Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Ik kom er ook nooit, behalve OWee cocktailavond, omdat iedereen daar isquote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef Mitsu het volgende: [..] De bolk is lichtelijk niet zo m'n ding
![]()
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze mooie vijver en t plein
Is dat waar ze nou zoveel herrie voor lopen te maken bij lrquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.
Tegen de tijd dat die er staat, zijn we bejaardquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.
Idk, laatste keer dat ik daar was was aan het einde van de vorige periode.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is dat waar ze nou zoveel herrie voor lopen te maken bij lr
Hoho, het is het station niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die er staat, zijn we bejaard
Ja man, is goed. Moet ik wel namen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
rez maak ff aanwezigheidlijstje mi mang
mitsuquote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, laatste keer dat ik daar was was aan het einde van de vorige periode.
[..]
Hoho, het is het station niet.
[..]
Ja man, is goed. Moet ik wel namen hebben.
Hehe kunnen we net zo goed in delluf meetenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:41 schreef Mitsu het volgende:
Het ziet er naar uit dat het een druk bezochte meeting wordt.
Gewoon morgen voor de UB ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe kunnen we net zo goed in delluf meeten
Mooi, als we een ouwe lul spotten weten we dat jij het bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom misschien wel ff om de hoek gluren...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, als we een ouwe lul spotten weten we dat jij het bent.
weekend ov hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom niet gewoon de meet in het weekend.Treinkaartjes is duur, zeker als je vanaf het hoge noorden moet komen dus voor zulke reizen wil ik wel OV weekend gebruiken.
30 juli is OV sowieso niet geldig toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom niet gewoon de meet in het weekend.Treinkaartjes is duur, zeker als je vanaf het hoge noorden moet komen dus voor zulke reizen wil ik wel OV weekend gebruiken.
En dit. Dan zou ik me helemaal blauw betalen.quote:
dit inddquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Novermars het volgende:
Niet op de fiets naar de universiteit gaan
Jij gaat de meeste dagen niet eens naar de uni, luie flikker.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Bravebart het volgende:
We doen eerst wel ff een Delftmeet, als we dan nog niet onze account gedelete hebben kijken we verder...
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, twee van de drie LST nominaties voor de TNW Teacher of the Year Award komen uit Leiden.
quote:
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
De ironie van dat een Leidse docent in Delft kan winnen niet appreciëren.
Ach ja, wint Leiden ook eens watquote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
De ironie van dat een Leidse docent in Delft kan winnen niet appreciëren.
Het is gewoon terecht als Leiden wint, Pronk heeft al een keer gewonnen.quote:
Knor zijn.quote:
Geen goede redenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon terecht als Leiden wint, Pronk heeft al een keer gewonnen.
Maar anders win hij ieder jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen goede reden
Wie zijn er genomineerd dan?
Gultiyauae#%#&$&v?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar anders win hij ieder jaar.
Pronk, Goosen en nog iemand, weet niet meer wie. Wel Leiden geloof ik.
Gewoon elke dag andere 'special guests'. Gisteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat doen die hockeykutjes in de studio eigenlijk?
Die "hockeykutjes" hebben het WK gewonnen ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
wat doen die hockeykutjes in de studio eigenlijk?
Zonde dat die Waterreus nog uitgenodigd wordt. Neem die chicks nog serieuzer als het op voetbal aan komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag andere 'special guests'. Gisteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
zeg toch niks verkeerds over ze hust ga niet haten a zemmelquote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die "hockeykutjes" hebben het WK gewonnen ja.
En wie is die swaggaboy met z'n roze hempie? Had het idee dat daar gisteren nog wel iets zinnigs uit kwam, maar zit nu zonder geluid te kijken dus volg het niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag andere 'special guests'. Gisteren Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Gultyaev.quote:
Zou best wel eens kunnen ja, hij lijkt op de foto.quote:
Iemand van Andere Tijden Sport.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En wie is die swaggaboy met z'n roze hempie? Had het idee dat daar gisteren nog wel iets zinnigs uit kwam, maar zit nu zonder geluid te kijken dus volg het niet echt.
Trouwens, VI Oranje
Idem voor studeren voor tentamensquote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Iemand van Andere Tijden Sport.
Ik vind het lastig om scriptie schrijven en het WK te combineren.
Doe je scriptie over het WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:36 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Iemand van Andere Tijden Sport.
Ik vind het lastig om scriptie schrijven en het WK te combineren.
Bio-Informatica geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen ja, hij lijkt op de foto.
Buiten de commerciële momentjes is het een leuk programma: leuke dynamiek, cool bandje, de juiste toon en net als Top Gear een van de weinig programma's die echt voor mannen wordt gemaakt. Het viel me net op dat Fatima wat dwangmatige handelingen heeft. Ze was met beide handen tegelijkertijd haar pink op en neer te bewegen van haar duim. Leuk meisje, daar niet van.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En wie is die swaggaboy met z'n roze hempie? Had het idee dat daar gisteren nog wel iets zinnigs uit kwam, maar zit nu zonder geluid te kijken dus volg het niet echt.
Trouwens, VI Oranje
Voor een wiskundestudent zijn er mogelijkheden om dat te doen.quote:
Hoeveel mannen zouden voor de sport kijken en hoeveel om een andere - eveneens valide - reden?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die "hockeykutjes" hebben het WK gewonnen ja.
Meer dan genoeg mogelijkheden zelfs, dus moet lukken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor een wiskundestudent zijn er mogelijkheden om dat te doen.
Perfecte vraag voor een scriptie.quote:[..]
Hoeveel mannen zouden voor de sport kijken en hoeveel om een andere - eveneens valide - reden?
Hey, spoileralert! Ik ben naar VI Oranje aan het kijken. De NOS komt straks aan de beurt, misschien aangezien ik hockeymeisjes i.h.a. niet zo interessant vind (m.u.v. Fatima) voor in een voetbalprogramma.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Anoonumos het volgende:
Haalt dat hockeykutje de trap van Pirlo uit de top 5 voor de hattrick vanMuller
.
Dat is meer iets voor een sociologieleerling, het past goed in het straatje van Stapel.quote:
Nee joh, zijn moves om het onderbewustzijn van d'r pokertegenstanders te beïnvloeden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Buiten de commerciële momentjes is het een leuk programma: leuke dynamiek, cool bandje, de juiste toon en net als Top Gear een van de weinig programma's die echt voor mannen wordt gemaakt. Het viel me net op dat Fatima wat dwangmatige handelingen heeft. Ze was met beide handen tegelijkertijd haar pink op en neer te bewegen van haar duim. Leuk meisje, daar niet van.
Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Anoonumos het volgende:
Haalt dat hockeykutje de trap van Pirlo uit de top 5 voor de hattrick vanMuller
.
Ik zou wel eens tegen haar willen pokeren. Maar met een niet al te hoge inzet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee joh, zijn moves om het onderbewustzijn van d'r pokertegenstanders te beïnvloeden.
Tja, je moet hockeymeisjes niet vragen om voetbalhoogtepunten te kiezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gvd vrouwen en voetbal het gaat niet samen
watquote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ben weer begonnen aan OITNB, maar het is gewoon allemaal zo weggezakt. Ik denk dat ik seizoen 1 maar opnieuw moet kijken, the horror.
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Topgasten, zij hebben iets met sport en zij hebben jarenlang een geweldig sportprogramma gepresenteerd.
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Ohnee heb hem zelf in de gracht gedonderd
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik had gisteren je BSG-topic gebookmarked omdat er wel goede suggesties instonden.![]()
Net bij met Hannibal.
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zwaar leven haha. Waar was je eerst met kijken dan, s2?
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, meer moet je daar volgens mij niet achter zoeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ja. Wilfried is sowieso leuk. Mensen geven vaak af op Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD maar ik vind het hem nog steeds wel goed doen.
Kutsjaarsquote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook even bewaren, heb ik voorlopig genoeg te zien.
[..]
Seizoen 1 echt jaar geleden gekeken, ben net met seizoen 2 begonnen, maar ik weet niet alles meer merk ik.
Nee, seizoen 2 is net uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.quote:
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, seizoen 2 is net uit.
[..]
Nee, ik zou mijn fiets niet in de gracht donderen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja was net of je op een landmijn rondreed joh, iedere moment kon je laatste zijn op de aidsmobiel.
wel best wel een verwijfde serie of niet ?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was trouwens vergeten hoe raar deze serie kon zijn, damn.
Lobi lobi swa.quote:
Nee man, gewoon een goede serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
wel best wel een verwijfde serie of niet ?
Doe mij maar Fargo
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Op die IMDB scoort ie < 9, kutserie dus
Klasse ventquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Jointje rollen om te vieren dat ik de maandag zonder zelfmoordpoging ben doorgekomen.
Eens. Series krijgen achterlijk hoog daar, onder de 9 kun je wel stellen dat het niveautje gtst/Costa isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Op die IMDB scoort ie < 9, kutserie dus
Wtfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef Anoonumos het volgende:
JAAAAAAAA hahaha USA
Nu stop ik met voetbal.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
Deze site spreekt de serie-kijkende beta in mij wel aan.
http://graphtv.kevinformatics.com/
grafiekjes
Tsk, oud nieuws.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
grafiekjes
quote:
Ik woon op nog niet eens 10 minuten fietsafstand van m'n faculteit en dus heb OV niet nodig, weekend OV is daarentegen in de zomer ook geldig dus gratis city hoppen in de zomerquote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit. Dan zou ik me helemaal blauw betalen.
Dan heb jij wat gemist. Snel inhalen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:54 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Wut? ik dacht dat heel die serie gloednieuw was..
Niet overdrijven, die scoren eerder een 2. Het is dat ze in het buitenland geen Nederlands verstaan, anders zou het niveauverschil tussen Nederlandse televisie en internationale televisie erg pijnlijk zichtbaar worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens. Series krijgen achterlijk hoog daar, onder de 9 kun je wel stellen dat het niveautje gtst/Costa is
Leuk maar het zegt niet alles aangezien kijkcijfers ook plotseling kunnen dalen en stijgen ten gevolge van zetten van concurrerende omroepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef Anoonumos het volgende:
grafiekjes
Kyle Beckermanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Aight zo'n Amerikaanse voetballer heeft dreads
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk maar het zegt niet alles aangezien kijkcijfers ook plotseling kunnen dalen en stijgen ten gevolge van zetten van concurrerende omroepen.
Belachelijk dat essien en prince niet spelen trouwensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:28 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kyle Beckerman
[..]
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.
Maar sommige series hebben wel een leuke trend.
Je zou het denken maar het valt wel mee. Het is wel zo dat deze serie vooral door vrouwen is gemaakt, niet alleen voor de camera.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
wel best wel een verwijfde serie of niet ?
Het was me opgevallen dat het van IMDB komt aangezien ik NoScript gebruik en ik Amazon moest toestaan om de cijfers te krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:28 schreef Anoonumos het volgende:
Het zijn IMDB-cijfers, maar het zegt nog steeds niet veel inderdaad. Seizoenseindes krijgen standaard hoger en zo.
Maar sommige series hebben wel een leuke trend.
Deze man weetquote:
Het is wel jammer dat Piper niet meer de protagonist is. Ze speelt nog mee in elke aflevering maar het draait niet langer om haar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Deze man weet
Ik heb nog drie afleveringen te gaan, maar stel dat zo lang mogelijk uit omdat ik die er anders zo doorheen jas
Ik breek even in:quote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor een sociologieleerling, het past goed in het straatje van Stapel.
Al zou een bètastudent met behulp van technologie kunnen analyseren naar wat de kijker precies kijkt. Laserstraar ter hoogte van de ogen, meten op welke pixels die laserstraal terecht komt en met behulp van het digitale tv-signaal automatisch vaststellen wat voor vorm en kleur er op die pixels te zien is. Dat moet genoeg zijn voor een leuk afstudeeronderzoek van een informaticusstudent.![]()
Heb je een specifieke vraag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die wel wat weet over microscopie? En dan voornamelijk over de Nyquist-frequentie.
Nyquist-frequentie of Nyquist-bemonsteringsfrequentie?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die wel wat weet over microscopie? En dan voornamelijk over de Nyquist-frequentie.
Ik snap de vraag niet eens.quote:
Die eerste.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nyquist-frequentie of Nyquist-bemonsteringsfrequentie?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef OllieWilliams het volgende:
jongens jonges armstrong is weer gaan fietsen
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het over dit gaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet eens.
"Compare the results (Nyquist frequency and sampling density) of this section with the results of section 2, and present a discussion."
Leuk en aardig, maar sectie 2 gaat over het kalibreren van de camera image field.
Anyway, als je zou kunnen uitleggen wat verschillen van de Nyquist-frequentie kunnen betekenen zou het al fijn zijn.
[..]
Die eerste.
En anders werkt het dus niet? Bedankt, denk dat ik de vraag nu wel kan beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het over dit gaat.
http://en.wikipedia.org/w(...)non_sampling_theorem
De stelling is dat de frequentie waarmee je samplet (aantal keer per seconde dat je de frequentie meet) minimaal twee keer zo hoog moet zijn als de hoogste frequentie van de golf die je samplet.
computational modelling, instrumentation & signals en control theoryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
welke vakken doe je deze periode?
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:16 schreef MrStalin het volgende:
[..]
computational modelling, instrumentation & signals en control theory
Deze periode valt het ook wel een beetje tegen ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:06 schreef Novermars het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over jouw vakken gaan hebben
Linearquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
linear (), python (
), flight mechanics (
) en instrumentation & signals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja :pquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Linearkan je daar nog een bonuspunt voor halen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:33 schreef Rezania het volgende:
kkreligieuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, gefeli!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
Nou, BSA binnen. Volgend jaar maar proberen om hogere cijfers te gaan halen!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Novermars het volgende:
quote:
Ja dat vroeg ik dus, het ging dus wel om de Nyquist-bemonsteringsfrequentiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En anders werkt het dus niet? Bedankt, denk dat ik de vraag nu wel kan beantwoorden.
Handleiding zegt alleen Nyquist-frequentie, weet ik veel dat het die ander is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus, het ging dus wel om de Nyquist-bemonsteringsfrequentie
Mja, begrippen worden, onterecht, wat door elkaar gebruiktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handleiding zegt alleen Nyquist-frequentie, weet ik veel dat het die ander is.
Aanwezig!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus mensen, wat een gezeik over de datum en locatie. Moeten we het dan maar gewoon op 30 februari in Schubbekutveen houden of zo?
Check!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Jezus mensen, wat een gezeik over de datum en locatie. Moeten we het dan maar gewoon op 30 februari in Schubbekutveen houden of zo?
Beter plan ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter meeten we gewoon in delft. Fuck iedereen die niet in delft studeert.
Vooruit dan maar. Misschien toch wel handig jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wacht ff tot na de tentamens man
wie ben jij nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:31 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Misschien toch wel handig ja
Groningen - Utrecht is wel weer 30 euro retour alleen omdat het dus door de week is en 30 euro is toch wel weer een week eten om het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
Dan kan ik wel ja!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Maar nee, we moeten naar Utrecht, want daar is de Stairway!
Zodra ze doorhebben dat we van FOK! zijn trappen ze ons de deur uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Maar nee, we moeten naar Utrecht, want daar is de Stairway!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef Rezania het volgende:
Oké, nieuwe datum dan maar?
Poll: In het weekend of doordeweeks?
• Weekend
• Doordeweeks
• Geef geen neuk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht is wel weer 30 euro retour alleen omdat het dus door de week is en 30 euro is toch wel weer een week eten om het in perspectief te zetten.
quote:
Hup, stemmen.quote:
Pre-meet, Delft exclusive, jwz.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Beter meeten we gewoon in delft. Fuck iedereen die niet in delft studeert.
Noob!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodra ze doorhebben dat we van FOK! zijn trappen ze ons de deur uit.
Yvonne vertelde mij ooit dat we daar niet meer mochten komen.quote:
Nee, wel in de Stairway geweest en er uitgekicktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Bravebart het volgende:
Niemand hier ooit naar een legendarische meet in de Stairway geweest?
Mwoh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne vertelde mij ooit dat we daar niet meer mochten komen.
Zoveel werk en dan alles fout door een minnetje te veel of te weinig.quote:
Dat heb ik sowieso op stackexchangequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Novermars het volgende:
Elke keer als ik een vraag stel op math.stackexchange.com voel ik me daarna zo dom, damn wat zijn sommige mensen daar slim
Geweldige site voor wiskunde vragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Novermars het volgende:
Elke keer als ik een vraag stel op math.stackexchange.com voel ik me daarna zo dom, damn wat zijn sommige mensen daar slim
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Anoonumos het volgende:
Ook mooi als je huiswerk hebt, en je komt niet uit de opgave. Dan ga je googlen en kom je dezelfde vraag tegen op math.stackexchange: posted 1 day ago.
Hahahquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Anoonumos het volgende:
Ook mooi als je huiswerk hebt, en je komt niet uit de opgave. Dan ga je googlen en kom je dezelfde vraag tegen op math.stackexchange: posted 1 day ago.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:07 schreef Novermars het volgende:
En ik ben er vandaag achtergekomen dat WA nu ook LaTeX als input accepteert
Oh god, ik zat met Whatsapp in m'n hoofd joh, haha, ik was al verbaasdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:10 schreef Novermars het volgende:
[..]
http://www.wolframalpha.c(...)%5e%7b-a-1%7ddu&fp=1
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, ik zat met Whatsapp in m'n hoofd joh, haha, ik was al verbaasd
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shitquote:
Post hem hier eens? Ben wel benieuwd öquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shit
Yh I knowquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Jo Ollie, je moet trouwens even de reader van flight dynamics (3de jaar) checken, dat is echt gruwelijk harde shit
30 vond stalin nog te ver weg ofzo toch of wat was daar nou meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Mitsu het volgende:
Ik stel voor gewoon: woensdag 30 juli in delft zoals eerder genoemd.
Heeftie wel een punt, tis 7 weken vooruit ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
30 vond stalin nog te ver weg ofzo toch of wat was daar nou mee
Statistiekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Novermars het volgende:
Jongens, help:
Letbe a random sample from the density
with, find the maximum likelihood estimator of
.
Klopt het als ik zeg dat de log-likelihood function is
En dus
?
Laatste meet waar ik bij was stond al 5 maanden gepland ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Heeftie wel een punt, tis 7 weken vooruit ofzo.
Oké, prima. Dan kan een grotere meet altijd nog later. Moet wel even kijken of ik dan kan, kan ook gewoon college hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
9 juli bij mc stalin, bij deze staat het vast
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Mitsu het volgende:
Ik stel voor gewoon: woensdag 30 juli in delft zoals eerder genoemd.
Jezusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Laatste meet waar ik bij was stond al 5 maanden gepland ofzo
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?
(niet dat ik zelf kom)
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.
Bij mij is t meer een probleem dat ik id. weekenden werk en dan sowieso niet kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?
(niet dat ik zelf kom)
Meer de ironie dat jij dit post.quote:
Tsk, enkel omdat ik nu nog thuis woon betekent niet dat ik straks ieder weekend per se naar huis moet als ik eenmaal op kamers woon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Meer de ironie dat jij dit post.
En btw, mijn moeder belde me laatst dat ik maar weer eens naar huis toe moest komen omdat ze me miste...!
Aww, moeders zijn zo lief! Wel gemeen van je dat je het zo ver laat komen dat ze ervoor moet uitkomen. Mijn moeder gaat elke keer een beetje huilen als ik weer weggaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Meer de ironie dat jij dit post.
En btw, mijn moeder belde me laatst dat ik maar weer eens naar huis toe moest komen omdat ze me miste...!
Ik was het weekend ervoor nog thuis geweest, alleen toen waren mijn ouders er nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Aww, moeders zijn zo lief! Wel gemeen van je dat je het zo ver laat komen dat ze ervoor moet uitkomen. Mijn moeder gaat elke keer een beetje huilen als ik weer weggaDaar kan ik echt slecht tegen :p
ok, fair enough!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:28 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik was het weekend ervoor nog thuis geweest, alleen toen waren mijn ouders er nietDus ik tref geen blaam!
Heuj morgen de hele dag lerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Heuj, morgen een experiment om de Vmax en Km van ADH te bepalen bedenken en uitvoeren.
Ik hou stiekem heel veel van je en ik wil je, maar dat gaat niet dus ik onderdruk mijn gevoelens zo.quote:
Katwijk stond in de TT.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat deed jij opeens in abusers trouwens
LR soberso, TN zijn allemaal autistenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Aankomend bèta-student hier![]()
Sowieso op de TU Delft, nu nog beslissen welke studie![]()
Technische Natuurkunde of Lucht- en Ruimtevaart, kan het allebei doen want exact 8,0 gemiddeld
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliepquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LR soberso, TN zijn allemaal autisten
Of je gaat IO doen. Dan mag je heel de dag knippen, plakken en lijmenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliep![]()
Sfeer lag me daar wel beter moet ik eerlijk zeggen, ook door dat internationale karakter.
Met een bachelor TN kan ik alleen wel (met een schakelminor) nog wel een master LR doen, wat andersom niet kan/
Lastige keuze wel
Verrassend dit, je verwacht het gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliep![]()
Sfeer lag me daar wel beter moet ik eerlijk zeggen, ook door dat internationale karakter.
Met een bachelor TN kan ik alleen wel (met een schakelminor) nog wel een master LR doen, wat andersom niet kan/
Lastige keuze wel
Maarja als blijkt dat je TN toch leuker vindt kun je altijd nog schakelen, kost wel wat studievertraging maarja nominaal is voor strebersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lastige keuze wel
IO heb ik om eerlijk te zijn nooit overwogenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Of je gaat IO doen. Dan mag je heel de dag knippen, plakken en lijmen
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verrassend dit, je verwacht het gewoon niet.
Mja klopt wel, nominaal ben ik sowieso niet van plan, wil wel een leuke studententijd hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als blijkt dat je TN toch leuker vindt kun je altijd nog schakelen, kost wel wat studievertraging maarja nominaal is voor strebers
Laat me raden, ze gingen ook pronken met hun F-16? Lekker typisch weer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´![]()
quote:
Ja daar mocht ik in zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, ze gingen ook pronken met hun F-16? Lekker typisch weer.
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IO heb ik om eerlijk te zijn nooit overwogen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegt
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op ioquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegt
Oja, nu je t zegt zo ken ik er ook 2 die van Lr naar Io gegaan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op io
Aiaiai.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op io
Er in zitten en niet vliegen is misschien wel nog erger dan er nooit in hebben gezeten. Misschien een leuk idee als de F-16 wordt afgedankt, alle burgers de kans geven om eens in dat ding te vliegen.quote:
Dat gaat wel erg ver maar ik geraak er wel opgewonden van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´![]()
Dat internationale zou best wel sfeerverhogend kunnen werken. In andere landen is de studentenpopulatie wat veelzijdiger: meer meisjes en ook meer minder nerderige jongens die voor zo'n opleiding kiezen in die landen. In Nederland laten veel mensen die talent hebben zich afschrikken. Dat krijg je als je niet normaal wiskunde- en natuurkunde-onderwijs geeft, mensen al laat afvallen voordat ze kunnen ontdekken of dat ze talent hebben en stereotypes in stand houdt omdat dommere kinderen er niet tegen kunnen dat andere kinderen slimmer zijn. Just saying as it is, diplomatie beoefenen ze maar in het politieke circus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Novermars het volgende:
Jongens, help:
Letbe a random sample from the density
with, find the maximum likelihood estimator of
.
Klopt het als ik zeg dat de log-likelihood function is
En dus
en om de vraag te beantwoorden, wegens de invariantie van MLE:
?
Dit dus, wil vakantieeee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:58 schreef MrStalin het volgende:
Ik heb zó geen motivatie meer om te leren
Erg he, komt gewoon door het weer en het WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:04 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dit dus, wil vakantieeee.
En ik ben nog geen eens begonnen, eerst maar eens morgen en overmorgen m'n projecten afmaken en inleveren
"out of the blue" jajaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wooooop. M'n cijfer heeft er plotseling 0.1 erbij gekregen out of the blue en nu heb ik hem wel gehaald!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
(En als het goed is mijn P binnen! 50/50 punten binnen en wacht nog op 2 cijfers)
Ja. En door t einde van t jaar ook denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Erg he, komt gewoon door het weer en het WK.
Netjes!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
(En als het goed is mijn P binnen! 50/50 punten binnen en wacht nog op 2 cijfers)
Van wat ik ervan begrijp heeft hij tot nu toe alle 50 punten die hij had kunnen halen gehaald en wacht hij nog op de resultaten van de overige 10quote:
50 punten? Niet 60?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef Anoonumos het volgende:
Beta's in charge of begrijpend lezen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:58 schreef Anoonumos het volgende:
't was nog erger dan ik dacht
[ afbeelding ]
Oh was dat al een bevestiging johquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef OllieWilliams het volgende:
na de zomer halfjaartje natuurkunde
volgens mij welquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oh was dat al een bevestiging joh
Nice
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
Yes, hele oefententamen op één klein kutvraagje na goed.
Wat een ongelooflijke nerd ben jij ook hequote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
Yes, hele oefententamen op één klein kutvraagje na goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |