Dat denk ik dus ook maar gekd is geld, alleen als die cheque door bepaalde redenen niet doorkomt kan ik dat dat verhalen op die meid of gaat dat niet zo makkelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Syntos het volgende:
Die meid klinkt als een keiharde crimineel uit het ondergrondse circuit met al dat geld.
Die meid heeft zeker wel sugardaddysquote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef FuryOverkill het volgende:
Dus ik had mijn auto netjes geparkeerd op de parkeerplaats bij school, kom ik om 3 uur terug zit er een deuk en goede kras in mijn rechterdeur
Maar gelukkig was diegene zo aardig een telefoon nummer achter te laten met haar excuses erop en de vraag of ik haar wil bellen.
Dus ik bel de (goh het zal niet zo zijn) persoon op en het klinkt als een jongedame.
Dus ze zegt dat ze perongeluk met haar auto tegen de mijne is aangekomen met het wegrijden, en ze wilt de schade vergoeden.
Ze komt dus aan in een dikke mercedes amg en ze is nog geen 25 jaar volgensmij.
Dus ze biedt nogmaals haar excuses aan en stelt voor naar de dichtsbijzijnde garage te rijden want ze wilt er geen verzekerings werk van maken?
Eenmaal aangekomen laten we de schade inspecteren en komt er een kostenplaatje van 2200 euro bij kijken. :/
Dus zegt ze oh geen probleem en ik krijg 5 biljetten van 500 euro in mijn hand gedrukt?
Eerst dacht ik wel van okeeee dit gaat wel erg makkelijk en aangezien het geld nep kon zijn stelde ze voor om het even te laten checken in zo een briefgeld apparaatje wat ze daar hadden staan.
Hij pakte de briefjes alleen niet maar ze wist niet hoe dat nou kon
heeft ze dus een cheque tevoorschijn getoverd en daar 2500 euro op geschreven?
Ze gaf mij die cheque en haar adres gegevens en ik had ook al haar kenteken opgeschreven.
het was wel een legitieme cheque volgens het autobedrijf dus mijn auto wordt nu gerepareerd daar, alleen als de cheque uiteindelijk niet "doorkomt"?? Moet er alsnog betaald worden, wat kan ik daar aan doen als dat zo is, ben nogal sceptisch waar dat geld vandaan komt.
Meid van nog geen 25 in een amg met 500 euro briefjes die niet gecontroleerd kunnen worden en er geen verzekeringswerk van wilt maken
Dat geld komt vast niet van een krantenwijkje dus kan ik daar problemen mee krijgen als de cheque niet doorkomt of kan ik dat laten verhalen op die meid die de cheque schreef hoe zit dat??
P.s.: nee het was niet samantha, volgensmij zit haar vent al vasten heeft die al geen geld meer
Waarschijnlijk word je dan omgelegd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef FuryOverkill het volgende:
Dat denk ik dus ook maar gekd is geld, alleen als die cheque door bepaalde redenen niet doorkomt kan ik dat dat verhalen op die meid of gaat dat niet zo makkelijk?
Ze heeft het denk wel maar wik van het zwarte geld af, als de premie wordt verhoogt zit je daar meer me denk ik, ze zij ook nog, met die extra 200 kan je wel wat leuks doen omdat ik je tijd een beetje heb verpestquote:
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je dan omgelegd.
Haar sugardaddy waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
Zo heb ik het ook een keer opgelost, was destijds een schade van 800 euro, maar dat kon ik beter zelf betalen dan dat de verzekering omhoog zouden gaan
Dat doet ze natuurlijk ook niet zelf.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Dat kan maar ze was wel verdomd aardig, kan ook zijn dat ze leuke tetten had maar ze leek nou niet echt op een soort al capone die alles platlegt wat dwars zit.
Niks. Je krijgt je geld niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef FuryOverkill het volgende:
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomt
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast nietquote:
Ze heeft vast één of andere tracker ergens geplaatst zodat ze achter de adres van TS kunnen komen om hem om te leggenquote:
Tot jij moeilijk gaat doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast niet
Die meid kost hem al meer dan genoeg, wil hij jouw kosten er vast niet bij hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ze had een breitling om haar pols die de schade al 3x kan dekken volgensmij dus met 2500 euro zit die sugardaddy vast niet
Gewoon rechstzaak aanspannenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Ja dat kan maar is dat geld ook verdiend door het maken van crystal meth in een camper of een cheque geweest, zoniet dan kan het wel, alleen ik weet niet wat er gebeurt als die cheque niet doorkomt
En dan heb ik strajs een crimineel opgerold, ze komen me vast en zeker dan even beschuitjes met muisjes brengen of toch nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef spijkerbroek het volgende:
25jarige in een dikke bak
Wil verzekering er niet bij
Wil contant betalen
Contant geld is hoogstwaarschijnlijk vals
Wil cheque uitschrijven
En nog steeds heb je de politie er niet bij gehaald?
Dude
Win-win..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef FuryOverkill het volgende:
En dan heb ik strajs een crimineel opgerold, ze komen me vast en zeker dan even beschuitjes met muisjes brengen of toch niet
Rechtzaak tegen een crimineel aanspannen, dat komt vast goed, ze leggen de advocaten van aanklagers al om, dus nee dat werdt hem nietquote:
Waarom ga je er eigenlijk gelijk vanuit dat ze crimineel is dan wel een sugardaddy heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
Rechtzaak tegen een crimineel aanspannen, dat komt vast goed, ze leggen de advocaten van aanklagers al om, dus nee dat werdt hem niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |