Pil van Drion ligt al in mijn nachtkastje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik wil alleen nog even melden dat Kingstown gelijk heeft, ik ben overal te oud voor. Kan net zo goed alvast in mijn kist gaan liggen.
Ksssst, in je kist.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd depri en zwaarmoedig en alles. Kutleven heb ik.
Gelukkig zijn het weinig beladen opponenten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zometeen USA - Ghana.
Dus dat wordt genieten.
moslimmodquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
Zometeen USA - Ghana.
Dus dat wordt genieten.
Ivoorkust - Japan was dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
er was ook zo'n wedstrijd (weet niet meer wie tegen wie)
waarbij zo'n negertje superirritant tijd liep te rekken door bij de hoekschopvlag ofzo een beetje met de bal te gaan lopen kutten, op een gegeven moment wilde hij het weer doen en toen schopte een van die verdedigers het ventje bijna stuk
iemand enig idee waar ik het over heb?
dat was gewoon een gifje waard
Topshow was dat, die gasten van Ivoorkust hadden toffe voorstelfilmpjes trouwens! En toffe kapsels.quote:
Alsof jij het überhaupt hebt gekekenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef sp3c het volgende:
die heb ik volgens mij niet afgekeken maar ik weet het niet meer met mijn korsakof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |