik er zelf niet was.
Gisteren op de website aangegeven dat ik hem wil ophalen, kan ik vanavond aan de slag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is dan weer jammer, dus wachten op een 2e levering of ophalen postkantoor?
tis eigenlijk gewoon plug en play enzo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren op de website aangegeven dat ik hem wil ophalen, kan ik vanavond aan de slag.
Dacht het wel ja. Die man gaf aan dat ik wel de handleiding moest volgen voor de activatie. Zal niet ingewikkeld zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis eigenlijk gewoon plug en play enzo?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu zulk langzaam internet dat ik al een dag aan het downloaden ben om 1 seizoen binnen te krijgen
Komt goudquote:
The horrorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Aaaaw![]()
Hoe is het hier? Ik heb thuis geen internet op het moment. Modem zei toedeledoki mothafuckaaaaa en deed niks meer.
Ik zal mijn mond houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen GoT kunnen zien.
Vanavond rap downloaden voordat de spoilers voorbij komen.
Pijnlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook je handen.
Spannund, de laatste alweer
Weer 10.5 maanden wachten op nieuwe afleveringen.
Wanneer weer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijk
Dan maar gewoon het bordspel spelen
quote:
Adsl?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu zulk langzaam internet dat ik al een dag aan het downloaden ben om 1 seizoen binnen te krijgen
Ik ben van de partijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]goede vraag.
IIg voldoende mensen die mee willen spelen.
Ik ben in juli wel op vakantie ergens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben van de partij
Kan in juli wel
Waar ergens?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben in juli wel op vakantie ergens.
Ja en ik zit net 0,3 km te ver van het wijkkastjeding vandaanquote:
Nee, mijn hartje klopt slechts voor 1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te koud groet groet.
Nee grapje, ga je Heidi zoeken daar?
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn hartje klopt slechts voor 1
Draagt ze dan ook 2 staartjes?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil haar best Heidi noemen hoor.
En dat heb je niet van te voren even gechecked?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik zit net 0,3 km te ver van het wijkkastjeding vandaan
Jawelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat heb je niet van te voren even gechecked?
Nooit van gehoord hier. Wel ons moeder/vader.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
Is het trouwens normaal om in Brabant "hem" ipv "zijn" te zeggen? Dus: dat is hem broer. Dat hoorde ik laatst bij dat programma van Roy Donders en aangezien Brabo's nog meer rare uitspraken hebben, leek me het geeneens zo gek dat ze dit ook fout doen.
Hem zijn broer hoor je hier ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
Is het trouwens normaal om in Brabant "hem" ipv "zijn" te zeggen? Dus: dat is hem broer. Dat hoorde ik laatst bij dat programma van Roy Donders en aangezien Brabo's nog meer rare uitspraken hebben, leek me het geeneens zo gek dat ze dit ook fout doen.
Dat is net zo erg als het verkeerde gebruik van zijn en hebben in Drenthe.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
"Ons mam"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
Dat is niet normaal volgens mij. Niet in deze hoek in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Fascination het volgende:
quote:
t raam los doen en de vaatwasser inpakken is net zo ergquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Ons mam"
"Ik ben afgewerkt om 17:00u"
"Da isss"
Mijn ex: doe jij de keukendeur even los?!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t raam los doen en de vaatwasser inpakken is net zo erg![]()
Of onmeunig.
Je vergeet btw 'ben net aangereden'
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of onmeunig.
Dat doe ik niet extra!
Wat is er mis met "de vaatwasser inpakken"?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of onmeunig.
Dat doe ik niet extra!
Pakpapier past er niet helemaal omheenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met "de vaatwasser inpakken"?
Dat zeg ik volgens mij ook wel eens. Zal wel "de vaatwasser inruimen" moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met "de vaatwasser inpakken"?
Je zegt toch ook "ik ga m'n koffer inpakken"?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pakpapier past er niet helemaal omheen
Ja nou!quote:
TTK / Inpakken of Inruimen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zegt toch ook "ik ga m'n koffer inpakken"?
Ja al met al wel denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou!
Trouwens, even afwassen kost volgens mij net zo veel tijd als alles voor te spoelen en dan in en uit te ruimen.
Terecht welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
TTK / Inpakken of Inruimen?
Ze was in 2008 al fel hierop![]()
Niet mee eens, als ik zie dat dat ding elke dag aanstaat en soms wel 2x per dag bij ons, scheelt een vaatwasser echt wel in tijd en gemak, daarnaast heb je altijd een opgeruimd aanrecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou!
Trouwens, even afwassen kost volgens mij net zo veel tijd als alles voor te spoelen en dan in en uit te ruimen.
Gemak, dat is het.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet mee eens, als ik zie dat dat ding elke dag aanstaat en soms wel 2x per dag bij ons, scheelt een vaatwasser echt wel in tijd en gemak, daarnaast heb je altijd een opgeruimd aanrecht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
TTK / Inpakken of Inruimen?
Ze was in 2008 al fel hierop![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]! Inruimen klopt gewoon niet.
Volgens mij is het geeneens een woord.
Dan zou je dus ook een vaatwasser kunnen inruimen.quote:in·rui·men (ruimde in, heeft ingeruimd)
1
(van een ruimte) vrijmaken: een kast inruimen
Het is een synoniem van opruimen, in deze context zou je dus een "vaatwasser opruimen", wat idd niet klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:35 schreef Fascination het volgende:
[..]! Inruimen klopt gewoon niet.
Volgens mij is het geeneens een woord.
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is een synoniem van opruimen, in deze context zou je dus een "vaatwasser opruimen", wat idd niet klopt.
Ik bewaar echter de lieve vrede thuis en geef JB gewoon gelijk
Zie je, Brabo dingetjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Ik: wat zeg jij: de vaatwasser inpakken of inruimen?
Moeraskat: Inruimen!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |